PDA

View Full Version : Wanna have KO-power???



n.k.b.b.
02-11-2008, 02:58
WANNA HAVE KNOCK OUT POWER??

ZONDAG 16 NOVEMBER IN DE DOJO VAN YAMATO GYM TE WEESP

Na de succesvolle centrale trainingen onder leiding van Ivan Hippolyte en Irma Verhoeff presenteert de NOVER ism The Overload Principle:

Kettlebell Martial Art Special, vergroot je stootkracht & verbeter je Power; DE trainingsdag die DIRECT resultaat laat zien!

Een UNIEKE resultaat gerichte trainingsdag speciaal voor de diverse Martial Arts,
verzorgt door TheOverloadPrinciple.com.

Tijdens dit seminar demonstreren Bas Willemsen en Coen Luiken, de trainers van
TheOverloadPrinciple.com, diverse geweldige technieken voor het optimaliseren van je training. Daarnaast belichten zij de invloed van voeding op je hormonen, en de link tussen je hormonen en je prestaties.

Als sport-fysiotherapeuten en krachttrainers van het Korps Mariniers en als Nederlands enige twee Active Release Therapeuten, beschikken zij over een ongekende dosis kennis.

Wereldwijde opleidingen en een enorme schat aan ervaring van Sub-top tot Olympische sporters maakte van de heren absolute professionals op het gebied van: doelgericht trainen, optimale voeding, en functioneel supplementeren. Zo trainden zij o.a. Henk Grol, Claudia Zwiers, Bryan van Dijk en vele anderen.

Leer en ervaar direct:
==================
- hoe je je uithoudingsvermogen verbetert en je VO2Max vergroot met Kettlebelltraining.
- hoe je je stoot- en trapkracht DIRECT kunt verbeteren.
- alle tips en trucs voor een optimale wedstrijdvoorbereiding.
- enkele zeer effectieve flexibiliteitstechnieken zonder te rekken
- hoe je je Core binnen enkele minuten versterkt d.m.v. Muscle Activation Techniques.
- alle technieken van de explosieve powertraining met Kettlebells.
- welke supplementen de prestaties van iedere Martial Art beoefenaar verbeteren .
- welke 2 supplementen je reactietijd sensationeel verkorten en waarom.
....ervaar DIRECT het verschil tijdens deze aankomende workshop!

The Overload Principle is ook beschikbaar voor het begeleiden van individuele sporters en blessure preventie & behandeling.

Aanmelden kan vanaf heden, let op wees er snel bij want vol=vol...
Mail naar [email protected] ([email protected])

STAY TUNED!!!


WWW.NOVER.NL (http://www.NOVER.NL)

Mr 1 Leg
02-11-2008, 10:28
ziet er wel top uit jammer ik moet die dag vechten

n.k.b.b.
03-11-2008, 01:53
Zoals aangekondigd zal er zondag 16 november ook aandacht worden besteed aan de ACTIVE RELEASE TECHNIQUES...

Het doel van ART® is het herstellen van de optimale structuur, beweging en functie van de diverse weefsels en het losmaken van verkleefde zenuwvezels en bloedvaten. Dit gebeurt door het verwijderen van verklevingen in weefsels door het toepassen van specifieke behandelmethodes.

Een ART® behandeling zorgt voor snelle pijnverlichting en directe verbetering van atletische prestaties.

"Active release® helpt mij om keer op keer weer topfit op de mat te staan zonder langdurige behandelingen. Het is voor mij DE manier van behandelen voor al mijn blessures."
Dani Libosan, 4 x Nederlands Kampioen Judo

"Het werkt, en het werkt zeer snel. Ondanks een forse enkelblessure kon ik dankzij active release® sneller dan verwacht toch mijn wedstrijden hervatten."
Claudia Zwiers, Bronzen medaille Judo Olympische Spelen

"Active release® is voor mij ideaal. Als ik tijdens een training een pijntje heb kan ik meestal direct behandeld worden. Eén behandeling van een paar minuten is vaak al genoeg en het kan zelfs door je kleren heen. Je voelt direct dat het werkt."
Kitty Bravik, Europees Kampioen Judo


Al jaren worden de atleten van de loodzware IRONMAN competitie voor en tijdens de race bijgestaan door gecertificeerde Active Release Providers. Active release is de ideale behandelmethode voor deze topatleten omdat het er in 99% van de gevallen direct een verbetering voelen. De korte en zeer effectieve behandelmethodes van Active Release zijn uniek en werken voor alle soorten blessures!!!!!

Zondag 16 november maakt de Nover het in samenwerking met
TheOverloadPrinciple.com mogelijk dat de expertise met jou gedeeld wordt!

n.k.b.b.
03-11-2008, 02:00
De training is dus van 12:00 - 15:00uur. De opzet is interactief. Theorie wordt gekoppeld aan praktische voorbeelden. Men kan zelf de benefits ervaren!!

Zo wordt alle deelnemers van deze centrale training bekend gemaakt met het trainen met kettlebells.

De Kettlebell wordt ook wel -'s werelds enige draagbare 'Total Gym'- genoemd. Trainen met ‘The Original Kettlebell’ zorgt voor een zeer veelzijdige ontwikkeling van het lichaam. Er wordt vanwege de korte explosieve manier van trainen veel aanspraak gemaakt op zowel uw kracht als op het cardiovasculaire systeem en de flexibiliteit.

Of het nou gaat om afvallen, aankomen, spiermassa opbouwen, flexibiliteit vergroten of uw conditie verbeteren, ‘The Original Kettlebell™’ is DE trainingstool voor het snel en succesvol bereiken van uw fysieke doelstelling!

"Er is in deze wereld nog geen andere trainingstool ontdekt welke het lichaam zo veelzijdig traint en prikkelt als de Kettlebell”, zo werd reeds in 1913 door het Russische magazine 'Hercules' geschreven.

Er is met sporten nog nooit zó snel zóveel resultaat bereikt op het gebied van vetverbranding en de opbouw van spiermassa als nu met Kettlebelltraining!


De kracht van Kettlebell training:

Zeer korte explosieve training. (20/30 minuten training voor maximaal resultaat!)
Krachttraining, flexibiliteitstraining en cardiotraining in één.
Goede ontwikkeling van gripkracht door dikte van het handvat.
Versterkt de totale rug en schouderpartij; kan dus zeer positief werken bij rugklachten.
Kettlebell training verbetert de mobiliteit en is daardoor ook zeer geschikt voor ouderen.
De Kettlebell is onverslijtbaar, gemakkelijk mee te nemen en geschikt voor iedereen.

n.k.b.b.
03-11-2008, 02:07
Bas Willemsen & Coen Luiken zijn jullie gastheren op zondag 16 november in dojo van Yamato Gym te Weesp!

Sinds september 2005 timmert TheOverloadPrinciple.com behoorlijk aan de weg! Geboren vanuit passie en inmiddels al uitgegroeid tot een ‘begrip’ in de wereld van voeding, training en alles wat daarmee samenhangt!

Bas Willemsen en Coen Luiken, de oprichters van het bedrijf, zijn beide werkzaam geweest als sport fysiotherapeuten en krachttrainers bij het Korps Mariniers. Daarnaast zijn zij beiden gecertificeerd Active Release Therapeuten, Kettlebell Trainers en Voedingsexperts.

Als twee ware ‘vakgekken’ reisden zij de afgelopen jaren de wereld over en op zoek naar meer kennis en volgden zij diverse opleidingen bij enkele grote namen uit 'het vak', waaronder ’s werelds grootste krachttrainer Charles Poliquin.

Ook de vakbladen schrijven inmiddels met grote regelmaat over TheOverloadPrinciple.com™ en hun diverse gepatenteerde concepten zoals o.a. Personal Hormonal Profile™.

Met name vanwege hun brede kennis en veelzijdigheid worden zij veel gevraagd door topsporters, Personal Trainers, fitnesscentra en sportscholen voor o.a. trainingsbegeleiding, het schrijven van sportspecifieke trainingen, voor het behandelen van blessures en het begeleiden van revalidatie trajecten. Verder verzorgen zij trainingen voor diverse korpsen van politie, Marine, en speciale eenheden.

Zondag 16 november verzorgen zij dus speciaal voor de Full Contact vechtsporters (MMA/ Kickboksen) de unieke centrale training waar zij hun kennis beschikbaar stellen aan alle vechtsporters.

Judoka Henk Grol was jullie voor. In een paar maanden tijd werd hij maar liefst 40% sterker.

Zoals gezegd: TheOverloadPrinciple.com™ staat voor kennis, kwaliteit en resultaat!

n.k.b.b.
11-11-2008, 17:18
De beste MMA vechter ter wereld, Fedor...traint al jaren met de kettlebell. Deze van trainingtool uit Rusland stelt vechtsporters in staat in korte tijd sterker te worden. Sterk in de zin van explosiever, sterker in de zin van meer grijp kracht...bovendien is het uitermate goede workout, mits juiste technieken en schema's om je conditie perfect te trainen voor MMA, Muay Thai Kickboxing en meer... Deze technieken leer je a.s. zondag als je bij de seminar komt. Inmiddels hebben zich al heel wat vechtsporters aangemeldt. Blijf niet achter en meldt je vandaag nog aan!

HUNEBED
11-11-2008, 23:05
DIRECT verbetering van stoot & trapkracht? De nieuwe wonder-methode, je hebt DIRECT spierpijn na afloop zul je bedoelen! DIRECT kan al nooit want ná het trainen ben je juist zwakker geworden en kun je dezelfde hoeveelheid arbeid op dezelfde intensiteit en met dezelfde snelheid niet nogmaals volbrengen, neurale adaptatie die DIRECT werkt! was het maar zo mooi. Okay dat je graag je product aan de man probeert te krijgen omdat je er heilig van overtuigd bent dat het werkt [ben zelf ook een voorstander van vrij (halter)werk hetzij dumbells, Olympische stang of kettlebells] maar om zulke statements te maken dat is gewoon dom en niet bepaald professioneel.

Henk Grol maar liefst 40% sterker geworden! Met wat? Absolute kracht, maximale kracht, explosieve kracht? Kniebuigen? Voorslaan? Kettlebell snatch? Of gewoon met bicepcurls? Hoe hebben jullie dat gemeten?

Ik weet dat werken met Kettlebells [of ander vrij halteren] werkt en dat je er sterker, explosiever en beter belastbaar van kan worden [mits goed gedaan] maar zo snel als hier wordt voorgespiegeld... DIRECT(!) de "kenners" hier op het forum weten beter.

"Significante resultaten, hipper dan fitness en hotter dan dumbells, kom en sla je slag"

n.k.b.b.
11-11-2008, 23:38
DIRECT verbetering van stoot & trapkracht? De nieuwe wonder-methode, je hebt DIRECT spierpijn na afloop zul je bedoelen! DIRECT kan al nooit want ná het trainen ben je juist zwakker geworden en kun je dezelfde hoeveelheid arbeid op dezelfde intensiteit en met dezelfde snelheid niet nogmaals volbrengen, neurale adaptatie die DIRECT werkt! was het maar zo mooi. Okay dat je graag je product aan de man probeert te krijgen omdat je er heilig van overtuigd bent dat het werkt [ben zelf ook een voorstander van vrij (halter)werk hetzij dumbells, Olympische stang of kettlebells] maar om zulke statements te maken dat is gewoon dom en niet bepaald professioneel.

Henk Grol maar liefst 40% sterker geworden! Met wat? Absolute kracht, maximale kracht, explosieve kracht? Kniebuigen? Voorslaan? Kettlebell snatch? Of gewoon met bicepcurls? Hoe hebben jullie dat gemeten?

Ik weet dat werken met Kettlebells [of ander vrij halteren] werkt en dat je er sterker, explosiever en beter belastbaar van kan worden [mits goed gedaan] maar zo snel als hier wordt voorgespiegeld... DIRECT(!) de "kenners" hier op het forum weten beter.

"Significante resultaten, hipper dan fitness en hotter dan dumbells, kom en sla je slag"

Bedankt voor je reactie. We hebben niet goed of in ieder geval niet duidelijk genoeg weergegeven hoe de (directe) vooruitgang geboekt kan worden. HUNEBED sorry daarvoor....hierbij onze kans om het enigszins recht te zetten:

De (directe) vooruitgang wordt niet alleen geboekt door de kettlebell training. De directe vooruitgang wordt vooral geboekt door de Muscle Activation technieken, ART, tips voor je voeding, tricks voor stretching etc.

Referenties? Vraag maar eens aan o.a.: Orinta vd Zee, Fred Sikking, Antoni Hardonk, Farid Riffi, Claudia Zwiers, Henk Grol, Brian van Dijk, Kitty Bravik etc etc naar hun ervaringen.

Koen en Bas van The Overload Principle begeleidden o.a. Het Korps Mariniers en andere elite eenheden van de NL overheid.

Gezien hun referentie kader dat sterk groeiende is, juist door de DIRECTE resultaten, zou je hen juist de kenners bij uitstek kunnen noemen.

De seminar is interactief...dat wil zeggen vragen en/ of onduidelijkheden worden direct beantwoord. Tegenspraak maakt het levendig dus zeker ook alle kenners worden van harte uitgenodigd!

Commercieel is deze seminar allerminst. De kosten bedragen slechts 10 euro persoon. Kortom als het je schikt zorg dan dat je erbij bent.

n.k.b.b.
11-11-2008, 23:43
p.s. Hunebed de vragen die je stelde over de vooruitgang van judoka Henk Grol kan je stellen aan Bas of Koen voor, tijdens, na de seminar.

n.k.b.b.
11-11-2008, 23:52
http://www.nrc.nl/achtergrond/article1902336.ece/Nooit_meer_in_bad_op_dag_van_de_wedstrijd

http://kittybravik.bruist.nu/11

http://www.eigenkracht.nl/?nieuwsId=379

http://people.few.eur.nl/kop/sport/kettlebelltraining.htm

n.k.b.b.
12-11-2008, 00:05
Resultaat ACTIVE RELEASE TECHNIEKEN:

"Het weekend van 5-6 juli vond de German Open plaats. Het was maar de vraag of ik er aan mee zou doen. Dit kwam door een vervelende blessure die ik het weekend ervoor had opgelopen tijdens een wedstrijd. Ik kreeg daar een knietje tegen mijn staartbeen “stuitje”, en dat is iets waar bijna niets aan te doen is en zeer langzaam geneest. Ik had afgesproken met Benito om er alles aan te doen om lichamelijk min. 90% maar mentaal 110% procent goed te zijn, anders zou ik niet mee doen, aangezien het een belangrijk toernooi is in mijn voorbereiding naar het EK -23 toe. Tijdens een krachttraining met onze krachttrainer Bas Willemsen, zijn de aanhechting spieren behandeld rond mijn heiligbeen. Het verschil was ongelofelijk, ik kon veel meer met veel minder pijn. Op dat moment ging de knop om en ging ik voor de volle (afgesproken) 110% voor Braunschweig." KITTY BRAVIK

chief108
12-11-2008, 09:31
gewoon heengaan Hunebed....

kist zelf eem kiek'n of wat is ja....

HUNEBED
12-11-2008, 12:18
Ben van de partij Chief, ga mee? Muth en Willem ook?

chief108
12-11-2008, 12:38
ik niet...
heb tot tweede week januari geen dag meer vrij voor gezin (en mezelf)
Muth ook niet lijkt me
maar misschien wel wat voor Willem?

cornelus
12-11-2008, 13:09
klinkt misschien wat goedkoop en misschien heb ik er overheen gelezen... maar wat kost 't?

HUNEBED
12-11-2008, 13:17
klinkt misschien wat goedkoop en misschien heb ik er overheen gelezen... maar wat kost 't?

€10 p.p.

RNLMC
12-11-2008, 13:21
Ziet er interessant uit! Quanta costa?