PDA

View Full Version : Slamm!! V: Germaine de Randamie Full Muaythai VS .....



payap
05-11-2008, 23:28
Germaine de Randamie stond voor 30 november gepland tegen de Zweedse Pernilla Johanson. Helaas gebeurde wat vaker gebeurd en gevreesd wordt. Nml de tegenstandster trekt zich terug voor deze wedstrijd. Gelukkig deze keer nog redelijk ruim van te voren. Er werd lang en intensief gezocht naar een nieuwe tegenstandster voor Germaine. In ons land, België en zelfs wereldwijd. Na vele malen gehoord te hebben dat men niet kon, niet wilde, er nog niet klaar voor was enz is er dan eindelijk een tegenstandster gevonden. De Amerikaanse Casey Bohrman uit Philadelphia heeft de uitdaging aangenomen. De Amerikaanse had zei gelijk JA! Maar had een wens en eis! Nml dat de partij op full muaythai regels gevochten zou worden met ellebogen!

30 november Slamm!! V - Germaine de Randamie VS Casey Bohrman op Full Muaythai rules!

http://img380.imageshack.us/img380/411/g05lb1.jpg


Reden om Germaine te bellen voor een reaktie


Germaine, wat weet je van je komende tegenstandster Casey Bohrmann?

Dat ze Casey Bohrman heet! Verder weet ik nog niets van haar. Maar dat maakt me niet uit. Ik wil knokken en ontloop niemand en vecht tegen iedereen!


Deze partij vecht je op Full Muaythai regels. Met ellebogen dus! Wat vindt je ervan op deze regels te vechten?

Maakt me niet uit. Ik wil gewoon de ring in en vechten. Met of zonder ellebogen maakt niet uit.

http://img380.imageshack.us/img380/9891/g02lv4.jpg

Je oorspronkelijk tegenstandster heeft afgezegd. Verder zijn er vele dames benaderd om tegen jou te vechten de 30e november. De een na de ander kon niet, wilde niet enz. Het moet knap frustrerend zijn dat je vaak niet kan vechten omdat men het niet aandurft met jou de ring in te gaan?

Dat kun je wel stellen ja! Ik ben een sportster en vechtster dus wil de ring in om wedstrijden te vechten. Als je dan om de haverklap geen partij hebt omdat men niet tegen je wil vechten, wordt je daar aardig ziek van. Kijk als je je eigen kampioen noemt dan moet je tegen iedereen vechten als je echt kampioen wilt zijn. Dat heb ik ook altijd gedaan. Zelf heb ik nooit iemand ontlopen. Helemaal beroerd is, als je dan eindelijk een partij hebt tegen iemand die wel durft en je wint op KO dat er dan weer gasten zijn die schreeuwen dat je tegenstandster worden uitgezocht. Maar dat is niet zo. Ik vecht tegen iedereen maar als ze niet willen kan ik er ook niets aan doen.

http://img201.imageshack.us/img201/5739/g06ff1.jpg

Je staat nu aan de vooravond van een groot avontuur in de USA. Je hebt een contract bij het White Chocolate Management en gaat daar MMA vechten. Grote kans dus dat 30 november voorlopig de laatste keer is dat we je in Nederland aan het werk zien?

Het zal idd zo maar kunnen ja. 19 december vecht ik daar mijn eerste partij. Het MMA is daar echt big business en een echte grote sport. Dat betekent ook veel tegenstandsters voor me. En ik ben nieuw daar in het MMA dus de teller staat op 0 voor me qua tegenstandsters. Ik kan dus vooruit. In het Thaiboksen heb ik nog amper partijen. Ik sta nu al weer 6 maanden langs de kant. Er zijn alweer drie partijen afgezegd tussen door.

Overigens wat is je record momenteel?

40-0, 18 KO

http://img528.imageshack.us/img528/5139/g03nj6.jpg

cholitzu
05-11-2008, 23:43
40-0, 18 KO :eek:

WOW

Ben benieuwd hoe ze het gaat doen in het MMA.....Succes!

thanks, leuk interview.

MataLeo
06-11-2008, 06:16
Germaine, ik wens je alle succes van de wereld toe

Osu

RisingSun
06-11-2008, 08:19
Heel veel succes Germaine!

paspoes
06-11-2008, 09:00
Germaine is een Topper :thup:

Richelieu
06-11-2008, 10:14
In ieder geval goed nieuws dat er uberhaupt een tegenstander voor haar is. Johansson helaas uitgevallen. Word voor de fans zeker de laatste kans om haar nog eens in Nederland te zien in het MT. Zodra je naar Amerika vertrekt blijft ze voorlopig in de states vechten.

oliebol
06-11-2008, 17:03
beter dat er toch nog iemand geregeld is om tegen haar te vechten :) ik wens haar veel succes met haar mma carriere

Mr 1 Leg
06-11-2008, 18:12
nice respect germaine :thup:

blackadder
06-11-2008, 18:16
Germaine is gonna kick her ass!!!:thup:

marcelt
06-11-2008, 19:19
Germaine ruleZ! Wat een record. Hoop dat ze ook in het mma groot wordt!

Ronald
06-11-2008, 22:58
Thanks Chris :)

Angelco
07-11-2008, 09:11
Damn, wat een record ... 40-0 :)
Ben benieuwd hoe ze het zal afbrengen in MMA, hopelijk heeft ze een beetje grondtechnieken

Khanom Thom
07-11-2008, 10:34
Top dat ze weer een partij heeft! Germanine = WAR!

barbara
07-11-2008, 16:12
wat een vechter is zij, heb heel veel respect voor haar houding en haar vechtstijl.

Zij bewijst het ongelijk van iedereen die vindt dat vrouwen niet in de ring horen!

Simone
07-11-2008, 16:25
Damn, wat een record ... 40-0 :)
Ben benieuwd hoe ze het zal afbrengen in MMA, hopelijk heeft ze een beetje grondtechnieken
Germaine doet niets half, dus ik ga er vanuit dat ze ook in het MMA gaat knallen!

paspoes
07-11-2008, 16:27
Germaine doet niets half, dus ik ga er vanuit dat ze ook in het MMA gaat knallen!

x2 en na een tijdje tegen Marloes Coenen;)

Fr3ddy
07-11-2008, 16:36
Ben benieuwd naar het niveau van de tegenstander :rolleyes:

Dennuz
07-11-2008, 17:27
wat een vechter is zij, heb heel veel respect voor haar houding en haar vechtstijl.

Zij bewijst het ongelijk van iedereen die vindt dat vrouwen niet in de ring horen!


Dat heb je zelf ook al aardig bewezen hoor met je partijen...

Illest
07-11-2008, 17:45
:cool2:

idd benieuwd naar de tegenstander....vooral de eis om met ellebogen te vechten, maakt me nieuwsgierig....misschien is het wel een elleboog specialiast...wie weet..

blazin.arr0w::::
07-11-2008, 20:28
Germaine is een heldin :) Wat een topper.

Wheelie
11-11-2008, 11:21
Germaine is een heldin :) Wat een topper.

Echt een indrukwekkend record.
Hoop haar ooit tegen Jorina te zien

Garcia
11-11-2008, 11:55
Germaine gaat knallen!!