PDA

View Full Version : Its Showtime Antwerpen 8 februari 2009



marcelt
09-11-2008, 18:51
http://www.fight.nl/images/k08front.gif

bryan
09-11-2008, 19:11
nou die stop van manhoef heeft lang geduurd man... ken vechters die langer de tijd nemen tussen 2 partijen... echt dat stoppen en terugkomen altijd..

marcelt
09-11-2008, 19:25
Ja dat dacht ik ook gelijk !

Er is ook een "wereldtitelgevecht" It's Showtime. We hebben al al die bonden en titels toen kwam Showtime met nog meer titels. Ook tijdens het Ahoy gala laatst viel er tijdens de meeste partijen wel een belt te verdienen. Maar dit slaat echt alles want dit "wereldtitelgevecht It's Showtime" wordt gevochten tussen Drago en Direcki, twee It's Showtime vechters. Misschien een ideetje voor hardcore , Blacklabel en Golden Glory om ook wereldtitels te verzinnen en hun eigen vechters er dan met z'n 2-en om te laten vechten :thown:

TOON
09-11-2008, 19:33
voor mij mogen ze die titels allemaal wel afschaffen...stelt geen reet meer voor...
maar ziet er goed uit in Antwerpen!

Groundwork
09-11-2008, 21:49
en gebeurt dan nog lekker dicht bij mij deur :D
Kan niet misgaan xD

micha
10-11-2008, 01:36
Ja dat dacht ik ook gelijk !

Er is ook een "wereldtitelgevecht" It's Showtime. We hebben al al die bonden en titels toen kwam Showtime met nog meer titels. Ook tijdens het Ahoy gala laatst viel er tijdens de meeste partijen wel een belt te verdienen. Maar dit slaat echt alles want dit "wereldtitelgevecht It's Showtime" wordt gevochten tussen Drago en Direcki, twee It's Showtime vechters. Misschien een ideetje voor hardcore , Blacklabel en Golden Glory om ook wereldtitels te verzinnen en hun eigen vechters er dan met z'n 2-en om te laten vechten :thown:

zonder GG is het toch"best of the rest"en dat weten de vechters ook

Mr 1 Leg
10-11-2008, 08:27
net achter mijn hoek woon er 1km vandaan ben ik zeker bij :thup:

MataLeo
10-11-2008, 13:38
Het ziet er goed uit !!!!

I'll be there

payap
10-11-2008, 13:58
Ja dat dacht ik ook gelijk !

Er is ook een "wereldtitelgevecht" It's Showtime. We hebben al al die bonden en titels toen kwam Showtime met nog meer titels. Ook tijdens het Ahoy gala laatst viel er tijdens de meeste partijen wel een belt te verdienen. Maar dit slaat echt alles want dit "wereldtitelgevecht It's Showtime" wordt gevochten tussen Drago en Direcki, twee It's Showtime vechters. Misschien een ideetje voor hardcore , Blacklabel en Golden Glory om ook wereldtitels te verzinnen en hun eigen vechters er dan met z'n 2-en om te laten vechten :thown:

Hoorde in de wandelgangen dat er per 2009 ook een mixfight.nl wereldtitel komt.

Schijnt dat Pendekar Ray VS TBA gaat

The Bulldog
10-11-2008, 14:18
Hoorde in de wandelgangen dat er per 2009 ook een mixfight.nl wereldtitel komt.

Schijnt dat Pendekar Ray VS TBA gaat

je hebt de bekende klok horen luiden maar weet niet waar de klepel hangt...

het betreft het volgende...

The "Forum" Dutch Title.

Rocket Vs. Justinian.

Garcia
10-11-2008, 19:01
Leuke lineup!!

marcelt
10-11-2008, 20:00
je hebt de bekende klok horen luiden maar weet niet waar de klepel hangt...

het betreft het volgende...

The "Forum" Dutch Title.

Rocket Vs. Justinian.


Dan weet ik wel op wie ik moet wedden! ;)

Christophe
10-11-2008, 20:12
Wim Deputter vs Tommy Depret ... dat moet wel vuurwerk geven!!! :thup:

Mr 1 Leg
13-11-2008, 08:18
dat zal zeker knallen worden tommy vs wim de putter mischien mag ik in het voorprogamme een mma partij draaien vandaag weet ik het hoop het stiekem hoe meer ik kan vechten hoe liever ik het heb en murat vs drago badr hari enzvoort een top gala zal het zeker zijn daar twijfel ik niet aan kick som ass duurd nog even kan bijna ni meer wachten lekker dicht bij huis mag ook wel is een keertje voor de belgen ;)