PDA

View Full Version : Bjj dutch open



Mark105
09-11-2008, 21:11
Weet er iemand uitslagen van de bjj ducth open vandaag is Oss?

761217186
10-11-2008, 01:58
Nee, ik hoop wel dat de deelnemers ook meedoen aan het NK grappeling in Ede op 29 nov...

mdk
10-11-2008, 09:01
Pff was een zware dag.
na 2 winstpartijen op subbmission moest ik uiteindelijk het veld ruimen na een verlies op punten tegen de uiteindelijke nr 1 uit mijn poule.

Vond het alleen jammer dat we 3 kwartier later begonnen omdat sommige vechters wederom moeite hadden om op tijd te komen.
Ik vind als een vechter geen respect heeft naar de organisatie dat de organisatie dan ook geen respect terug hoeft te hebben maar dat juist aan de vechters welke wel op tijd waren moet tonen door op tijd te beginnen.

Verder alles keurig geregeld en netjes verzorgd, matten keurig afgescheiden van het publiek, kleedkamers, douches en een aparte warm-up area.

Chapeau voor de organisatie!

leonidas
10-11-2008, 12:28
ik weet alleen dat bas tros Nederlands kampioen geworden is..

uwheerser
10-11-2008, 15:42
Pff was een zware dag.
na 2 winstpartijen op subbmission moest ik uiteindelijk het veld ruimen na een verlies op punten tegen de uiteindelijke nr 1 uit mijn poule.

Vond het alleen jammer dat we 3 kwartier later begonnen omdat sommige vechters wederom moeite hadden om op tijd te komen.
Ik vind als een vechter geen respect heeft naar de organisatie dat de organisatie dan ook geen respect terug hoeft te hebben maar dat juist aan de vechters welke wel op tijd waren moet tonen door op tijd te beginnen.

Verder alles keurig geregeld en netjes verzorgd, matten keurig afgescheiden van het publiek, kleedkamers, douches en een aparte warm-up area.

Chapeau voor de organisatie!

Inderdaad zware dag, hehe. Ik geniet er nog van na ;)

En ja hoor: gewoon twee jaar achter elkaar op tijd beginnen met de deelnemers die wel op tijd zijn. En de juiste trend is gezet, denk ik dan...

Ook het nog iets beter benutten van de wedstrijdruimtes zal de wachttijden verkorten. Nu lagen er toch nog regelmatig een of twee matten gewoon stil.

Voor de rest niks als lof!!!

Christophe
10-11-2008, 18:11
Vond het alleen jammer dat we 3 kwartier later begonnen omdat sommige vechters wederom moeite hadden om op tijd te komen.
Ik vind als een vechter geen respect heeft naar de organisatie dat de organisatie dan ook geen respect terug hoeft te hebben maar dat juist aan de vechters welke wel op tijd waren moet tonen door op tijd te beginnen.


En ja hoor: gewoon twee jaar achter elkaar op tijd beginnen met de deelnemers die wel op tijd zijn. En de juiste trend is gezet, denk ik dan...


Inderdaad, dit is iets waaraan ik me ook altijd dood geërgerd heb. Zoals "uwheerser" al zegt, gewoon consequent op de vermelde tijd beginnen, en na een jaartje of 2 durft er niemand meer te laat te komen!!! :thup:

Ik heb zaterdag meegedaan aan het Mexicaans Nationaal kampioenschap, en ik hield m'n hart al vast om hoe laat het daar zou beginnen, want Mexicanen maken van het begrip "te laat" een ware kunst. Maar tot mijn allergrootste verbazing was zo goed als iedereen aanwezig om 8u45, gaven ze de uitleg van de regels om 9u10 i.p.v. het aangekondigde 9u30 en begonnen ze stipt om 10u, zoals gezegd! :thup:

Langs de andere kant werd wel nagenoeg niemand ingewogen, lag er ook regelmatig een mat stil en hebben ze op het laatste de open gewichten geschrapt wegens "tijdgebrek"! :(

Er is nog werk voor de boeg hier in Mexico! ;)

the boxer
10-11-2008, 18:30
En wat heb je gemaakt Christophe?

Christophe
10-11-2008, 18:55
En wat heb je gemaakt Christophe?

Verslagje op Exit Mexico @ Mexicaans Nationaal Kampioenschap BJJ 2008 - www.MixFight.nl (http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?t=87086)

;)