PDA

View Full Version : Uitslagen Glory 10 Battle of Arnhem



marcelt
09-11-2008, 22:58
. Hansie Veraart WOP vs Can Celik, Demo jeugd
2. Haddou vs Leandro Hageman, C-partij NO CONTEST
(hoofd botsing)
3. Martin Eilander vs Robbie Hageman WOP, C-partij
4. Ritchie Vink WOP vs Gilberto Pique, Shooto
5. Titiana v Polanen WTKO vs Sabine Kern K-1
6. Joost Bauhaus WOP vs Eddy van Gelder K-1
7. Cesario di Dominico WOP vs Natek Tomajev Shooto
8. Adem Bozkurt WOP vs Ryan Semerel K-1
9. Tarek Slimani WOP vs Olivier Tasin K-1 (Tarik?)
10. Assan Njie vs Robert Jocz WOP Shooto
11. Rik van Soest vs Tomasz Serjada WOP K-1
12. Matthieu Lawalata vs Ivan Mussardo W SUB Shooto
13. Orhan Delibas WOP vs Gordan Glisic Boksen
14. Ahmed Yalbirdak W SUB vs Andrew McMichael Shooto
15. Halim Issaoui WTKO vs Jan de Keyzer (European Title MT)
16 Vincent Latoel vs Daniel Sharifi W SUB Shooto (Unified World GP prelim)
17. Jimmy Eimers WOP (KB Arnhem, NL) vs David Kyrya K1[/QUOTE]
18. Hamid Corassani WOP vs Gregorz Tredowski Shooto ( Unified World GP prelim)
19. Henry Akdeniz vs Brian al Amin WKO (World Title) MT
20. Dion Staring W Ref Stoppage vs Markus Halkossaari Shooto (European Title)
21. Stefan Leko WOP vs Rodney Glunder K1
22 Alistair Overeem W SUB vs Gary Goodridge Shooto

761217186
10-11-2008, 00:54
Mijn mening wat betreft het MMA .

Ik had eerst een verjaardag maar besloot toch te gaan. Rond 19.15 uur kwam ik aan. Ik moest de volle pond betalen (42 euro)... Maar voor dat geld kreeg ik ook een paar mooie MMA partijen terug zoals:

een mooie pot van Daniel tegen Latoel. Het publiek wist totaal niet wat er gaande was toen Daniel won met een hielhook (enkelklem) Daniel deed het super en laat met deze overwinnening zien dat hij goed in de Nederlande top mee kan komen.

Ook de Pot van Dion was mooi om te zien, zijn tegenstander is volgens zeggen de 2e sterkste
man uit Finland. Dit kon je ook zien want strek was hij zeker. Dion wist hier goed mee om te gaan. Wat een karakter vechter zeg!! Hij won op GNP en mag trots zijn op zijn EK tietel.

overheem tegen Goodride viel erg tegen, Prima werk van Overheem... hij domineerde voorledig en maakte er al snel een eind aan door het aanleggen van een arm/ schouderklem.

Mr 1 Leg
10-11-2008, 07:23
thanks voor de results mooi zo

PD_EC
10-11-2008, 08:17
bedankt voor de uitslagen
hopen dat er snel filmpjes op mixfight komen

MMA-knaller
10-11-2008, 09:47
Ik ben gisteren naar Glory 10 geweest en ik moet zeggen dat ik zeer teleurgesteld ben met wat ik daar heb gezien. De partijen waren van laag niveau en het begon behoorlijk op een kickboksgala te lijken (zoals we er al tientallen hebben in NL). Ik en het hele publiek hebben ons geërgerd aan de bar slechte partijen van Akdeniz vs al Amin en Leko vs Glunder. En de main event was ook zeer matig. Overeem natuurlijk een topper maar dit was een slechte match voor hem. Ik las dat daar hier op Mixfight al een discussie over was en dat toch nog veel mensen dachten dat Goodridge sterk zou zijn tegen hem…. Nou we hebben toch wel het tegendeel gezien gisteren.

Ik moet wel zeggen dat ik de partij van Latoel vs Sharifi zeer spannend vond. Top partij!
De Dominico vs Tomajev was ook een leuke partij om te zien.

Helaas ben ik dus teleurgesteld naar huis gegaan gistenen terugdenkend aan de Glory gala’s van “vroeger” waar Shooto op Nr1 stond en alle gevechten toppers waren.

Wat vonden de andere forumleden?

simtekf1
10-11-2008, 10:54
Ik vond het ook niet heel bijzonder, hier betaal ik niet nog eens dat geld voor.
Er zaten leuke partijen tussen maar Overeem vs. Goodridge ging echt nergens over, hetzelfde met Leko en Glunder.
Die laatste 2 leken wel een stelletje amateurs, had daar echt meer van verwacht.

Verder ergerde ik me ook echt kapot aan Superpiele met z'n familie, en dan vooral die moeder van hem, sjonge jonge mens rot op bij die ring.

Wat ook lekker was, sta je eerst buiten te wachten in de rij, blijkt dat die rij voor de kassa is om nog tickets te halen.
Sta je met je e-ticket voorin de rij, blijkt dat hij eerst nog gescand moet worden, allemaal erg fijn en duidelijk aangegeven. :S

En m'n laatste zeikpuntje.
Dat mens aan de overkant met die megafoon, pff tijdens die partij van Orhan bleef dat mens maar schreeuwen, wat een speenvarken.

Was het dan allemaal kommer en kwel?!?
Nee hoor, heb ook genoeg vette partijen gezien, veel bekende vechters, het was lekker dichtbij en het publiek vond ik vrij relaxed. (behalve dat mens met die megafoon)

Conclusie, leuk gala maar persoonlijk zal ik er niet nog een keer heen gaan.
Dan kun je echt 100 keer beter naar Beast of the East gaan. (veel en veel betere partijen)

Tony
10-11-2008, 11:03
ik daarentegen vond het wel een prima gala... Komt misschien ook omdat ik de partijen goed te pruimen vond (niet allemaal uiteraard)... Laatst in de Ahoy van van een stuk lagere kwaliteit.

anyway.. mijn grootste kritiek punt... Waarom niet meer shooto en minder k1?

Dat boksen is leuk en aardig.. maar zo saai in een mma/k1 gala... en het duurt zo lang.

ook een beetje een zootje bij het pad waar vechters naar de ring lopen... Moet een vechter opkomen... lopen ineens een paar andere mensen daar een beetje doorheen enzo..

Voor de rest niet veel te klagen hoor... heb me uitstekend vermaakt. Danial maakte mijn avond helemaal goed.

@simtek f1: die wijven met die megafoon zaten naast ons... goeidag wat een stelletje rukkers... ging echt nergens over.. .Lekker kabaal maken en je vechter aanmoeidige, dat hoort erbij. Maar dit was gewoon 25 mionuten aan 1 stuk door schreeuwen hoe ie zijn kop eraf moest slaan..

"OP DIE BEK MOET JE HEM SLAAN"
"HIJ IS VOOR JOU, HIJ IS VOOR JOU, PAK HEM, OP DIE LEVER, KOMOP"
"PAK HEM PAK HEM KOMOP PAK HEM OP DAT GEZICHT KOMOP PAK HEM"

en dat dan een half uur lang met zijn 2en door een megafoon...


anyway... volgende keer hopelijk meer shooto... voor de rest vond ik het prima :)

A.F.
10-11-2008, 11:15
ben heel erg benieuwd naar sharifi vs latoel

dus TONY schiet is op man:cool2::whistling:

el bastardo
10-11-2008, 11:15
Ik heb erg veel aantrekkelijke partijen gezien. Dat er dan mindere tussen zitten, lijkt me ook logisch. Ik vond het zeker niet van laag niveau, zoals boven ergens genoemd. Buiten het feit dat tijdens het gevecht van Akdeniz vs al Amin beide heren na 1.5 ronde de pijp leeg hadden, vond ik het wel aantrekkelijk blijven. Akdeniz ging te hard van stapel, door een super 1e ronde neer te zetten.
Ik had ook meer verwacht van Leko vs Glunder. Jammer dat dit er niet helemaal uitkwam. Was een papier een leuke match.

De match van Dion was super. Ook die van Danial vs Latoel was erg cool. Reps voor Danial.
Hamid Corassani vs Gregorz Tredowski was ook een toppartij. Stond erg te kijken van die Corassani. Erg goed.

De partij van Alistair was snel voorbij. Erg cool om Goodridge te zien (als was het jammer dat z'n zus er niet bij was ;)). Alistair tegen iemand matchen is erg moeilijk op dit moment. Ik denk dat er weinig zijn die Alistair in deze vorm kunnen stoppen. Het is dus erg zoeken, zeker voor een Nederlandse organisatie, om een goeie match voor Alistair te vinden. Maar volgens Micha kan op het 10 jarig bestaan alles, dus misschien een kans om Arlovski ofzo te halen. (zal wel niet haalbaar zijn, maar wel cool)

Hoop volgende keer iig weer van de partij te zijn.

el bastardo
10-11-2008, 11:17
ook een beetje een zootje bij het pad waar vechters naar de ring lopen... Moet een vechter opkomen... lopen ineens een paar andere mensen daar een beetje doorheen enzo..


Dit viel me idd ook op. Was een beetje rommelig.

Tony
10-11-2008, 11:21
ben heel erg benieuwd naar sharifi vs latoel

dus TONY schiet is op man:cool2::whistling:

Ik ben pas rond half zes terug van mijn werk... en moet dan nog alle filmpjes omzetten, uploaden etc...
dus wordt pas vanavond ergens...
maar je houdt ze tegoed van me!

stiffler
10-11-2008, 11:23
@simtek f1: die wijven met die megafoon zaten naast ons... goeidag wat een stelletje rukkers... ging echt nergens over.. .Lekker kabaal maken en je vechter aanmoeidige, dat hoort erbij. Maar dit was gewoon 25 mionuten aan 1 stuk door schreeuwen hoe ie zijn kop eraf moest slaan..

"OP DIE BEK MOET JE HEM SLAAN"
"HIJ IS VOOR JOU, HIJ IS VOOR JOU, PAK HEM, OP DIE LEVER, KOMOP"
"PAK HEM PAK HEM KOMOP PAK HEM OP DAT GEZICHT KOMOP PAK HEM"

en dat dan een half uur lang met zijn 2en door een megafoon...





Dat was echt irri, verder was het een mooi gala !! :thup:

a.s.c.
10-11-2008, 11:32
Ik ben gisteren naar Glory 10 geweest en ik moet zeggen dat ik zeer teleurgesteld ben met wat ik daar heb gezien. De partijen waren van laag niveau en het begon behoorlijk op een kickboksgala te lijken (zoals we er al tientallen hebben in NL). Ik en het hele publiek hebben ons geërgerd aan de bar slechte partijen van Akdeniz vs al Amin en Leko vs Glunder. En de main event was ook zeer matig. Overeem natuurlijk een topper maar dit was een slechte match voor hem. Ik las dat daar hier op Mixfight al een discussie over was en dat toch nog veel mensen dachten dat Goodridge sterk zou zijn tegen hem…. Nou we hebben toch wel het tegendeel gezien gisteren.

Ik moet wel zeggen dat ik de partij van Latoel vs Sharifi zeer spannend vond. Top partij!
De Dominico vs Tomajev was ook een leuke partij om te zien.

Helaas ben ik dus teleurgesteld naar huis gegaan gistenen terugdenkend aan de Glory gala’s van “vroeger” waar Shooto op Nr1 stond en alle gevechten toppers waren.

Wat vonden de andere forumleden?


De partij tussen Cesario en Tomajev was echt spektakel. De knieën van cesario waren echt vlijmscherp, zijn submission-pogingen waren echt te close maar Tomajev bleef maar terugvechten en gebruikte mooie slams om zich uit benarde situaties te redden. Ik denk wel dat hij zowel in ronde 1 als 2 door de bel gered werd maar dat deed niets af aan deze geweldige partij!

GG_Hooligan_J
10-11-2008, 13:58
ja ik was gisteren ook van de partij en moet zeggen dat ik genoten heb! t was goed geregeld en t was super alle vechters van zo dichtbij te zien.. :thup:
irri waren idd die met die megafonen maar ach.. herrie moet er zijn op zo`n gala. super match van dion,heerlijk hoe onze army boy tekeer ging! en alistair was toppie,wel wat kort,had graag gezien dat ie goodridge zou slopen :twak: maar ja hij heeft gewonnen en daar kwam ik voor.. alle wedstrijden waren leuk om te zien van zo dichtbij en ik verheug me nu al op t 10 jarig bestaan van glory:box:was eigenlijk ook erg benieuwd waar de mensen hier van mixfight.nl zaten? ik was de luidruchtige hooligan aan de tafel :wewantmore:haha! naast familie holzken en heb bijna geen stem meer,maar t was de moeite waard. top gala,top vechters en ,op enkele na, ook top gevechten! mijn favorietjes hebben gewonnen :hooray::ohyeah: dus ik heb weer heerlijk geslapen :superwink:

:osu:

Tony
10-11-2008, 14:05
"deze" mixfight member zat tussen de normale mensen in... gewoon in t publiek... naast de irritante vrouw met dito megafoon.

dus ik heb je niet gezien... maar goed, zou ook niet weten hoe je er uitziet in het echt, dus ik zou zeggen... post eens een fotooke van jezelf. (of eentje van flory 10 waar jij ook staat)

el bastardo
10-11-2008, 14:14
Holzken zat voor ons Tony. Net achter het hek.

Tony
10-11-2008, 14:16
daar bij Hoost in de buurt bedoel je?

maar dan nog.. heb geen idee hoe jamila eruit ziet :p

Tony
10-11-2008, 14:16
ow wacht... never mind..

zie dat het niet Jamila, maar GG hooligan was die het bericht neerzette..


ach "they are all the same"

De man van 14K
10-11-2008, 14:46
Ik dacht dat Glory een shooto gala bij uitstek was vreemd om te zien dat er zoveel kickboxen was

Tony
10-11-2008, 14:50
ik dacht ook altijd dat glory een dik MMA event was... viel gister toch een beetje tegen helaas..

maar van de andere kant... de kickboks partijen die ik gezien heb vond ik wel erg tof.

Tony
10-11-2008, 15:01
hoe zat t trouwens met die partij van saki-mcdonald...
Ik meen laatst toch echt gelezen te hebben dat deze partij op glory 10 gevochten zou worden. Maar saki liep gisteren gewoon rond daar...

wat is het verhaal hierachter?

Jamila
10-11-2008, 15:04
Het gala was gewoon helemaal top ik heb me uitstekend vermaakt ik vind dat alles goed geregeld was en ik heb genoten van wat ik gezien heb.

Winnen en verliezen horen er beide bij.

Kickbox/MMA was gewoon super leuk.


Kom jongens niet zo negatief .........................


Gr, Jamila:thup:

Wiseguy
10-11-2008, 15:05
Ik vond het een leuk gala vond de partij tussen Halim en DeKeyzer de mooiste partij van de avond.

simtekf1
10-11-2008, 15:15
Het gala was gewoon helemaal top ik heb me uitstekend vermaakt ik vind dat alles goed geregeld was en ik heb genoten van wat ik gezien heb.

Winnen en verliezen horen er beide bij.

Kickbox/MMA was gewoon super leuk.


Kom jongens niet zo negatief .........................


Gr, Jamila:thup:

Maar dat komt waarschijnlijk meer omdat het door Golden Glory is georganiseerd.

Tizy
10-11-2008, 15:36
hoe zat t trouwens met die partij van saki-mcdonald...
Ik meen laatst toch echt gelezen te hebben dat deze partij op glory 10 gevochten zou worden. Maar saki liep gisteren gewoon rond daar...

wat is het verhaal hierachter?

Ik denk dat de verwarring onstaat tussen de 10e editie en het 10jarig bestaan..
Afgelopen Glory (10) was voor de 10e maal, 10e editie, en volgend jaar bestaan ze 10 jr..correct me if I'm wrong.. maar dat was wat ik ervan heb begrepen...

The Bulldog
10-11-2008, 15:38
tizy ...je stond weer lekker te knallen zeg...top weer...van harte

Stallion
10-11-2008, 15:39
Volgens mij stond McDonal eerder wel op een poster, maar helemaal zeker ben ik nu ook niet meer. Maar goed denk toch dat Saki er vrij snel klaar mee zou zijn geweest.

Tony
10-11-2008, 15:39
nopes het zou echt tijdens glory 10 zijn..

Gökhan Saki vs Michael McDonald @ GLORY 10 - www.MixFight.nl (http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?p=588917)

maar die post is al oud.. wellicht hebben ze gewoon geschoven in de programmering...

Tizy
10-11-2008, 18:32
tizy ...je stond weer lekker te knallen zeg...top weer...van harte


thanks! :-)

TOON
10-11-2008, 18:51
nopes het zou echt tijdens glory 10 zijn..

Gökhan Saki vs Michael McDonald @ GLORY 10 - www.MixFight.nl (http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?p=588917)

maar die post is al oud.. wellicht hebben ze gewoon geschoven in de programmering...

yep, kan me nog wat posts herinneren over glory 10 en het feit dat ze McDonald EN Goodridge getekend hadden...

Marchell0
10-11-2008, 19:03
Ben gister geweest bij Glory en moet zeggen dat het gala niet heel
slecht was maar wel onvoldoende, in mijn beleving dan. Zeker wanneer
je kijkt naar prijs/kwaliteit. Probeer het uit te leggen:

Wat kan je de organisatie aanrekenen;

Het geluid was gewoon drama, je hoorde niks wat de vechters zeiden en
de ringspeaker kon je ook nauwelijks verstaan. . Verder blijf ik mij
verbazen over de wereldtitel. Akdeniz een wereldtitel tegen een nobody
(althans ik kende hem niet) en ja hoor die beste kerel is nu
wereldkampioen... pfff jammer is dat...(trouwens wel een hele dikke
KO en een mooie comeback van die gozer) Niks ten nadelen van hun maar
dit mag en kan je geen wereldkampioen caliber noemen.
Verder is de matchmaking ook bij twee partijen apart te noemen. Zetten
zij twee niet nederlanders tegen elkaar, lekker voor het publiek om
iemand aan te moedigen als je van beide heren nog nooit heb gehoord
(kende die poolse vechters wel maar heb niks met hun). Ben wat dat
betreft een echte nederlander die wanneer ik beide vechters niet ken
altijd voor de thuisvechter ben.
Verder vond ik het jammer dat er één scherm was om alles te zien.
Tijdens het grondgevecht moet je die bekijken en dan is één scherm
niet voldoende. Blijf het ook jammer vinden dat zij nooit meer doen
met video tijdens de partijen. Highlights laten zien of interview
vechters, net als wat de buitenlandse gala's doen. Voor een evenement
waar je 20 euro betaald kan ik mij voorstellen dat dit soort extra's
overbodig zijn maar wanneer je 42,50 betaald (aan de deur) dan
verwacht ik gewoon iets voor terug. Zo filmpje voor de opkomst van
Gary waar in hij te zien is in een B-film?!? Erg amateuristisch
gewoon.

Trouwens een broodje hotdog kost gewoon 5 euro, vind dat eigenlijk ook
belachelijk maar goed weet niet of de organisatie of de rijnhal dit
bepalen.

Wat kan je de organisatie niet aanrekenen:

Veel partijen vielen tegen en de sfeer ontbrak gewoon, denk
persoonlijk dat het door de opzet kwam van de tribune met de VIP
erbij.

Pluspunten:
- Dion Staring had een leuke partij en publiek deed goed mee
- Nieuw talent Halim is wat mij betreft opgestaan, komt nog wat te
kort qua kracht lijkt wel want die Keyzer ging niet neer haha
- Alistair was snel klaar, wel jammer maar was te verwachten.
- KO van de avond kwam van de tegenstander van Akdeniz, naam vergeten.

Eindoordeel: -5

Moet zeggen dat ik de sowieso niet te spreken ben over het niveau van
de gala's in Nederland, het begon voor mij bij Ahoy, wat helemaal een
afgang was. Het lijkt er mij gewoon op dat zij organisatorisch gewoon
te kort komen en dat zij alles zelf willen doen. Als ik hoor dat
Martijn en Charles promoter zijn en daarbij ook nog eens trainer van
veel vechters kan ik mij voorstellen dat je handen te kort komt.
Misschien ben ik overkritisch door het zien van de shows in de Arena,
Amerika en Japan maar wil je een inhaalslag maken moeten zij gewoon
mensen in huren die iets kunnen opzetten (evenementenbureau met
ervaring). Er staan onnodig veel partijen op het programma en probeer
daarop te bezuining en investeer het in show en organisatie. Dat is zo
belangrijk. De partijen en sfeer liggen buiten je invloed dus zorg dat
hetgeen goed is wat je in de hand heb.

Groet,

Marcel

Karel
10-11-2008, 19:07
Jocz is weer goed bezig

Justinian
10-11-2008, 19:27
@Marchell0: ik heb jouw topic samengevoegd met deze.

el bastardo
10-11-2008, 20:40
Moet zeggen dat ik de sowieso niet te spreken ben over het niveau van
de gala's in Nederland, het begon voor mij bij Ahoy, wat helemaal een
afgang was. Het lijkt er mij gewoon op dat zij organisatorisch gewoon
te kort komen en dat zij alles zelf willen doen. Als ik hoor dat
Martijn en Charles promoter zijn en daarbij ook nog eens trainer van
veel vechters kan ik mij voorstellen dat je handen te kort komt.
Misschien ben ik overkritisch door het zien van de shows in de Arena,
Amerika en Japan maar wil je een inhaalslag maken moeten zij gewoon
mensen in huren die iets kunnen opzetten (evenementenbureau met
ervaring). Er staan onnodig veel partijen op het programma en probeer
daarop te bezuining en investeer het in show en organisatie. Dat is zo
belangrijk. De partijen en sfeer liggen buiten je invloed dus zorg dat
hetgeen goed is wat je in de hand heb.

Groet,

Marcel

Ik denk dat ze in Amerika en Japan met een iets ander budget werken...

DannyvK
10-11-2008, 22:18
anyway.. mijn grootste kritiek punt... Waarom niet meer shooto en minder k1?




Helemaal mee eens! Alleen die partij van Akdeniz vond ik mooi, omdat die alle kanten opging. :)

Jeru
10-11-2008, 22:29
Ik ben niet geweest, maar zou het echt toejuichen als er het weer puur een Shooto / MMA gala wordt. Kickboksgala's hebben we al genoeg.

761217186
10-11-2008, 23:15
Ik ben niet geweest, maar zou het echt toejuichen als er het weer puur een Shooto / MMA gala wordt. Kickboksgala's hebben we al genoeg.

ik denk dat dit voorlopig niet gaat lukken. Tijdens de partij van Daniel zag je bijvoorbeeld goed dat het publiek er niets van snapte, Toen Daniel won met een enkelklem dacht 90% waarom stoppen ze nu? Het publiek snapt het MMA spelletje op de grond gewoon niet goed genoeg om het mooie er van in te zien en vinden het maar saai. De meeste mensen willen gewoon zien dat er wordt geknokt met slaan en schoppen. Dit snappen ze teminste.
Als je een MMA gala wil organiseren met mooie namen moet er ook voldoende geld binnen komen. (dus voldoende publiek) en voor "het saaie" grond werk komen ze eenvoudigweg niet, dus zit het er voorlopig niet in denk ik.

GG_Hooligan_J
11-11-2008, 00:32
hey aan de tafel zitten ook gewone mensen he :ehhh: tenminste aan mijn tafel wel hihi :thup: ik was de schreeuwerd met spijkerrokje en verprutst blond haar (door die geweldige kapper van zaterdag..:crying:) maar ja,daar ging ik t gala niet voor missen... dan maar verschut lopen haha..
en wat jamila betreft... kan je verklappen dat ze heeeel mooi is :superwink: mn zusje Hooligan-R zat overigens ook naast me,die schreeuwerd met zwart haar haha lol..
we hebben in ieder geval genoten!! :ani_deal:

:osu:

Tony
11-11-2008, 08:04
ik denk dat dit voorlopig niet gaat lukken. Tijdens de partij van Daniel zag je bijvoorbeeld goed dat het publiek er niets van snapte, Toen Daniel won met een enkelklem dacht 90% waarom stoppen ze nu? Het publiek snapt het MMA spelletje op de grond gewoon niet goed genoeg om het mooie er van in te zien en vinden het maar saai. De meeste mensen willen gewoon zien dat er wordt geknokt met slaan en schoppen. Dit snappen ze teminste.
Als je een MMA gala wil organiseren met mooie namen moet er ook voldoende geld binnen komen. (dus voldoende publiek) en voor "het saaie" grond werk komen ze eenvoudigweg niet, dus zit het er voorlopig niet in denk ik.

Ik ben het er niet echt mee eens..

Ik heb geen enkele keer iemand BOOOO horen roepen omdat het naar de grond ging (en daar relatief lang bleef hangen.... redelijk passief)

Ik had toen echt zoiets van, DAMN tof, het publiek vind het niet erg.

Ook tijdens het begin van de partij van danial tijdens die takedown pogingen etc merkte je gewoon dat het publiek het kon waarderen.. Ook tijdens de partij van Staring reageerde het publiek erg goed als staring weer eens een vette takedown maakte.

Wat jij zegt over die 90& van het publiek... Ik denk dat 90% van het publiek niet kon zien wat er aan de hand was... Het scherm was soms niet goed zichtbaar (te veel tegen licht).. en er hingen 2 statieven/trust systemen voor. En de submission van Danial vond plaats in de hoek... en daar heb je amper zicht erop vanuit de tribune.. (want er staat een hoekpaal en een cameraman voor...

MMA-knaller
11-11-2008, 08:35
Dat er niet genoeg publiek is voor MMA kan ik niet geloven. De Glory gala's waren in het verleden altijd goed bezocht. Mits er natuurlijke een goeie line-up staat.

het is niet dat ik perse negatief wil zijn over Glory 10. Ik snap alleen niet dat Kickboksen de overhand krijgt omdat daar in Nederland meer animo voor is.
Als we zo gaan beginnen kunnen we net zo goed alle wedstrijden van BJJ, Tae-kwon-do, boksen en Judo inwisselen voor Kickboksgala's.

Ik krijg een beetje het gevoel dat het alleen om het geld gaat zo.... Ik kan er helemaal naast zitten maar dat is het gevoel wat ik krijg

Highline
11-11-2008, 08:38
hoe zat t trouwens met die partij van saki-mcdonald...
Ik meen laatst toch echt gelezen te hebben dat deze partij op glory 10 gevochten zou worden. Maar saki liep gisteren gewoon rond daar...

wat is het verhaal hierachter?

saki moet over een kleine maand de k-1 finale vechten.. is het niet zo dat contractueel de vechters een aantal weken van te voren niet meer mogen vechten? en bovendien blessures of een startverbod kan je niet gebruiken bij de finale ;)

De man van 14K
11-11-2008, 09:14
hey aan de tafel zitten ook gewone mensen he :ehhh: tenminste aan mijn tafel wel hihi :thup: ik was de schreeuwerd met spijkerrokje en verprutst blond haar (door die geweldige kapper van zaterdag..:crying:) maar ja,daar ging ik t gala niet voor missen... dan maar verschut lopen haha..
en wat jamila betreft... kan je verklappen dat ze heeeel mooi is :superwink: mn zusje Hooligan-R zat overigens ook naast me,die schreeuwerd met zwart haar haha lol..
we hebben in ieder geval genoten!! :ani_deal:

:osu:


ah vrouwvolk.. Pics?

Ronald
11-11-2008, 09:15
Ik ben het er niet echt mee eens..

Ik heb geen enkele keer iemand BOOOO horen roepen omdat het naar de grond ging (en daar relatief lang bleef hangen.... redelijk passief)

Ik had toen echt zoiets van, DAMN tof, het publiek vind het niet erg.
Klopt. Ik weet niet meer welke partij, maar op een gegeven moment kwam er ook duidelijk aplaus voor een reversal. Ik had zelf het idee dat er publiek zat dat mma wist te waarderen.

The Bulldog
11-11-2008, 09:19
in de andere topic lees ik een intervieuws met henry...

waarin wordt aangegeven dat Henry 2 weken voor de partij nog weer een antibiotica kuur heeft gehad...zou eventueel een verklaring kunnen zijn, voor het feit dat ie vanaf de 3e zo leeg was...

erg jammer...


betreft het MMA....dat de take downs van Dion werden gewaardeerd...het was in zijn eigen stad en iedereen weet dat als dion naar de grond gaat het vuurwerk begint...vond her ook zeker geen anti mma sfeer hangen , maar het enthousiasme was ook niet hoog...

al was dat imo het hele gala wat mat..ondanks dat er soms behoorlijk geknokt werd...

el bastardo
11-11-2008, 10:58
Als er pure MMA gala's georganiseerd worden, komen daar natuurlijk meer MMA liefhebbers op af. Die zullen natuurlijk enthousiast reageren bij een vette takedown of een sub. Op het moment dat je voor de helft en meer kickboks partijen daaraan toevoegd, komt er ook kickboks publiek op het gala af. De kans dat die niet zo enthousiast zijn over een MMA partij is dan natuurlijk aanwezig. Het is maar waar je als organisatie voor kiest. Het is moeilijk om iedereen tevreden te stellen. Dat gaat niet. Mensen zullen altijd klagen, maar ik kan me voorstellen hoeveel erbij komt kijken om een vet gala neer te zetten.

Ik vond de Glory gala's ook altijd tof omdat ze vooral voor MMA gingen. Zoals boven al es genoemd zijn er idd al veel kickboks gala's en weinig pure MMA gala's. Voor mij mag Glory dan ook weer meer MMA gaan boeken.

GG_Hooligan_J
12-11-2008, 12:01
nee sorry helaas nog geen pics.. heb al gekeken of je ons kan zien achter de blauwe hoek,maar helaas.. zo blijft t wel spannend he Rosso?:superwink:

:osu:

761217186
12-11-2008, 12:25
Ik ben het er niet echt mee eens..

Wat jij zegt over die 90& van het publiek... Ik denk dat 90% van het publiek niet kon zien wat er aan de hand was... Het scherm was soms niet goed zichtbaar (te veel tegen licht).. en er hingen 2 statieven/trust systemen voor. En de submission van Danial vond plaats in de hoek... en daar heb je amper zicht erop vanuit de tribune.. (want er staat een hoekpaal en een cameraman voor...

Hier kan je best eens gelijk in hebben bij nader inzien.. Maar waarom ze er voor gekozen hebben om van dat Glory niet meer een echt MMA gala van te maken, denk ik toch dat het komt door dat het te weinig mensen trekt... Maar ik wacht ook graag een reactie van de organistatie af... Deze zullen hier zeker bewust voor gekozen hebben en ons duidelijkheid kunnen geven.