PDA

View Full Version : K-1 World Grandprix 2008 final line up



blackadder
11-11-2008, 13:50
K-1 OFFICIAL WEB SITE (http://www.k-1.co.jp/k-1gp/btop.htm)
Zo te zien zal Sem dit jaar er helemaal niet bij zijn. Zelfs niet als reserve.

Bud S
11-11-2008, 14:01
wat een geweldige finale dit jaar !

wrestler_nl
11-11-2008, 14:03
is wist niet dat Manhoef ook een reservepartij draait???

leuk:D

chief108
11-11-2008, 14:08
je zou je toch doodbalen als die Hong Man Choi door allerlei blessures de finale zou winnen....

payap
11-11-2008, 14:18
Ziet er zeker goed uit. Kijk uit naar Aerts vs Hari.

Maar het is toch eigenlijk bij het schofterige af als Sem Schilt geen reservepartij zou krijgen. Drie keer op rij gewonnen en de huidige kampioen.

chief108
11-11-2008, 14:22
Maar het is toch eigenlijk bij het schofterige af als Sem Schilt geen reservepartij zou krijgen. Drie keer op rij gewonnen en de huidige kampioen.
QFT

Ralph
11-11-2008, 14:28
Wellicht heeft ie zelf aangegeven niet te willen knokken en vakantie te willen vieren? Of wie weet wat voor partij er voor hem tijdens NYE op het programma staat.... Maar het wordt sowieso wel een aardige finale denk ik met uiteraard weer een NLse kampioen.

JeMalleMoer
11-11-2008, 15:12
Ziet er zeker goed uit. Kijk uit naar Aerts vs Hari.

Maar het is toch eigenlijk bij het schofterige af als Sem Schilt geen reservepartij zou krijgen. Drie keer op rij gewonnen en de huidige kampioen.


Ja dat is echt belachelijk.

Muay Thai Elite
11-11-2008, 15:15
Wellicht heeft ie zelf aangegeven niet te willen knokken en vakantie te willen vieren? Of wie weet wat voor partij er voor hem tijdens NYE op het programma staat.... Maar het wordt sowieso wel een aardige finale denk ik met uiteraard weer een NLse kampioen.

Kan me indd iets vaags herinneren dat ik m hoorde vertellen dat ie daar zelf niet zoveel voor voelde.. (Interview @ eurosport)

Btw: ik denk dat Badr Hari een grote kans maakt op de beker! Ik zou graag Bonjasky ook weer eens in op en topvorm zien.

joost
11-11-2008, 15:20
LOL @ Peter`s foto :D

http://www.k-1.co.jp/k-1gp/images/fighter/s/peter_aerts.jpg

YoMarK
11-11-2008, 15:23
Sem had er gewoon bij moeten zijn als reserve, politiek zooitje daaro.
1 ding is zeker, degene die de K-1 wint dit jaar zal niet weten of hij de beste is.

Edit:
Een goed idee voor de K-1 organisatie is misschien om Bonjasky en Aerts ook de volgende keer niet mee te laten doen, dan krijgen ze weer een nieuwe "spectaculaire" winner.

el bastardo
11-11-2008, 15:32
Ziet er zeker goed uit. Kijk uit naar Aerts vs Hari.

Maar het is toch eigenlijk bij het schofterige af als Sem Schilt geen reservepartij zou krijgen. Drie keer op rij gewonnen en de huidige kampioen.
Ik denk dat dit net de reden is waarom hij geen reservepartij krijgt...

blackadder
11-11-2008, 15:33
Sem had er gewoon bij moeten zijn als reserve, politiek zooitje daaro.
1 ding is zeker, degene die de K-1 wint dit jaar zal niet weten of hij de beste is.
Tenzij het Peter Aerts is.

Muay Thai Elite
11-11-2008, 15:41
Naar mijn weten is Sem gewoon verslagen door Peter hoor, dus wtf zal de kampioen nog een keer tegen Sem moeten? Had ie zich maar moeten kwalificeren toch, shit..

dirk5
11-11-2008, 15:53
Ik hoop dat dit voor Sem de bekende druppel is die hem doet besluiten terug te keren in het mma.

rematch Fedor - Sem lijkt mee een mooie.

chief108
11-11-2008, 15:54
Naar mijn weten is Sem gewoon verslagen door Peter hoor, dus wtf zal de kampioen nog een keer tegen Sem moeten? Had ie zich maar moeten kwalificeren toch, shit..
en die andere 4 reserve partijen dan?
hebben die het meer verdiend om een kans te maken om als vervanger in de finale te staan? :wink:

Stallion
11-11-2008, 16:11
Als Sem gewoon had gewild is dit natuurlijk idioot en maakt de K1 zich (nog) belachelijk(er dan dat het eigenlijk al was) Veder hadden ze van mij wel wat andere reservegevechten mogen neerzetten. Feitosa, Samedov en Arab had ik liever gezien dan Choi en Sefo. Wel fantastisch om te zien dat Manhoef er tussen zit, maar zeg nou eerlijk, de man heeft geen K1 GP gedraaid dit jaar en maakt imo minder aanspraak op zo'n plek als bijvoorbeeld Samedov. Maar los van dat is het natuurlijk wel een mooie vechter om te zien en ben ik ook wel weer blij dat hij er bij is.

Misschien superfight: Schilt - Maeda:lol: omdat er volgens mij nog geen Jap op de card staat

blackadder
11-11-2008, 16:13
Wat een onzin, de regels waren toch voor alle partijen bekend ??

Dan moet je niet deelnemen aan de K1 !

Zo simpel is het
Huh??? Nigga what??? Onzin waar?

simtekf1
11-11-2008, 16:30
En nu maar hopen dat Choi niet wint van Sefo.

oliebol
11-11-2008, 16:33
jammer dat manhoef niet de eerste reservepartij vecht, had het leuk gevonden als hij nog in het toernooi gekomen was

willy123
11-11-2008, 16:42
Ik las ergens, weet niet meer waar, dat Schilt zich wilde concentreren op Dynamite (31 december ) waar hij een partij MMA zou vechten.
Dan nog verdienen zowel Choi als Sefo absoluut geen reservepartij... Ik hoop gewoon dat er
niemand geblesseerd raakt, want de sinds hele lange tijd bestaan de laatste acht uit allemaal toppers!

MJOKKIE
11-11-2008, 16:53
Ik vind dat Sefo zijn reservepot meer dan wie ook heeft verdiend. Die man heeft de laatste twee jaar echt alles gewonnen.:D Let op mijn woorden, Sefo komt erin en pakt de beker:thup:

J_roen
11-11-2008, 17:02
Top dat Manhoef een partij heeft daar!!

Maar er zijn zoveel GG mensen hier, er is vast wel iemand die Schilt af en toe spreekt?

Ringmaster
11-11-2008, 17:06
Ik vind dat Sefo zijn reservepot meer dan wie ook heeft verdiend. Die man heeft de laatste twee jaar echt alles gewonnen.:D Let op mijn woorden, Sefo komt erin en pakt de beker:thup:

> Dit is sarcastisch bedoeld neem ik aan?

chief108
11-11-2008, 17:07
> Dit is sarcastisch bedoeld neem ik aan?
:rolleyes:
wat denk je zelf Ringie???

Ringmaster
11-11-2008, 17:22
Ik hoop het!

MJOKKIE
11-11-2008, 18:15
> Dit is sarcastisch bedoeld neem ik aan?


Nee joh! Ben je mal

Jeru
11-11-2008, 18:53
Mooie line-up tot nu toe. Behalve Choi - Sefo natuurlijk.
Er komen nog een aantal superfights bij dus hoop nog op een paar toppers.

Aarti
11-11-2008, 19:14
Was Manhoef niet gestopt, of is dat komend jaar? Ik dacht dat het toen per direct was, of vergis ik me nou met iemand anders???

TOON
11-11-2008, 20:00
manhoef was per direct gestopt voor een paar weken ;-)

strakke line-up...wordt weer eens echt spannend! jammer voor Sem, hoop dat ie nu weer
het MMA op gaat pakken, zou super zijn!!

LJ Silver
11-11-2008, 20:17
k1 -- You do not let new generation to come in K-1?
Aerts : My carrier has just started (ha ha ha). I will make twenty more of K-1 fights.

k1 -- Wow! How old you will be then since you are now 38 years old ?
Aerts : Ha ha ha. This is my 16th year of fighting for K-1. I want to keep fighting 4 more years to achieve 20 years of my fighting career. If I can keep my good condition, and my doctor approves, I will keep fighting until then. I am not going to let new generation to take over my position.

chief108
11-11-2008, 20:26
LOL @ de korte stop van Manhoef idd :p

wie het ook gaat worden, het wordt vast en zeker een rete spannende finale dit jaar

dimitri
11-11-2008, 22:01
Naar mijn weten is Sem gewoon verslagen door Peter hoor, dus wtf zal de kampioen nog een keer tegen Sem moeten? Had ie zich maar moeten kwalificeren toch, shit..

+1

gerrie
12-11-2008, 08:40
Ik vind dat Sefo zijn reservepot meer dan wie ook heeft verdiend. Die man heeft de laatste twee jaar echt alles gewonnen.:D Let op mijn woorden, Sefo komt erin en pakt de beker:thup:

volgens mij heeft Sefo de laatste 2 jaar helemaal niks meer gewonnen, Ray Sefo - Wikipedia, the free encyclopedia (http://en.wikipedia.org/wiki/Ray_Sefo)

MJOKKIE
12-11-2008, 11:48
volgens mij heeft Sefo de laatste 2 jaar helemaal niks meer gewonnen, Ray Sefo - Wikipedia, the free encyclopedia (http://en.wikipedia.org/wiki/Ray_Sefo)


Jawel Ray heeft alles en iedereen verslagen, Peter aerts, badr Hari, Sem Schilt, noem maar op. Had ik ook al verklapt dat Geert Wilders een bedevaart naar Mekka gaat maken

Ralph
12-11-2008, 12:14
Sefo heeft Fedor tijdens een sparringsessie toch ook gesubmit middels een flying armbar? Moet nog ergens een filmpje van zijn....

Slome
12-11-2008, 17:02
Kwam dit filmpje tegen; let op het einde echt TOP!:thup:

http://www.youtube.com/watch?v=UyD-FZBn3gI

micha
12-11-2008, 17:21
Saki of Zimmerman

Slome
12-11-2008, 17:22
Saki of Zimmerman

Had niet anders verwacht....:sleep1:

Muay Thai Elite
12-11-2008, 17:29
Saki of Zimmerman

Niet ten nadele van deze twee topvechters, maar ik denk toch dat ze een klein beetje tekort komen om de GP te winnen. Dat heeft misschien niet met kunde te maken, maar wel met ervaring.

waikkal
12-11-2008, 23:01
K-1 OFFICIAL WEB SITE (http://www.k-1.co.jp/k-1gp/btop.htm)
Zo te zien zal Sem dit jaar er helemaal niet bij zijn. Zelfs niet als reserve.



Om alle insinuaties te ontkrachten kan ik alleen zeggen dat de wil voor Sem er wel zeker was om een reserve partij te vechten of een andere optie, doch dat de K1 geen enkel initiatief genomen heeft om hem iets te bieden en dat hangt alles samen met politics en onwil. Niet getreurd, want als je in karma gelooft kan er alleen maar wat goeds uitkomen. Men heeft Sem daar waar ze hem willen hebben....neutraal....., qua japanse ethiek is het droevig gesteld, maar ons kamp heeft er echt geen last van. Hopen dat Saki of Zimmerman de zaken rechttrekken, maar we liggen er echt niet wakker van.

Dave Jonkers

Ralph
13-11-2008, 01:18
Vette poster trouwens!

http://www.k-1.co.jp/jp/wgp2008/04download/images/kabe-003.jpg

jan sensei kyokushin
13-11-2008, 07:32
Om alle insinuaties te ontkrachten kan ik alleen zeggen dat de wil voor Sem er wel zeker was om een reserve partij te vechten of een andere optie, doch dat de K1 geen enkel initiatief genomen heeft om hem iets te bieden en dat hangt alles samen met politics en onwil. Niet getreurd, want als je in karma gelooft kan er alleen maar wat goeds uitkomen. Men heeft Sem daar waar ze hem willen hebben....neutraal....., qua japanse ethiek is het droevig gesteld, maar ons kamp heeft er echt geen last van. Hopen dat Saki of Zimmerman de zaken rechttrekken, maar we liggen er echt niet wakker van.

Dave JonkersOsu x2 Sem weet wat hij volgend jaar doen moet alles er uit rammen beuken en slopen laten zien wie de sterkste is en niet de slimste :) aanpakken van het begin afaan ,en niet weer op een punten uitslag aan laten komen dan kunnen die jappen niet meer om hem heen ,ik vind nog altijd dat Sem de Champ is en zijn titel mag verdedigen maar ja wie ben ik ,ik zwijg maar over de rest politieks en sport moet je gescheiden houden maar dat snappen ze niet in japan , is met karate net zo ook een zootje .
respect!!

osu jan

connect
13-11-2008, 09:17
inderdaad hele vette poster, waar kan je zo'n poster regelen (in nl) ?

Muay Thai Elite
13-11-2008, 13:33
lol, alleen Hari en Bonjasky staan er goed bij, de rest kijkt alsof ze moeten poepen of net zijn gevraagd om de wortel van 1203344 uit te rekenen.

Jochem
13-11-2008, 13:44
lol, alleen Hari en Bonjasky staan er goed bij, de rest kijkt alsof ze moeten poepen of net zijn gevraagd om de wortel van 1203344 uit te rekenen.

1096,97

blackadder
13-11-2008, 13:45
lol, alleen Hari en Bonjasky staan er goed bij, de rest kijkt alsof ze moeten poepen of net zijn gevraagd om de wortel van 1203344 uit te rekenen.
Badr Hari kijkt altijd alsof hij net in iets gestapt is.

Slome
13-11-2008, 16:33
K-1 World GP FINAL 2008 Fightcard

http://www.fansofk1.com/uploads/articles/839425837_081206_final.gif
FieLDS K-1 WORLD GP 2008 FINAL
Date : Saturday 6 December 2008, Gate Open 4:00PM / Event Start 5:00PM
Venue : Yokohama Arena (http://www.yokohama-arena.co.jp/english/index.html), Yokohama, Japan
http://www.fansofk1.com/uploads/articles/818225842_to_081206final.gif


http://img148.imageshack.us/img148/3001/k1dt7.jpg

Nog ff voor het overzicht:D

Wheelie
13-11-2008, 22:18
Definitief geen Sem Schilt, eigenlijk best triest.

Slome
13-11-2008, 22:19
Waar is dat hondje nou???:confused:

Ja, schandalig...

Muay Thai Elite
13-11-2008, 22:24
wtf trainen Choi en Karaev bij hetzelfde team lol

marcelt
13-11-2008, 22:32
Definitief geen Sem Schilt, eigenlijk best triest.

Ik ben er wel blij mee. De finale wordt er veel aantrekkelijker door.

micha
14-11-2008, 07:53
wtf trainen Choi en Karaev bij hetzelfde team lol


The freelancers...

MataLeo
14-11-2008, 08:13
Ik snap niet dat ze Sem thuis laten ......................... Hij is de Champ !

Slome
14-11-2008, 08:23
Worden jullie huilies niet moe over het gezeik dat Sem er niet bij zit ?

Dat wisten we toch allang toen Peter van Sem had gewonnen..... het ging om een plaatsing mensen die pot. Knoop dat nou is in jullie oortjes en lees de reglementen van de K1.


Als Sem de onbetwiste Champ was, dan had hij Peter een koppie kleiner gemaakt.

Maar dat was niet het geval... HE LOST MUTHAFUCKERS ;)
:swear::stupid:

Muay Thai Elite
14-11-2008, 13:42
Ja ik snap dat gezever ook niet echt. Onze regerende champ heeft verloren in de kwalificatiewedstrijd, dus wordt niet gekwalificeerd. 1+1=2 gevalletje dit.. Komt nog s bij dat ik eigenlijk niet zat te wachten op nog een jaar die borderlinetukker-kop van hem met de championbelt om, dus win-win-situatie in mijn ogen.

El Bambino
14-11-2008, 14:28
Ik ben er wel blij mee. De finale wordt er veel aantrekkelijker door.


Antrekkelijker ?

Het blijft altijd een snaar smakje aanhouden als de beste vechter geen remacht krijgt (Sem) in een reserve partij hoor. Wil je werkelijk de beste zijn dan moet je ook van een Schil winnen, K1 laat zich kennen, erg zwak van die Jappies!

dirk5
14-11-2008, 14:37
Antrekkelijker ?

Het blijft altijd een snaar smakje aanhouden als de beste vechter geen remacht krijgt (Sem) in een reserve partij hoor. Wil je werkelijk de beste zijn dan moet je ook van een Schil winnen, K1 laat zich kennen, erg zwak van die Jappies!

whoehoe, Peter Aerts is de beste... ik wist het wel.

rafi
14-11-2008, 14:38
Antrekkelijker ?

Het blijft altijd een snaar smakje aanhouden als de beste vechter geen remacht krijgt (Sem) in een reserve partij hoor. Wil je werkelijk de beste zijn dan moet je ook van een Schil winnen, K1 laat zich kennen, erg zwak van die Jappies!is sem genaait tegen aerts dan. :rolleyes:

Marco
14-11-2008, 14:39
Ja ik snap dat gezever ook niet echt. Onze regerende champ heeft verloren in de kwalificatiewedstrijd, dus wordt niet gekwalificeerd. 1+1=2 gevalletje dit.. Komt nog s bij dat ik eigenlijk niet zat te wachten op nog een jaar die borderlinetukker-kop van hem met de championbelt om, dus win-win-situatie in mijn ogen.

nu ff in de categorie beter weten:
tukkers komen niet uit zuid laren, en schilt is een geboren rotterdammert..dus meer een handen uit de mouwen doe maar gewoon niet zeuren knakkert...;)
Profile

Full name: Semmy Schilt
Date of birth: October 27, 1973
Place of birth: Rotterdam, The Netherlands
Fighting out of: Zuidlaren, The Netherlands
Height: 210 cm
Weight: 120 kg

maarrrrrrrrrrr ! uiteraard hebt u helemaal gelijk in het feit waarom schilt niet meedoet, no qualification no fight..

YoMarK
14-11-2008, 14:52
Capleton doe niet zo raar zeg, enig idee hoe de klasse heet waar Schilt en Aerts en de rest nu in vechten?

Slome
14-11-2008, 14:54
Hoezo is Sem de beste ? Die man heeft geen formaat van een normaal gemiddeld mens. Je gaat Aerts of een Bonjasky ook niet tegen een Diender of Holzken zetten ?


Voor Sem,Sapp,Choi,Akebono etc etc moet je een speciale leauge creeren :stupid::swear:

Muay Thai Elite
14-11-2008, 15:14
nu ff in de categorie beter weten:
tukkers komen niet uit zuid laren, en schilt is een geboren rotterdammert..dus meer een handen uit de mouwen doe maar gewoon niet zeuren knakkert...;)
Profile

Full name: Semmy Schilt
Date of birth: October 27, 1973
Place of birth: Rotterdam, The Netherlands
Fighting out of: Zuidlaren, The Netherlands
Height: 210 cm
Weight: 120 kg

maarrrrrrrrrrr ! uiteraard hebt u helemaal gelijk in het feit waarom schilt niet meedoet, no qualification no fight..


lol, reps, got me there: Hoewel, het neemt niet weg dat ie wel een borderline-tukkerhoofd heeft ;)

De man van 14K
14-11-2008, 15:18
ik snap niet waarom mensen Sem steeds bashen. De man is een echte sportman.
IK ben ook blij dat Aerts gewonnen heeft maar om Sem nu in de grond te trappen alsof hij niets is gaat ook nergens over.
Sterker nog, als hij nu weer in de finale zou staan zou hij gewoon winnen, denk dat ze hem daarom zelfs niet in stadion tegelijk willen hebben met de finale :)

El Bambino
14-11-2008, 15:19
is sem genaait tegen aerts dan. :rolleyes:

Laat ik duidelijk zijn, ik ben zeker geen fan van Sem zijn stijl. Maar als een Choi een reserve partij mag vechten dan vraag ik me af waarom Sem niet ? Enige coclussie is dat ze bang zijn dat Sem weer de K1 gaat winnen als er een vechter uitvalt met een blessure. Dit is een competitie van de sterksten van de wereld en niet een competitie wie de mooiste stijl heeft als vechter!

dirk5
14-11-2008, 15:26
hong man choi = ratings
Sefo= ratings
Manhoef = Ratings
Slowinski = ...... wat doet die man daar eigenlijk?

Schilt = iets wat ze nu onderhand in Japan en Korea wel gezien hebben.

tis hun toernooi, zij betalen er geld voor (wij moeten alles zo nodig gratis zien), en hij is gewoon fair and square uitgeschakeld.

Dus nu ophouden met het gezeik, en met zijn allen hopen dat de 5 (ja zoveel hebben we er) andere Nederlanders het goed doen.

De man van 14K
14-11-2008, 15:27
5 stuks.. bizar gewoon.
Een soort NL k1 titel.

Muay Thai Elite
14-11-2008, 15:27
ik snap niet waarom mensen Sem steeds bashen. De man is een echte sportman.
IK ben ook blij dat Aerts gewonnen heeft maar om Sem nu in de grond te trappen alsof hij niets is gaat ook nergens over.
Sterker nog, als hij nu weer in de finale zou staan zou hij gewoon winnen, denk dat ze hem daarom zelfs niet in stadion tegelijk willen hebben met de finale :)

Ik heb het grootste respect voor Schilt, het is een motherfuckin bad ass topvechter! Maar, het neemt niet weg dat hij een ... Naja ik val in herhaling..

Pernik
14-11-2008, 15:33
Ik vind het maar schandalig hoe weinig krediet Sem krijgt, naar het schijnt een modelburger buiten de ring, leeft voor zijn sport, vecht binnen zijn mogelijkheden waarmee hij 3 maal kampioen K1 wordt, veel MMA gevechten tegen de besten van de wereld, zo iemand heeft gewoon recht op een reserve gevecht.

dirk5
14-11-2008, 16:02
YouTube - Kaoklai vs. Mighty Mo (http://www.youtube.com/watch?v=Dy9xOyNDCoM)

El Bambino
14-11-2008, 16:03
Zelfs bij Heavy weight moet er een slot op de deur.

Het kan niet zo zijn dat de gewicht van een ieder zoveel verschilt. Het contrast qua krachtmeting is veels te groot. :lol:


Een knie van Sem op je neus komt harder aan dan die van Saki:boos:

En Choi dan ?
Het is niet alleen gewicht en lengte maar ook techniek wat Sem heeft hoor ! ! !

YoMarK
14-11-2008, 16:41
Capleton, tuurlijk heeft Sem profeit van z'n lengte, maar kijk eens naar de andere topvechters.
Ze zijn allemaal stuk voor stuk 100kg+ en 1.85+ en hebben een enorm fysiek voordeel op mensen als b.v. Saki en Manhoef.
Wil je mee doen met de K-1 superheavyweights dan kom je nu eenmal grote mensen tegen zoals de naam al aangeeft. :twak:

Jeru
14-11-2008, 18:49
hong man choi = ratings
Sefo= ratings
Manhoef = Ratings
Slowinski = ...... wat doet die man daar eigenlijk?


Connections = Hoost ;)

El Bambino
14-11-2008, 20:53
Tja...moeten we K1 serieus nemen eigenlijk ?

simtekf1
14-11-2008, 21:18
Nou ik vind Slowinski een leuke vechter om te zien, niks mis mee.
Alhoewel Samedov eigenlijk ook wel een plek had verdiend, maarja.

Jamila
14-11-2008, 22:38
Het mooie is dat Sem zich zelf er nu al overheen heeft gezet, Sem wist eigenlijk altijd al dat de k-1 niet gaat voor sportieve prestatie en zijn kampioenen nooit niet als kampioen behandeld. Sem is na het nieuws wat hij toch al verwachtte gelijk omgeschakeld om op de Dynamite show te laten zien dat hij de absolute utlimate fighter is. Hij zal daar een MMA partij gaan vechten en zal gaan trainen met jongens als Knaap, Starring en de gebroeders Overeem.


GG 4- everrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr ................

Gr, Jamila:thup:

spacebox
15-11-2008, 04:10
achh ja weer GG schilt dan maar. Applaus

Voor eens en voor altijd the great warrior is Aerts!!!!!!!!! Waar was Sem toen het moest gebeuren tegen Aerts !!!???? Daar kom hij niet van winnen al doet hij nog zijn hij best.:lol: Al vind ik wel dat the ex Champ erbij hoort te zijn, ook al is het via de achter deur :thup: Het is wel een mooi toernooi nu Schilt heeft verloren Thats A shame. In amsterdam zeggen we Jammer dan volgend keer beter. May the Best Man Win.

marcelt
15-11-2008, 11:50
Schilt = iets wat ze nu onderhand in Japan en Korea wel gezien hebben.
tis hun toernooi, zij betalen er geld voor (wij moeten alles zo nodig gratis zien), en hij is gewoon fair and square uitgeschakeld.

Dus nu ophouden met het gezeik, en met zijn allen hopen dat de 5 (ja zoveel hebben we er) andere Nederlanders het goed doen.

Ze hadden dus ook geen behoefte aan nog een Nederlander.

sjaakie'tje
15-11-2008, 12:02
Slowinski verdient zeker zijn plaats, hij verloor heel nipt van Bonjaski, wat hem een verdiende plaats oplevert in een reserve gevecht van de finale.
Manhoef is altijd leuk, maar mist de natuurlijke grootte om met de grote jongens mee te draaien. Ze hadden hem beter in een super fight gezet tegen iemand van een kleiner postuur als Leko of zo.
Sefo is ok als hij afvalt, maar tegen Choi verwacht ik een saai gevecht.
Sefo vs. Slowinski had een leuke pot kunnen zijn. Waar is Feitosa? Misschien hadden ze hem beter met Choi gematched.

PD_EC
16-11-2008, 00:46
wel raar dat sefo met 6 verlies partijen op rij een reserve partij krijgt en ook nog de eerste ook nog hadden ze beter manhoef of slowinski de eerste reserve partij kunnen geven die hebben er meer recht op vind ik

oliebol
16-11-2008, 18:20
wel raar dat sefo met 6 verlies partijen op rij een reserve partij krijgt en ook nog de eerste ook nog hadden ze beter manhoef of slowinski de eerste reserve partij kunnen geven die hebben er meer recht op vind ik

x2

simtekf1
20-11-2008, 12:23
Nieuwe commercial :D

http://www.k-1.co.jp/en/wgp2008/05tvcm/index.html

Glen
20-11-2008, 12:50
Ik vind nog steeds een hoop reactie's om te huilen..
Er worden argumenten aangedragen waarom de vier mannen die reserve staan hun plek hebben verdient..
Misschien ligt het aan mij, maar 3 van de vier hebben verloren van Schilt in het laatste jaar en de vierde (Manhoef) zal waarschijnlijk nooit tegen Schilt staan omdat K-1 helemaal zijn spelletje niet is.

Bud S
20-11-2008, 12:54
en de vierde (Manhoef) zal waarschijnlijk nooit tegen Schilt staan omdat K-1 helemaal zijn spelletje niet is.


en hij is simpelweg te licht en te klein voor de k-1 top

Marco
20-11-2008, 13:44
Schilt heeft 3x de k1 gewonnen en van veel grote jongens gewonnen, heeft zich volgens mij genoeg bewezen en gaat nu weer MMA ? draaien, hij heeft gelijk, een nieuwe uitdaging, waarschijnlijk meer centjes pakken, prima toch.

martial-freek
20-11-2008, 13:54
Naar mijn weten is Sem gewoon verslagen door Peter hoor, dus wtf zal de kampioen nog een keer tegen Sem moeten? Had ie zich maar moeten kwalificeren toch, shit..

ja vind ik ook, en hij kreeg de kans om zich te kwalifiseren (ookal snap ik dat wel omdat hij de huidige kampioen is maar toch). Maar somigegasten kregen niet eens een kans om zich tekwalifiseren en somige kregen eservepartijen.. en de (meeste) reserve partijen waren al bepaald voor dat aerts tegen schilt ging.