PDA

View Full Version : UFC 91: Amir Sadollah out with leg infection



Tony
12-11-2008, 10:05
http://mmamania.com/wp-content/uploads/2008/11/sadollah.jpg

The Ultimate Fighter (TUF) 7 middleweight winner, Amir Sadollah, has been forced to withdraw from his upcoming bout against Nick Catone at UFC 91: “Couture vs. Lesnar” at the MGM Grand Garden Arena in Las Vegas, Nevada, on November 15 because of a leg infection.

Unfortunately, the promotion was unable to secure a replacement on such short notice, meaning that Catone will have to wait to make his Octagon debut and the show will go on with nine fights instead on the original 10.

In addition, according to an official announcement on UFC.com, the welterweight match up between Dustin Hazelett and Tamdan McCrory has been promoted to the televised portion of the pay-per-view (PPV) telecast.

Some fans may actually be happy to hear the latter news — “McLovin” and “Barn Cat” are both bright up-and-coming talents who come to scrap.

UFC 91 features the main event between heavyweight champion Randy Couture and Brock Lesnar. In addition, lightweights Kenny Florian and Joe Stevenson will do battle for the right to be considered the top title contender in the 155-pound division in the co-featured fight of the evening.

Remember that MMAmania.com will provide LIVE round-by-round, blow-by-blow coverage of the main card action on fight night, which is slated to air at 10 p.m. ET on PPV. Of course, the latest quick updates of the prelim bouts will begin to flow earlier than that at around 8:30 p.m. ET.
See you then!

(Thanks to MMAmania.com reader “liamd” for the assist.)

dirk5
12-11-2008, 10:08
klotezooi, had me er echt op verheugd armbar sadollah weer aan het werk te zien.

Tony
12-11-2008, 10:13
me 2..

eens kijken wat de officiele reactie van zijn begeleider (marco) is..

Hier zijn topic:
Marco @ UFC 91 - www.MixFight.nl (http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?t=86803)

HUNTER
12-11-2008, 10:40
jammer idd....

dirk5
12-11-2008, 10:52
lees net op sherdog forum (weet dus niet of we het moeten geloven) dat deze partij anders door zal gaan in januari, dus dat wordt dan 93 of 94.

eens even kijken of Marco dit kan bevestigen ontkrachten.

calmarogym
12-11-2008, 10:59
Het is helaas zo dat Amir, door een ernstige blessure aan zijn been, aanstaande zaterdag niet kan vechten. Hij is afgelopen weekend in het Mountain View ziekenhuis opgenomen hier in Las Vegas, waar hij momenteel nog steeds verblijft. Hij staat onder behandeling van een van de officiele artsen van de UFC en die heeft hem helaas vanmorgen het slechte nieuws gebracht. Hij kan/mag aanstaande zaterdag absoluut niet vechten. Het is dan ook de arts geweest die de partij heeft gecanceld en niet Amir. Amir wilde heel graag deze partij draaien en hoopte op een spoedig herstel, maar het mocht helaas niet zo zijn.

In overleg met de UFC zal er op korte termijn een nieuwe partij voor Amir gepland worden.

Marco
Calmaro Gym

HUNTER
12-11-2008, 11:00
dan moet hij maar naar Dublin komen :) :) :)

calmarogym
12-11-2008, 11:04
lees net op sherdog forum (weet dus niet of we het moeten geloven) dat deze partij anders door zal gaan in januari, dus dat wordt dan 93 of 94.

eens even kijken of Marco dit kan bevestigen ontkrachten.


Er is nog niks bekend over wanneer die partij dan plaats moet gaan vinden. Dat gaan we pas bespreken als dit allemaal achter de rug is.

Marco

Mr 1 Leg
12-11-2008, 11:24
dat is balen voor hem maar ja er komen nog wel gevechten van hem hij kan er ook niks aan doen spijtig genoeg

YoMarK
12-11-2008, 11:32
waar hij momenteel nog steeds verblijft
Hmm, toch niets "echt" ernstigs hoop ik?
Een paar dagen in het ziekenhuis voor een infectie is toch best serieus.

tom l
12-11-2008, 11:34
Kut! Ik zat er echt naar uit te kijken om Amir nog eens aan het werk te zien.

dirk5
12-11-2008, 11:34
Marco, bedankt voor de zeer snelle reactie, top!

Helaas voor Amir, ik hoop hem snel aan het werk te zien. Liefste natuurlijk in Dublin want daar ben ik bij.

Wens hem een spoedig herstel van zijn Nederlandse fans!