PDA

View Full Version : Matchmaking Hoogeveen 15-11-2008?



Dekker
12-11-2008, 18:03
Is hier al een matchmaking van bekend?

waikkal
12-11-2008, 22:28
Realiteit


Soufian die'....
belt Dave om matchmaking voor ,Kiria die Toernooi Dortmund wint en 2e wordt in Instanboel toernooi en regelt een meet&greet Sem Schilt (600 euro inclusief gage Kiria ) dus vecht tegen een minimum, want er is weinig ruimte in budget.

Kiria vecht in en week daarvoor in Glory 10 Arnhem, iets wat Soufian veel later hoort via UFCA

Kiria wordt verboden in Arnhem te vechten want ander gaat Hoogeveen niet door. In Arnhem doet Soufian alsof zijn neus bloedt en neemt de organisatie van dit Hoogeveen Gala ( Johan Jassies)geen contact op want zaken zijn toch al bekokstooft.

Dave verklaart dat meetengreet en Kiria en Schiltteam niet in Hoogeveen komt, want dit was al ruim 6 weken bekend bij de organisaties WFCA en anderen. Zo niet dan heb je je zaken niet voor elkaar .

Soufian regelt gelijk ...voor de uitslag Arnhem een andere tegenstander van uit Spanje

Besluit. Geen Meetengreet Sem, geen Kiria en geen vechters schilt in Hoogeveen


Ik vermeld dit om mijn vechters niet in diskrediet te brengen en zeker Sem Schilt niet, want waarschijnlijk spelen grote ego's een rol in deze en een meer kinderachtiger scenerio in deze is niet voor te stellen.


Sem is dus niet van de partij als je er op gerekend hebt en verhalen van overzijde hoort en gelooft is dat jammer, maar neem van mij aan dat Sem of ik nergens voor aan de kant gaan en dat dit weer een goed staaltje van eigenbelang is. We hebben absoluut dit niet nodig voor een positieve bijdrage.


Het zou te tragisch zijn om mensen de indruk te geven dat het aan ons zou liggen dat zaken ontspoord zijn, maar zo zij het niet en schrijf als weerwoord maar een mooi verhaal waarom het niet zo is, maar ik ga er vanuit dat dit voldoende is.


Dave Jonkers

fightlover
12-11-2008, 23:00
Dave dit kan toch niet, en geld doet er niet toe ,afsprak is afsprak. of zet je altijd je vuile was buiten? maar om die jonge 1 week van tevooren te laten vechten snap je toch dat de promoter in spaning zit. is niet goed voor de sport. vind ik jammer juist jullie met de regerend K1 kampioen moet een goede voorbeeld geven als bekende sportschool.