PDA

View Full Version : Niet zulk netjes gedrag van dave jonkers Team Schilt



soef 0
13-11-2008, 16:09
In een andere topic vind dave jonkers het nodig om mij aan te vallen omdat hijzelf niet zo netjes is geweest. hieronder zie je wat hij zelf schreef.

Realiteit


Soufian die'....
belt Dave om matchmaking voor ,Kiria die Toernooi Dortmund wint en 2e wordt in Instanboel toernooi en regelt een meet&greet Sem Schilt (600 euro inclusief gage Kiria ) dus vecht tegen een minimum, want er is weinig ruimte in budget.

Kiria vecht in en week daarvoor in Glory 10 Arnhem, iets wat Soufian veel later hoort via UFCA

Kiria wordt verboden in Arnhem te vechten want ander gaat Hoogeveen niet door. In Arnhem doet Soufian alsof zijn neus bloedt en neemt de organisatie van dit Hoogeveen Gala ( Johan Jassies)geen contact op want zaken zijn toch al bekokstooft.

Dave verklaart dat meetengreet en Kiria en Schiltteam niet in Hoogeveen komt, want dit was al ruim 6 weken bekend bij de organisaties WFCA en anderen. Zo niet dan heb je je zaken niet voor elkaar .

Soufian regelt gelijk ...voor de uitslag Arnhem een andere tegenstander van uit Spanje

Besluit. Geen Meetengreet Sem, geen Kiria en geen vechters schilt in Hoogeveen


Ik vermeld dit om mijn vechters niet in diskrediet te brengen en zeker Sem Schilt niet, want waarschijnlijk spelen grote ego's een rol in deze en een meer kinderachtiger scenerio in deze is niet voor te stellen.


Sem is dus niet van de partij als je er op gerekend hebt en verhalen van overzijde hoort en gelooft is dat jammer, maar neem van mij aan dat Sem of ik nergens voor aan de kant gaan en dat dit weer een goed staaltje van eigenbelang is. We hebben absoluut dit niet nodig voor een positieve bijdrage.


Het zou te tragisch zijn om mensen de indruk te geven dat het aan ons zou liggen dat zaken ontspoord zijn, maar zo zij het niet en schrijf als weerwoord maar een mooi verhaal waarom het niet zo is, maar ik ga er vanuit dat dit voldoende is.


Dave Jonkers

soef 0
13-11-2008, 16:10
mijn reactie:

De Realiteit?? Zeker met een paar volle glazen alcohol achter je kiezen!!

Allereerst is het niet netjes en zeker niet proffesioneel van jou dave, om op een open forum de onschuld zelf te spelen terwijl jij en je team weten dat je niet correct bent geweest naar de promotor toe. Aan de andere kant wist ik en gelukkig meerdere mensen in de sport al een beetje dat jij een oneerlijk mannetje was en eigenlijk alleen maar teert op het succes van Sem, maar goed dat even terzijde.

Ik zal wel even duidelijkheid verschaffen van wat er nu precies heeft voorgevallen want blijkbaar wil jij de vuile was buiten hangen en zal je hier dus wel even mee helpen.

Het verhaal is dat ik als matchmaker dit jaar meerdere keren ben benaderd door team Schilt om een partij te regelen voor David Kiria en of ik aan hem kan denken als er ergens een gaatje is "hij vecht voor weinig" word mij dan altijd erbij vermeld.

Ongeveer 2 en een halve maand geleden kreeg ik vanuit de promotors van het gala in hoogeveeen het verzoek 2 a partijen te matchen van het liefst jongens uit de buurt. Ik neem hierop contact op met dave jonkers en leg hem voor dat ik een partij voor hem heb op 15 november tegen Cedric Bacuna, daarna heb ik het contact gelegd met de promotor en die hebben gezamelijk afgesproken wat er betaald werd voor Kiria bij mijn weten is dat iets meer dan die 600 euro maar al zou dat het bedrag zijn, dat hebben volwassen heren op dat moment met elkaar afgesproken en echte mannen die gaan daar later niet meer over klagen want je bent er op dat moment mee akkoord gegaan.


Op Dinsdag 4 nov rijg ik te horen dat David Kiria in istanboel een toenooi had gevochten en in de finale heeft verloren. Dit nieuws verbaasde me wel een beetje want hij moet twee weken later vechten in hoogeveen, maar goed hij is zonder noemenswaardige blessures uit het toernooi gekomen en vecht gewoon in hoogeen. dit is al niet netjes maar nu komt het.

Op vrijdag 7 nov zie ik op de matchmaking van glory arnhem tot mijn grote verbazing Jimmy Eimers staan tegen David Kiria. Hieop bel ik met de promotor die hier ook niets van af weet, en spreek met de promotor af dat ik dave zal bellen en hem zal vragen wat nu de bedoeling is. ik heb per slot van rekening die partij geregeld.

In het telefoongesprek met dave gaan mijn haren zowat omhoog staan van verbazing dat deze man dit soort uitspraken doet "hebben we een contract getekent??" "Gentleman agreement" "wat een domme promotor dat hij nu pas weet dat Kiria vecht in arnhem" alsof het nu de verantwoordelijkheid is van de promotor om te chekken of de gematchte vechters niet erens anders gemacht staan en "we zitten er maar voor een habbekrats dus wat dat betreft"
En op de vraag wat als ie nu geblesseerd raakt krijg ik als antwoord dat raakt ie niet evenals een ko "dat gaat ie niet"
Het gesprek leidde tot niets en ik vertelde dat ik het niet netjes vond dat hij hem een week van te voren nog laat vechten en snapte niet dat hij hier zo lucht over dacht en dat als het mijn gala was dat ik hem er per direct af zou gooien. Hierop brabbelde hij wat in de trant van nou dan cancel je hem maar en bla bla bla en gooide zo de hoorn erop.
Ik heb daarna de promotor gebeld en hem uitgelegd wat er is gebeurd en dat ik evt een vervanger had voor Kirian, hij wou er nog een nachtje overheen laten gaan en we zouden er morgenvroeg op terug komen.

In de avond krijg ik een sms van dave jonkers en daarin staat letterlijk: "CANCELLED, PLUS ALLE SCHILT TEAM EN MEET EN GREET SEM EN BESTEED ER VERDER OOK GEEN ENERGIE MEER AAN. GR EN SUCCES DE 15E"

Hierop antwoord ik per sms:"BEETJE JAMMER OP DEZE MANIER HET ENE STAAT LOS VAN HET ANDER EN ZAL HET HIER ZEKER NIET BIJ LATEN. BOVENDIEN IS HET NIET ZO NETJES VAN DE K1 CAHMP OM ZIJN FANS TE LATEN ZITTEN. EN DAN ZEG JE DAT JE NIET AAN HET CHANTEREN BENT HOE WIL JE HET DAN NOEMEN. VIND HET EEN BEETJE TRIEST!!"

Op zaterdag middag heeft de promotor meerdere malen geprobeerd dave te pakken te krijgen om toch nog iets naar alle tevredenheid af te spreken maar hij gaf geen gehoor en dus heeft hij zaterdag middag zeer terecht besloten een andere tegenstander vast te leggen.

Dit is dus wat er is voorgevallen.

En om dan dingen te roepen van dat er waarschijnlijk grote ego's hier een rol spelen, moet je mischien goed nadenken of je daar niet gewoon jezelf mee bedoelt.

En dave. als je me nog wat te zeggen hebt dan moet je mij maar even bellen dan kunnen we er lekker bij zitten

Soufiane Charkaoui

Slome
13-11-2008, 16:23
wat een gedoe... Hoop dat jullie er samen uitkomen...
maar moet dit allemaal gedeeld worden met ons?

anonymous001
13-11-2008, 16:25
Ik wilde posten: lijkt wel of ik op kickbox.nl ben.

Maar daar staat het verhaal ook. :rolleyes: Dus daar komt de quote ook vandaan? Misschien gewoon daar houden, dan.

Nou ja, succes er mee. Serieus.

chief108
13-11-2008, 16:27
maar moet dit allemaal gedeeld worden met ons?
ja man....

is erg raar als vlak voor een gala ineens alle vechters van een bepaald team niet meer op komen dagen
en dat een beloofde meet & greet met Semmy niet meer doorgaat

dan hebben de mensen toch wel recht op tekst en uitleg

jammer van de hele situatie
succes zaterdag Souf!

Garcia
13-11-2008, 16:28
Niet positief dit, maar ik zou zeggen maak een afspraak en praat het uit mannen.

danial
13-11-2008, 16:36
wat een gedoe... Hoop dat jullie er samen uitkomen...
maar moet dit allemaal gedeeld worden met ons?

Reactie van Soufiane begrijp ik goed.

J_roen
13-11-2008, 16:37
Hmm of dit nou met ons allemaal gedeelt moet worden....

Maar tis wel hoop gedoe zeg.

wel een nieuwe soap erbij.

chief108
13-11-2008, 16:40
wel een nieuwe soap erbij.
och ja.... zal wel meevallen toch?

BBC
13-11-2008, 16:41
Do. Not. Care. Jezus, wat een gezeik ook altijd in dat kickbokswereldje...

dirk5
13-11-2008, 16:46
in mijn opinie kunnen dit soort "problemen" beter persoonlijk uitgesproken worden zonder dat alles op internet word gegooid...

chief108
13-11-2008, 16:52
in mijn opinie kunnen dit soort "problemen" beter persoonlijk uitgesproken worden zonder dat alles op internet word gegooid...
vind ik ook...
problemen los je niet op op zo'n manier
(eerder het tegenovergestelde)

maar het is ook wel fijn om te weten waarom iets nou niet doorgaat
helemaal voor mensen die zich daarop verheugd hadden

Dennuz
13-11-2008, 16:53
Tja, als ze Souf in het openbaar aanvallen en beschuldigen is het niet meer dan logisch dat hij daarop reageert.

blackadder
13-11-2008, 16:54
maar het is ook wel fijn om te weten waarom iets nou niet doorgaat
helemaal voor mensen die zich daarop verheugd hadden
Inderdaad. Anders wordt er weer wild op los gespeculeerd. En dat terecht.

Wheelie
13-11-2008, 16:56
Ik kan me voorstellen dat als het zo gegaan is de promotor dit post op het forum.
Net wat chief zegt, er zijn waarschijnlijk fans geweest die een kaartje hebben gekocht voor een meet & greet met Sem Schilt en die mogen best weten waarom hun champ er niet is.
Ik heb alleen maar goede ervaringen met Dave Jonkers al is hij in een ver verleden ook lastig geweest op mixfight ;)

De man van 14K
13-11-2008, 17:14
Dit wordt nog een leuk topic (hoop ik)
Ik wacht nog even op een reactie Dave 'Waikel' himself

Marco
13-11-2008, 17:21
hoe het ook zij, dit is natuurlijk jammer voor vechters en publiek en zeker voor een promotor.

paspoes
13-11-2008, 17:23
vervelend voor beide partijen, hoop dat het goed komt ;)

fightlover
13-11-2008, 17:46
vrouwen hebben ruzie voor altijd, mannen vechten en daarna een biertje sammen nutigen. bier staat al koud mannen

Jarno
13-11-2008, 18:03
vrouwen hebben ruzie voor altijd, mannen vechten en daarna een biertje sammen nutigen. bier staat al koud mannen

Souf mag toch geen bier?

:hugegrin:

el bastardo
13-11-2008, 18:04
vrouwen hebben ruzie voor altijd, mannen vechten en daarna een biertje sammen nutigen. bier staat al koud mannen
Kijk, bier. Das altijd de oplossing!

De man van 14K
13-11-2008, 18:50
het is of bier drinken of elkaar de hersens in slaan..

De man van 14K
13-11-2008, 18:50
ik opteer voor het laatste overigens..


Dave? joehoe?

kooivechter
13-11-2008, 22:19
Dit is gewoon niet handig van Dave om daar een topic over te horen. Je maakt iemand dan en publiek belachelijk iedereen kan het lezen, terwijl je in een 1 op 1 gesprek er geen gehoor aan wil geven. Dan kun je verwachten dat je zo'n reactie terug krijgt. Ik vind het ook weinig niveau hebben om als trainer van een k-1 kampioen op deze manier met modder te gaan gooien. Kan ook niet voorstellen dat Sem het van z'n trainer accepteert en terecht.

Effective
13-11-2008, 22:49
Dit is gewoon niet handig van Dave om daar een topic over te horen. Je maakt iemand dan en publiek belachelijk iedereen kan het lezen, terwijl je in een 1 op 1 gesprek er geen gehoor aan wil geven. Dan kun je verwachten dat je zo'n reactie terug krijgt. Ik vind het ook weinig niveau hebben om als trainer van een k-1 kampioen op deze manier met modder te gaan gooien. Kan ook niet voorstellen dat Sem het van z'n trainer accepteert en terecht.

x2!

denny21978
14-11-2008, 20:22
hoi kom er samen lekker uit goed voor dave en voor souf gr den

krakoe
15-11-2008, 10:56
die jongens en die trainer zijn gewoon een stel arrogante flikkers:twak:

The Bulldog
15-11-2008, 11:29
Tja, als ze Souf in het openbaar aanvallen en beschuldigen is het niet meer dan logisch dat hij daarop reageert.
x2

dimitri
15-11-2008, 12:05
*pakt een zakje chips en zet zich in zijn zetel om het verdere verloop van deze soap te volgen*

Garcia
15-11-2008, 12:16
*pakt een zakje chips en zet zich in zijn zetel om het verdere verloop van deze soap te volgen*

Pass some over here!!!

El Bambino
15-11-2008, 15:47
Ik vind het wel goed dat dit soort dingen naar buiten komen, op deze manier word deze sport transparant en kunnen sportpromotors of andere bobo's ontmaskerd worden waneer ze neit aan hun afspraken houden !
Het publiek mag best weten waneer iets niet doorgaat en de echte reden!

Biiyen
15-11-2008, 16:01
Ik vind het wel goed dat dit soort dingen naar buiten komen, op deze manier word deze sport transparant en kunnen sportpromotors of andere bobo's ontmaskerd worden waneer ze neit aan hun afspraken houden !
Het publiek mag best weten waneer iets niet doorgaat en de echte reden!

Wat wordt er dan precies transparant? Het enige dat ik zie is modder gooien over en weer. Waarschijnlijk wist Sem Schilt niet eens dat er überhaupt iets aan de hand is.

Kingster
15-11-2008, 16:41
Ik stap zo in de auto naar hoogeveen, ben best wel benieuwd of schilt daar aanwezig is.

Kingster
16-11-2008, 00:47
Schilt was niet aanwezig, tyrone spong nam de meet en greet voor zijn rekening. Goed opgelost door de organisatie.

Leuke avond gehad, hopelijk komt er een vervolg.

barbara
16-11-2008, 00:52
Tja, als ze Souf in het openbaar aanvallen en beschuldigen is het niet meer dan logisch dat hij daarop reageert.

x3.

Maar gala was indd leuk :)

Ronald
16-11-2008, 00:54
Morgen staat er een fotoverslag van het gala on-line :)

barbara
16-11-2008, 00:55
lekker snel, goed bezig :thup:

the monk
16-11-2008, 02:50
Dave is een grote parasiet.

Mephisto
16-11-2008, 12:42
... niet handig om dit soort shit op het internet te gooien, als ze dit ooit oplossen en zakelijk met elkaar verder willen is er geen hond meer die dit serieus neemt.

En voor één ieder die Roomser is dan de paus, je gaat zelf ook naar je werk voor de knaken, bonus als je iets doet waar je hele ziel en zaligheid in gaat.

Dit forum staat, denk ik, als positief kritisch bekend bij vechters en promotors, ik hoop dan ook dat mensen die hier 3x hebben gepost op de vingers worden getikt als de kritiek die ze uiten een persoonlijke aanval is op de mensen die we allemaal zo bewonderen en waarderen...

(sorry mannen, ik heb net Hour of Power gekeken ;) )

Bagheera
16-11-2008, 12:47
(sorry mannen, ik heb net Hour of Power gekeken ;) )


En dat vindt ik nu het schokkendste van deze thread.... :eek:

Mephisto
16-11-2008, 12:56
En dat vindt ik nu het schokkendste van deze thread.... :eek:

lol

Wheelie
16-11-2008, 13:06
Schilt was niet aanwezig, tyrone spong nam de meet en greet voor zijn rekening. Goed opgelost door de organisatie.


Netjes en Spong is een goede vervanger :thup:

De man van 14K
18-11-2008, 17:55
jammer dit topic is een gemiste kans...