PDA

View Full Version : Mirko "Crocop" Filipovic plans K-1 return



Slome
14-11-2008, 08:22
Cro Cop plans K-1 return

[The below excerpt is from a interview with Cro Crop in Croatia. It has been translated by Robert at Betwwx (http://www.betwwx.com/), who says it has not been published anywhere else.]

Possible return to K1

"K1 is my first love. I'll definitely go back one day. Even if its for one off fights only. I had plans to participate at the GP finals on 6 December but my knee injury made that impossible. However next year I'll have at least on big K1 fight. "

Sparring

[Cro Cop often trains with Vos Gym] I spare with Remy Bonjasky. Some times he has the upper hand in training sometimes I do. It depends on the day.
Peter Aerts

"I'm really gladPeter Aertsdefeated Semmy Schilt. Not because I dont like Schilt but because people had written off Aerts as too old in the past.
I hope he wins the K-1 World GP. I'm happy for him"

http://i104.photobucket.com/albums/m186/arctikgod/crocop.jpg

simtekf1
14-11-2008, 08:40
Nice, en dan hopelijk weer zoals hij eerst was.
Zou het vet vinden als hij weer terug zou komen.

Mr 1 Leg
14-11-2008, 08:43
x2

De man van 14K
14-11-2008, 09:36
in de K1 vond ik het echt een goede knokker, in Pride natuurlijk was het een van de allerbeste. Het liefst zie ik hem iedereen pakken in de UFC maar goed dat zie ik niet meer gebeuren.. Denk persoonlijk dat zijn carriere nog een jaar stuiptrekt en misschien dat hij nog een paar partijen doet, al dan niet met succes, en dan is het afgelopen...

chief108
14-11-2008, 09:38
eerst Overeem afstoffen en dan weer naar de K-1
prima plan :p

Tony
14-11-2008, 09:42
Ach.. voor een keertje terug naar de K1... why not... Al denk ik eerlijk gezegd dat de huidige generatie hem afdroogt daar... CC is niet scherp genoeg meer denk ik (qua puur en alleen stand up)... (en ja, dat zeg ik, als CC nuthugger)

Ik wil zien dat CC zich hervat in het MMA wereldje.. Hij is een tijdlang de nummer 3 HW geweest... (of zelfs #2.... ligt eraan hoe je t bekijkt)

Maar eerst moet ie nog tegen Overeem met oud en nieuw.. en ik hou mijn hart vast voor die partij... Overeem is F*cking HUGE!!!

FOCUS
14-11-2008, 09:53
in de K1 vond ik het echt een goede knokker, in Pride natuurlijk was het een van de allerbeste. Het liefst zie ik hem iedereen pakken in de UFC maar goed dat zie ik niet meer gebeuren.. Denk persoonlijk dat zijn carriere nog een jaar stuiptrekt en misschien dat hij nog een paar partijen doet, al dan niet met succes, en dan is het afgelopen...

ik zeg het niet graag;)
maar
x2

dimitri
14-11-2008, 11:53
Ging hij niet terug naar UFC gaan na een jaartje?

Wheelie
14-11-2008, 12:01
Deze partij is nog niet bevestigd, Alistair wil wel maar durft CroCop het ook aan ?
CroCop schijnt liever tegen een Japanner te willen vechten op New Years eve

Highline
14-11-2008, 12:07
ik zal het wel vet vinden als mirco een paar k-1 partijen draait

hij deed het daar ook altijd super met harde wedstrijden tegen bv
mark hunt, ernesto hoost, peter aerts, jerome le banner en natuurlijk de ondergang van de oogkas van bob sapp ;)

Highline
14-11-2008, 12:08
http://img517.imageshack.us/img517/7859/crocopku8.png

oliebol
14-11-2008, 12:10
@ wheelie: en terecht:p

Tony
14-11-2008, 12:12
Deze partij is nog niet bevestigd, Alistair wil wel maar durft CroCop het ook aan ?
CroCop schijnt liever tegen een Japanner te willen vechten op New Years eve

dat is niet helemaal juist he..
Die jap heeft aangegeven perse tegen CC te willen knokken.

CC heeft alleen geantwoord met: Het boeit me niet tegen wie ik moet... OVereem, die Jap of iemand anders.. Als ze maar betalen.. Want dit is mijn werk.

chief108
14-11-2008, 12:16
Wheelie de GG nuthugger heeft ook een geel rode bril op tegenwoordig...

Tony
14-11-2008, 12:27
Dat weet ik.. dat mag ook, tis zijn goed recht..
Maar daarom hielp ik deze "verkeerde aanname" even uit de lucht..

Maar ik geef wheelie ook gelijk in wat ie in een ander topic zei:

Als CC echt zo vol vertrouwen is, dan had ie wel luid en duidelijk gezegd "I want Overeem"...

maar t blijft business. zou misschien eens goed zijn als CC zich wat meer persoonlijk gaat opstellen ipv de business kant...

nu is het allemaal business en geld... Toen tegen Silva was het zwaar persoonlijk...
zoek de verschillen :)

chief108
14-11-2008, 12:28
het is idd veel meer om de centjes dan dat sommige liefhebbers denken...

Tony
14-11-2008, 12:37
Maar ik snap het ook wel een beetje... Het is namelijk ook gewoon werk...
Bij elke partij die een vechter draait heb je behoorlijke medische risico's.... je lichaam takelt steeds verder af en je hersenen ook.

Daar moet dan ook een prijs tegenover staan vind ik..... Want tis heel leuk als je vecht omdat je dat zo vet vind.. maar als je dan op je 40e werkeloos bent en als een demente sinterklaas door t leven gaat, dan had je gewild dat je zakelijker geweest was.

YoMarK
14-11-2008, 12:37
Als CC echt zo vol vertrouwen is, dan had ie wel luid en duidelijk gezegd "I want Overeem"...
Inderdaad....ik denk dat dat gevecht er gewoon niet gaat komen.
Zie ook de K-1 site....overeem - CC staat er niet meer bij.

chief108
14-11-2008, 12:39
Maar ik snap het ook wel een beetje... Het is namelijk ook gewoon werk...
Bij elke partij die een vechter draait heb je behoorlijke medische risico's.... je lichaam takelt steeds verder af en je hersenen ook.

Daar moet dan ook een prijs tegenover staan vind ik..... Want tis heel leuk als je vecht omdat je dat zo vet vind.. maar als je dan op je 40e werkeloos bent en als een demente sinterklaas door t leven gaat, dan had je gewild dat je zakelijker geweest was.
QFT

Wheelie
14-11-2008, 13:08
Dat weet ik.. dat mag ook, tis zijn goed recht..
Maar daarom hielp ik deze "verkeerde aanname" even uit de lucht..

Maar ik geef wheelie ook gelijk in wat ie in een ander topic zei:

Als CC echt zo vol vertrouwen is, dan had ie wel luid en duidelijk gezegd "I want Overeem"...


Misschien is het geen "verkeerde aanname", niet elk interview of artikel op 't internet klopt ;)
Alistair wil niks liever dan aan iedereen laten zien dat hij beter is dan CroCop , en CroCop .... die hoeft alleen maar ja te zeggen
Heeft hij de balls of niet ?

Wheelie
14-11-2008, 13:10
Wheelie de GG nuthugger heeft ook een geel rode bril op tegenwoordig...
Ach zo zijn anderen voor team hardcore of voor it's showtime ;)

GG Rulezzzz :thup:

;)

chief108
14-11-2008, 13:17
ja ik zie alles een beetje zwart wit....

http://www.mixfight.nl/forum/picture.php?albumid=1&pictureid=3

Slome
14-11-2008, 13:33
En ik maak overal een show'tje van...
http://www.4messengergroup.nl/Logo/Logo%20it's%20showtime.jpg

Slome
14-11-2008, 13:40
Ik zie overeem niet knokken in japan de 31ste; en al helemaal niet tegen CC, misschien zetten ze hem wel tegen Choi.

Vorig jaar ook kregen we op 't laatst Fedor vs. Choi.. wat een drama:boos:

CC daarin tegen zal vast uitkomen tegen een of andere goedkope jap.

marcelt
14-11-2008, 18:22
Als ik CC was stond ik ook niet meer zo te trappelen om tegen Ali te vechten.

amilster
14-11-2008, 18:28
Misschien kan ie eerst ff opwwrmen tegen Schilt voordattie zich weer op K1 gaat focussen :o)

Maar zonder dollen zou ik een "ouderwets goede" Mirko graag tegen Hari zien, lijkt me echt garant een spectakel

Jeru
14-11-2008, 18:43
Ach zo zijn anderen voor team hardcore of voor it's showtime ;)


Team Carano in the hizzie!!!

http://www.americangladiatorsblog.com/wp-content/uploads/2008/05/carano-weigh.jpg

amilster
14-11-2008, 18:52
Mooie gevormde dame, alleen ben ik niet zo van de siliconen. :D

Wheelie
14-11-2008, 19:10
Mooie gevormde dame, alleen ben ik niet zo van de siliconen. :D

Dat zijn geen siliconen ;)
@ Jeru, iedereen is fan van Gina anders ben je niet in orde IMO

Ik zou CC wel weer heel graag in de K-1 terug zien

chief108
14-11-2008, 19:12
Dat zijn geen siliconen ;)
@ Jeru, iedereen is fan van Gina anders ben je "niet in orde" IMO

je mag wel gewoon "een homo" zeggen hoor Wheelie