PDA

View Full Version : Fedor vs Arlovski trailer...



chief108
14-11-2008, 10:49
YouTube - Fedor will Return. Affliction-Day of Reckoning. vs Arlovski (http://www.youtube.com/watch?v=D-xPvFHTfnM)

Tony
14-11-2008, 10:51
Winaar ronde 2.. Fedor by armbar.

Tony
14-11-2008, 10:52
net het filmpje gezien... had beter kunnen heten:
Fedor Trailer... ipv arlovski vs fedor trailer.
ik zie geen arlovski :p

chief108
14-11-2008, 10:57
klopt ja...

oh well...
gaat om het idee niet waar?? :rolleyes:

MataLeo
14-11-2008, 11:14
Ik hoop wel dat Affliction een lange toekomst tegemoet gaat !

HUNTER
14-11-2008, 11:20
wat een enorme mis match.... arlovski mag blij zijn als ie niet na een minuut compleet gedestroyed van de mat af wordt geschraapt

Tony
14-11-2008, 11:24
Ik vind het helemaal geen mismatch...
Ofja, als je het zo bekijkt is elke partij van fedor een mismatch... behalve tegen barnett (en binnenkort misschien Overeem)...

Arlovski is gewoon iemand die je WIL zien tegen Fedor.. puur vanwege de eeuwige vete tussen pride/ufc in het verleden..

Fedor kan ze nu netjes allemaal een voor een afwerken. Sylvia heeft ie al gehad.. nu Arlovski nog en als het even kan ooit ook nog een keer Ransy Couture en Frank Mir...

chief108
14-11-2008, 11:26
wat een enorme mis match.... arlovski mag blij zijn als ie niet na een minuut compleet gedestroyed van de mat af wordt geschraapt
idd...

maar ja
Fedor is gewoon een lijstje aan het afwerken...
all part of Fedor's Destroy and Humiliate tour...

Tony
14-11-2008, 11:38
Het is al vaak gezegd.. maar van de hedendaagse HW's is alleen Barnett nog iemand die iets zou kunnen uitrichten tegen Fedor...

Maar hoe zit t met de upcoming talents etc... Heeft iemand al een idee of er iemand bij zit met een glorieuze toekomstpotentie? Ik volg niet zoveel organisaties...

Doet Shooto (intrntionaal) trouwens iets met HW's? Of is Light Heavyweight (Siyar) de zwaarste klasse?

Ik weet wel dat er in het amateur Shooto een "super heavy weight klasse" is... ( Josef Mohamed uit scandinavie)

YoMarK
14-11-2008, 11:45
wat een enorme mis match.... arlovski mag blij zijn als ie niet na een minuut compleet gedestroyed van de mat af wordt geschraapt
Want?
Arlovski heeft bijna altijd tegen toppers gevochten en is alleen maar beter geworden de laatste tijd.
Z'n zwakte is z'n grondwerk(dus ik verwacht Fedor by submission), maar qua stiking is hij echt de top op dit moment.

Als je het zo bekijkt dan is iedere vechter een mismatch inderdaad.

goro
14-11-2008, 14:24
net het filmpje gezien... had beter kunnen heten:
Fedor Trailer... ipv arlovski vs fedor trailer.
ik zie geen arlovski :p Voor Arlovski en Fedor:
http://www.youtube.com/watch?v=8xqGSO8OdsU&eurl=http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?t=87180 :)

De man van 14K
14-11-2008, 15:25
Arlovski kan heel onvoorspelbaar zijn, als hij er in in heeft (net als zijn laatste tegenstander bij Affliction) kan het zeker wel een boeiende partij worden tegen Fedor!!

Mr 1 Leg
15-11-2008, 08:50
dit gaat een partij worden waar ze nog veel gaan over spreken ik ben benieuwd het zijn echt wel 2 top fighters die ik graag in actie zien :cool2: