PDA

View Full Version : UITSLAGEN MMA GALA TE DEURNE



topfighter
16-11-2008, 23:22
klasse stijl rondes RODE HOEK SPORTSCHOOL KG leeftijd VS BLAUWE HOEK SPORTSCHOOL KG leeftijd uitslag
J MT 3x1 Percy De Mayer Bulldogs 34,9 12 vs Cemal Car Universal Gym 35 12 BLAUW OP PTN
C MMA 2x3 Tom Tercken Jnana Fightclub 84,2 26 vs Stig Koopmans Team Dragon 81,7 32 BLAUW OP SUBM 1'R
C MMA 2x3 Tim Baudout Perfect Team 69,5 20 vs Alain Sels Jnana Fightclub 65,7 21 ROOD DOOR MED. INT.
C MMA 2x3 Minas Papadatos Perfect Team 72,2 21 vs Jules Michielssen Jnana Fightclub 76,7 22 ROOD OP TKO 1'R
C MMA 2x3 Vincent Chovau Perfect Team 70 23 vs Dominique Van Simpsen Topfighter 68,9 25 BLAUW OP SUBM 1'R
C MMA 2x3 Semih Arslan Perfect Team 79,3 27 vs Arthur Willems Team MMA Intern. 76,7 24 ROOD OP SUBM 1'R
C-dames MMA 2x3 Vanessa De Waele Perfect Team 60,1 26 vs Griet Eeckhout Yaware 56 17 MATCH NUL
C MMA 2x3 Robin De Vries Sportstudio All-Inn (NL) 75,8 17 vs Rafael Cortes World Fighting Liege 75,5 25 BLAUW OP SUBM 2'R
PAUZE PAUZE
M-1 Selectie partij
A MMA 3x5 Kurt Verschueren Team Dragon 83 30 vs Hartwich Owen Mike's Gym (NL) 79 27 ROOD OP TKO 1'R
C MMA 2x3 Kevin Paardekam Perfect Team 96,3 28 vs Raymond Van Campen Dion Starring (NL) 116,5 26 BLAUW DOOR OPGAVE 2'R
B MT 5x2 Abdel Bouazza Bulldogs 65 vs Mustapha Jaffaoui Chabrani Gym (NL) 61,8 18 ROOD OP PTN
C MMA 2x3 Guevorg Houhanisyan Perfect Team 71 21 vs Rodrigo Ramirez Renteria Dion Starring (NL) 71,1 ROOD OP PTN
C MMA 2x3 Marius Compeer Sportstudio All-Inn (NL) 75,1 25 vs Wesley Van Velthoven Dion Starring (NL) 74,6 24 ROOD OP SUBM 2'R
C MMA 2x3 Franky Van Hove Perfect Team 70,2 32 vs Eddie Arapetjan Team MMA Intern. 73,4 24 BLAUW OP PTN
C MMA 2x3 Patrice Wagemans Perfect Team 80,7 26 vs Alejandro Guizar Dion Starring (NL) 83,9 24 ROOD OP SUBM 1'R
C MMA 2x3 Jurgen Goemans Perfect Team 84,5 28 vs Michael Kuiper Topfighter 85,4 19 BLAUW OP PTN
M-1 Selectie partij
A MMA 3x5 Fatih Dogan Topfighter 76 21 vs Raymond Jarman Mike's Gym 75,5 27 BLAUW OP PTN
WKA Europese Titel - 75kg
A MMA 3x5 Tommy Depret Perfect Team 75 29 vs Cengiz Dana Team Alpha (Duitsl) 73,7 27 ROOD OP RSC 2'R
EUROPEES KAMPIOEN : T. DEPRET

the boxer
16-11-2008, 23:36
Thx!

Primal
16-11-2008, 23:40
Wat gebeurde er nou precies bij de partij:
Kevin Paardekam vs Raymond Van Campen
Was het shirt van Ben Danbois, wat hij aant begin van de 2de ronde uittrok, de ring in gevallen??

Primal
16-11-2008, 23:47
M1-challenge Kurt Verschueren:
http://nl.youtube.com/watch?v=UP_x0E8VNIM

renamer
17-11-2008, 00:04
M1-challenge Kurt Verschueren:
http://nl.youtube.com/watch?v=UP_x0E8VNIM

sow... WAR

(voor datsoort dingen ben ik ooit voor een "octagon")

topfighter
17-11-2008, 00:05
Wat gebeurde er nou precies bij de partij:
Kevin Paardekam vs Raymond Van Campen
Was het shirt van Ben Danbois, wat hij aant begin van de 2de ronde uittrok, de ring in gevallen??

is discussie over...t shirt lag wel in het midden en is erin gegooid...weten alleen niet wie het gegooid heeft, dus scheids grijpt in...film zal meer uitleg geven , hoop ik...

Primal
17-11-2008, 00:12
Ja dat hoop ik ook... Wel zonde dat een spannende partij zo beslist wordt. Overigens wel erg dom om je shirt over 1 van de touwen te hangen, of het er nu in gevallen is of erin gegooid maakt niet uit, maar je hangt je shirt daar niet op....

ijsblok
17-11-2008, 01:57
superkick filmpje!

Primal
17-11-2008, 07:43
Partij Tom Tercken vs Stig Koopmans
http://nl.youtube.com/watch?v=PnY8AS5hvP0

PerfectTeam
17-11-2008, 10:06
Ja dat hoop ik ook... Wel zonde dat een spannende partij zo beslist wordt. Overigens wel erg dom om je shirt over 1 van de touwen te hangen, of het er nu in gevallen is of erin gegooid maakt niet uit, maar je hangt je shirt daar niet op....

De Shirt was van Kevin. Bij aanvang van de eerste ronde heb ik Kevin zijn Shirt uitgedaan en zonder er verder bij na te denken op de bovenste ringtouw gelegd. Bij aanvang van de partij heb ik hem vergeten af te halen. Fout van de scheidsrechter, die blijkbaar zijn eigen reglement niet goed kent. Deze moet de ring controleren bij aanvang van beide rondes!!!
Door een clinch vallen beide zwaargewichten tegen de koorden en de t-shirt valt de ring in. Geen van beiden was in gevaar en de partij moest nog 10 seconden gaan. De scheidrechter ziet de t-shirt liggen en beslist Kevin het verlies te geven zonder enige discussie en zonder de situatie te evalueren. Spijtige zaak.

Primal
17-11-2008, 10:38
Sorry Ben, ik dacht te zien dat het jouw shirt was... Idd de scheids had het moeten controleren. Erg zonde van de partij! Overigens wel een mooie pot tot het shirt toe dan...

PerfectTeam
17-11-2008, 10:40
Zondag 16 november 2008, was een topdag voor mma in België. Vechters van diverse Belgische en Nederlandse sportscholen waren te gast en hebben er alles aan gedaan om een harde maar sportieve wedstrijd te leveren. De M-1 elimination partijen waren van topniveau. In de eerste partij wist Kurt Verschueren (Team Dragon/De Groot) een mooie KO winst binnen te halen tegen Owen Hartwich (Mike's Gym). In de andere M-1 partij zagen we 15 minuten spektakel waarin Raymond Jarman (Mike's Gym) de winst wist binnen te halen tegen Fatih Dogan (Topfighter). De wedstrijd begon gelijk opgaand, maar in de latere rondes bleek Jarman de betere te zijn.
In de hoofdpartij van de dag konden we lokale favoriet Tommy Depret aan het werk zien tegen Cengiz Dana voor de WKA Europese titel. Tommy begon het gevecht aftastend maar beukte regelmatig door de verdediging van Cengiz, die zichzelf goed wist te verdedigen en heel wat kon incasseren. In de tweede ronde besloot Benny Roggmans de partij te staken omdat er geen antwoord meer kwam op Tommy's ground & pound offensief. Patrice Wagemans haalde de submission van de dag binnen in een korte maar zeer explosieve wedstrijd. Mr One Leg Franky Van Hove bewees dat iemand met een handicap zijn dromen evengoed kan waarmaken en moet doen wat hij wil doen. Moeilijk gaat ook. Klein incidentje met een T-shirt, maar daar gaan we intern wel wat aan doen. Verder bedankt aan alle sportscholen die hebben meegewerkt aan deze dag. Ook aan Dion Starring om zo ver af te reizen en mooie partijen te bezorgen.

PerfectTeam
17-11-2008, 10:45
Sorry Ben, ik dacht te zien dat het jouw shirt was... Idd de scheids had het moeten controleren. Erg zonde van de partij! Overigens wel een mooie pot tot het shirt toe dan...

We gaan vandaag de opnames eens bekijken. Het maakt eigenlijk niet uit van wie hij was, want ik heb hem er in elk geval gelegd en vergeten weg te halen. :blush: Maar toch geen reden aangezien de situatie om de partij te staken 10 sec voor de bel terwijl geen enkele vechter in gevaar is. Scheids had gewoon even redelijk moeten zijn, te weten dat hij zelf ook in fout is.

Primal
17-11-2008, 10:53
We gaan vandaag de opnames eens bekijken. Het maakt eigenlijk niet uit van wie hij was, want ik heb hem er in elk geval gelegd en vergeten weg te halen. :blush: Maar toch geen reden aangezien de situatie om de partij te staken 10 sec voor de bel terwijl geen enkele vechter in gevaar is. Scheids had gewoon even redelijk moeten zijn, te weten dat hij zelf ook in fout is.

Eens ;) Scheids had wel even na mogen denken ;)
Verder top gala, mooie partijen, goed geregeld Ben !

topfighter
17-11-2008, 12:54
We gaan vandaag de opnames eens bekijken. Het maakt eigenlijk niet uit van wie hij was, want ik heb hem er in elk geval gelegd en vergeten weg te halen. :blush: Maar toch geen reden aangezien de situatie om de partij te staken 10 sec voor de bel terwijl geen enkele vechter in gevaar is. Scheids had gewoon even redelijk moeten zijn, te weten dat hij zelf ook in fout is.

film zal het uitwijzen,....als de vechter niet in de problemen zit,had scheids misschien eerst situatie even moeten bekijken....heb het zelf niet gezien...
verder een mooi gala, goed georganiseerd, mooie partijen....en zeer sportieve sportscholen...

PerfectTeam
17-11-2008, 14:05
Vechters die echt een indruk hebben achtergelaten die dag zijn buiten Tommy Depret natuurlijk: Patrice Wagemans (Perfect Team), Semih Arslan (Perfect Team), Michael Kuiper (Topfighter), Kurt Verschueren (team Dragon) en zowel Raymond Jarman (Mike's Gym) als Fatih Dogan (Topfighter) en niet te vergeten mister one leg himself is een spektakel op zichzelf.

Rooie
17-11-2008, 14:43
Hierbij mijn gevecht. Hoop dat iedereen er weer van kan genieten en ik zelf weer meer uit kan leren.
En respect voor me tegenstander want dat was een harde jongen. Een echte knokker.

YouTube - Raymond Jarman M1 part1 (http://nl.youtube.com/watch?v=LivXbVWyhek)

YouTube - Raymond Jarman m1 part2 (http://nl.youtube.com/watch?v=dTmhovTk6Xk)

YouTube - Raymond Jarman m1 part3 (http://nl.youtube.com/watch?v=6_jVIGHGGuw)

761217186
17-11-2008, 15:59
Hierbij mijn gevecht. Hoop dat iedereen er weer van kan genieten en ik zelf weer meer uit kan leren.
En respect voor me tegenstander want dat was een harde jongen. Een echte knokker.

Dit is MMA zoals MMA hoort te zijn.. geweldig om naar te kijken! :thup:

a.s.c.
17-11-2008, 16:44
Dit is MMA zoals MMA hoort te zijn.. geweldig om naar te kijken! :thup:

X2

Goede en harde MMA-partij! Te gek ook dat je, ondanks een fikse puntenvoorsprong, risico's blijft nemen om het gevecht te beëindigen en spectaculair te maken.

PerfectTeam
17-11-2008, 16:45
Dat was idd een partij van topniveau. Staand als op de grond, spannend en een echt spektakel.

topfighter
17-11-2008, 18:06
ondanks het verlies van Fatih, die zijn eerste echte A partij draaide , heb ik er geweldig van genoten!!! Was klasse partij!!!
Raymond , je was een harde tegenstander, komt gegarandeerd een rematch van voort!!!!
Toch respect!!!

ben046
17-11-2008, 21:30
Heeft iemand de beelden van de partij van Tommy?

Rooie
18-11-2008, 13:28
Heeft iemand de beelden van de partij van Tommy?

Ze hebben daar wel gefilmd dus zal vast wel beelden van zijn. Een dvd word er gemaakt geloof ik.

Mr 1 Leg
19-11-2008, 16:57
echt mooi gala en voor iedere vechter respect en onze tommy heeft het weer gedaan europees kampioen mooi zo ik had ni anders verwacht ik train alle dagen met hem zowel mma als powertraining enz echt leuke sfeer en uiteraard mooie partijen dat hebben jullie mooi gedaan ben yves en de rest op naar staredown 3 en benny bedankt nogmaals om mij te laten vechten :thup: