PDA

View Full Version : Fedor Emelianenko loses at 2008 World Combat Sambo Championships



Tony
17-11-2008, 08:51
http://mmamania.com/wp-content/uploads/2007/11/fedor-sambo.jpg

A former WWE wrestler is the UFC heavyweight champion.

Fedor Emelianenko got schooled at the World Combat Sambo Championships.

Well now that we have two of the seven signs of the Apocalypse out of the way, we should probably go ahead and start sealing our doors and windows with duct tape and plastic wrap.

From Brock to Barack, there seems to be a transfer of power in every corner of the world. Fedor Emelianenko, widely considered the worlds top mixed martial arts fighter and king of Combat Sambo, lost to Bulgaria’s Blagoi Ivanov this past weekend by a score of 8-5 in the semifinals of the 2008 World Combat Sambo Championships in St. Petersburg, Russia.

Emelianenko and Ivanov first met back in February of 2008 at Russia’s Presidents Cup where Emelianenko outpointed the Bulgarian for his ninth straight victory in Combat Sambo competition.

Ivanov apparently used the experience to formulate a winning gameplan for their second encounter. Emelianenko was dominated from the outset and was in danger of losing 8-1 until the Russian scored a knockdown in the final minute of competition to add four points to his total.

In the end the deficit was too great to overcome and the former PRIDE heavyweight champion had to settle for a bronze medal, his first since the year 2000.

Emelianenko made no excuses for the loss, admitting that Ivanov beat him “Fair and square”, but this author wonders if Fedor’s time spent in Thailand filming “The Fifth Execution” with Michael Madsen and Rutger Hauer left him unprepared for the surging Bulgarian.

Fedor was still in Thailand as recently as two weeks ago and has also been making the rounds as Affliction’s media darling, promoting the upcoming reality series “Fighting Fedor” and his pending battle with Andrei Arlovski at ‘Day of Reckoning’ on January 24 in Anaheim, California.

Ivanov went on to win the gold medal after easily dispatching Germany’s Stefan Janos in the 100+ kg weight class.

Hopefully this loss will motivate him for his future match with Arlovski, who in addition to being a vicious striker, happens to know a thing or two about Sambo himself.

We’ll find out on January 24.

KO TKO
17-11-2008, 09:27
Mij maakt het niet zoveel uit als Fedor verliest in andere sporten, zolang hij maar niet verliest in MMA.

Chico
17-11-2008, 09:37
wacht ff.. dus hij heeft hem knock out geslagen en alsnog verloren?

MB667
17-11-2008, 09:42
http://www.youtube.com/watch?v=20h6lPkERJs

1ste partij van hun in februari

Tony
17-11-2008, 09:50
Fedor stond met 8-1 achter... in de laatste seconden wist hij nog een knockdown (geen KO) te forceren.. zo kreeg hij er 4 punten bij = 8-5 verloren

lopez86
17-11-2008, 09:58
Ja mensen.
Fedor is ook maar een mens, geen machine zoals vele forumleden suggereren.
Niemand is onverslaanbaar, ook hij niet.

Tony
17-11-2008, 10:03
Dus toch geen cyborg.... hmmzz...

Il Loco
17-11-2008, 10:10
Dus toch geen cyborg.... hmmzz...

Zijn batterijen waren gewoon leeg...

The Bulldog
17-11-2008, 10:14
toch een teken ...

klaar....

ik vind deze de absolute no 1 in maa ooit, maar...

als je ergens aan meedoet moet je ook gaan voorbereiden...

de bulgaar gaat een leuke aanbieding krijgen in mma lijkt me....

dirk5
17-11-2008, 10:19
Las alleen net ergens dat je voor de eerste knockdown 8 punten krijgt en voor degene erna maar 4 punten.

Dus dit verlies is er een op punten, niet zo zeer op kwaliteit.

goro
17-11-2008, 10:27
Amai, wat zijn de regels in sambo? Dat lijkt me bijna gewoon mma in een cirkel.

Fr3ddy
17-11-2008, 11:24
Ach je moet het maar zo zien.. Fedor heeft wel vaker 'achter gestaan' op punten in een MMA partij en de partij voortijdig winnend afgesloten.

Deze man kreeg een knockdown en 8-tellen(?).. in een MMA partij was Fedor erop gedoken na de knockdown en had hij de man een extra zetje naar dromenland gegeven.

Zo ernstig is het dus niet..

dirk5
17-11-2008, 11:49
Verliezen is verliezen of het d.m.v. TKO/KO/punten is maakt niet uit.

Conclussie;

Fedor was in deze niet de betere vechter !!




Als je voor de 1ste 8 punten krijgt en voor de 2de 4 punten dan zou de stand bij gelijk aantal knockdowns 8-4 moeten zijn, Fedor had 5 punten dus heeft ergens een enkel punt vandaan gehaald.

Conclusie;

Fedor heeft eigenlijk dus meer gedaan en is in mijn boekje de winnaar !! :)

Iemand die in een sport zo uitblinkt als Fedor de afgelopen jaren noem ik een Superhuman, hij mag dan geen groen legging aan hebben of vuur uit zijn ogen schieten, maar je zult me toch gelijk moeten geven dat hij anders is dan een "normaal" mens.

Fr3ddy
17-11-2008, 11:49
Zou Fedor toch mens zijn of gelooft men hier nog steeds in spiderman/superman/hulk ? :whistling:

FEBORG!

http://i278.photobucket.com/albums/kk119/richclaypoole/fedor-cyborg.jpg

anonymous001
17-11-2008, 11:57
Als je voor de 1ste 8 punten krijgt en voor de 2de 4 punten dan zou de stand bij gelijk aantal knockdowns 8-4 moeten zijn, Fedor had 5 punten dus heeft ergens een enkel punt vandaan gehaald.

Conclusie;

Fedor heeft eigenlijk dus meer gedaan en is in mijn boekje de winnaar !! :)



Je ziet zelf wel in dat dit een rare redenering is, of niet? ;)

dirk5
17-11-2008, 12:08
Dat noemen ze onvervalste nuthugger logica ;)

anonymous001
17-11-2008, 12:15
Dat noemen ze onvervalste nuthugger logica ;)
:lol:

reps voor de zelfkennis!

Vincentino
17-11-2008, 12:59
Er wordt over gepost en geschreven, maar heeft iemand het daadwerkelijke filmpje gezien waarin ie verliest?

Tony
17-11-2008, 13:03
Hier een random fedor sambo filmpje

YouTube - Pride FC - Fedor Emelianenko. Sambo Fighting (http://www.youtube.com/watch?v=YLO-fqsZG5k)

De man van 14K
17-11-2008, 13:18
Ach je moet het maar zo zien.. Fedor heeft wel vaker 'achter gestaan' op punten in een MMA partij en de partij voortijdig winnend afgesloten.

Deze man kreeg een knockdown en 8-tellen(?).. in een MMA partij was Fedor erop gedoken na de knockdown en had hij de man een extra zetje naar dromenland gegeven.

Zo ernstig is het dus niet..


x2, daarbij Fedor = god.
Voor iedereen die anders beweert zeg ik; FEDOR AKHBAR!

Il Loco
17-11-2008, 13:36
FEBORG!

http://i278.photobucket.com/albums/kk119/richclaypoole/fedor-cyborg.jpg

Damn right. Door zijn gebroken hand tegen Sylvia is er waarschijnlijk kortsluiting ontstaan in zijn 'war modus'. Kwestie van nieuwe bedrading en hij is weer back on track!:cool2:

Fr3ddy
17-11-2008, 13:38
Stelletjes homo's :lol:

Loving Fedor ain't gay

dirk5
17-11-2008, 13:44
Bij JCVD heb ik toch zo mijn twijfels.

http://i11.tinypic.com/6yyt06s.gif

123trisweat
17-11-2008, 13:52
WAT! gaat fedor een MT partij draaien tegen onze eigen Rutger Hauer (blade runner) in Thailand, COOL


WAT! gaat fedor de hoofdrol spelen in Blade runner 3
















ps: ben het eens met de org. poster Fedor era is over. Hij verdient met een B-film meer dan ie met een jaar vechten voor elkaar krijgt en het is nog gezonder ook op de langere termijn.
Fedor heeft wel een zwak voor de show business.

De man van 14K
17-11-2008, 14:18
gasten echt, als Fedor in januari Arlovski uit elkaar trekt is iedereen weer aan het nuthuggen.

Chico
17-11-2008, 14:19
ach.. hij verliest een keer.. was te verwachten..

nou een rematch in de ring ;)

The Bulldog
17-11-2008, 15:25
dit is puur het gevolg van druk schema...

de man is in het MMA de absolute koning....

en lijkt niet te kunnen verliezen...

Mack
18-11-2008, 01:20
http://mmamania.com/wp-content/uploads/2007/11/fedor-sambo.jpg

A former WWE wrestler is the UFC heavyweight champion.


Damn probeer ik hier in het buitenland met m'n 12 k/s lijn de 2e cd van UFC 91 binnen te halen om de Couture-Lesnar fight te kunnen kijken en alle spoilers op Mixfight te ontwijken, krijg ik dit! :D

Ulis-E
18-11-2008, 08:15
Als je voor de 1ste 8 punten krijgt en voor de 2de 4 punten dan zou de stand bij gelijk aantal knockdowns 8-4 moeten zijn, Fedor had 5 punten dus heeft ergens een enkel punt vandaan gehaald.

Conclusie;

Fedor heeft eigenlijk dus meer gedaan en is in mijn boekje de winnaar !! :)

Iemand die in een sport zo uitblinkt als Fedor de afgelopen jaren noem ik een Superhuman, hij mag dan geen groen legging aan hebben of vuur uit zijn ogen schieten, maar je zult me toch gelijk moeten geven dat hij anders is dan een "normaal" mens.



lol @ the nuthuggery in this one

i love fedor maar hij heeft dus gewoon verloren.. klaar ;)

Tony
18-11-2008, 08:33
Damn probeer ik hier in het buitenland met m'n 12 k/s lijn de 2e cd van UFC 91 binnen te halen om de Couture-Lesnar fight te kunnen kijken en alle spoilers op Mixfight te ontwijken, krijg ik dit! :D

my bad idd.. dat spoilertje was me niet opgevallen bij het plaatsen. mijne excuses.. is een klote spoiler om te horen...