PDA

View Full Version : 7 December Nieuwegein: Shooto + Muay Thai



Wheelie
17-11-2008, 11:57
http://i36.tinypic.com/28svbdv.jpg

inc
17-11-2008, 15:38
Ik ben er zeker bij!

ouderwets amateur shooto... toppie...

Duncan
19-11-2008, 01:39
Ik kan jullie alvast verklappen dat er op dit gala naast het amateur SHOOTO ook drie PRO-SHOOTO partijen uitgevochten zullen worden...

Ik zal spoedig een update doen met een voorlopige matchmaking!

MMA-knaller
19-11-2008, 10:38
Ik kan jullie alvast verklappen dat er op dit gala naast het amateur SHOOTO ook drie PRO-SHOOTO partijen uitgevochten zullen worden...

Ik zal spoedig een update doen met een voorlopige matchmaking!

Toppie ... Ik ben erbij!

Wat zijn eigenlijk de regels voor het amateur shooto? Is er echt een organisatie die dit regeld?
Ik zag namelijk in Arnhem (Glory10) dat de amateurs niet stoten op de grond. Het leek een beetje op staand MMA met grappling.

Kan je hier meer over vertellen?

Illest
19-11-2008, 10:59
Toppie ... Ik ben erbij!

Wat zijn eigenlijk de regels voor het amateur shooto? Is er echt een organisatie die dit regeld?
Ik zag namelijk in Arnhem (Glory10) dat de amateurs niet stoten op de grond. Het leek een beetje op staand MMA met grappling.

Kan je hier meer over vertellen?




Er was maar 1 shooto C partij....leuke pot was dat he?;)

Valt me op dat er bij de amateur-shooto partijen veel verschil in ervaring en niveau zit. Zou mooi zijn als daar bij de mm op kan worden gelet.

(niet dat bijv. een wereldkampioen jiu-jitsu een Shooto C partij draait tegen iemand die net begint, dat vind ik een beetje krom)

inc
19-11-2008, 13:51
mee eens betreft die niveau verschillen. Ik kan mij herrinneren dat daar ooit een discussie over heeft plaats gevonden.... weet alleen niet meer wat daarnou uit is gekomen.

Ik heb er in ieder geval zin in.

Wie komt nog meer?

topfighter
19-11-2008, 19:23
wij werken met klasse N ,C,B ,A hetzelfde als thaiboksen, dan heb je dat verschil zo niet...

MMA-knaller
19-11-2008, 19:24
Ja ik kan me voorstellen dat je daar moeilijk ut kan kiezen... Zolang iemand zijn skills niet in een mma omgeving heeft kunnen laten zien weet je niets.

Judo zwarte band zou tegen amateur grappler gewoon kunnen vechten denk ik dan

Duncan
20-11-2008, 18:27
Voor het Muay Thai gedeelte op dit gala ben ik nog op zoek naar eventueele tegenstanders voor onderstaande vechters:

- Mimoun Boughdir 66kg B-klasse MTC van Dams

- Gursoy Ozkan 92kg 1e partij MTC van Dams
- Hamim Saygin 72,5kg N Klasse Team Karatas
- Teyfik Eke 63kg N Klasse Team Karatas
- Majid Azoum 82kg C Klasse KB Arnhem
- Samira (dame) 62kg 1e partij MTC van Dams

Jeugd:
- Gizem Oznat (meisje 9jr) 50kg 1e partij MTC van Dams
- Hoesein Haddad (15jaar) 58kg (ervaren jeugd/talent) FC van Dams
- Roxy van dams (meisje14jr) 59kg Jeugd FC van Dams

Ik hoor graag van jullie wanneer jullie iemand in de gelederen hebben die ik met 1 van bovenstaande personen kan matchen!

[email protected]

Met sportieve groet,

Marc Duncan

54321
20-11-2008, 22:44
zou je de rest van de matchmaking kunnen plaatsen?