PDA

View Full Version : Weightclasses



breen07
18-11-2008, 13:13
Even een vraagje ik weet dat er in Nederland en België verschillende klasses gehanteerd worden in het MMA zowel prof als amateur. In belgië heb je de C,B en A klasse. In Nederland heb Je MMA amateur en MMA Pro, nu vraag ik me af hoeveel wedstrijden je moet winnen voor een klasse hoger te gaan zowel in België als in Nederland. Dan ook nog als je in België in de B-klasse zit en je doet een match in Nederland, waar vecht je dan Pro of Ama?
Welke gewichtsklasses worden er in beide landen gehanteerd. Want het lijkt me toch soms verwarrend.

Alvast bedankt

Osu

Tsuki
18-11-2008, 13:35
Even een vraagje ik weet dat er in Nederland en België verschillende klasses gehanteerd worden in het MMA zowel prof als amateur. In belgië heb je de C,B en A klasse. In Nederland heb Je MMA amateur en MMA Pro, nu vraag ik me af hoeveel wedstrijden je moet winnen voor een klasse hoger te gaan zowel in België als in Nederland. Dan ook nog als je in België in de B-klasse zit en je doet een match in Nederland, waar vecht je dan Pro of Ama?
Welke gewichtsklasses worden er in beide landen gehanteerd. Want het lijkt me toch soms verwarrend.

Alvast bedankt

Osu


het is niet echt veel verwarrender dan jouw vraagstelling

OSU ...............

lunatic
18-11-2008, 15:57
in nderland heb je ook C B A

Marco (scheids)
18-11-2008, 18:06
in nderland heb je ook C B A

Das bij Shooto .. kleine correctie in shooto heb je C C+ B en A klasse ;)

Briant
18-11-2008, 18:39
gewichtsklasses blijven tohc wel hetzelfde ongeacht het niveau? Verschilt misschien wel per organisatie (Shooto, RINGS, IMA etc.)