PDA

View Full Version : Thais favoriet!



The Doctor
18-11-2008, 15:11
Op www.kickbets.com (http://www.kickbets.com) worden alle Thais als favoriet opgegeven.
Voor mij blijft Holzken Pique toch DE knalpartij en ik ben ook erg benieuwd naar Fyeet, maar die hebben ze er helaas niet opgezet.

payap
18-11-2008, 15:32
Blijf dat een vreemd iets vinden dat gokken.

Vraag me af wie en hoe die qoute's worden bepaald?

Ze zien de kans het grootst dat Saenchai voortijdig win. Maar Saenchai is helemaal geen KO vechter. De kans is het grootste dat hij op punten win. En dan krijg je weer meer uitbetaald dan wanneer hij op Ko wint.

Faldir Vs Orono is de quote weer precies gelijk. Maar Orono weegt 11 kg lichter! Orono zijn kracht ligt in de clinch en de ellebogen. En die mag hij niet gebruiken en clinchen wordt bij de wfca vroeg afgebroken. Zou zelf Chahbari met zijn punten pakken en solide defensie en 10 kg zwaarder juist favoriet zetten.

Vat er weinig van. Wellicht bedoeld om mensen te verleiden tot zo inzetten dat het de bookmaker het meeste oplevert?

Ralph
18-11-2008, 15:37
Ik denk het inderdaad wel ja. Niet iedereen heeft er zoveel verstand van als de 'Muay Thai professor' :-)
En die jongens moeten natuurlijk ook hun centjes verdienen.

Tony
18-11-2008, 15:47
Blijf dat een vreemd iets vinden dat gokken.

Vraag me af wie en hoe die qoute's worden bepaald?

Ze zien de kans het grootst dat Saenchai voortijdig win. Maar Saenchai is helemaal geen KO vechter. De kans is het grootste dat hij op punten win. En dan krijg je weer meer uitbetaald dan wanneer hij op Ko wint.

Faldir Vs Orono is de quote weer precies gelijk. Maar Orono weegt 11 kg lichter! Orono zijn kracht ligt in de clinch en de ellebogen. En die mag hij niet gebruiken en clinchen wordt bij de wfca vroeg afgebroken. Zou zelf Chahbari met zijn punten pakken en solide defensie en 10 kg zwaarder juist favoriet zetten.

Vat er weinig van. Wellicht bedoeld om mensen te verleiden tot zo inzetten dat het de bookmaker het meeste oplevert?

Kan zijn dat je gelijk hebt... en dat jouw thai-kennis gewoon groter is dan dat van de bookies waardoor jij nu waardevolle bet-info bezit..

of, de bookies weten dit ook en hebben het zo uitgekiend dat ze achteraf het meeste winst krijgen.

Wheelie
18-11-2008, 15:54
Bedankt voor de info payap ;)

Tony
18-11-2008, 15:58
hehe.. ga je wedden Wheelie? Ik zag de dollartekens ook alweer in mijn ogen staan.. met dank aan Payap.

Fr3ddy
18-11-2008, 16:05
Chabari 10 kg zwaarder dan Orono? (is dat een andere Orono dan die tegen Diender vocht?)

Wheelie
18-11-2008, 16:12
hehe.. ga je wedden Wheelie? Ik zag de dollartekens ook alweer in mijn ogen staan.. met dank aan Payap.

Ik had nog 45 euro staan zag ik dus ik heb Payap's tips meegenomen om in te zetten.

Tony
18-11-2008, 16:16
lol, ik kwam er net (paar uur geleden) dat ik nog een 20 euro op unibet had staan...

direct maar ff flink ingezet op een paar handbalpartijen in Oezbekistan... geen idee wat hier uitgaat komen.. ben puur van odds uit gegaan :D

anonymous001
18-11-2008, 16:20
Bedankt voor de info payap ;)

x2...:lol:

The Doctor
18-11-2008, 16:20
Orono elf kilo lichter?
Hoe zeker ben je daarvan? Ik volg altijd met interesse je commentaar en je kennis, maar denk nu toch echt dat je er naast zit.

payap
18-11-2008, 16:29
Orono elf kilo lichter?
Hoe zeker ben je daarvan? Ik volg altijd met interesse je commentaar en je kennis, maar denk nu toch echt dat je er naast zit.

check evt zelf:

:: MuayThai Focus.com :: (http://www.muaythaifocus.com/Lumpini.php)


Super Featherweight (not over 130 lbs) FOR November 2008
Champion : Saenchai Sor Kingstar
Title received on :

1. Singdam Kiatmoo9
2. Petchaswin Seatransferry
3. Kaew Fairtex
4. Yodbuangarm Lukbanyai
5. Detbanjong Fairtex
6. Orono Wor Petchpun
7. Chok Eminent air
8. Lo-ngern Pitakkruchaidaen
9. Tukatathong Petchpayathai
10. Kompayak Beamdesign

130 lbs = 58.96 kg

payap
18-11-2008, 16:40
Dit is het wedstrijdgewicht waarop hij in Thailand vecht. Maar bijgezegd moet worden dat de Thais extreem aftrainen om in hun koningklassen te kunnen vechten. Vergelijkbaar met de K-1 max bij ons. Holzken, Pique en Mes bv moeten ook vreselijk afvallen om dat k-1 max gewicht te halen.

Overigens is dat gewichtsverschil nog niet zo erg. Bv Diender verloor van Orono en Chaid had ook weinig in te brengen tegen Saenchainoi op Slamm 3 op 70 kg. En hier waren geen ellebogen toegelaten maar wel het lange clinchen.

Faldir Chahbari is de ultieme strateeg imo van het thaiboksen en zal nooit de ruimte geven die Chaid en Diender wel geven. Zijn verdediging zit muurdicht en orono krijgt daar echt geen highkick tussen. Als orono dit merk gaat hij doen waar hij de expert in is. De clinch zoeken en met zn knieen aan de gang. En de clinch wordt vroeg afgebroken. orono zal dan een oplossing moeten zoeken en dan gaat het gewichtsverschil ook tellen. En Chahbari doet ook niet wat de Thais zo fijn vinden: nml naar voren wandelen en het gevecht zoeken. Daarom is Chabari favoriet voor mij.

The Doctor
18-11-2008, 17:51
Ik zie het, dat wordt een welkom zakcentje voor de dure maand.

anonymous001
26-11-2008, 14:20
Weet iemand of je nog belasting moet betalen over gewonnen geld?

En nog iets, kickbets zegt bij registratie op een gegeven moment dat je je gegevens (kopie paspoort etc.) op moet sturen. Is dat nodig? Kunnen er problemen (met de belasting ofzo) komen als je dat niet doet?

Thanks...

blackadder
26-11-2008, 14:59
En die mag hij niet gebruiken en clinchen wordt bij de wfca vroeg afgebroken.
Vindt het dan plaats onder toezicht van de WFCA? Ik dacht dat bij partijen tegen Thais ellebogen wel waren toegestaan?

payap
26-11-2008, 15:12
WMC

OXY
26-11-2008, 18:02
Weet iemand of je nog belasting moet betalen over gewonnen geld?

Thanks...


Ligt er aan hoeveel, als het gewonnen bedrag hoger is als € 454,- zal je belasting moeten betalen, 29%van de van prijs.

blackadder
26-11-2008, 18:06
WMC
En bij de WMC zijn geen ellebogen toegestaan of zo?:eek:

Wheelie
26-11-2008, 18:27
Nederland vs Thailand is MET ellebogen

blackadder
26-11-2008, 18:36
Nederland vs Thailand is MET ellebogen
Maar waarom zegt Payap dan dat bij Faldir Vs Oronogeen ellebogen mogen worden gebruikt? En is het nou de WFCA of de WMC?

Glen
26-11-2008, 18:42
Maar waarom zegt Payap dan dat bij Faldir Vs Oronogeen ellebogen mogen worden gebruikt? En is het nou de WFCA of de WMC?
Er zijn twee gala's met Thai's Blackadder, Eindhoven is WFCA, zonder ellebogen. Almere is WMC met ellebogen...

blackadder
26-11-2008, 18:55
Er zijn twee gala's met Thai's Blackadder, Eindhoven is WFCA, zonder ellebogen. Almere is WMC met ellebogen...
Oooooooooooooooooooooooohhhhhhh...zo ja.

anonymous001
01-12-2008, 11:30
Blijf dat een vreemd iets vinden dat gokken.

Vraag me af wie en hoe die qoute's worden bepaald?

Ze zien de kans het grootst dat Saenchai voortijdig win. Maar Saenchai is helemaal geen KO vechter. De kans is het grootste dat hij op punten win. En dan krijg je weer meer uitbetaald dan wanneer hij op Ko wint.

Faldir Vs Orono is de quote weer precies gelijk. Maar Orono weegt 11 kg lichter! Orono zijn kracht ligt in de clinch en de ellebogen. En die mag hij niet gebruiken en clinchen wordt bij de wfca vroeg afgebroken. Zou zelf Chahbari met zijn punten pakken en solide defensie en 10 kg zwaarder juist favoriet zetten.

Vat er weinig van. Wellicht bedoeld om mensen te verleiden tot zo inzetten dat het de bookmaker het meeste oplevert?

Bedankt, he? ;)

Als ik je een keer in real life tegen kom, trakteer ik! :thup: