PDA

View Full Version : Results Pardoels Sports / Gracie Barra.nl Eifel Cup 2008



remco pardoel
20-11-2008, 12:23
Bij deze onze resultaten van ons team afgelopen weekend in Duitsland.
Helaas gaven ze geen team prijs weg dit jaar :(

white belt

-70
3e plaats Ettienne van de Leur

-76
1e plaats Daan Westra

-94
1e plaats Paul van Opdorp

open
1e plaats Wout Westra
2e plaats Daan Westra

Blue Belt

-76
1e plaats Duane van Helvoirt

-88
2e plaats Berrie Bunthof
3e plaats Roel Donkers

open
1e plaats Duane van Helvoirt
3e plaats Roel Donkers

elite
2e plaats Jordy Peute
3e plaats Frans van Casteren

Wheelie
20-11-2008, 12:25
Gefeliciteerd jongens

HUNTER
20-11-2008, 12:28
good job!

Iwan
20-11-2008, 12:37
Proficiat met je jongens Remco, goed werk afgeleverd!

MB667
20-11-2008, 12:44
gefeliciteerd!

MataLeo
20-11-2008, 13:23
Goed gedaan !!!

Proficiat Remco

cholitzu
20-11-2008, 17:19
Gefeliciteerd....allemaal!!!

Christophe
20-11-2008, 18:25
Erg netjes, proficiat! :thup:

Remco, wie had de 1ste plaats bij de elite? En ik mis (o.a.) Jochem in het hele verhaal, is die zich aan 't opsparen voor Ede, of ...?! ;)

Solar
20-11-2008, 19:18
Goed gedaan, mannen!

Gefeliciteerd

Lex
20-11-2008, 19:20
Gefiliciteerd jongens

Jochem
20-11-2008, 19:25
Erg netjes, proficiat! :thup:

Remco, wie had de 1ste plaats bij de elite? En ik mis (o.a.) Jochem in het hele verhaal, is die zich aan 't opsparen voor Ede, of ...?! ;)

nope, ben bezig met opleiding tot grappling leraar, elke 2 weken een zondag. Wat meer ingaan op didactiek, trainingsleer sportEHBO. Ede ben ik er waarschijnlijk wel weer bij.

ICON
20-11-2008, 19:29
ik rij met jou mee dus je moet wel gaan

Bosco Baracus
20-11-2008, 19:55
wie had de 1ste plaats bij de elite?

1. Marcelo Herzfeld (Gracie Barra Pitbull)

Jochem
20-11-2008, 20:05
let me rephrase - Ik ben er sowieso bij, ik weet alleen niet of ik meestoei.

Christophe
20-11-2008, 20:27
nope, ben bezig met opleiding tot grappling leraar, elke 2 weken een zondag. Wat meer ingaan op didactiek, trainingsleer sportEHBO. Ede ben ik er waarschijnlijk wel weer bij.

Ah, ok ... cool!

Is die cursus echt nodig?! Al lijkt die sportEHBO me wel handig.

Jochem
20-11-2008, 20:36
Ah, ok ... cool!

Is die cursus echt nodig?! Al lijkt die sportEHBO me wel handig.

Ja. Trainingsleer, trainingsmethodes, didactiek zijn in mijn ogen toch wel fundamentele elementen om over langere tijd een goed trainingsprogramma op te zetten.

- waar wil ik met mijn team over een jaar staan.
- hoe kom ik daar (mesoplanning)
- hoe zorg ik dat mijn team op de juiste momenten piekt, en in goede conditie zijn.
- welke energiesystemen belast ik wanneer, zodat de training het meeste zin heeft (ivm supercompensatietijden)
- snelheid, kracht, explosiviteit opbouwen met trainignsschema`s

Een losse les BJJ geven is echt geen probleem. Maar een team runnen en een individu en het geheel naar een hoger niveau tillen vergt een heel stuk meer. Dat is in ieder geval waar ik nu tegenaan loop na in 3 jaar een leuke club te hebben opgebouwd. (ong. 30 man) En nu wil ik meer voor ze kunnen doen.

Christophe
20-11-2008, 22:08
Ja. Trainingsleer, trainingsmethodes, didactiek zijn in mijn ogen toch wel fundamentele elementen om over langere tijd een goed trainingsprogramma op te zetten.

- waar wil ik met mijn team over een jaar staan.
- hoe kom ik daar (mesoplanning)
- hoe zorg ik dat mijn team op de juiste momenten piekt, en in goede conditie zijn.
- welke energiesystemen belast ik wanneer, zodat de training het meeste zin heeft (ivm supercompensatietijden)
- snelheid, kracht, explosiviteit opbouwen met trainignsschema`s

Een losse les BJJ geven is echt geen probleem. Maar een team runnen en een individu en het geheel naar een hoger niveau tillen vergt een heel stuk meer. Dat is in ieder geval waar ik nu tegenaan loop na in 3 jaar een leuke club te hebben opgebouwd. (ong. 30 man) En nu wil ik meer voor ze kunnen doen.

Klinkt erg goed, erg cool dat je die inspanning levert! :thup:

Ik ben nu pas bezig met mijn club op te bouwen (4 man), maar dit klinkt wel als iets waar ik me ook wel in wil verdiepen. Is het ongepast als ik vraag of het misschien mogelijk is om een kopietje van je lesmateriaal te krijgen?! Ruilen voor burritos??? ;)

HUNTER
20-11-2008, 22:19
LMAO @ Burritos.......

Jeru
20-11-2008, 22:45
Goed bezig Jochem!! (en Gracie Barra natuurlijk ;) )

Christophe
22-11-2008, 08:53
LMAO @ Burritos.......

Jochem blijkbaar iets minder! :(

Jochem
22-11-2008, 11:17
hehehe, lees het nu pas :) beetje druk. Ik heb het cursusmateriaal helaas niet digitaal. En het is echt way te veel om te scannen. Ik maak ondertussen wel een literatuurlijst. Als de opleiding voorbij, is, krijg je deze complete lijst van me. (enne, remind me als ik het vergeet heh)

en dan mag je die burrito voor me kopen als ik volgend jaar op de mexican nationals sta ;)

marcelt
22-11-2008, 11:38
nope, ben bezig met opleiding tot grappling leraar, elke 2 weken een zondag. Wat meer ingaan op didactiek, trainingsleer sportEHBO. Ede ben ik er waarschijnlijk wel weer bij.

SKMO jochem?

Christophe
24-11-2008, 05:36
hehehe, lees het nu pas :) beetje druk. Ik heb het cursusmateriaal helaas niet digitaal. En het is echt way te veel om te scannen. Ik maak ondertussen wel een literatuurlijst. Als de opleiding voorbij, is, krijg je deze complete lijst van me. (enne, remind me als ik het vergeet heh)

en dan mag je die burrito voor me kopen als ik volgend jaar op de mexican nationals sta ;)

Deal ... thanks amigo! :thup:

jan sensei kyokushin
24-11-2008, 08:00
Osu klasse werk met je Team boy,s Remco met de juiste instelling en de kokoro spirit van een krijger .

BIG OSU voor de boy,s en meester
Als de leerling klaar is voor de strijd ,komt de meester pas te schijnen
osu