PDA

View Full Version : SLAMM-V: ‘HET AFTELLEN IS BEGONNEN!’



slamm
22-11-2008, 12:27
Zondag 30 november aanstaande staat in het Topsportcentrum van Almere de 5e editie van Slamm op het programma. Een evenement dat u zeker niet mag missen!

Om 14.00 uur gaan de deuren open voor het publiek. Om 15.50 uur start er een voorprogramma om iedereen alvast in de juiste sfeer te brengen.

Exact om 17.00 uur gaat het hoofdprogramma van start. Een programma met o.a. de knaller tussen Menno Dijkstra en Brian Lo-A-Njoe! Ook keert één van de meest spraakmakende vechters ooit weer de ring. Ricardo Fyeet is weer helemaal terug van weggeweest! Alleen zijn opkomst al is de moeite waard om te komen kijken…

Daarna volgt een korte pauze en staat de interland tussen Nederland en Thailand centraal. De allerbeste Thaise vechters komen naar Almere om het Nederlands team een lesje te leren. Althans dat denken ze! Maar Fikri Tyarti, Rachid Belaini, Mosab Amrani, Nico Verresen en ‘last but not least’ Rayen Simson zullen hun huid heel duur verkopen.

Daarna staat nog een slotstuk van jewelste op het programma tussen Nieky Holzken en Marco Piqué! Een toppartij tussen twee supertalenten!

Het evenement zal uiterlijk om 21.30 uur afgelopen zijn, zodat iedereen weer op tijd thuis is!

Kortom: het aftellen is begonnen!

Tot zondag 30 november a.s. in Almere!

Voor kaarten: Slamm Events (http://www.slamm.nl)

Wheelie
22-11-2008, 13:40
Ricardo Fyeet is weer helemaal terug van weggeweest! Alleen zijn opkomst al is de moeite waard om te komen kijken…

Alleen zijn staredown is al de moeite waard haha :thup:

marcelt
22-11-2008, 14:30
De meeste Thais gaan weer winnen!

Tony
22-11-2008, 14:33
Ik heb er echt zo fokking veel zin in he...

Richelieu
22-11-2008, 17:00
Het is inderdaad aftellen! Word een topgala!!

payap
22-11-2008, 20:42
Heb er ook ontzettend zin in!

Oke Pique en Hozken wordt een knaller op 3 x 3.

Maar waar ik zo op verheugd is dat eht ook verder gewoon 5 x 3 old skool knokken is! Wordt de laatste tijd bijna laxerend van al die partijen die naar 3 x 3 worden teruggebracht voor de commersie. En bijna zijn op de gala's de 5 x 3 altijd de partijen vd avond.

Diender VS Belani op tough is not enough, Braan VS Shakuta in Alkmaar

The Bulldog
22-11-2008, 21:20
vanmiddag getraind ...en ik moet zeggen wat ging die gekke Sansaar te keer zeg... wat een snelheid en scherpte....

ik voorspel een knalpartij!!!!!

Slome
25-11-2008, 18:01
Kan iemand mij helpen aan de volledige line-up....

vindt nog al tegenstrijdige berichten hier en daar...
vecht anthony kane bijvoorbeeld nog?
En dennis Scheidmiller??
En ronny Gouloeze??

;)

Heb dr zin an!!!:thup:

Wheelie
26-11-2008, 11:35
Schneidmiller en Kane vechten in ieder geval niet.

Glen
26-11-2008, 11:38
Laat die Thai's eerst maar aankomen hier in Nederland...

Wheelie
26-11-2008, 12:07
Laat die Thai's eerst maar aankomen hier in Nederland...

Inderdaad Glen.
Ik krijg net bericht dat de Thais niet zijn vertrokken uit Thailand.
Slamm doet er alles aan om ze zo snel mogelijk in Nederland te krijgen maar het is een grote bende op dit moment.
We houden jullie op de hoogte.

mama
26-11-2008, 12:15
dat is zeker verrot...... en nu?
Ik hoop dat het Slamm gaat lukken om ze optijd hier te krijgen. En als ze hier zijn dat ze niet helemaal kapot zijn van de reis die ze gehad hebben

Justinian
26-11-2008, 12:17
Er zijn meerdere wegen die naar Rome leiden, of Nederland in dit geval. De internationale luchthaven in Bangkok is weliswaar de belangrijkste, maar er vertrekken ook vluchten vanuit Phuket naar Duitsland (en Nederland volgens mij).

chief108
26-11-2008, 12:18
:eek:

hoop dat alles goed komt....

Tony
26-11-2008, 12:24
Oef ja.. nog niet bij stilgestaan... Las net op nu.nl dat het zo'n bende is daar:



Vliegveld Bangkok dicht na acties Thaise oppositie
Uitgegeven: 25 november 2008 18:49
Laatst gewijzigd: 25 november 2008 21:13

BANGKOK - Het internationale vliegveld van de Thaise hoofdstad Bangkok is dinsdag gesloten, nadat honderden betogers de vertrekterminal hadden bestormd.
ANP

Bekijk video
De bestorming was het werk van aanhangers van de oppositie, die het vertrek van de regering van premier Somchai Wongsawat eisen.

Aanhangers van de oppositiebeweging Volksalliantie voor Democratie (PAD) braken door cordons van de politie en stormden de vertrekterminal van het vliegveld Suvarnabhumi binnen.

Buitenlandse toeristen stonden met hun bagage verbijsterd te kijken naar wat er gebeurde. "Er waren een heleboel mensen met stokken en honkbalknuppels", aldus de Belgische toerist Ben Creemers.

Vluchten

De luchthaven heeft vertrekkende vluchten opgeschort en binnenkomende worden omgeleid naar andere vliegvelden, zoals dat van de noordelijke stad Chiang Mai of het zuidelijke eiland Phuket.

Suvarnabhumi is een belangrijke luchthaven voor het zuidoosten van Azië. Het vliegveld verwerkt jaarlijks miljoenen reizigers.

Vuurwapens

Eerder op de dag raakten aanhangers van de PAD op Don Mueang, het oude vliegveld van Bangkok, slaags met medestanders van premier Somchai. Zeker twee beveiligers van de PAD vuurden vanaf een truck met vuurwapens op regeringsaanhangers.

Volgens een tv-station werd een cameraman bedreigd en probeerden PAD-beveiligers zijn band in beslag te nemen. Politieagenten zeiden dat er elf gewonden vielen. Een van de gewonden is er slecht aan toe.

Ongeveer tweeduizend aanhangers van de PAD hadden maandag tijdelijke kantoren van Somchai op Don Mueang bezet. Somchai en zijn medewerkers namen hun intrek op de kantoren op het oude vliegveld, omdat betogers al enkele maanden regeringsgebouwen in Bangkok bezetten.

PAD

De PAD is vooral een partij van zakenlieden en aanhangers van koning Bhumibol Adulyadej. De groepering wil dat de regering opstapt, omdat deze veel te nauwe banden zou hebben met Thaksin Shinawatra, een oud-premier die twee jaar geleden door het leger werd afgezet.

Thaksin werd in oktober bij verstek veroordeeld wegens belangenverstrengeling. Somchai is een zwager van Thaksin.

Somchai

De afgelopen dagen bezocht Somchai een bijeenkomst van APEC-landen (landen die aan de Stille Oceaan liggen) in de Peruaanse hoofdstad Lima. Hij wil woensdagavond naar Thailand terugkeren.

Het is niet bekend op welk vliegveld de landing van het toestel met Somchai is voorzien. Enkele PAD-leiders hebben gezegd dat ze zullen verhinderen dat Somchai in Thailand terugkeert.

Vanuit Peru liet Somchai weten dat hij niet van plan is te zwichten voor de druk van de PAD. Hij benadrukte dat zijn regering op een democratische wijze tot stand is gekomen.

Oproerpolitie

De Thaise oproerpolitie stelde zich tot dusver terughoudend op. De regering wil een herhaling van rellen begin oktober voorkomen. Door onlusten vielen toen twee doden en ongeveer vijfhonderd gewonden.

Legerleider Anupong Paochinda zei dat de strijdkrachten geen plannen voor een coup aan het smeden zijn. Hij stelde dat het leger wel nauw zal samenwerken met de politie om nieuwe geweld te voorkomen.

Khanom Thom
26-11-2008, 12:34
Da's mooi kut voor een promotor! Hoop echt dat alles goed komt...

phranq
26-11-2008, 12:55
Niet te vergeten Buakaw en Orono die op Showtime moeten knokken......

payap
26-11-2008, 12:56
laatste nieuws wat ik net zag is dat het leger zich heeft gemengd erin, zij het nog passief en met praten:

hoop dat dit helpt en zsm het vleigveld vrij komt. denk als alles vrij is de vechters als eerste aan boord kunnen want ze hebben in Thailand natuurlijk wel een grote status.


Legerleider Thailand vraagt aftreden regering
Uitgegeven: 26 november 2008 11:11
Laatst gewijzigd: 26 november 2008 11:22

BANGKOK - De Thaise legerleider generaal Anupong Paochinda heeft woensdag de regering gevraagd af te treden en nieuwe verkiezingen te houden.

Hij eiste voorts dat de oppositiebeweging Volksalliantie voor Democratie (PAD)ophoudt te betogen en de luchthaven van Bangkok ontruimt.

PD_EC
26-11-2008, 13:11
alle mixfight leden wens ik veel plezier daar @ Slamm 5

Tsuki
26-11-2008, 13:44
zijn er nog kaarten ......................

micha
26-11-2008, 13:49
Koh Samui heeft ook een internationaal vliegveld

payap
26-11-2008, 14:41
alle mixfight leden wens ik veel plezier daar @ Slamm 5

gewoon gezellig er bijkomen zitten tussen al broeders en zusters met dat mooie gele smiley op hun shirt!

payap
26-11-2008, 14:44
zijn er nog kaarten ......................

yep! er zijn nog kaarten verkrijgbaar. Is een grote splinternieuwe hal in Almere waar meen ik 3400 man op de tribune kan en dan heb je nog de zaal. Het is niet meer de oude hal van vroeger want daar is Slamm!! uitgegroeid.

Ze zijn hier via mixfight.nl te bestellen.

Hieronder een foto van een van de tribune's

http://www.mixfight.nl/Richelieu/2008/Slamm_weging/img_3.jpg

Jessica
26-11-2008, 15:07
ik heb niet zo'n mooooi shirt met 'n smiley :(, wil er 2 (ook voor m'n dochter) in de kleur als mama heeft,
hoe kom ik daaraan ?

mama
26-11-2008, 15:10
ik heb niet zo'n mooooi shirt met 'n smiley :(, wil er 2 (ook voor m'n dochter) in de kleur als mama heeft,
hoe kom ik daaraan ?

daar is er maar 1 van.. :rolleyes:

Jessica
26-11-2008, 15:16
:ehhh: nou dan maar zwart :D

Slome
26-11-2008, 15:19
:ehhh: nou dan maar zwart :D

Heej Jessica;

alles goed?!

voor mixfight shirt's klik je hier (http://www.fundutchdesign.nl/index1.html) {en dan naar mixfight).

Zondag ook naar Slamm?:thup:

Glen
26-11-2008, 15:41
Heej Jessica;

alles goed?!

voor mixfight shirt's klik je hier (http://www.fundutchdesign.nl/index1.html) {en dan naar mixfight).

Zondag ook naar Slamm?:thup:

Ik heb zo'n Jan Pelleboer (Legend) shirt besteld (RIP Jan, je was de grootste).

Jessica
26-11-2008, 15:42
thxs Jeroen ! ja alles helemaal fijn, zeker ben er :) daar ook alles goed ? we komen elkaar vast wel tegen zondag

Jessica
26-11-2008, 15:46
Ik heb zo'n Jan Pelleboer (Legend) shirt besteld (RIP Jan, je was de grootste).

:lol::lol::osu:Jan

PD_EC
26-11-2008, 16:00
gewoon gezellig er bijkomen zitten tussen al broeders en zusters met dat mooie gele smiley op hun shirt!

zou graag willen maar zondag kan ik er niet bij zijn

Slome
26-11-2008, 16:14
Jan Pelleboer!! haha top:thup:..

Ja hier alles lekkr.. we zwaaien zondag ff...;)

paspoes
26-11-2008, 16:15
Da's mooi kut voor een promotor! Hoop echt dat alles goed komt...

x5 echt vervelend voor de promotors

Slome
26-11-2008, 21:23
is het mogelijk bets aan te passen... de lichamelijke gesteldheid van de thaise vechters is nu niet optimaal... waar ik (mis. ook anderen) rekening mee heb gehouden;)

Ronald
26-11-2008, 23:39
is het mogelijk bets aan te passen... de lichamelijke gesteldheid van de thaise vechters is nu niet optimaal... waar ik (mis. ook anderen) rekening mee heb gehouden;)
Ook al worden de odds aangepast, dan nog blijven de oude bets staan tegen de oude odds. Alleen eventuele nieuwe bets gelden dan tegen de nieuwe odds. Gaat ook in real life zo.

onne1983
27-11-2008, 17:47
Half 10 klaar??? Wat een heerlijke christelijke tijd zeg! Top geregeld!

Slome
27-11-2008, 17:54
Ook al worden de odds aangepast, dan nog blijven de oude bets staan tegen de oude odds. Alleen eventuele nieuwe bets gelden dan tegen de nieuwe odds. Gaat ook in real life zo.

hmm.. ben ik lucky dat het no money is...


Half 10 klaar??? Wat een heerlijke christelijke tijd zeg! Top geregeld!

Zoals 't er nu uitziet zijn ze half 7 klaar...

Justinian
27-11-2008, 18:38
DE THAIS ZIJN IN AANTOCHT!!!



Het zal niemand zijn ontgaan dat er momenteel in Thailand een politieke crises is

waarbij betogers de verschillende luchthavens hebben bezet.



De Thaise vechters die op Slamm-V, aanstaande zondag zullen deelnemen, hebben daar

grote hinder van ondervonden.

Echter, het team is nu onderweg naar Nederland en zal zaterdag rond de klok van 17.00 uur

arriveren op Schiphol.



Dit maakt een einde aan de onzekerheid of de Thaise delegatie nog wel naar Nederland zou afreizen.



Slamm heeft kosten nog moeite gespaard om de allersterkste Thais naar Nederland te krijgen, en zelfs

deze kleine volksopstand heeft dat niet kunnen verhinderen.

Door deze situatie zijn de Thaise vechteres extra gebrand op een overwinning in Nederland!!



Rayen Simson, Mosab Amrani, Fikri Tyarti, Nico Verresen en Rachid Belaini kunnen dan ook alvast

hun borst natmaken. THE THAIS ARE COMING!!!



Er zijn nog kaarten te verkrijgen bij de reguliere voorverkoopadressen en aan de kassa!

Richelieu
28-11-2008, 03:11
Thanks voor het bericht Roy!

Slome
28-11-2008, 08:02
Ik hoor net op journaal; alle vluchten zijn nog 24 uur uitgesteld van en naar Thailand... gaan ze dan toch per boot?:eek::boos::crying::twak::blush:

BamBam
28-11-2008, 16:35
Maybe een domme vraagje.. Maar hoelaat kun je er het beste zijn, wil je een mooie plekkie bemachtigen?

Justinian
28-11-2008, 16:40
Ik hoor net op journaal; alle vluchten zijn nog 24 uur uitgesteld van en naar Thailand... gaan ze dan toch per boot?:eek::boos::crying::twak::blush:
Nope, ze vliegen via een ander land ;)

Ronald
28-11-2008, 19:46
Maybe een domme vraagje.. Maar hoelaat kun je er het beste zijn, wil je een mooie plekkie bemachtigen?
14.00 Uur gaan de deuren open volgens mij. Net als bij de meeste gala's: wie het eerst komt heeft de beste plekken.

Wheelie
29-11-2008, 21:35
ik heb niet zo'n mooooi shirt met 'n smiley :(, wil er 2 (ook voor m'n dochter) in de kleur als mama heeft,
hoe kom ik daaraan ?

Kan geregeld worden, alleen niet voor morgen ;)

Jessica
29-11-2008, 21:55
Kan geregeld worden, alleen niet voor morgen ;)
dat zou helemaal super zijn :thnx: :kus: (als ik maar niet als ik mama tegen kom moet hard lopen, zij traind nm voor maraton :confused:)