PDA

View Full Version : Welke nederlander in de ufc?!



weks
22-11-2008, 18:24
welke nederlander zou het nou goed kunnen doen in de ufc?

allistair overeem?
en waarom bijv. yvel niet? hoe zit dat zijn ze niet gevraagd, contract?! etc

Ralph
22-11-2008, 18:33
Gegard Mousasi en Melvin Manhoef lijken me ook leuk om in de UFC in actie te zien.

Tony
22-11-2008, 18:41
En over een jaartje of 2 Danial ofzo :)

Had Ralf (underdog) niet ooit eens van iemand gewonnen die laatst een keer op de undercard van de ufc stond?

Of deed er iemand mee aan TUF waar Ralf ooit eens van gewonnen had?

joost
22-11-2008, 18:48
Ze moeten is wat nederlanders toelaten in de TUF-serie!

Wheelie
22-11-2008, 18:55
Alistair zou best in de UFC willen vechten en gaat in de toekomst ook naar de UFC, tenminste als het aan Alistair ligt wel.
Alleen de contracten bij UFC laten je niet toe voor een andere organisatie te vechten en dat is o.a. waarom Fedor niet bij de UFC onder contract zit

Huite
22-11-2008, 19:03
Dana zal wel een beetje bang zijn dat de octagon straks compleet gedomineerd gaat worden door die lui uit dat kleine kikker landje;)

TOON
22-11-2008, 19:08
Overeem
Manhoef
Mousasi
Schilt
Yvel

die zou ik graag daar in de kooi willen zien!!!

Biiyen
22-11-2008, 19:11
Alistair zou best in de UFC willen vechten en gaat in de toekomst ook naar de UFC, tenminste als het aan Alistair ligt wel.
Alleen de contracten bij UFC laten je niet toe voor een andere organisatie te vechten en dat is o.a. waarom Fedor niet bij de UFC onder contract zit

Ik begrijp de UFC daarin 100%, hoe kunnen zij nu goede matchmakings maken als vechters zomaar overal mogen vechten? Dan kondigen ze iets aan en dan moeten ze het afzeggen omdat een vechter op een nader gala KO is gegaan, of nog erger zwaar blessure heeft opgelopen. Daar ergeren wij ons hier in NL al aan. Laat staan dat je elke UFC maar moet afwachten of de vechters OK zijn.

Als het spel professioneel wordt dan hoort daarbij een professionele regelgeving. zolang je vecht in de UFC competitie dan vecht je in geen enkele andere competitie. Prima, weet iedereen, waaronder ook fans, waar die aan toe is.

Ik hoop trouwens dat Overeem, Schilt en moussasi een kans krijgen.

weks
22-11-2008, 19:32
Alistair zou best in de UFC willen vechten en gaat in de toekomst ook naar de UFC, tenminste als het aan Alistair ligt wel.
Alleen de contracten bij UFC laten je niet toe voor een andere organisatie te vechten en dat is o.a. waarom Fedor niet bij de UFC onder contract zit

ok thanks
ja begrijpelijk wel zou niet werken ook ivm blessures e.d.
zou wel te gek zijn alistair in ufc

ben er een tijdje uit geweest maar hoe doet rodney faverus (vergeet zn 'nieuwe' achternaam) het tegenwoordig? vond dat altijd iemand met potentie om heel groot te worden maar ben er zelf een tijdje uit geweest dus niet alles kunnen volgen

PD_EC
22-11-2008, 19:33
Yvel,Manhoef,Mousasi en Overeem op dit moment

Tony
22-11-2008, 19:39
Rodney Glunder heet ie nu idd.

Hij heeft een week of twee geleden nog geknokt tegen stfan leko (k1 regels) tijdens ultimate glory 10.

Glunder verloor maar bood goed tegenstand aan leko. Leko pakte de decision.

weks
22-11-2008, 19:41
Rodney Glunder heet ie nu idd.

Hij heeft een week of twee geleden nog geknokt tegen stfan leko (k1 regels) tijdens ultimate glory 10.

Glunder verloor maar bood goed tegenstand aan leko. Leko pakte de decision.

thanks
hij vecht niet meer namens team schreiber ook dacht ik?
maar doet ie meer dan thai/k1?!

54321
22-11-2008, 19:59
manhoef-185 of 205
mousasi-185 of 205
alistair-heavy
yvel-heavy
shilt-heavy

pwie
22-11-2008, 20:22
1 Manhoef
2 Mousasi
3 Alistair
4 Yvel

lijkt mij echt top.

Jochem
22-11-2008, 20:34
Ik zie het liefste Manhoef, Schilt, Overeem, Mousasi.

The Bulldog
22-11-2008, 21:18
Glunder
sharifi
yvel
gibbs
stefan struve

Dragao
22-11-2008, 23:00
manhoef-185 of 205
mousasi-185 of 205
alistair-heavy
yvel-heavy
shilt-heavy


Mee eens alleen manhoef liever in 185. Dan kan die tegen Silva en met al die grote worstelaars die weight cutten in de 205 divisie is hij toch echt te klein

MataLeo
23-11-2008, 00:03
Ik zou graag eens A. Overeem in de UFC zien vechten. Ik denk dat ie wel een grote kans maakt !!! : )

YoMarK
23-11-2008, 04:04
Alistair en Mousasi zijn gewoon UFC materiaal.
Manhoef, Schilt en Yvel zijn top strikers, maar zijn niet allround genoeg, waardoor ze waarschijnlijk partijen gaan verliezen tegen de goede worstelaars daar.
Gibbs is trouwens ook erg goed bezig de laatste tijd, en is zeer allround, maar heeft zich nog niet met de echte top kunnen meten.

Khanom Thom
23-11-2008, 10:50
Overeem
Manhoef
Mousasi
Schilt
Yvel


Mee eens! Mooie lijst...

Angelco
23-11-2008, 12:00
Alistair en Mousasi zijn gewoon UFC materiaal.
Manhoef, Schilt en Yvel zijn top strikers, maar zijn niet allround genoeg, waardoor ze waarschijnlijk partijen gaan verliezen tegen de goede worstelaars daar.

Helemaal mee eens!

54321
23-11-2008, 13:59
Alistair en Mousasi zijn gewoon UFC materiaal.
Manhoef, Schilt en Yvel zijn top strikers, maar zijn niet allround genoeg, waardoor ze waarschijnlijk partijen gaan verliezen tegen de goede worstelaars daar.


je hebt zeker gelijk over de groundskills. maar wie zou geen manhoef tegen wand, forrest, sok, anderson, machida enzo willen zien. dat zijn allemaal spectaculaire matchups die waarschijnlijk staand beslist zullen worden. tuurlijk kunnen ze m naar de grond nemen, maar daar staan ze niet bekend om.

en voor de andere jongens heb je ook wel zulke matchups denk ik. of ze kampioen kunnen worden is een tweede.