PDA

View Full Version : Fabricio Werdum wants to fight the best in the world with Affliction



Tony
23-11-2008, 14:29
http://mmamania.com/wp-content/uploads/2008/01/fabriciowerdum.jpg

Quoteworthy:

“When I first heard the rumours, I didn’t know anything. I had four more fights left with them on my contract, which ran to 2010. But they demanded to renegotiate my exiting contract by cutting my pay in half…. It’s a pity I would have liked to continue with the UFC but now we forge ahead…. There are several possibilities now including fighting in multiple organizations. Affliction, Sengoku and Dream are big events, but I think the possibility of fighting for Affliction in particular will give me the best chance to fight the best in the world, Fedor, in addition to (Andrei) Arlovski, Josh Barnett and several other big names … that would be a great opportunity for me”"

Fabricio Werdum — who was cut after losing to Octagon newcomer Junior “Cigano” Dos Santos via first round knockout at UFC 90: “Silva vs. Cote” at the Allstate Arena in Rosemont, Ill., on October 25 — talks about where he wants to fight in the future. The consensus top ten heavyweight fighter was surprisingly cut after his latest lost. In fact, it was such a surprise that he didn’t even know it when the news broke. He should fit in well with Affliction … its heavyweight roster is very deep and talented.

Fish
23-11-2008, 15:27
lijkt me een logische stap

kooivechter
24-11-2008, 01:04
erg vreemd, dat ze ze in een keer de helft minder willen betalen, omdat hij de laatste partij heeft verloren

YoMarK
24-11-2008, 01:37
Het is misschien wel kil en zakelijk, maar vreemd is het niet. Hij is gewoon een stuk minder "waard" nu hij keihard KO is gegaan. Daarnaast vond ik hem er sowieso wat flubby en niet gemotiveerd uitzien de laatste tijd, dat zal misschien ook meespelen.

dimitri
24-11-2008, 13:05
erg vreemd, dat ze ze in een keer de helft minder willen betalen, omdat hij de laatste partij heeft verloren

Als hij tegen een grote naam gewonnen had, zou hij ook meer gevraagd hebben.

Werdum is een oersaaie vechter, niemand koopt een ppv in het idee van "Hey, Werdum doet mee, dat wordt bangelijk!". Voor een commerciele organisatie is hij dus niet veel waard, zeker niet als hij verliest van één of andere vage Braziliaanse kickboxer die op papier geen schijn van kans had.

kooivechter
24-11-2008, 13:36
Als hij tegen een grote naam gewonnen had, zou hij ook meer gevraagd hebben.

Werdum is een oersaaie vechter, niemand koopt een ppv in het idee van "Hey, Werdum doet mee, dat wordt bangelijk!". Voor een commerciele organisatie is hij dus niet veel waard, zeker niet als hij verliest van één of andere vage Braziliaanse kickboxer die op papier geen schijn van kans had.

klopt voor het grootste gedeelte wel, alleen hij had daarvoor nog van een grote naam gewonnen. Dat was Gonzaga toen nog wel. Kan niet voorstellen dat hij toen meer vroeg. Daarnaast is het misschien wel een saaie vechter maar het was toch wel een van de beter zwaargewichte in de ufc. Op deze manier wordt de spoeling in de heavy weight division steeds dunner en een stuk minder interessant. Dat heeft toch ook weer met commercie te maken om goede vechters tegen elkaar uit te laten komen. dat verkoopt ppv kijkers

Jani
24-11-2008, 13:46
ik zou hem tegen josh barnett willen zien op afflicion in january..
(die zit nog zonder tegenstander)

of een rematch met allistair natuurlijk, mocht de partij met crocop niet doorgaan.

Overeem: ‘Cro Cop’ Yet to Sign; Manhoef Returns (http://www.sherdog.com/news/news/overeem-cro-cop-yet-to-sign-manhoef-returns-15277)

dimitri
24-11-2008, 15:29
klopt voor het grootste gedeelte wel, alleen hij had daarvoor nog van een grote naam gewonnen. Dat was Gonzaga toen nog wel. Kan niet voorstellen dat hij toen meer vroeg. Daarnaast is het misschien wel een saaie vechter maar het was toch wel een van de beter zwaargewichte in de ufc. Op deze manier wordt de spoeling in de heavy weight division steeds dunner en een stuk minder interessant. Dat heeft toch ook weer met commercie te maken om goede vechters tegen elkaar uit te laten komen. dat verkoopt ppv kijkers

Werdum heeft na het winnen tegen Gonzaga ook een nieuw contract getekend, het is net dat nieuwe contract dat terug opgebroken wordt. Ik neem aan dat Werdum geen paycut wilde aanvaarden na het verlies tegen Dos Santos.

MilfhunterMMA
24-11-2008, 16:19
Werdum heeft na het winnen tegen Gonzaga ook een nieuw contract getekend, het is net dat nieuwe contract dat terug opgebroken wordt. Ik neem aan dat Werdum geen paycut wilde aanvaarden na het verlies tegen Dos Santos.

wat een eenzijdige contracten van de ufc zeg. ik snap beter en beter dat fedor niet naar de ufc is gegaan.

dimitri
24-11-2008, 16:33
wat een eenzijdige contracten van de ufc zeg. ik snap beter en beter dat fedor niet naar de ufc is gegaan.

Daarom dat het jammer is dat UFC niet echt concurrentie heeft. Als er meer concurrentie zou zijn, dan zouden zo'n clausules in contracted niet door vechters aanvaard moeten worden.

kooivechter
24-11-2008, 16:39
Daarom dat het jammer is dat UFC niet echt concurrentie heeft. Als er meer concurrentie zou zijn, dan zouden zo'n clausules in contracted niet door vechters aanvaard moeten worden.

idd. dan nog is het vreemd. hij verliest door een punch dat kan gebruen in de sport, hij heeft net een nieuw contract getekend hij was al dichtbij een titel shot en komen ze weer terug op z'n contract. Dat is toch het grote nadeel van een monopoly positie hebben in de mma wereld