PDA

View Full Version : 2 nieuwe partijen Arena



dutchnl
24-11-2008, 19:04
volgens mij nog niet gepost hier?

manhoef vs leko
kaas vs holzken

16 mei 2009 is het weer zover, want dan organiseert European Fighting Network alweer voor de 7e keer een IT'S SHOWTIME-evenement in de Amsterdam ArenA.

De volledige matchmaking is medio december 2008 klaar. Voor het allerlaatste nieuws zie fight.nl

Dit jaarlijkse evenement is in de loop der jaren zelfs uitgegroeid tot het grootste kickboks evenement ter wereld. Verleden jaar was misschien wel het allermooiste en beste gala ooit door ons georganiseerd. Bijna alle partijen waren goed en de sfeer in het stadion was geweldig. Jong en oud, en van alle verschillende nationaliteiten maakten er een groot feest van en zoals het er nu naar uitziet, zal dat ook dit jaar weer gebeuren.

De volledige matchmaking is nog niet gereed, maar de partijen die nu al vast staan, staan garant voor weer een dag vol spanning. Het lang gehoopte en verwachte gevecht tussen opkomende wereldster Tyrone Spong en finalist van de

K-1 Grand Prix 2008, Gokhan Saki, is getekend en beide vechters weten dat de 16e mei de dag van de waarheid zal zijn. Tyrone Spong heeft maar één doel, en dat is de allerbeste vechter ter wereld worden; Gokhan Saki zal een goede graadmeter zijn om te zien waar hij op dit moment staat. Ook het "beest" Melvin Manhoef zal dit jaar niet in de ArenA ontbreken.

2 jaar geleden versloeg hij Ruslan Karaev met een verwoestende KO, en zijn wedstrijd van afgelopen jaar tegen Remy Bonjasky staat iedereen nog voor ogen.

Dit jaar zal het weer een wedstrijd voor hem worden van "erop of eronder", want niemand minder dan Stefan Leko zal zijn tegenstander zijn.

Ook tweevoudig K-1 Max-kampioen Andy Souwer is eindelijk weer eens in Nederland te bewonderen, en dan ook nog eens tegen Gago Drago. Beide vechters willen niet verliezen in de ArenA, maar toch zal er één aan moeten geloven. Wie hun vorige partij heeft gezien weet dat dit geen wedstrijd zal worden over het volle aantal ronden.

K-1 Max-fi nalist Arthur Kyshenko, die onder meer Andy Souwer versloeg, zal voor het eerst in de geschiedenis in Nederland vechten. Zijn tegenstander is een van de allersterkste vechters ter wereld, namelijk Giorgio Petrosyan uit Italië. Ook vecht Nieky Holzken op zijn favoriete gewicht van 72.5 kg tegen de als vanouds in vorm zijnde Sahin ‘Kaas' Yakut. Sahin Yakut zal er alles aan doen om het Nieky duidelijk te maken dat hij de man is in de 72.5 kg klasse.

bron:Amsterdam ArenA | Nederlands (http://www.amsterdamarena.nl/evenementen/298/)

is er trouwens iemand die weet wat de kaartjes gaan kosten en of het nu 20 of 40 duizend plaatsen wordt? bvd

micha
24-11-2008, 21:11
vet ik ben er zeker bij

54321
24-11-2008, 21:27
gruwelijk! drago vs kyshenko en souwer vs petrosyan was ook mooi geweest. spong vs saki word vuurwerk!!

dutchnl
24-11-2008, 21:35
gruwelijk! drago vs kyshenko en souwer vs petrosyan was ook mooi geweest. spong vs saki word vuurwerk!!


souwer vecht al op 9 maart in italie tegen petrosyan

oliebol
24-11-2008, 21:36
heb er nu al zin in:D

joost
24-11-2008, 21:41
SWEET! :D

54321
24-11-2008, 22:28
souwer vecht al op 9 maart in italie tegen petrosyan

oh, dat wist ik niet. tanx, souwer op punten hoop ik.

killerboy
25-11-2008, 00:59
line up arena tot nu toe :

Tyrone Spong vs Gokhan Saki
Melvin Manhoef vs Stefan Leko
Gago Drago vs Andy Souwer
Arthur Kyshenko vs Gevorg Petrosyn
Nicky Holzken vs Sahin Kaas Yakut
Murat Direcki vs Chahid Oulad el Hadj
Murthel Groenhart vs Imro Main

renamer
25-11-2008, 07:41
weer geen mma?

El Bambino
25-11-2008, 08:14
Tot nu toe is het aantrekkelijk en de moeite waard om te gaan..misschien is er ruimte voor een Badr vs Schilt ?

simtekf1
25-11-2008, 08:40
Vet gek wat een namen.
Leko gaat er zo hard aan!!

Ze mogen trouwens weleens opschieten met die site van ze.
1 december zou de voorverkoop starten toch?

Kan er nog geen reet over vinden op hun site. (fight.nl)

phranq
25-11-2008, 10:24
Arthur Kyshenko vs Gevorg Petrosyn :eek::eek::eek:

Dit kan de knaller van de avond worden, super partij!

Marco
25-11-2008, 10:28
vreemd dat er nog geen prijzen bekend zijn gemaakt, line up heb ik alle vertrouwen in, rutz en co. hebben het altijd prima voor elkaar vind ik.

ARMENIA
25-11-2008, 13:10
Abnormale Line-Up!Petrosyan - Kyschenko damnnn!!Petrosyan heeft nog gestaan tegen een tegenstander als Kyschenko gezien zijn lengte, ik ben echt benieuwd hoe dit gaat aflopen. Dit gaat in ieder geval een dodelijke partij worden, neem dat maar van mij aan! Souwer - DragoDrago stond de vorige keer voor op punten toen die KO ging, als drago zijn dag heeft en in topvorm is, wint die mogelijk van souwer. Wederom een abnormale partij!Spong-Saki VETIk ben zeker aanwezig!

boola
25-11-2008, 13:26
zou wel kunnen dat drago kan winnen van souwer maar mag hij wel meer aan zijn vechtstijl doen is de laatste tijd doorzichtig vind ik met alleen naar voren gaan en trappen en stootn red het hij niet tegen souwer. Andy is in mij ogen veel clompeter.Maar kan veranderen hij kan nog een poos trainen en verder blijft het wel een goeie vechter.

Hans Vos
25-11-2008, 13:45
super matchmaking ,maar ik had melvin liever tegen iemand anders gezien . leko is echt op zijn retour en verwacht dan ook geen mooie partij . denk wel een heel korte partij want melvin rolt hem op . groet hans

Marco
25-11-2008, 13:51
super matchmaking ,maar ik had melvin liever tegen iemand anders gezien . leko is echt op zijn retour en verwacht dan ook geen mooie partij . denk wel een heel korte partij want melvin rolt hem op . groet hans


X2 Melvin slaat Leko eruit in de 2e ronde.

doom
25-11-2008, 13:54
leko is niets meer hij kon nauwelijks winnen van Rodney die alleen nog maar verliest het riekt weer naar vriendjespolitiek

Ralph
25-11-2008, 14:00
Zitten vette partijen tussen! Alleen had ik Melvin ook liever tegen iemand anders zien vechten en nog veel liever een MMA partij. Komen er überhaupt MMA partijen? Murthel Groenhart vs Imro Main zou ook wel eens een hele mooie partij kunnen worden... Ik ben wel fan van de vechtstijl van Groenhart.

Fightchick
25-11-2008, 14:39
Fantastisch deze line up! Ik denk dat veel mensen vooral een kaartje kopen voor Spong-Saki.

MB667
25-11-2008, 14:46
leko heeft last van ringroest, maar om te zeggen dat hij niks meer is......hij heeft 2 jr geleden nog van Badr HAri op ko gewonnen

Slome
25-11-2008, 15:00
Saki vs Hari (2 Hot 2 Handle XVII, Rotterdam)

http://www.youtube.com/watch?v=OOWMoRO94Do&eurl=http://www.fansofk1.com/article?aID=1669&Category=3&feature=player_embedded

simtekf1
25-11-2008, 15:30
leko heeft last van ringroest, maar om te zeggen dat hij niks meer is......hij heeft 2 jr geleden nog van Badr HAri op ko gewonnen

2 jaar geleden?
Dat was in 2005 hoor.

PD_EC
25-11-2008, 18:14
hoop dat als er mma komt in de arena op Yvel vs Overeem
de perfecte plek en gala voor die wedstrijd

simtekf1
25-11-2008, 21:02
Manhoef vs Leko
Nicky vs Holzken

Ik word er niet echt warmer of kouder van om eerlijk te zijn.

Nicky zie ik liever tegen een Souwer/Kraus vechten..

Ik zal maar aan Leko geen woorden vuil maken.

Nicky vs Holzken? :D :thup:

PD_EC
25-11-2008, 21:09
leko vs manhoef
holzken vs sahin yakut moet het zijn maar ik vind het 2 top partijen

Slome
25-11-2008, 21:27
Nicky vs Holzken? :D :thup:

Hahahah lig echt dubbel hier.. :thup::thup::thup::D:D:D;)

nanni149
25-11-2008, 21:31
leko is niets meer hij kon nauwelijks winnen van Rodney die alleen nog maar verliest het riekt weer naar vriendjespolitiek

laatste party van leko gezien!! opgewarmt lijk!

naar ahoy ga ik alleen als er en paar goede MMA partijen zijn

Bossie
25-11-2008, 21:36
Waarom worden vechters altijd meteen afgebrand als ze van een blessure terug moeten komen. Eerst aerts na een mindere wedstrijd tegen jantje nortje, en nu leko weer. Alle toppers hebben na een (zware) blessure tijd nodig om weer wedstrijd ritme op te doen. of zie ik het nu zo verkeerd

PD_EC
25-11-2008, 21:40
Waarom worden vechters altijd meteen afgebrand als ze van een blessure terug moeten komen. Eerst aerts na een mindere wedstrijd tegen jantje nortje, en nu leko weer. Alle toppers hebben na een (zware) blessure tijd nodig om weer wedstrijd ritme op te doen. of zie ik het nu zo verkeerd

nee hoor alleen worden ze vaak afgebrand naar een slechte periode of blessure

Bossie
25-11-2008, 21:46
Kan me niet echt heugen dat aerts een slechte periode had voor het incident vorig jaar in de finale met zijn knie :-)

Hans Vos
26-11-2008, 12:39
Waarom worden vechters altijd meteen afgebrand als ze van een blessure terug moeten komen. Eerst aerts na een mindere wedstrijd tegen jantje nortje, en nu leko weer. Alle toppers hebben na een (zware) blessure tijd nodig om weer wedstrijd ritme op te doen. of zie ik het nu zo verkeerd
in mijn ogen is peter aerts niet af te branden want behalve wat blessureleed staat hij er altijd . en je wil toch geen appels met peren vergelijken door leko in het zelfde straatje als aerts te plaatsen ?? aerts staat er weer helemaal en fitter dan ooit . en leko .................????? die is op !!!! heeft trouwens niets met afbranden te maken ,ik zie alleen manhoef liever vechten tegen een echte topper en niet tegen vergane glorie . leko is gewoon niet meer de oude dus brengt voor het gala en voor manhoef niets exstra. groet hans

micha
26-11-2008, 12:52
in mijn ogen is peter aerts niet af te branden want behalve wat blessureleed staat hij er altijd . en je wil toch geen appels met peren vergelijken door leko in het zelfde straatje als aerts te plaatsen ?? aerts staat er weer helemaal en fitter dan ooit . en leko .................????? die is op !!!! heeft trouwens niets met afbranden te maken ,ik zie alleen manhoef liever vechten tegen een echte topper en niet tegen vergane glorie . leko is gewoon niet meer de oude dus brengt voor het gala en voor manhoef niets exstra. groet hans

leko heeft 2x van aerts gewonnen waarvan 1 keer met een zware ko....
http://nl.youtube.com/watch?v=tNXd2yPWZS8

Eelco
26-11-2008, 12:57
leko heeft 2x van aerts gewonnen waarvan 1 keer met een zware ko....
http://nl.youtube.com/watch?v=tNXd2yPWZS8


Zet ze nu maar tegenover elkaar dan......

simtekf1
26-11-2008, 13:21
Micha jonge, hoe lang geleden is dat wel niet??
Dat is een vergelijking van lik m'n vestje.

Glen
26-11-2008, 13:21
Nicky vs Holzken
Wordt echt een knaller............:eek:

Slome
26-11-2008, 14:24
in mijn ogen is peter aerts niet af te branden want behalve wat blessureleed staat hij er altijd . en je wil toch geen appels met peren vergelijken door leko in het zelfde straatje als aerts te plaatsen ?? aerts staat er weer helemaal en fitter dan ooit . en leko .................????? die is op !!!! heeft trouwens niets met afbranden te maken ,ik zie alleen manhoef liever vechten tegen een echte topper en niet tegen vergane glorie . leko is gewoon niet meer de oude dus brengt voor het gala en voor manhoef niets exstra. groet hans

Vecht jij nog Hans?

Marco
26-11-2008, 15:52
Hans Vos vs Sander Mc Kyljan Amsterdam Arena 16 mei

Slome
26-11-2008, 16:04
Hans Vos vs Sander Mc Kyljan Amsterdam Arena 16 mei

Meen je niet.. haha.. vet...thnx marco

Mephisto
26-11-2008, 20:05
Nicky vs Holzken

hoeft voor mij ook niet hoor, wordt een beetje eenzijdige partij ben ik bang...

oliebol
26-11-2008, 20:07
Ik hoop een rematch tussen Badr en Remy. Ik had vorige keer het idee dat Badr's conditie niet optimaal was en hij daardoor de partij uit zijn handen liet glippen. Was wel een prachtige partij van beide kanten dus van mij mogen ze op herhaling!

X2
lijkt mij ook een mooie partij, Badr is ook weer enorm gegroeid dus wie weet komt er deze keer een andere uitslag uit...:whistling:

Mr 1 Leg
27-11-2008, 06:48
x2