PDA

View Full Version : Klaar voor de belgen!



Dennuz
25-11-2008, 22:48
A.S. Zaterdag is er weer een grappling toernooi, de jongens van Angelo Gym/ Hardcore die bij Roy trainen zullen in in grote getale meedoen..

Omdat het ondertussen wel duidelijk is dat guardjumpen zwaar bestraft wordt bij ons, en eigenlijk een doodzonde is, wordt er uiteraard volop getraind om het onze Belgische guardspringende en buttscootende vrienden zo lastig mogelijk te maken..

Dit is slechts het topje van de ijsberg aangaande het hetero houden van het grappling toernooi :D ;) ..

Want zoals jullie allen weten, Guardjumpen = Gay..

YouTube - 25112008085.mp4 (http://ca.youtube.com/watch?v=OUZq35bHjmQ)

PD_EC
25-11-2008, 22:52
succes dennuz zaterdag

RisingSun
25-11-2008, 22:53
Haha super gedaan :D

Ronald
25-11-2008, 22:55
Hahaha :D .

J_roen
25-11-2008, 23:01
hahaha :) leuk gedaan

Succes zaterdag:thup:

Jochem
25-11-2008, 23:05
Hmz, ik moet wel zeggen dat dit er inderdaad erg gay uitziet. Maar ik weet alleen niet of dat door het guardjumpen komt :D

HUNTER
25-11-2008, 23:16
LOL

dat zijn idd wel erg goeie guard jumps.... :)

The Bulldog
25-11-2008, 23:32
sebas...geloof me het werkt....en dat is de enige reden waarom dit werd gedaan....

daarbij zullen de t-shirts ook aan wezig zijn bij het team...

Briant
25-11-2008, 23:54
Ik proef een uitdaging... Guardspringen bij de mannen van Angelo gym / Hardcore ???

The Bulldog
25-11-2008, 23:58
opvallend in de training was wel....er zijn 3 klemmen waar we een 10tje mee kunnen pakken...

maar dan ook weer 2 acties die grote schande opleveren.... guard jumpen...en kontschuiven...zullen worden bestraft...


toen we dit gingen oefenen vroegen meerdre herhaaldelijk aan Roy of ze echt mochten in springen...hahaha

761217186
26-11-2008, 00:54
whoehaha.. geweldig, in Ede zullen we wel zien of het ook echt werkt tegen de Belgen, lachen wordt het zeker.

Tony
26-11-2008, 01:05
haha... leuk dit...

Eens kijken wat de mannen van team "harde kern" klaarspelen tegen onze belgische vrienden ;)

joost
26-11-2008, 01:18
:D:D

De dikke nudist
26-11-2008, 01:35
Dat wel een schofterig mooie gym trouwens.

tom l
26-11-2008, 03:23
Ik ben een Belg, maar ik jump zelf niet graag guard (niet omdat het gay is echter, maar omdat het mij niet ligt). Wat mij wel veel opvalt is dat mijn guardspringende mede-Belgen het meestal wel erg goed doen in Ede. Is zien of jullie ze deze editie het ongelijk kunnen bewijzen ;)

chief108
26-11-2008, 10:24
LOL...

succes mannen!!

dimitri
26-11-2008, 11:09
Hmmm, guard jump-san...

If done correctly, no can defend!

http://seoblog.intrapromote.com/crane%20technique.jpg

Dennuz
26-11-2008, 11:43
Ik ben een Belg, maar ik jump zelf niet graag guard (niet omdat het gay is echter, maar omdat het mij niet ligt). Wat mij wel veel opvalt is dat mijn guardspringende mede-Belgen het meestal wel erg goed doen in Ede. Is zien of jullie ze deze editie het ongelijk kunnen bewijzen ;)

Het wel of niet guardspringen staat los van hun prestaties. Het zijn stuk voor stuk top grond vechters.. Het gaat er alleen om HOE ze de partij naar de grond krijgen..

Een tijdje geleden was er ook zo'n guardspringer die zichzelf onwerpbaar vond.. Tja, als je gelijk op je kont gaat zitten kun je niet gegooid worden nee.. En dat maakt het wel Gay :whistling:

BBC
26-11-2008, 11:56
Losing to gay guardjumpers = Ubergay!

nicolas the red
26-11-2008, 14:59
Hmz, ik moet wel zeggen dat dit er inderdaad erg gay uitziet. Maar ik weet alleen niet of dat door het guardjumpen komt :D

:lol:

Wobbli
26-11-2008, 16:21
Nice!

Jammer dat de demo kontschuiven van Dennuz niet is vastgelegd tijdens de training.
Dat zag er nog lelijker uit dan guardjumpen, maar wel grappig...

joost
26-11-2008, 16:48
Nice!

Jammer dat de demo kontschuiven van Dennuz niet is vastgelegd tijdens de training.
Dat zag er nog lelijker uit dan guardjumpen, maar wel grappig...

hahaha ja die was master :D

Christophe
26-11-2008, 18:56
:lol: Hahahahahahahahahahahahahaha :lol:

Ik dacht dat m'n dag niet meer stuk kon doordat het artikel over de winst op het Nationaal Kampioenschap BJJ hier in Mexico van m'n leerling en mij eindelijk in de krant staat ... maar ik lig helemaal dubbel van dit filmpje! Te gek gedaan! :thup:

Eindelijk hebben de guardjump-haters (in een ver verleden in een grote guardjump-discussie ook wel "cry-babies" genoemt) begrepen dat ze niet als een stel kleine meisjes moeten klagen over guardjumpen maar er gewoon tegen moeten trainen. Ik wens ze hierbij erg veel succes en geluk ... en aan het filmpje te zien is dat nodig ook.

Ik ben maar even terug in de Lage Landen, maar misschien kan ik na grappling Ede even een workshop Guardjumpen organiseren. Voordat je een verdediging kan intrainen, moet de aanval goed uitgevoerd worden. En "goed" is nu niet onmiddelijk wat ik die pogingen tot guardjump van jullie zou noemen. :p

Maar de intentie is er, reps daarvoor! ;)

Mr 1 Leg
27-11-2008, 07:46
:lol: lol mannen

MMA-knaller
27-11-2008, 09:31
LOL ... +1 voor filmmakers

wat is eigenlijk een goede verdediging tegen het guardjumpen? (ammateurvraagje)

Dennuz
27-11-2008, 09:46
LOL ... +1 voor filmmakers

wat is eigenlijk een goede verdediging tegen het guardjumpen? (ammateurvraagje)

Een Nekschot :whistling: ;)

En zonder gein,

Hand op de heupen zetten, kunnen ze niet meer springen..

En in het MMA uiteraard een flinke slam

Wobbli
27-11-2008, 10:29
Nog beter is om een keer te komen trainen in "the home of the Magician", maar helaas heeft niet iedereen het voorrecht om te kunnen trainen bij Roy en Angelo...

(lees: afstand / tijd / interesse)

MMA-knaller
27-11-2008, 11:44
Nog beter is om een keer te komen trainen in "the home of the Magician", maar helaas heeft niet iedereen het voorrecht om te kunnen trainen bij Roy en Angelo...

(lees: afstand / tijd / interesse)

Enschede is niet echt om de hoek idd...

Is het geen idee om een punaise aan de voorkant van je broek te lijmen...
Kom maar springen .... kommaarkommaar:whistling:

ijsblok
27-11-2008, 12:19
een nu al legendarisch filmpje!

761217186
27-11-2008, 13:33
Originally Posted by Wobbli http://www.mixfight.nl/forum/images/buttons/viewpost.gif (http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?p=648337#post648337)
Nog beter is om een keer te komen trainen in "the home of the Magician", maar helaas heeft niet iedereen het voorrecht om te kunnen trainen bij Roy en Angelo...

(lees: afstand / tijd / interesse)


Enschede is niet echt om de hoek idd...


Nee, klopt, maar voor de beste No Gi lessen moet je soms een stukje reizen, je moet er wat voor over hebben he! ik train 1x in de week in ede, en indien mogelijk 1x in de week met Ralf (The Underdog) in Enschede Bij Roy vd wal. Al met al ben ik dan de hele avond kwijt met reizen en sporten. Bij beide scholen leer je niet guardjumpen, maar leer je wel het gevecht aangaan!

MMA-knaller
27-11-2008, 16:07
Hahaha Ja om guard jumpen te leren moet ik helemaal naar Belgie... Das helemaal ver ;)
Ede kan ik wel een keertje aan doen... Zeker wel hoog niveau daar.?

Christophe
27-11-2008, 16:13
Bij beide scholen leer je niet guardjumpen, maar leer je wel het gevecht aangaan!

Guardjumpen is ook het gevecht aangaan, alleen op zo'n manier dat je van onder begint te vechten. Als je beter (of makkelijker) vecht van boven kan je beter werpen of een takedown maken ... that's all there is to it!

Zonder de hele discussie terug op te willen rakelen: guardjumpen is een BJJ-techniek die erg geschikt is voor BJJ- en grapplingcompetities. Voor MMA is het minder goed (vnl. omwille van de mogelijkheid tot slammen en het feit dat de onderste positie daar niet altijd de beste is), al zijn er nog steeds BJJ-monsters die het er ook kunnen maken (vb. Shinya Aoki)!

En zoals ik in de bovengenoemde discussie al meermaals aanhaalde: ik begin meestal met een guardjump (of variatie) en ik eindig meestal met een submissie. Die paar puntjes van een worp of een takedown kunnen me echt niks schelen! ;)

Christophe
27-11-2008, 16:18
LOL ... +1 voor filmmakers

wat is eigenlijk een goede verdediging tegen het guardjumpen? (ammateurvraagje)

Het grote probleem van de guardjump-haters is feitelijk niet de guardjump, maar de guard. Want eens ze daar terecht komen, raken ze er meestal niet meer weg. Dus mijn gouden tip tegen guardjumpen is: leer de guard te passeren totdat je het in je slaap kan doen. Je zal zien dat je dan ineens ook veel beter snapt hoe de guardjump te blokken (want je weet waar de belangrijke punten van de guard die komt aangevlogen zitten, en die kan je dan tegenhouden).

Een hand op de heup gaat mij iig niet tegenhouden! ;)

Briant
27-11-2008, 18:22
Bij beide scholen leer je niet guardjumpen, maar leer je wel het gevecht aangaan!

Ik leer het je wel een keer :P

handen op de heupen werkt idd wel tegen het springen, maar je gaat niet de hele tijd met de handen op de heupen letten, bovendien sta je dan open voor weer andere technieken. Zoals Christophe zegt, pass the guard. Of maak een takedown en eindig in sidemount.

Christophe
27-11-2008, 19:29
Als Roy's jongens zich voorbereiden tegen de guardjumpers, kan ik best mijn jongens voorbereiden op die van Roy:

YouTube - Guardjump-training for Team Angelo Gym / Hardcore (Holland) (http://www.youtube.com/watch?v=YjGBDgImD9g)

Justinian
27-11-2008, 19:37
Hahaha mooie reactie :D

761217186
27-11-2008, 21:01
Als Roy's jongens zich voorbereiden tegen de guardjumpers, kan ik best mijn jongens voorbereiden op die van Roy:


Hahahaha.. Super! Vooral de codes die jullie gebruiken, Daar kun je In Ede zeker en vast mee aankomen Amigo....

Briant; Is goed, Alles moet de eerste keer zijn:wacko:...oeps:blush:

MMA-knaller; In de Regio waar ik woon zijn wel MMA scholen waar ze ook het grondwerk trainen, maar dit heeft niet het niveau wat ze in Ede en Enschede hebben naar mijn mening, een stukje toeren hoort er dus bij;). Let op; Ik heb het hier over het No-Gi, submission westerling / grappeling.
Over het niveau; uiteindelijk zijn we allemaal beginners toch?

a.s.c.
27-11-2008, 22:28
Guardjumpen is ook het gevecht aangaan, alleen op zo'n manier dat je van onder begint te vechten. Als je beter (of makkelijker) vecht van boven kan je beter werpen of een takedown maken ... that's all there is to it!

Zonder de hele discussie terug op te willen rakelen: guardjumpen is een BJJ-techniek die erg geschikt is voor BJJ- en grapplingcompetities. Voor MMA is het minder goed (vnl. omwille van de mogelijkheid tot slammen en het feit dat de onderste positie daar niet altijd de beste is), al zijn er nog steeds BJJ-monsters die het er ook kunnen maken (vb. Shinya Aoki)!

En zoals ik in de bovengenoemde discussie al meermaals aanhaalde: ik begin meestal met een guardjump (of variatie) en ik eindig meestal met een submissie. Die paar puntjes van een worp of een takedown kunnen me echt niks schelen! ;)


Weet je wat ik eigenlijk gay vind... als iemand niet voor de submission vecht of er niet in slaagt om die zogenaamde 'gay' guardjumper te submitten.... Iets wat volgens de statistieken maar bar weinig is gebeurt.

Budo Academy Physical - T-Shirtklassement (http://www.yoseikan.nl/index.php?option=com_wrapper&Itemid=82)

Wat ik er echter wel uit opmaak is dat onze mexicaanse guardjumper vrijwel iedereen die in zijn klasse heeft meegedaan zwaar heeft gesubmit en niet slechts op 1 toernooi. De tegenpartij voor gay uitmaken en er vervolgens zelf door gesubmit worden is toch een beetje twijfelachtig.. Eigenlijk een beetje vergelijkbaar met de situatie waar Frank Trigg zich in plaatste door GSP voor amateur vechter uit te maken en er vervolgens door die zelfde GSP zwaar uitgechoked te worden.

Dennuz
27-11-2008, 23:01
haha top filmpje Christophe!

@A.S.C.. Het gay gedeelte gaat over de guardjump, niet over de sexuele geaardheid van onze Belgische vrienden ;). zoals ik al eerder aangaf zijn het stuk voor stuk top jongens op de grond. Geen twijfel over mogelijk

Justinian
27-11-2008, 23:21
Wat ik er echter wel uit opmaak is dat onze mexicaanse guardjumper vrijwel iedereen die in zijn klasse heeft meegedaan zwaar heeft gesubmit en niet slechts op 1 toernooi. De tegenpartij voor gay uitmaken en er vervolgens zelf door gesubmit worden is toch een beetje twijfelachtig.. Eigenlijk een beetje vergelijkbaar met de situatie waar Frank Trigg zich in plaatste door GSP voor amateur vechter uit te maken en er vervolgens door die zelfde GSP zwaar uitgechoked te worden.
Niet te serieus op ingaan a.s.c., Christophe is een topper, daar is iedereen het wel over eens. Gewoon een geintje, meer niet ;)

761217186
27-11-2008, 23:33
haha top filmpje Christophe!

@A.S.C.. Het gay gedeelte gaat over de guardjump, niet over de sexuele geaardheid van onze Belgische vrienden ;). zoals ik al eerder aangaf zijn het stuk voor stuk top jongens op de grond. Geen twijfel over mogelijk

2x

een aantal guardjumpers zijn ook onze fanatieke forumbrothers, dus persoonlijk maken we het niet, In andere topic's uit het verleden misschien een beetje maar dan met een knipoog;)
Ik durf wel te zeggen dat het inspringen best effectief kan zijn en dat deze vechters meestal erg ver komen in competities. maar daar gaat deze topic niet over..

Boem Boem
27-11-2008, 23:50
ha ha ha: wederom een leuke topic....en ik kan je verzekeren dat we hard hebben getraind om Guardjumpen tegen te gaan......

Osu

Chris

a.s.c.
28-11-2008, 00:04
Niet te serieus op ingaan a.s.c., Christophe is een topper, daar is iedereen het wel over eens. Gewoon een geintje, meer niet ;)

Ik doelde eigenlijk ook maar alleen op de guardjump die als gay werd bestempeld :D en daarmee de tegenstander.. of in ieder geval, een van zijn technieken. Had ik inderdaad wat beter moeten uitleggen want ik begrijp de humoristische ondertoon van de topic, en dat niemand serieus voor gay word uitgemaakt; zeker als je voormalig casanova en mexicaanse loverboy Christophe als doelwit gebruikt... was voor mij meer een poging het vuurtje nog wat aan te stoken :)

The Bulldog
28-11-2008, 00:04
Top reactie uit mexico...echt helemaal te gek hahaha....

PerfectTeam
28-11-2008, 14:19
Guard jumpen en buttscooting wordt volgens mij gewoon gedaan om dat punt van de takedown te ontlopen. De meeste die dit doen, weten toch al op voorhand dat ze hun tegenstander niet naar het canvas krijgen of enorm hoog gesmeten zullen worden. Maar tja, het is toegelaten in het spel dus ni veel aan te doen. Dit is eveneens de reden dat zo weinig guard jumpers en buttscooters zichzelf aan mma wagen. Ze zouden er toch niks van bakken als ze gelijk gaan liggen of zitten.

B3 lik3 M3
28-11-2008, 15:13
Ik denk dat ik Nog wel een guardjumpertje tegen ga komen dit weekend..

@a.s.c. Jij blijft tenminste staan ;)

a.s.c.
28-11-2008, 16:55
Ik denk dat ik Nog wel een guardjumpertje tegen ga komen dit weekend..

@a.s.c. Jij blijft tenminste staan ;)

Niet altijd een slimme zet tegen grapplers met een worstelbasis...:D

tom l
28-11-2008, 18:17
Guard jumpen en buttscooting wordt volgens mij gewoon gedaan om dat punt van de takedown te ontlopen. De meeste die dit doen, weten toch al op voorhand dat ze hun tegenstander niet naar het canvas krijgen of enorm hoog gesmeten zullen worden. Maar tja, het is toegelaten in het spel dus ni veel aan te doen. Dit is eveneens de reden dat zo weinig guard jumpers en buttscooters zichzelf aan mma wagen. Ze zouden er toch niks van bakken als ze gelijk gaan liggen of zitten.


Mmmmm, er zijn toch een aantal 'guard players' die het goed doen in mma. De guard wordt echt zwaar ondergewaardeerd in mma dezer dagen. Dit vooral door toedoen van de ufc. Ik vind het een slecht evolutie.

Als je vanboven in iemands guard zit zit je zogezegd in een dominante positie in mma en ben je het gevecht aan het winnen, dat vind ik verkeerd. Als je vanuit de guard het gevecht duidelijk controleert zou je moeten voorstaan op punten naar mijn mening.

Ik snap overigens niet dat er zoveel gezaagd wordt door mensen op guard springers in submissie toernooien en dat dit altijd terug naar boven komt. Ik ben zelf geen guard springer, maar ik ga me er niet druk in maken. Ik vind het goed als mijn tegenstander guard springt, op die manier kan ik direct beginnen passeren of zoeken naar een leglock. Sterker nog, ik heb zelfs liefst dat hij guard springt of begint te buttscooten, moet ik me tenminste niet moe maken voor een takedown om dan waarschijnlijk toch nog in zijn guard terecht te komen.

Ik kan maar één reden vinden waarom zoveel mensen het zo 'gay' vinden, uit frustratie en onzekerheid omdat ze niet kunnen winnen en altijd gesubmit worden. Al die nonsens van 'het gevecht vermijden' is bullshit. Als de guard springer geen nood heeft aan die 2 punten voor een takedown, wat maakt het dan uit? Moet hij jullie dan de kans geven om wel 2 punten te halen? Leer toch gewoon passeren en stop met erover te zagen!

De submissie telt, voor de rest niets. Als het legaal is is het niet 'gay'. Ga dan Judo of worstelen doen als je persé mensen wilt werpen en blijf weg van de bjj en grappling toernooien!

Als we dan toch gaan zagen over zogezegde 'gay' aspecten van grappling, dan vind ik het evengoed gay wanneer iemand guard springt en zijn tegenstander weigert om mee naar de grond te gaan en heel de tijd wegloopt van het gevecht. Ga toch gewoon mee naar de grond en begin te passeren! Het gaat toch om grondvechten?

Het is zoals a.s.c. zegt: altijd verliezen en gesubmit worden door guard springers is pas echt gay.

dimitri
29-11-2008, 11:02
Als Roy's jongens zich voorbereiden tegen de guardjumpers, kan ik best mijn jongens voorbereiden op die van Roy:

YouTube - Guardjump-training for Team Angelo Gym / Hardcore (Holland) (http://www.youtube.com/watch?v=YjGBDgImD9g)

Ik heb niet tegen guardjumpen, maar dat is www.matbattle.com materiaal.

jopke
29-11-2008, 21:06
had het filmpje nog zo goed bekeken... maar helaas verloor ik toch nog een partij van zo'n BELG!

761217186
29-11-2008, 21:29
Ik was nog niet helemaal klaar voor de guardjump verdediging, Liet me overdonderen ook een guardjumpende Belg. Maar deze jongen was dan ook echt goed, hij is NK geworden.

Bassie
29-11-2008, 22:03
Originally Posted by Wobbli http://www.mixfight.nl/forum/images/buttons/viewpost.gif (http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?p=648337#post648337)
Nog beter is om een keer te komen trainen in "the home of the Magician", maar helaas heeft niet iedereen het voorrecht om te kunnen trainen bij Roy en Angelo...

(lees: afstand / tijd / interesse)



Nee, klopt, maar voor de beste No Gi lessen moet je soms een stukje reizen, je moet er wat voor over hebben he! ik train 1x in de week in ede, en indien mogelijk 1x in de week met Ralf (The Underdog) in Enschede Bij Roy vd wal. Al met al ben ik dan de hele avond kwijt met reizen en sporten. Bij beide scholen leer je niet guardjumpen, maar leer je wel het gevecht aangaan!



Voor de beste no gi lessen hoef je niet zo ver te reizen hoor. Je kan gewoon in Deventer komen trainen. Lekker om de hoek. Scheelt weer in de benzine. Bij Martijn de Jong, tatsujin dojo in sportschool fit en fun.

Groetjes,
Bastiaan

761217186
30-11-2008, 11:02
Voor de beste no gi lessen hoef je niet zo ver te reizen hoor. Je kan gewoon in Deventer komen trainen. Lekker om de hoek. Scheelt weer in de benzine. Bij Martijn de Jong, tatsujin dojo in sportschool fit en fun.

Groetjes,
Bastiaan

Hahaha.... klopt Bastiaan, is ook een zeer goede school.. Voor de brandstof hoef ik het gelukking niet te doen. Het ging mij er alleen om dat je soms een stukje moet toeren om een goede school te vinden en dat er voor over moet hebben als je echt iets wilt leren op niveau.

Maar nu weer on topic... want we wijken af;)

Briant
30-11-2008, 19:08
Ik was nog niet helemaal klaar voor de guardjump verdediging, Liet me overdonderen ook een guardjumpende Belg. Maar deze jongen was dan ook echt goed, hij is NK geworden.

Maar jij hebt een gesprongen armklem gemaakt, wat toch het epitoom van gesprongen technieken is ;) Goed gevochten maat.

The Bulldog
30-11-2008, 19:27
Yep dave heb je mooi gedaan....

Joost sprong er ook 1 trouwens op vreelijk vette wijze trouwens...

Mexican Stud
01-12-2008, 06:36
guardjump funcker!!haha

MMA-knaller
01-12-2008, 10:08
Ede was weer top... Heb 3 partijen verloren waarvan 2 op punten. Dit kwam omdat mijn tegenstanders niet naar de grond wilden met mij. Guadrjumpen zou wel een goede optie zijn geweest daar. Helaas nooit getraind en dus geen ervaring. Kijk er nou wel anders naar...

Iets anders wat wel grappig was was dat mijn trainingsmaat was aan het praten met een gast daar op Ede die zij dat hij armklemmen gewoon keihard aan moest zetten en dat het dat de zegen had gekost (halve finale). Die gast bleek later uit Mexico te komen en hield wel van guardjumpen :) hahaha wie zal dat kunnen zijn?

a.s.c.
01-12-2008, 11:31
A.S. Zaterdag is er weer een grappling toernooi, de jongens van Angelo Gym/ Hardcore die bij Roy trainen zullen in in grote getale meedoen..

Omdat het ondertussen wel duidelijk is dat guardjumpen zwaar bestraft wordt bij ons, en eigenlijk een doodzonde is, wordt er uiteraard volop getraind om het onze Belgische guardspringende en buttscootende vrienden zo lastig mogelijk te maken..

Dit is slechts het topje van de ijsberg aangaande het hetero houden van het grappling toernooi :D ;) ..

Want zoals jullie allen weten, Guardjumpen = Gay..

Ik heb er helaas geen beelden van :D... maar ik zag jullie chef Justinian toch ook een zeer geslaagde guardjump maken bij de mexicaanse guardjump-belg. Het gebeurde ook nog eens in een sociale context, niet eens tijdens een wedstrijd, misschien bestaat er toch een onbewust verlangen om te guardjumpen? ;)

The Bulldog
01-12-2008, 11:39
Ik heb er helaas geen beelden van :D... maar ik zag jullie chef Justinian toch ook een zeer geslaagde guardjump maken bij de mexicaanse guardjump-belg. Het gebeurde ook nog eens in een sociale context, niet eens tijdens een wedstrijd, misschien bestaat er toch een onbewust verlangen om te guardjumpen? ;)

ga je mond met groene zeep wassen jij!!!!

mama
01-12-2008, 11:41
Heb die verhalen ook uit zeer betrouwbare bron vernomen hoor Ralf........

The Bulldog
01-12-2008, 13:22
Ook jij wassen zal je......

joost
01-12-2008, 15:23
Yep dave heb je mooi gedaan....

Joost sprong er ook 1 trouwens op vreelijk vette wijze trouwens...


Heeft iemand deze toevallig op film? Richard van ons team was net foto`s aan het maken

:thup:

Solar
01-12-2008, 15:37
Yep dave heb je mooi gedaan....

Joost sprong er ook 1 trouwens op vreelijk vette wijze trouwens...

:blush: Inderdaad, was tegen mij.

Na 4 minuten was het gelijk en moesten we een minuutje verlengen. Ik was net aan het twijfelen welke worp ik zou gaan inzetten en toen vloog Joost er supersnel in. Ik was echt compleet verrast.