PDA

View Full Version : Maandag 1 december: Start voorverkoop IT'S SHOWTIME ArenA 16 mei



It's Showtime
26-11-2008, 00:29
Beste vechtsportliefhebbers,

Aanstaande maandag, 1 december, gaat de voorverkoop van start voor het jaarlijkse It's Showtime-evenement in de Amsterdam ArenA.
Dit gala zal plaatsvinden op 16 mei.

Voor informatie en bestellingen, zie www.fight.nl (http://www.fight.nl)

Ervaringen uit het verleden hebben geleerd dat de voorverkoop erg hard gaat, dus wees er op tijd bij!

Met vriendelijke sportgroeten,

European Fighting Network

It's Showtime
26-11-2008, 17:18
De voorlopige matchmaking:

Tyrone Spong vs Gokhan Saki
Melvin Manhoef vs Stefan Leko
Gago Drago vs Andy Souwer
Arthur Kyshenko vs Giorgio Petrosyan
Nieky Holzken vs Sahin 'Kaas' Yakut
Murat Direkci vs Chahid Oulad el Hadj

Meer partijen volgen zo spoedig mogelijk.

Marco
26-11-2008, 17:38
Waarom zijn de prijzen nog niet bekend ? lijkt me toch wel handig om van te voren te weten...

Marco
26-11-2008, 17:58
prijzen staan toch wel eerder vast dan 4 dgn van te voren ? maar goed het maakt mij niet zoveel uit wat het kost maar voor het aantal kaarten wat ik bestel wel, niet iedereen heeft hetzelde budget..vandaar dat ik op tijd wil weten hoeveel kaarten ik bestel ...

Marco
26-11-2008, 18:04
ik bedoel maar....;)

PD_EC
26-11-2008, 18:25
vorig jaar wou ik bij free record shop kaarten kopen
daar aangekomen bleek dat ik alleen kaarten kon kopen voor de tweede rang
omdat de grote sportscholen de kaarten krijgen van de eerste rang
hoop dat ik ze dit jaar gewoon wel bij de free record shop kan kopen

PD_EC
26-11-2008, 21:31
Wat volgens mij ook veel gebeurt, is dat onofficiele ticketbureaus hele partijen tegelijk afnemen van de officiele distributeur. Dat vermoed ik, aangezien je wel eens relatief kort voor een evenement ineens op dat soort sites nog tickets aangeboden ziet worden (tegen fiks hogere prijzen). Geen idee of je daar wat aan kan doen als organiserende partij.

eigenlijks ook niet normaal die willen er gewoon geld aan verdienen
nou ja ik zal kijken of ik een paar kaartjes kan krijgen voor mooie plekken

PD_EC
27-11-2008, 16:31
Is idd niet normaal nee, maar helaas gebeurt het meer. Om een ander voorbeeld aan te halen: bij Mystery Land gebeurde het helaas ook. Dat was compleet uitverkocht, maar via Marktplaats werd er door verschillende bedrijven nog een heel stel kaarten aangeboden tegen schandalige prijzen.

het zou verboden moeten worden een tientje er op verdienen oke
maar ze maken er gewoon handel van

Fightchick
27-11-2008, 17:35
Als je 1e ring wil zitten, moet je idd naar de sportscholen of sportzaken die kaarten hebben. Via ticketmaster kun je alleen 2e ring krijgen. Ik heb al wat zaken gebeld, maar het is voor hen nog onduidelijk voor welk vak ze in de 1e ring krijgen. Dat geldt ook voor de prijs. Raar dat het zo gaat, ik wil ook de prijs weten omdat ik met een groep ga en ik regel de kaarten, dus wil graag hun geld van tevoren hebben.

Kingster
02-12-2008, 14:44
FF een reminder...

Mochten er nog mensen kaarten willen hebben voor vak 114 wees er dan snel bij.
Gym alkmaar heeft er nog 44 en ze gaan als zoete broodjes. Ze zijn ook nog online te bestellen via www.fight.nl (http://www.fight.nl)
zolang het duurt!

M`n tickets zijn gelukkig onderweg :)

FightingDutchman
02-12-2008, 15:09
het zou verboden moeten worden een tientje er op verdienen oke
maar ze maken er gewoon handel van


Zie deze thread nu pas.

Ik snap heel goed dat je als organiserende partij hier een probleem van maakt omdat je het klote vind dat anderen kaarten voor een bepaalde prijs verkoopt terwijl je het zelf voor minder verkoopt en dus minder winst maakt.

MAAR! Als iemand ditzelfde doet met bijvoorbeeld aandelen (kopen en voor meer geld doorverkopen) dan wordt dit door iedereen als normaal ervaren en krijgt diegene waarschijlijk complimenten dat hij goed handel heeft gedreven. Bij kaartjes maken mensen er altijd een probleem van terwijl het exact hetzelfde vrije handel principe is. Als een product schaars is (lees uitverkochte kaartjes) dan worden producten meer waard en kun je ze gewoon voor meer verkopen.

Ik wil hier verder niemand mee aanvallen maar probeer alleen maar aan te geven dat het een vrij normaal principe is dat op zijn minst verklaarbaar is.

Dragon Tail
02-12-2008, 15:51
Zie deze thread nu pas.

Ik snap heel goed dat je als organiserende partij hier een probleem van maakt omdat je het klote vind dat anderen kaarten voor een bepaalde prijs verkoopt terwijl je het zelf voor minder verkoopt en dus minder winst maakt.

MAAR! Als iemand ditzelfde doet met bijvoorbeeld aandelen (kopen en voor meer geld doorverkopen) dan wordt dit door iedereen als normaal ervaren en krijgt diegene waarschijlijk complimenten dat hij goed handel heeft gedreven. Bij kaartjes maken mensen er altijd een probleem van terwijl het exact hetzelfde vrije handel principe is. Als een product schaars is (lees uitverkochte kaartjes) dan worden producten meer waard en kun je ze gewoon voor meer verkopen.

Ik wil hier verder niemand mee aanvallen maar probeer alleen maar aan te geven dat het een vrij normaal principe is dat op zijn minst verklaarbaar is.

Wat nou vrije handel?
In het geval van deze kaartverkoop creëren de groothandelaren opzettelijk schaarste door grote voorraden op te kopen terwijl er aan anderen geen gelijke kansen worden geboden op de emissiedag. Lijkt wel of die handelaren gebruik maken van inschrijvingsrechten. In het ander geval kan het een derivatenrisico in de hand werken als door de oplopende prijzen de onderliggende waarde van het gala daalt en later de kaartprijs omlaag moet om het verlies toch nog enigszins te compenseren. :D

marlo
02-12-2008, 16:09
Voor welk vak kan je het beste kaarten kopen?

Bvd

Marlo

FightingDutchman
02-12-2008, 16:11
Wat nou vrije handel?
In het geval van deze kaartverkoop creëren de groothandelaren opzettelijk schaarste door grote voorraden op te kopen terwijl er aan anderen geen gelijke kansen worden geboden op de emissiedag. Lijkt wel of die handelaren gebruik maken van inschrijvingsrechten. In het ander geval kan het een derivatenrisico in de hand werken als door de oplopende prijzen de onderliggende waarde van het gala daalt en later de kaartprijs omlaag moet om het verlies toch nog enigszins te compenseren. :D

Groothandelaren creeeren altijd opzettelijk schaarste. Wat dacht je van de zogenaamde drie dolle dwaze dagen van de bijenkorf of zogenaamde 'extra' concerten. Als ik een evenement van dergelijke omvang wil organiseren dan moet ik dat zo ver van te voren doen dat ff een extra concert onmogelijk is qua organisatie en waarschijnlijk ook qua beschikbaarheid van de locatie. De ahoy kan ik volgende week namelijk niet meer afhuren en waarschijnlijk volgend jaar al niet meer omdat het gewoon vol zit. Men hyped dus 3 concerten (terwijl er 6 zijn gepland), verkoopt deze uit en zegt dan:
Jongens we hebben 3 concerten extra.

Kortom ben je dus bezeikt waar je bijstaat want die 'extra' 3 waren al lang gepland. Maar mensen creeeren gewoon schaartse om te kunnen verkopen. Heel simpel en gebeurt heel veel.

We hebben er als consument alleen moeite mee als het om kaartjes van een evenement gaat.

En begrijp me niet verkeerd hoor want ik vind het ook kut als ik dadelijk de jackpot moet betalen bij een of andere klootviool die gewoon 1000 kaartjes heeft gekocht en ik er dus geen meer bij de normale ticketservice kan krijgen.

Fightchick
03-12-2008, 15:17
Voor welk vak kan je het beste kaarten kopen?

Bvd

Marlo

Zorg dat je 1e ring zit, dan heb je het beste zicht!