PDA

View Full Version : Overeem: 'CroCop' yet to sign



wrestler_nl
26-11-2008, 16:02
Although persistent rumors have been flying around for the past month regarding Pride grand prix winner Mirko “Cro Cop” Filipovic looking to lock horns with Dutch knockout artist Alistair Overeem again following their ill-fated Sept. 23 clash, no official confirmation for their Dec. 31 rematch at K-1 “Dynamite 2008” has been issued so far by promoter Fighting & Entertainment Group.

The distinguished heavyweight pair’s first encounter ended in a no contest after Filipovic (23-6-1, 1 NC) complained of repeated knees to the groin and the referee concurred.

“I’m afraid Mirko is trying to run from me again,” Overeem recently told Sherdog.com. “FEG wants to make it happen, I would like nothing more than get my hands on him again and I know that the fans would like to see a definite ending as well, so the only obstacle here is Cro Cop. He’s the one who hasn’t signed the contract yet and he’s the one who is trying to avoid fighting me again because he knows that he will get his ass kicked again.”

The 28-year-old “Demolition Man” did not want to talk tactics should his second meeting with the Croatian come to fruition, but did reveal one alteration he is planning.

“I won’t use any knee strikes to the body this time, so he won’t have any chance to wimp out of the fight again,” he said.

Strikeforce heavyweight champion Overeem (29-11, 1 NC), who still has three fights left on his current contact with the Dream promotion, will entertain offers from other promotions starting next summer. His management at Golden Glory has held loose talks with the UFC in the past, but those have been at a very early stage. Still, the 6-foot-5 kickboxer would not rule out a move to the Octagon should a good offer come along.

http://www.sherdog.com/news/news/overeem-cro-cop-yet-to-sign-manhoef-returns-15277

wrestler_nl
26-11-2008, 16:11
“I’m afraid Mirko is trying to run from me again,” Overeem recently told Sherdog.com. “FEG wants to make it happen, I would like nothing more than get my hands on him again and I know that the fans would like to see a definite ending as well, so the only obstacle here is Cro Cop. He’s the one who hasn’t signed the contract yet and he’s the one who is trying to avoid fighting me again because he knows that he will get his balls kicked again.”


ff gefixed;)

chief108
26-11-2008, 16:17
“I won’t use any knee strikes to the body this time, so he won’t have any chance to wimp out of the fight again,” he said.
:wink:

bryan
26-11-2008, 16:18
das inderdaad niet echt een slimme opmerking

dirk5
26-11-2008, 16:23
Dit armzalige moddergooien moet eens stoppen.

Heb ook al een filmpje gezien waarin CC roept dat Allistair maar eens naar zijn gym moet komen en dat ze het dan daar (met een jury) wel eens en voor altijd oplossen.

Dit siert ze allebij niet, het is geen WWE.

dus mondjes dicht en gewoon met zijn tweeen in de ring met nieuwjaar.

The Bulldog
26-11-2008, 16:27
Mijn wijze opa zei vroeger;"hoogmoed komt voor de val".

chief108
26-11-2008, 16:31
Mijn wijze opa zei vroeger;"hoogmoed komt voor de val".
:lol:

Garcia
26-11-2008, 16:38
Hup minder lullen, tekenen en vechten!!

Judas
26-11-2008, 16:41
Beetje jammer van z'n trashtalk. Sinds wanneer is hij ineens zo'n praatjesmaker geworden? Weet in ieder geval dat ik zal gniffelen als ie verliest.

Judas
26-11-2008, 17:26
Ik denk dat ie gewoon niets liever wil dan knokken en wil laten zien wat ie in huis heeft. Eerst Yvel die afzegt, dan CC die halverwege de partij besluit dat ie geen zin meer heeft... Tja, als je toch elke dag jezelf de touwtyfus traint en alsnog niet kunt laten zien wat je kunt, kan ik me voorstellen dat je enigszins chagrijnig wordt en wat dingen gaat zeggen om de boel een beetje te pushen. Ik weet natuurlijk niet of Alistair het met die bedoelingen doet, maar ik zou 't me goed voor kunnen stellen.

Hoeveel gasten zouden wel nog zin hebben nadat je rechterbal in je buik geschoten is door knietjes:confused:?
Ik begrijp zijn frustraties, maar het is toch een professional? Z'n geklets siert hem iig niet, wat zijn bedoelingen ook zijn. Maargoed ieder z'n ding;)

Luka
26-11-2008, 17:30
Hup minder lullen, tekenen en vechten!!

vechter ! CroCop ff een KO'tje eruit tikken ou wel goed zijn

dimitri
26-11-2008, 18:07
Als Crocop nog kinderen wil, kan hij maar beter niet opnieuw tegen Alistair "the Vasectomy" Overeem vechten.

The Bulldog
26-11-2008, 18:09
Als overeem net zo domineerd als de eerste partij en hij maakt niet die knieeen in het kruis , is de kans zeer aanwezig dat ie het gaat winnen...

Maar om te zeggen dat een CC eruit wimpt , na toch 2 hele duidelijke foute knieeen...waar best een dq tegenover had kunnen komen te staan vind ik een beetje jammer...

Ik hoop dat CC zichzelf terug vind anders gaat ie het weer slecht krijgen denk ik..

MilfhunterMMA
26-11-2008, 18:13
Ik denk dat ie gewoon niets liever wil dan knokken en wil laten zien wat ie in huis heeft. Eerst Yvel die afzegt, dan CC die halverwege de partij besluit dat ie geen zin meer heeft... Tja, als je toch elke dag jezelf de touwtyfus traint en alsnog niet kunt laten zien wat je kunt, kan ik me voorstellen dat je enigszins chagrijnig wordt en wat dingen gaat zeggen om de boel een beetje te pushen. Ik weet natuurlijk niet of Alistair het met die bedoelingen doet, maar ik zou 't me goed voor kunnen stellen.

gast, kijk nog eens goed naar die partij en check die knieen die echt zwaar in zn kruis komen. Cop kan zn kinderbijslag wel vergeten zo...

Wheelie
26-11-2008, 18:15
Zoals ik al eerder postte voor de CroCop fans, het is niet Alistair die niet wil vechten.
CroCop vecht liever tegen een onbekende Japanner ipv dit recht te zetten met Alistair.
Er is misschien bad blood tussen beide vechters en daar mag best wat trash talking bij IMO

Fasada
26-11-2008, 18:21
Ik ben er zelf ook niet zo van, dat trashtalking...

Alleen ik weet dat Alistair dit echt doet om Crocop uit de tent te lokken. De eerste keer zei hij al dat hij dit deed om de partij te krijgen en het hielp want hij kreeg de partij die hij wou. Nu wil hij hetzelfde kunstje weer flikken... Hij heeft niks tegen Crocop persoonlijk maar hij wil gewoon vechten en afmaken waar hij aan begon.... Crocop staat hoog aangescheven in Japan en is de favoriet vandaar dat hij deze rol in neemt...

Wheelie
26-11-2008, 18:26
Iedereen die eerst al hun echt geld en vcash op CroCop hadden gezet zullen nu hun geld op Alistair zetten ;)

Roob
26-11-2008, 18:34
Zoals ik al eerder postte voor de CroCop fans, het is niet Alistair die niet wil vechten.
CroCop vecht liever tegen een onbekende Japanner ipv dit recht te zetten met Alistair.


O ja??? Hmmz.. Cropcop wil in vervolg graag tegen sterkere tegenstanders vechten. Heeft ie zelf in een interview gezegd.

Trashtalking hoeft voor mij niet, dat siert een vechter juist absoluut niet vind ik. Crocop deed dit nooit en daarom vind ik het jammer dat ie zich nu soms laat verleiden hier deels in mee te gaan, maar dat zal denk ik komen omdat het niet zo goed gaat op dit moment. Als hij weer net zo confident is als voorheen dan lacht ie erom en krijgen we weer het antwoord: "We'll have to wait and see.. He has to stop me with fighting, not with words".

Oh my god wat hoop ik op een return van the Croation Sensation!! Las trouwens ergens dat ie zijn oude broekie weer aantrekt het volgende gevecht. Hopen dat we ook de oude crocop er als kadootje bij krijgen! :)

Wheelie
26-11-2008, 18:45
O ja??? Hmmz.. Cropcop wil in vervolg graag tegen sterkere tegenstanders vechten. Heeft ie zelf in een interview gezegd.



Geen woorden maar daden

Tony
26-11-2008, 18:46
Iedereen die eerst al hun echt geld en vcash op CroCop hadden gezet zullen nu hun geld op Alistair zetten ;)

Ik moet nu ook trouw blijven.. dus ik knal evengoed een miljoen vcash op CC...

kooivechter
26-11-2008, 18:50
ik had begrepen dat hij crocop een hele vervelende man vindt. Hij vond hem erg arrogant en geen leuke man in de omgang. Ik had zo iets ook wel is van stefan leko begrepen, dat hij wat naast z'n schoenen liep doordat hij een filmster daar in japan is.

Roob
26-11-2008, 18:57
Ik moet nu ook trouw blijven.. dus ik knal evengoed een miljoen vcash op CC...

x2 als ik er aan denk (vorige match vergeten namelijk) ga ik ook alles inzetten op crocop. ;)

micha
26-11-2008, 18:57
Crocop durft niet .....

die gaat dat contract echt niet tekenen.

Roob
26-11-2008, 18:58
Geen woorden maar daden

Volgens mij is het nog steeds niet zo dat een vechter zijn tegenstanders mag uitkiezen? Of heb ik het mis?

micha
26-11-2008, 18:59
Volgens mij is het nog steeds niet zo dat hij zijn eigen tegenstanders mag uitkiezen? Of heb ik het mis?

geen vechter vecht tegen iemand waar hij niet tegen wil vechten toch?

Roob
26-11-2008, 18:59
Crocop durft niet .....

die gaat dat contract echt niet tekenen.

Ben ervan overtuigd dat ALS hij het contract krijgt aangeboden hij meteen tekent!

Roob
26-11-2008, 19:02
geen vechter vecht tegen iemand waar hij niet tegen wil vechten toch?

Geloof ik in dit geval niet! Denk dat Crocop echt wel tegen Alistair wil staan. Hij heeft altijd gezegd tegen iedereen te vechten en niemand ooit uit de weg zou gaan.. :)

Roob
26-11-2008, 19:07
Ben ervan overtuigd dat ALS hij het contract krijgt aangeboden hij meteen tekent!

ff mezelf quoten :)

De enigste reden dat ik kan bedenken dat hij niet zal tekenen als het contract qua inhoud op bepaalde vlakken niet correct is, maar anders...

micha
26-11-2008, 19:10
Ben ervan overtuigd dat ALS hij het contract krijgt aangeboden hij meteen tekent!

hij heeft het contract liggen met alle voorwaarden erin die hij erin wou. Dus het is echt alleen een kwestie van tekenen

Roob
26-11-2008, 19:18
hij heeft het contract liggen met alle voorwaarden erin die hij erin wou. Dus het is echt alleen een kwestie van tekenen

Hmmmz wie zegt dat? Ik lees in het mediabericht van Sherdog alleen het volgende:

"no official confirmation for their Dec. 31 rematch at K-1 “Dynamite 2008” has been issued so far by promoter Fighting & Entertainment Group."

Anyway .. als je meer weet deel het met ons ;) met betrouwbare bronvermelding please :)

Judas
26-11-2008, 19:20
Geen woorden maar daden

Dat had ik nou nooit uit jouw mond verwacht man:whistling:

Wheelie
26-11-2008, 19:22
Ben ervan overtuigd dat ALS hij het contract krijgt aangeboden hij meteen tekent!

Ik niet.

Ralph
26-11-2008, 19:23
Dat had ik nou nooit uit jouw mond verwacht man:whistling:

Reps :D

Maar ik denk ook niet dat CroCop het contract tekent. Hij zal wel tegen die judoka gaan waar een tijdje geleden al sprake van was. Die kerel die zijn eerste MMA partij ooit gaat knokken.... Ik hoop alleen dat Alistair wel een mooie partij krijgt, ookal is het niet tegen CroCop.

Wheelie
26-11-2008, 19:30
Dat had ik nou nooit uit jouw mond verwacht man:whistling:

Sorry :blush:

chief108
26-11-2008, 19:30
CroCop maakt hem af...

Roob
26-11-2008, 19:31
CroCop maakt hem af...

Laten we het hopen!! :D

Wheelie
26-11-2008, 19:32
CroCop maakt hem af...

Alweer ?
Die praatjes slaan over op zijn "fans" :D

oliebol
26-11-2008, 20:06
Jammer voor CroCop maar ik ben bang dat dit hem niet gaat worden voor hem hoor, ben niet pro Alistair ofzo maar als het zoals vorig gevecht gaat krijgt hij flink klappen.

Tony
26-11-2008, 20:25
Reality check..

Ik als nuthugger denk dat als de partij als de vorige keer zal verlopen (excl de nutt shots) dat OVereem de partij pakt... Ik ben echter wel van mening dat je Cc niet kan uitvlakken. CC zei na afloop van de vorige partij dat zijn strategie een 3 ronder was (niet de beste strategie imho)...
anyway... De rechtste directe stoot van CC is een van de betere van allemaal... Maar dan moet ie hem wél inzetten.. anders heb je er niks aan... Ik blijf er ook nog steeds bij dat als CC die stoot beter gebruikt had in zijn partij tegen overeem, de uitslag heel anders _had kunnen zijn_.

anyway... Ik zet nog steeds een miljoen vcash op CC... en ik geloof nog steeds dat hij overeem kan pakken als ie zijn shape kan hervinden.. (alhoewel ik wel drie keer moest slikken toen ik overeem in het echt zag op Glory 10.. goeiedag wat een monster is dat geworden.. hij is echt fokking huge.. ik hoop dat CC, als de partij doorgaat, ook wat roids tot zich genomen heeft... want die zal ie nodig hebben.0

WAR CROCOP!!!!

TOON
26-11-2008, 20:31
Crocop durft niet .....

die gaat dat contract echt niet tekenen.

dat denk ik ook....en dat zou heel jammer zijn! maar ik denk dat crocop dondersgoed weet dat ie gewoonweg niet goed genoeg is om Overeem in deze vorm te verslaan en dat een
of andere 'can' hem veel beter uitkomt...

Roob
26-11-2008, 20:32
Reality check..

Ik als nuthugger denk dat als de partij als de vorige keer zal verlopen (excl de nutt shots) dat OVereem de partij pakt... Ik ben echter wel van mening dat je Cc niet kan uitvlakken. CC zei na afloop van de vorige partij dat zijn strategie een 3 ronder was (niet de beste strategie imho)...
anyway... De rechtste directe stoot van CC is een van de betere van allemaal... Maar dan moet ie hem wél inzetten.. anders heb je er niks aan... Ik blijf er ook nog steeds bij dat als CC die stoot beter gebruikt had in zijn partij tegen overeem, de uitslag heel anders _had kunnen zijn_.

anyway... Ik zet nog steeds een miljoen vcash op CC... en ik geloof nog steeds dat hij overeem kan pakken als ie zijn shape kan hervinden.. (alhoewel ik wel drie keer moest slikken toen ik overeem in het echt zag op Glory 10.. goeiedag wat een monster is dat geworden.. hij is echt fokking huge.. ik hoop dat CC, als de partij doorgaat, ook wat roids tot zich genomen heeft... want die zal ie nodig hebben.0

WAR CROCOP!!!!

x2! Als Crocop niet dezelfde strategie gaat gebruiken, maar net als tegen Silva staand in de aanval gaat dan weet ik bijna zeker dat hij de partij middels k.o. dan wel niet middels decision gaat pakken!

De "all or nothing" instelling van CC beviel heel goed! :D Vroegah kon hij goed uit de voeten met zijn counters en domineerde. Mensen kennen dat spelletje nu van em en ik denk echt dat als hij de switch maakt naar bovengenoemde stijl hij weer heel bruut kan terugkomen en iedereen het weer heel moeilijk met hem gaat krijgen.

De man van 14K
26-11-2008, 21:06
ik hoop ook op CC, voor mijn spuit hij zich plaat met alles wat te koop is als hij maar wint.. Maar ja... Overeem is wel on top of his game op dit moment.

wrestler_nl
26-11-2008, 22:07
hij heeft het contract liggen met alle voorwaarden erin die hij erin wou. Dus het is echt alleen een kwestie van tekenen

hoe weet jij dat nou???? weet jij wel wat zn voorwaarden zijn??\:rolleyes: (niet onbeleefd bedoeld)

anyway..ik hoop dat deze partij doorgaat en ik zet gewoonn weer vcash op CroCop!!!!!

micha
26-11-2008, 22:49
[quote=wrestler_nl;648225]hoe weet jij dat nou???? weet jij wel wat zn voorwaarden zijn??\:rolleyes: (niet onbeleefd bedoeld)

kristallen bol;)

El Bambino
27-11-2008, 10:10
Duidelijke taal van Alistair haha!

Die vergelijking met WWE lijkt me een beetje ver gezocht.
Persoonlijk denk ik dat Alistair gewoon erg graag tegen Cro-Cop wil vechten, voor zowel de sportieve eer als voor het verhogen van zijn eigen marktwaarde. 2 zeer logische en begrijpelijke motieven, lijkt mij.
En ja, het is nu bijna december dus Alistair wil vast wel weten waar ie aan toe is, aangezien hij zich ook moet voorbereiden en het gala al over iets meer dan een maand plaatsvindt. Ik vermoed dat Alistair's woordkeuze een manier is om Cro-Cop uit de tent te lokken, zodat CC snel tekent. Dan weet Alistair dat ie zich voor kan bereiden.

Mocht Cro-Cop weer pijn in het kruis veinzen of de partij niet aannemen, moeten we hem wellicht maar Cry-Cop gaan noemen.

Met alle respect voor Alistair hoor, maar sindssinds hij aan de stereoiden zit heeft ie praatjes gekregen. In de voetbalwereld zeggen ze...Alistair mag de veters van Crocop niet een vastmaken. Beetje respect kan geen kwaaad voor Crocop. Wat heeft Alistair nou bereikt? pff

Dragon Tail
27-11-2008, 10:20
Met alle respect voor Alistair hoor, maar sindssinds hij aan de stereoiden zit heeft ie praatjes gekregen. In de voetbalwereld zeggen ze...Alistair mag de veters van Crocop niet een vastmaken. Beetje respect kan geen kwaaad voor Crocop. Wat heeft Alistair nou bereikt? pff

Heeft toch niets met disrespect te maken. Hoort toch gewoon bij het spel.
Net als die boksers bij een persconferentie.

dimitri
27-11-2008, 11:57
Ik moet nu ook trouw blijven.. dus ik knal evengoed een miljoen vcash op CC...

+


Join Date: Jun 2006
Location: Echt (Mid Limburg)
Posts: 7,848
vCash: 0

=

LOL

PD_EC
27-11-2008, 12:17
laat ze nou allerbei nou even naar de gym gaan en zich klaar stomen voor deze wedstrijd en niet al van die praatjes maar gewoon trainen en dan kijken wie deze wedstrijd gaat winnen en dan denk ik dat als crocop wint gewoon zijn mondje stil moet houden want ik denk dat een pak slaag had gehad in de eerste wedstrijd en geluk heeft gehad van die knietjes in zijn kruis

Tony
27-11-2008, 12:40
+



=

LOL
Ik heb momenteel een stuk of 2 miljoen Vcash ingezet op SLAMM en Showtime.. komt wel goed dus :)

Jessica
27-11-2008, 12:53
Ik heb momenteel een stuk of 2 miljoen Vcash ingezet op SLAMM en Showtime.. komt wel goed dus :)
yep :D

wrestler_nl
27-11-2008, 12:59
Overeem moet gewoon meer respect tonen voor CroCop:)
ik bedoel, crocop is een legende in de mmawereld en dan kan je hem toch geen douchebag noemen of wat dan ook!!!!!
ik snap wel dat ie heel graag wil vechten enso....maar misschien is Crocop er nog niet klaar voor of misschien heeft ie wel een blessure op dit moment. ik bedoel overeem is wel een vechter waar je goed voorbereidt voor moet zijn!!!!

Kortom: Overeem moet meer respect tonen!!:thup:

Mack
27-11-2008, 13:07
Eerlijk gezegd zou ik meer respect voor Overeem hebben als hij Crocop had uitgedaagd in de periode dat hij nog iedereen KO trapte en niet in deze periode waarbij het bij CC een stuk minder gaat.

Slome
27-11-2008, 13:45
All-in @ Ali O. All the Way:thup:

YoMarK
27-11-2008, 14:05
Wat heeft Alistair nou bereikt? pff
Vind die praatjes van Alistair ook maar niks, maar wat heeft Cro Cop nu bereikt?
Laten we eerlijk zijn, wie heeft Cro Cop nu echt verslagen de afgelopen 5 jaar?
Watmij betreft zijn er 2-3 uitschieters op zijn lijst, namelijk Aleksander Emelianenko, Josh Barnett en Wanderlei Silva.
De rest van z'n matches tegen toppers heeft hij gewoon verloren.

De 3 waar hij wel van heeft gewonnen zijn er op z'n minst wat kanttekeingen bij te zetten:
Het gevecht tegen Aleksander Emelianenko was op zeer korte termijn aangenomen door Alex, deze was niet voorbereid op een gevecht.
Josh Barnett was tot pulp geslagen vlak daarvoor in de 2006 GP door Big Nog, terwijl Cro Cop het nogal makkelijk had gehad tegen Silva.
Silva is eigenlijk een LHW, die in dat gevecht 225 woog en er ontzettend traag uitzag.

Iwan
27-11-2008, 14:44
das inderdaad niet echt een slimme opmerking

Waarom niet? Kan net zo goed een tactisch spelletje zijn. Denk dat Ali echt z'n knieen nog wel gebruikt hoor!

wrestler_nl
27-11-2008, 17:31
Vind die praatjes van Alistair ook maar niks, maar wat heeft Cro Cop nu bereikt?
Laten we eerlijk zijn, wie heeft Cro Cop nu echt verslagen de afgelopen 5 jaar?
Watmij betreft zijn er 2-3 uitschieters op zijn lijst, namelijk Aleksander Emelianenko, Josh Barnett en Wanderlei Silva.
De rest van z'n matches tegen toppers heeft hij gewoon verloren.

De 3 waar hij wel van heeft gewonnen zijn er op z'n minst wat kanttekeingen bij te zetten:
Het gevecht tegen Aleksander Emelianenko was op zeer korte termijn aangenomen door Alex, deze was niet voorbereid op een gevecht.
Josh Barnett was tot pulp geslagen vlak daarvoor in de 2006 GP door Big Nog, terwijl Cro Cop het nogal makkelijk had gehad tegen Silva.
Silva is eigenlijk een LHW, die in dat gevecht 225 woog en er ontzettend traag uitzag.

daar ben ik het niet mee eens! cro cop heeft wel meerdere goeie tegenstanders verslagen de afgelopen 5 jaar. als we kijken naar overeem dan. wat heeft hij bereikt. Hij heeft van bijna alle toppers verloren. o.a Minotoro(x2), Arona, Rua (x2), Werdum, Liddell.

Fasada
27-11-2008, 17:59
"behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst"

Jij zegt dat je het niet eens ben met YoMark door Alistair zijn record te vergelijken... Daar gaat het niet om... De reden waarom Crocop naar mijn mening een legende is/was, komt door hoe hij wedstrijden wist te beindigen en zijn hoge trap uiteraard.. Ik ga toch nu ook niet roepen Oh Crocop heeft verloren van Mark Hunt en aangezien Alistair won is Alistair de betere...

Ik kijk liever naar nu, de verlies partijen die hij had tegen de top waren vaak jongen die vele malen ouder waren dan hem en ook op dat moment veel meer ervaring hadden (uitgezonderd Shogun). Het mogen duidelijk zijn dat Alistair op dit moment als zwaargewicht het goed op pakt. Hij is ouder geworden en daardoor sterker en hij heeft ervaring. Ik denk dan ook dat de partijen die hij eerst verloor zeker nu kan winnen. Bij Crocop zie je juist het tegenovergestelde. Zijn magie wat ie had is weg en hierdoor worden zijn tegenstanders ook automatisch een stuk zeker.

chief108
27-11-2008, 18:12
CroCop gaat die malle Ali die praatjes wel afleren...

wrestler_nl
27-11-2008, 18:13
CroCop gaat die malle Ali die praatjes wel afleren...
:chief:

YoMarK
27-11-2008, 18:18
daar ben ik het niet mee eens! cro cop heeft wel meerdere goeie tegenstanders verslagen de afgelopen 5 jaar. als we kijken naar overeem dan. wat heeft hij bereikt. Hij heeft van bijna alle toppers verloren. o.a Minotoro(x2), Arona, Rua (x2), Werdum, Liddell.
Daar heb je gelijk in, maar dat is niet mijn punt.

Ik bedoel alleen maar te zeggen dat Cro Cop gewoon niet echt bijzondere dingen heeft laten zien tegen top tegenstanders de laatste jaren. Hij is gewoon simpelweg niet zo goed als veel mensen willen dat hij is, misschien vloeken in de kerk hier, maar het is gewoon zo.

Dat staat overigens los van het spektakel dat Cro Cop altijd is als hij gaat vechten, ik vind het een geweldige vechter.

In Cro Cop - Overeem (2) heeft Alistair het helemaal in eigen handen. Als z'n conditie goed is, en hij uitkijkt voor de KO-power van Cro Cop dan komt het goed. Onder druk komt Cro Cop niet uit de verf, dat hebben we inmiddels al meerdere keren gezien.
Cro Cop heeft op alle vlakken te vrezen van Alistair: grondwerk, standup en takedowns en spierkracht.

wrestler_nl
27-11-2008, 18:23
Daar heb je gelijk in, maar dat is niet mijn punt.

Ik bedoel alleen maar te zeggen dat Cro Cop gewoon niet echt bijzondere dingen heeft laten zien de laatste jaren. Hij is gewoon simpelweg niet zo goed als veel mensen willen dat hij is, misschien vloeken in de kerk hier, maar het is gewoon zo.

daar ben ik het wel mee eens als je kijkt naar zn laatste 5 partijen,maar niet als je kijkt naar zn laatste 5 jaar!!

dimitri
28-11-2008, 10:43
Onder druk komt Cro Cop niet uit de verf, dat hebben we inmiddels al meerdere keren gezien.

ja, zoals die keer dat hij de OWGP heeft gewonnen. Toen is hij ook bezweken onder de druk...

Crocop is maar een schim van de vechter die hij vroeger was, maar dat heeft voor mij niets met druk te maken.

kooivechter
28-11-2008, 11:25
Vind die praatjes van Alistair ook maar niks, maar wat heeft Cro Cop nu bereikt?
Laten we eerlijk zijn, wie heeft Cro Cop nu echt verslagen de afgelopen 5 jaar?
Watmij betreft zijn er 2-3 uitschieters op zijn lijst, namelijk Aleksander Emelianenko, Josh Barnett en Wanderlei Silva.
De rest van z'n matches tegen toppers heeft hij gewoon verloren.

De 3 waar hij wel van heeft gewonnen zijn er op z'n minst wat kanttekeingen bij te zetten:
Het gevecht tegen Aleksander Emelianenko was op zeer korte termijn aangenomen door Alex, deze was niet voorbereid op een gevecht.
Josh Barnett was tot pulp geslagen vlak daarvoor in de 2006 GP door Big Nog, terwijl Cro Cop het nogal makkelijk had gehad tegen Silva.
Silva is eigenlijk een LHW, die in dat gevecht 225 woog en er ontzettend traag uitzag.

nee hier ben ik het ook totaal niet mee eens. je gaat nu voor elke winst partij van crocop tegen een topper een excuus verzinnen waarom hij die wedstrijden heeft gewonnen. Zo ken ik er ook nog wel een paar. tegen Josh barnett heeft hij in een enkelvoudige wedstrijd ook gestaan en toen ook gewonnen. Josh barnett wint nog steeds alles. Aan de andere kant kun je ook wat zeggen over zijn verliespartijen in z'n prime. Hij vocht tegen een prime Rodrigo Minotauro met nog lang niet zoveel mma ervaring en rodrigo had helemaal niets in te brengen de eerste 10 minuten. Hij werd zelfs gered door de bel toen crocop hem bjina ko trapte. Crocop is ook de enige man die fedor echt pijn heeft gedaan in een gelijk opgaande en legendarische strijd, waarin fedor z'n gezicht er niet meer uitzag. tegen randelman had hij zich gerevancheerd. deze man werd een tijd lang als de absolute nr.2 beschouwd en toen terecht in mijn ogen. om nog maar niet te spreken over z'n kb carriere waarin hij nagenoeg elke topper heeft verslagen

YoMarK
28-11-2008, 11:59
Iedereen z'n mening, maar Cro Cop is gewoon te 1 dimensionaal.
Vroeger kon hij nog winnen omdat hij zo'n goede kickboxer was, maar iedereen heeft dat nu door. Sowieso is het hele striking niveau in MMA veel beter geworden.
In de clinch kan hij niet veel, op de grond is hij alleen maar defensief, en takedown defence is ook niet je van het(Alistair kon hem neerhalen op commando).
Ik vind Cro Cop een geweldige vechter, ontzettend genoten van z'n gevechten bij PRIDE, maar hij heeft niet genoeg te bieden tegen de huidige HW toppers denk ik.
Hele hele geneuzel dat hij 'het' niet meer heeft vind ik ook een beetje onzin. Hij is nu niet beter of slechter dan tijdens de OW GP 2006. In het gevecht tegen Eddie Sanchez was hij gewoon bezig net als hij altijd deed, snelle combinaties en trappen, precies op maat. Eddy Sanchez had alleen geen fatsoenlijk gameplan, maar ging kickboxen met CC(wat je niet moet doen).

el bastardo
28-11-2008, 12:08
Wat heeft het voor zin gevechten uit het verleden met elkaar te vergelijken? Cro Cop is de Cro Cop van vroeger niet meer en Alistair is de Alistair van toen niet. Het gaat er niet om wie je jaren geleden hebt verslagen, het gaat erom hoe je het op dit moment doet. Op basis daarvan geef ik Alistair de meeste kans. Hij is in vorm en Cro Cop is dat helaas(!) al een tijd niet.

Wat betreft de trashtalk... Ik ben hier ook geen voorstander van, maar het hoort een beetje bij het spelletje. Van mij hoeft het ook niet. Heb respect voor je tegenstander en probeer hem in de ring/kooi te overklassen. Dan ben je in mijn ogen nog een groter kampioen.

kooivechter
28-11-2008, 12:18
Wat heeft het voor zin gevechten uit het verleden met elkaar te vergelijken? Cro Cop is de Cro Cop van vroeger niet meer en Alistair is de Alistair van toen niet. Het gaat er niet om wie je jaren geleden hebt verslagen, het gaat erom hoe je het op dit moment doet. Op basis daarvan geef ik Alistair de meeste kans. Hij is in vorm en Cro Cop is dat helaas(!) al een tijd niet.

Wat betreft de trashtalk... Ik ben hier ook geen voorstander van, maar het hoort een beetje bij het spelletje. Van mij hoeft het ook niet. Heb respect voor je tegenstander en probeer hem in de ring/kooi te overklassen. Dan ben je in mijn ogen nog een groter kampioen.

dat denk ik ook. op dit moment is overeem gewoon de betere vechter. een 2e gevecht zal daarom bijna zeker dezelfde uitkomst gaan geven.

chief108
28-11-2008, 13:11
een 2e gevecht zal daarom bijna zeker dezelfde uitkomst gaan geven.
weer een no contest? :rolleyes:

dimitri
28-11-2008, 16:45
In de clinch kan hij niet veel, op de grond is hij alleen maar defensief, en takedown defence is ook niet je van het

LOL

Daarom dat worstelaars/judoka als Coleman, Randleman, Barnett, Yoshida hem telkens zo makkelijk tegen de grond kregen waarschijnlijk.

The Persian Killer
28-11-2008, 17:02
Yeaaaaaaaaaah rematch

cro cop's "right kick,takes you to the hospital, left kick, to the grave...


www.findagrave.com (http://www.findagrave.com) overeem :lol::lol::lol:

RIP alvast :lol:

wrestler_nl
28-11-2008, 18:05
Yeaaaaaaaaaah rematch

cro cop's "right kick,takes you to the hospital, left kick, to the grave...


www.findagrave.com (http://www.findagrave.com) overeem :lol::lol::lol:

RIP alvast :lol:


:thup::thup::thup::thup:

Tony
28-11-2008, 18:48
Ik zie het al voor me...

CC vs Overeem..

partij begint... vechters lopen naar elkaar toe... en CC veegt een dikke trap in overeems ballen...

end of fight....--> no contest :D

anonymous001
28-11-2008, 19:26
Ik zie het al voor me...

CC vs Overeem..

partij begint... vechters lopen naar elkaar toe... en CC veegt een dikke trap in overeems ballen...

end of fight....--> no contest :D
:lol:

chief108
28-11-2008, 19:35
Ik zie het al voor me...

CC vs Overeem..

partij begint... vechters lopen naar elkaar toe... en CC veegt een dikke trap in overeems ballen...

end of fight....--> no contest :D
I'd pay to see that...

echt...
dan hang ik een crocop poster op in mijn huiskamer :p

Tony
28-11-2008, 20:06
als cc dat zou flikken dan zou jij volgens mij nog een kind door CC laten verwekken bij je bloedeigen vrouw :lol:

kooivechter
28-11-2008, 20:31
weer een no contest? :rolleyes:

haha idd. crocop z'n ballen worden er dit keer afgekniet

kooivechter
28-11-2008, 20:33
daarna worden de ballen van crocop geveild aan een crocop nuthugger. Wie biedt?

Tony
28-11-2008, 20:41
ik bied 100000 vcash