PDA

View Full Version : Crocop want to fight Overeem...



Slome
27-11-2008, 14:11
http://image.dnevnik.hr/media/images///520xX/Nov2008//60165407.jpg

Mirko Filipovic’s patience has run out, Alistair’s smack talk (http://www.sherdog.com/news/news/overeem-cro-cop-yet-to-sign-manhoef-returns-15277) has gotten to the former Pride grand prix champion.

“I don’t like the war of words but Alistair has called me out so many times, which by the way the internet media has gladly reported about, that I fell my silence would just confirm his acquisitions.”
The Croatian fighter decided to issue a challenge to Overeem. He’s challenging him to a fight in his home basement in Zagreb (http://sport.dnevnik.hr/clanak/cro_cop/mirko-alistair-overeem-je-budala.html).
“I don’t want the public to think that I’m afraid of him, if Overeem doesn’t want to wait for New year’s eve or some other date next year to fight me. If he doesn’t believe I don’t get to choose my opponent and that maybe Dream doesn’t want us to fight on New year then he can come to Zagreb next weekend and we can fight in my cage with neutral referees.”


We’ll set up accommodation for him and his team and Nova TV can set up a live coverage of the fight which could be seen on the internet around the globe.

” Should he not show up I urge him to stop calling me out until the rematch happens. He has an opportunity stand behind his words. We’ll fight for honor.”

dirk5
27-11-2008, 14:18
buh...

zullen wij er met zijn allen geen aandacht meer aan besteden, misschien stoppen zij dan ook een keer.

Fasada
27-11-2008, 14:31
waarom in zijn kelder vechten zonder geld terwijl het gewoon kan op Dream met geld. Kan mij niet voorstellen als twee vechters met elkaar willen vechten dat een organisatie het tegen houdt. Beetje vreemde reactie van Crocop als je het mij vraagt. Hij weet toch dat dit een aanbod is die nooit iemand zou aannemen...

Chico
27-11-2008, 14:38
hij begint een beetje op een troll te lijken :D

"kom bij mij thuis dan sla ik je lens"

dirk5
27-11-2008, 15:12
x2

Leuk hoor, in zijn eigen kelder, maar kom op: voor een groot publiek op een groot evenement (met veel geld, laten we wel wezen) is toch veel mooier?! Ik denk dat een organisatie als DREAM juist graag deze partij neerzet. 2 vechters met 'bad blood' doen het altijd goed met de kaartverkoop. En dat Alistair het wil, is ook maar al te duidelijk. Ik zeg: gewoon tekenen en lekker bij DREAM knokken.

Wat ie zegt, vind ik ook een beetje vreemd. Het lijkt alsof Alistair niet tot NYE wil wachten, maar Alistair wil toch juist op dat evenement knokken? Wat is dan het probleem?

Fuck die kelder, gewoon in de ring bij DREAM!

(overigens, voor de CC-nuthuggers die denken dat ik CC wil bashen: ergens vind ik het wel een stunt en ook wel cool dat CC gewoon een soort veredeld straatgevecht wil neerzetten. Maar deze partij verdient gewoon een genietend publiek dat meeleeft en meeschreeuwt. Niet een lullige stilte in een kelder wanneer de winaar's arm wordt geheven)

In hetzelfde interview word alleen door Crocop aangegeven dat Dream dit juist niet wil. (vertaald door mensen op sherdog dus de betrouwbaarheid valt nog te bezien)

Ralph
27-11-2008, 15:12
Nou... misschien is het zo gek nog niet! Ze zijn nu wel allebei bezig om een hype te creëren, dus veel mensen zullen dit gevecht willen zien. En Crocop heeft het al over camera's neerzetten... dan is de stap natuurlijk klein om eens te kijken naar de verdeling van de opbrengsten van de beelden. Live internetstreampje erbij voor een paar knaken en het geld stroomt binnen! Meteen doen :D

Tony
27-11-2008, 15:24
Dynamite NYE is altijd een gruwelijke knaller met oud en nieuw... zeer hoge kijkcijfers altijd..
Wellicht ziet Dream idd liever CC knokken tegen een onbekende jap... De kijkcijfers hebben ze toch wel..

en dan kunnen ze op een volgend event CC tegen Overeem plannen.. Want dan hebben ze meer profijt hiervan. Heel logische beslsising. Waarom als organisator al je kruid verschieten op 1 avond.

Angelco
27-11-2008, 15:39
Ik zie liever CC vs Kimbo ergens in een kelder, CC vs Alistair wil ik op NYE zien! CC FTW!