PDA

View Full Version : DE THAIS ZIJN IN AANTOCHT!!!



SLAMM!! INFO
27-11-2008, 18:06
DE THAIS ZIJN IN AANTOCHT!!!



Het zal niemand zijn ontgaan dat er momenteel in Thailand een politieke crises is

waarbij betogers de verschillende luchthavens hebben bezet.



De Thaise vechters die op Slamm-V, aanstaande zondag zullen deelnemen, hebben daar

grote hinder van ondervonden.

Echter, het team is nu onderweg naar Nederland en zal zaterdag rond de klok van 17.00 uur

arriveren op Schiphol.



Dit maakt een einde aan de onzekerheid of de Thaise delegatie nog wel naar Nederland zou afreizen.



Slamm heeft kosten nog moeite gespaard om de allersterkste Thais naar Nederland te krijgen, en zelfs

deze kleine volksopstand heeft dat niet kunnen verhinderen.

Door deze situatie zijn de Thaise vechteres extra gebrand op een overwinning in Nederland!!



Rayen Simson, Mosab Amrani, Fikri Tyarti, Nico Verresen en Rachid Belaini kunnen dan ook alvast

hun borst natmaken. THE THAIS ARE COMING!!!



Er zijn nog kaarten te verkrijgen bij de reguliere voorverkoopadressen en aan de kassa!

chief108
27-11-2008, 18:11
YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES

Jessica
27-11-2008, 18:14
GEWELDIG :freaky::neversurrender: :ghug:

Tony
27-11-2008, 18:25
:)

paspoes
27-11-2008, 18:25
YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES


GEWELDIG :freaky::neversurrender: :ghug:
Super en Reps aan SLAMM :thup:

Mickey
27-11-2008, 18:28
Thank God!!! Erg goed om te lezen! :D

Ik zeg: dit is wel ff een relevant nummertje dan:
YouTube - U2 and GreenDay The Saints Are Coming - LIVE - New Orleans (http://nl.youtube.com/watch?v=bDWndjwEamQ&feature=related)

Slome
27-11-2008, 18:31
YES YEShelemaal top!!!! Gelukkig

Justinian
27-11-2008, 18:34
Ik hoorde het vandaag, helemaal geweldig!!!

Ronald
27-11-2008, 19:25
Super!! Daar ben ik echt blij om. Dikke complimenten voor Slamm. (kom ik tenminste niet voor niets :D)

Peete
27-11-2008, 19:43
Godzijdank!!!!

micha
27-11-2008, 20:04
yeah!

oliebol
27-11-2008, 20:09
beter dan :D

761217186
27-11-2008, 20:12
Beter! Einde aan de onzekerheid:thup:

Justinian
27-11-2008, 23:26
Goed nieuws voor Slamm natuurlijk, maar waarom is dit een sticky? Het is toch gewoon een nieuwsbericht?
Omdat er nogal veel onduidelijkheid bestond over de vraag of de Thais wel zouden komen. De Thais zijn nu onderweg en het leek me goed om die boodschap goed over te brengen. Begrijp eerlijk gezegd niet waar je je druk over maakt.

klavertje
27-11-2008, 23:53
Omdat er nogal veel onduidelijkheid bestond over de vraag of de Thais wel zouden komen. De Thais zijn nu onderweg en het leek me goed om die boodschap goed over te brengen. Begrijp eerlijk gezegd niet waar je je druk over maakt.



Snap ik ook niet helemaal.....:wink:

ashi76
28-11-2008, 00:25
Goed bericht... :thup:

Richelieu
28-11-2008, 02:49
Echt top om dit te lezen!! Zaterdagmiddag aankomen zodat ze fit zondagmiddag aan de start kunnen verschijnen! Dit neemt een enorme onzekerheid weg bij de fans en dus voor slecht 35 euro DE kans om de beste Thaiboksers ter wereld in de gewichtklassen tot 72,5 Kg aan het werk te zien!

JeMalleMoer
28-11-2008, 03:05
Wie heeft het over druk maken? Volgens mij stel ik gewoon een normale vraag, maar 't is maar net hoe je 't wil lezen. Vind het gewoon opmerkelijk dat hier 'n sticky van komt terwijl het gewoon 'n nieuwsbericht is. Maak dan van de melding van It's Showtime ook een sticky zou ik zeggen. Gaat tenslotte ook over de onduidelijkheid die er was. Tevens zie ik een quote van dit topic in elk ander relevant topic terugkomen (door een mod) maar nergens de quote van het bericht van It's Showtime.
Begrijp me alsjeblieft goed (voor er weer gezeik komt van bepaalde mensen), als 't om 2 andere organisaties was gegaan had ik me dit ook op deze manier afgevraagd.

Hmmpff. Je vraagt je af waarom de wereld niet eerlijk is rechtvaardig is? Kom op zeg. Politiek is er overal. Ook hier. Deal with it.

Slome
28-11-2008, 07:34
Het gerucht gaat altijd al zo dat Mixfight GG-nuthuggerz zijn, maar dat zijn we bijna, wat we echt zijn; Een stelletje Slamm5 Lovers.. Daar is niets mis mee, want Slamm zet altijd een hoop spektakel neer.:DMaar ik begrijp ILKO ook wel een beetje; wat houdt je tegen man, gooi dr ook een aantal posts door...

Justinian
28-11-2008, 09:58
Het gerucht gaat altijd al zo dat Mixfight GG-nuthuggerz zijn, maar dat zijn we bijna, wat we echt zijn; Een stelletje Slamm5 Lovers.. Daar is niets mis mee, want Slamm zet altijd een hoop spektakel neer.:DMaar ik begrijp ILKO ook wel een beetje; wat houdt je tegen man, gooi dr ook een aantal posts door...
Dat bedoel ik, niets houdt je tegen om hier nog een speciale post te wijden aan Orono en Buakaw. De titel van de topic is ook "De Thais zijn in aantocht" en dekt de lading.

Ronald
28-11-2008, 10:43
Sebas, we hebben van Slamm een uitnodiging gehad om er een fotoverslag te komen maken. Logisch ook dat er aandacht uitgaat naar een evenement waar wij verslag van doen.
Ik spreek even voor mezelf, maar als ik zo'n uitnodiging ook van It's Showtime zou hebben gekregen, dan komt voor mij automatisch daar ook meer de focus op te liggen. Zo werkt dat nou eenmaal.

Ook voor mij geldt trouwens dat dat niets met deze 2 organisaties te maken heeft maar met een algemeen principe. Of ik nou naar een Muay Boran gala ga, naar een Glory gala of wat dan ook... mijn focus ligt meestal even waar ik als fotograaf naar toe ga.

Khanom Thom
28-11-2008, 12:21
Sebas, we hebben van Slamm een uitnodiging gehad om er een fotoverslag te komen maken. Logisch ook dat er aandacht uitgaat naar een evenement waar wij verslag van doen.
Ik spreek even voor mezelf, maar als ik zo'n uitnodiging ook van It's Showtime zou hebben gekregen, dan komt voor mij automatisch daar ook meer de focus op te liggen. Zo werkt dat nou eenmaal.

Ook voor mij geldt trouwens dat dat niets met deze 2 organisaties te maken heeft maar met een algemeen principe. Of ik nou naar een Muay Boran gala* ga, naar een Glory gala of wat dan ook... mijn focus ligt meestal even waar ik als fotograaf naar toe ga.

*Dat zijn toch wel de beste gala's... volgend jaar weer! ;)

Ben blij dat de onzekerheid bij ons is weggehaalt en dat Slamm V gewoon door kan gaan!

jimmyjmmr
28-11-2008, 14:47
maar komen de rest van de vechters ook of moet ik zondag weer rekenen op uitval partijen.

jan sensei kyokushin
28-11-2008, 17:52
Osu respect !!!! voor de organisatie van slam :)
osu

Jochem
28-11-2008, 17:53
maar komen de rest van de vechters ook of moet ik zondag weer rekenen op uitval partijen.

Ja lol, komen de thais blijven de nederlanders thuis. Maarre, er vallen altijd wel een of meer partyen uit, dat weet je vantevoren. Maar met een dergelijke lineup kom je toch wel aan je trekken!

Wheelie
03-12-2008, 18:16
De betaling?

Kregen we er maar dik voor betaald ;)

Wij zijn allemaal fan (crew) en dit is onze hobby
Wij doen dit niet voor het geld maar voor de sport, en door de ene promotor word je gewoon iets meer gewaardeerd dan door de ander.
Lijkt me dan ook logisch dat je voor die promotor dan iets extra's wilt doen
Elke promotor is welkom op Mixfight.nl en ik heb nog nooit een probleem gehad met It's Showtime
Ik was dan ook verbaasd dat Leo van Kuilenburg door It's Showtime verboden was om foto's te leveren aan Mixfight.nl.

Wheelie
03-12-2008, 20:11
1. Ergens logisch dat jullie wat meer nadruk leggen op een evenement dat jullie gaan bezoeken, maar het verbaasde mij dat een nieuwsbericht m.b.t. een evenement waar jullie heen gaan een sticky wordt.

Nog nooit heeft een gala bijna zijn hele hoofdprogramma verloren door zoiets als nu in Thailand aan de gang is

Wij vonden het nodig hier extra aandacht aan te besteden ;)

Ronald
03-12-2008, 21:11
Voor de lay-out in hun stijl e.d. hebben ze toch zeker wel betaald? Of is dat gratis?
Ik zie in ieder geval dat je meer dan gemiddeld geïnteresseerd bent in de deals die we met anderen sluiten. Mocht jij zelf geïnteresseerd zijn in info over een layout bij ons voor It's Showtime dan wil ik je daar graag info over geven. Geen enkel probleem. Echt elke promotor is bij ons welkom om iets soortgelijks te doen.


Verbaast me dat een forum dan zo'n groot evenement als Eindhoven niet bij wil wonen.
Wat doet jou denken dat we Eindhoven niet bij willen wonen? Ik had er zelfs graag aan de ring gestaan!


Ik geloof dat jullie niet zo heel lang geleden nog behoorlijk wat waardering hebben gekregen van een bepaalde promotor. Maar er komt niet veel voor terug, hoorde ik. Wellicht dit beter per mail/PM.

Wellicht een kwestie van oorzaak-gevolg. Denk hier maar even goed over na. Als je er niet uitkomt, PM me dan maar want ik denk dat jij het antwoord liever per PM hebt dan openlijk op het forum (om maar van een ander persoon te zwijgen).
Jammer van de ondertoon die in je posts te lezen is Sebas. Ik wilde er eerst nog serieus op reageren maar ik heb er geen zin aan om er op deze manier aan mee te doen. Met "jammer" bedoel ik overigens ook oprecht "jammer". Dit leidt alleen maar tot verwijdering terwijl ik denk dat er genoeg kansen liggen.

Ronald
03-12-2008, 21:17
Wellicht dit beter per mail/PM.
Overigens prima wat mij betreft. Geen enkel bezwaar om daar met elkaar over van gedachten te wisselen.

$un$hine
03-12-2008, 21:46
Sjesus, heb je niks te doen joh, ga met je Ferrari spelen!

Ronald
03-12-2008, 21:59
Kut, ik had al gereageerd voor ik dit las.

Hier maar bij laten zitten in dit topic dan?
Prima wat mij betreft ;)

ICON
03-12-2008, 22:06
ferrari?

Ronald
03-12-2008, 23:10
Yep. Maar dit topic is inmiddels al zover ontspoord (en heeft geen actuele waarde meer denk ik) dat ie misschien al wel dicht kan.
Goed idee ;)