PDA

View Full Version : Alistair Overeem to fighting in the UFC



Slome
28-11-2008, 06:59
http://www.matratz.com/wp-content/uploads/2008/11/overeem450.jpg

Five ounces of pain (http://fiveouncesofpain.com/2008/11/27/alistair-overeem-i-do-see-myself-defeating-brock-lesnar/) (voor het hele interview) caught with the Strikeforce heavy weight champion and got his thought on Brock Lesnar’s performance against Randy Couture and fighting in the UFC.

“It was a good performance but I see some weak spots in Brock’s game plan,” said Overeem. “Although I think he is a very interesting opponent, I’m looking forward to see more of Brock’s fights and seeing him develop more.”

Overeem was asked if he would be interested in facing the new UFC champion at some point down the road.

“Yes, and I do see myself defeating Brock Lesnar,” said Overeem.
Overeem’s recent accomplishments in the heavyweight division has fans wondering if he will make the move over to the UFC. Five ounces of pain ask him if that was a move that he would welcome at some point.

“Yes,” said Overeem. “Although I am very happy with my current contracts with Dream and Strikeforce.”

chief108
28-11-2008, 07:38
wil hem wel tegen Lesnar zien ja....

Ivo C.
28-11-2008, 08:13
I also think that he should move to UFC or maybe affliction at some point.
He will for sure leave his marks in MMA history

El Bambino
28-11-2008, 10:36
Begrijp werkelijk niet waar Overeem zo veel praatjes vandaan heeft :eek:
Welke topper heeft Overeem nou verslagen om zo te praten ?
Ik kan me een partij herinneren tegen een rus waar ie flinke klappen kreeg en zelf weg liep van die rus, het zag heel zielig uit. En opeens kan hij Brock aan? Ik zou zeggen, laat je handen en benen spreken in plaats van je mond!

Chico
28-11-2008, 10:41
denk dat ie toen teveel liep te kutten met zijn gewicht... als zwaargewicht denk ik dat ie toch een redelijke goede kans maakt om veel potjes te breken..

el bastardo
28-11-2008, 10:42
Ehh, Cro Cop... Lijkt me toch een redelijk topper ;) Ik zie hem ook wel heel veel mensen verslaan op dit moment. Brock included. Hij begint alleen veel praatjes te krijgen. Zolang ie ze kan waarmaken... Hoort ook een beetje bij de sport. Hoewel ik bijvoorbeeld Fedor weer extra cool vind omdat hij dit niet nodig heeft.

renamer
28-11-2008, 10:43
Begrijp werkelijk niet waar Overeem zo veel praatjes vandaan heeft :eek:
Welke topper heeft Overeem nou verslagen om zo te praten ?
Ik kan me een partij herinneren tegen een rus waar ie flinke klappen kreeg en zelf weg liep van die rus, het zag heel zielig uit. En opeens kan hij Brock aan? Ik zou zeggen, laat je handen en benen spreken in plaats van je mond!


ik kan me ook nog een partij herinneren waar brock gekneebard werd door mir.. normaal de als nieuweling bij de ufc ga je dan naar de prelemenery card.. maar nee.. hij krijgt heat herring als main event en vervolgens krijgt ie een tietelkans.... nou ligt het aan mij maar heeft noguera niet 19944896358923x meer kans op een titleshot..

enuuh..
garry goodridge
mark hunt
en een beetje crocop..
best wel toppers toch :)

YoMarK
28-11-2008, 10:44
Ik denk dat hij gewoon naar de UFC of Affliction moet gaan na zijn gevecht met Cro Cop(als die er komt).
Enne El Bambino, wie heeft Brock nu verslagen? Alistair is veel beter vanaf z'n rug dan Randy en Herring(die kan helemaal niks vanaf z'n rug), dus dat is voor Brock ook niet de ideale positie.

El Bambino
28-11-2008, 10:49
Ik denk dat hij gewoon naar de UFC of Affliction moet gaan na zijn gevecht met Cro Cop(als die er komt).
Enne El Bambino, wie heeft Brock nu verslagen? Alistair is veel beter vanaf z'n rug dan Randy en Herring(die kan helemaal niks vanaf z'n rug), dus dat is voor Brock ook niet de ideale positie.


Kijk op het moment dat Overeem een topper verslaat dan zal ie recht van spreken hebben. Het is niet dat ik Overeem niet gun, het valt me erg op dat ie veel praatjes heeft en laat hem dat waarmaken wilt ie respect verdienen !

Slome
28-11-2008, 10:54
Randy op ze rug niets??
http://www.youtube.com/watch?v=trgMZ77Zg5k&eurl=http://www.matratz.com/category/randy-couture/page/2/&feature=player_embedded

valt toch wel mee...

PD_EC
28-11-2008, 11:02
Overeem zijn gewicht is op pijl hij is goed bezig de laatste tijd en aan de training zal het ook niet liggen Overeem is klaar voor UFC en hij bied wel genoeg tegenstand voor een Lesnar,Couture,Herring en Conzaga dus we moeten nu afwachten tot hij een kans krijgt bij de ufc

dirk5
28-11-2008, 11:07
Couture was eerder worstel kampioen en is goed op zijn rug

euuhhh...

als je bij worstelen op je rug ligt heb je verloren :)

The Bulldog
28-11-2008, 11:07
De "zekerheid" van overeem is inderdaad opvallend de laatste tijd...

hoop voor hem dat ie het ook gaat waarmaken....

zekerheid is goed....zolang het niet als arrogant gaat klinken...

YoMarK
28-11-2008, 11:09
Wat mij betreft wordt hij gewoon een HW Tito Ortiz. :thup: Alleen dan wel waarmaken inderdaad.

PD_EC
28-11-2008, 11:10
euuhhh...

als je bij worstelen op je rug ligt heb je verloren :)

ja zo bedoelde ik het ook niet :D

tom l
28-11-2008, 11:41
Ik zie Alistair een heel goeie kans maken tegen Brock. Ik denk dat hij hem kan hebben.

Tony
28-11-2008, 11:46
Overeem pakt Lesnar...

en ja, dat denk ik echt. Sterker nog.. Ik denk dat Lesnar ge-manhandled wordt door Overeem..

tom l
28-11-2008, 11:57
Overeem pakt Lesnar...

en ja, dat denk ik echt. Sterker nog.. Ik denk dat Lesnar ge-manhandled wordt door Overeem..

Ik denk dat Overeem een serieuze kandidaat is voor ufc champ. Ik denk dat enkel Gonzaga, Nogueira en Mir een serieus probleem kunnen vormen voor Alistair. Rechtstaand maakt hij ze alledrie in, maar op de grond denk ik dat hij het niet trekt.

Tony
28-11-2008, 11:59
ik wil die kop van Lesnar wel eens zien als ie een Overeem knie op zijn plexus solaris krijgt.... En daar dan een stuk of 5 van achter elkaar.

dirk5
28-11-2008, 12:11
zal nog wel een half jaar/jaar duren voordat we hem in de ufc zien, ze zijn alleen al wel flink schoon schip aan het maken binnen de ufc.

Gurgel en Sokoudjou eruit.

The Persian Killer
28-11-2008, 12:38
overeem is a joke.

Slome
28-11-2008, 12:42
overeem is a joke.

:doei:

leks
28-11-2008, 12:45
overeem is a joke.


:lol:

Mephisto
28-11-2008, 12:48
joke stop toch met koke, kom uit die keuken me lieve joke...

weks
28-11-2008, 12:52
zou mooi zijn als dat zou gebeuren

overeem in tuf9 hehe

Angelco
28-11-2008, 12:57
Ik denk dat Overeem een serieuze kandidaat is voor ufc champ. Ik denk dat enkel Gonzaga, Nogueira en Mir een serieus probleem kunnen vormen voor Alistair. Rechtstaand maakt hij ze alledrie in, maar op de grond denk ik dat hij het niet trekt.
Alistair is zeker een goeie kandidaat voor de "belt", maar let op met Nogueira zijn bokstechniek. Ik herinner me een gevecht waar Alistair staand werd ingemaakt door Arona, en dat zegt genoeg

Fasada
28-11-2008, 13:03
Staand werd ingemaakt door Arona?
Ik weet niet welke partij jij heb gezien maar dat kon ik er niet uit opmaken...

micha
28-11-2008, 13:06
Alistair is staand enorm gegroeid sind hij in Breda traint bij Obi1

Angelco
28-11-2008, 13:07
Staand werd ingemaakt door Arona?
Ik weet niet welke partij jij heb gezien maar dat kon ik er niet uit opmaken...

Sorry je hebt gelijk. Heb de wedstrijd net nog eens bekeken en Overeem werd niet ingemaakt door Arona. Ik had gewoon enkel een vage herinnering dat Overeem neer ging op een lowkick en daarna afklopte na wat GnP van Arona. Mijn excuses ...

jimmyjmmr
28-11-2008, 13:14
een beetje chauvinisme is goed dus go Overeem go.....
en ik denk dat overeem letterlijk en figuurlijk de laatste tijd behoorlijk gegroeid is en gereed is voor de UFC.

Wheelie
28-11-2008, 13:16
Alistair in de UFC lijkt me echt geweldig, ik hoop dat hij snel de overstap maakt.
Hij kan het elke HW in de UFC moeilijk maken.
Ik vind Noquiera op dit moment de beste HW in de UFC, hoop dan ook dat hij na dat hij van Mir heeft gewonnen de belt gaat op eisen.
Ik zeg niet dat Alistair gaat winnen maar Lesnar, Mir, Gonzaga, Kongo, Heath en Noquiera zijn allemaal leuke tegenstanders.

Gilbert Yvel zit nu ook bij DREAM dus hoop dat die partij eerst komt ;)
Als Alistair bij de UFC zit mag hij nergens anders vechten.

Mr 1 Leg
28-11-2008, 13:21
x2 wheelie

The Persian Killer
28-11-2008, 14:07
alistair overeem wordt mishandeld in UFC ..
en zeker door brock lesnar

he would make alistair look like a little girl in the cage.. :lol:

chief108
28-11-2008, 14:09
ik hou wijselijk mijn mond....

maar iemand heeft wel reps verdiend... :rolleyes:

dirk5
28-11-2008, 14:34
ignorance is a bliss...

niemand weet met zekerheid te zeggen wat hij zou presteren, wat ik wel weet is dat het een leuke aanvulling aan de HW divisie van de UFC zou zijn.

Tony
28-11-2008, 14:47
ik hou wijselijk mijn mond....

maar iemand heeft wel reps verdiend... :rolleyes:

Wheelie?

leks
28-11-2008, 15:04
PK!! niet door mij hoor.

Maar ik vind ook dat Alistair nog heel wat te bewijzen heeft, maar hij lijkt veelbelovend als HW, maar dat wassie ook als LHW, we will just have to wait and see.

wrestler_nl
28-11-2008, 15:08
enuuh..
garry goodridge
mark hunt
en een beetje crocop..
best wel toppers toch :)

nee niet echt...opeens is goodrigde ook een topper omdat het over alistair gaat. kom op man goodridge heeft van zijn laatste 5 partijen er vier van verloren!!!!(overeem, Buentello, Terroll Dees, Choi mu baue)
Mark Hunt,,,,ok dan maar
en crocop die is laatste tijd beetje slecht bezig , had ie hem 2 a 3 jaar geleden uitgedaagd was het een heel ander verhaal(trouwens alistair had niet gewonnen het was een no contest)


ennu @ the persian killer :thup::thup::thup::thup:REPS!!!!

tom l
28-11-2008, 15:14
Ik ben zelf niet zo'n Alistair fan, maar zeggen dat hij een "joke" is?!!?? Dat is absurd gewoon!! Je kan toch niet ontkennen dat Overeem alle heavyweights in de ufc het niet gemakkelijk zou maken? Op wat baseer je je dan?

rene37
28-11-2008, 16:23
Ik vindt Allistair een topper en volg hem op de voet, wil hem dan ook het liefst in de UFC zien.
Maar hij profileert zich verbaal toch wel iets te bashy.... zou toch geen roidrage kunnen zijn?
Just asking...:blush:

Hans Vos
28-11-2008, 16:51
laten we voorop stellen dat allister goed op weg is om 1 van de hele grote te worden en niemand uit de weg gaat , daar komt nog bij dat brock in mijn ogen zwaar overschat word en dat het verlies van couture komt omdat hij brock heeft onderschat .
het gemak waarmee allister crocop als een soort bambam door de ring slingerde ben ik en vele met mij hoop ik nog niet vergeten .
allister is een nog hele jonge vechter met een hele grote vechtsport toekomst dus waarom niet in de ufc . ik denk dat hij zich nu al kan meten met de grote der aarde dus is hij in mijn ogen een aanwinst voor de ufc . niets meer en niets minder,groet hans

Luka
28-11-2008, 17:03
Eerst gaat crocop hem ff nokkie slaan :D

wrestler_nl
28-11-2008, 17:04
Eerst gaat crocop hem ff nokkie slaan :D


http://www1.istockphoto.com/file_thumbview_approve/3769272/2/istockphoto_3769272_correct.jpg

Roob
28-11-2008, 17:55
http://www1.istockphoto.com/file_thumbview_approve/3769272/2/istockphoto_3769272_correct.jpg

Het zou toch wat zijn als Crocop een ko weet te scoren early in round 1. Oooeh wat zullen we het jaar goed beginnen... ghehe!

TOON
28-11-2008, 18:16
het zou toch echt te gek zijn als Overeem in de UFC gaat vechten...hij zal heus niet iedere partij winnen, maar hij heeft iig de skills om het iedereen moeilijk te maken!

en dat trashtalken... jullie zijn een stel hater ;-)
wat moet ie dan zeggen ieder interview?
euh ja ik heb heel veel respect voor crocop
ik ga mn stinkende best doen om proberen te winnen van crocop
of ik zou kunnen winnen van Brock? euh weet ik niet...ik hoop het...ik ga wel mn best doen... bladibladibladibla...

zit toch ook niemand op te wachten...hoort gewoon een beetje bij de sport en je moet toch ook zelfverzekerd overkomen, niks mis mee...

anonymous001
28-11-2008, 18:25
wat moet ie dan zeggen ieder interview?
euh ja ik heb heel veel respect voor crocop
ik ga mn stinkende best doen om proberen te winnen van crocop
of ik zou kunnen winnen van Brock? euh weet ik niet...ik hoop het...ik ga wel mn best doen... bladibladibladibla...
.

Yup.

Dat is het enige dat je kan zeggen als vechter.

Daarom moet je ook niet al te veel interviews doen. :D

Angelco
28-11-2008, 18:37
nee niet echt...opeens is goodrigde ook een topper omdat het over alistair gaat. kom op man goodridge heeft van zijn laatste 5 partijen er vier van verloren!!!!(overeem, Buentello, Terroll Dees, Choi mu baue)
Mark Hunt,,,,ok dan maar
en crocop die is laatste tijd beetje slecht bezig , had ie hem 2 a 3 jaar geleden uitgedaagd was het een heel ander verhaal(trouwens alistair had niet gewonnen het was een no contest)


ennu @ the persian killer :thup::thup::thup::thup:REPS!!!!

My thoughts exactly. Goodridge een topper? Echt niet.

anonymous001
28-11-2008, 18:42
My thoughts exactly. Goodridge een topper? Echt niet.

Dan is de broer van Alistair ook geen topper?

Tony
28-11-2008, 19:07
Is ie ook niet... daarvoor is valentijn te lang uit de roulatie geweest...

Maar wat niet is kan nog komen... Zijn eerste winstpartijtje heeft ie in elk geval alweer gehad (mooie knie :) )

Wheelie
28-11-2008, 19:15
Goh wat zijn we blij dat we misschien nog een Nederlander in de UFC krijgen :sleep1:
Ik mis de oude Pride tijden waar we met z'n allen op F5 aan het duwen waren en de Nederlanders toe juigden (via ons keybord ;))
Toen konden we niet live meekijken maar volgden we het oldschool via een paltalk radiostream, maar dat weten alleen de diehards
Nu snap ik wel waarom vechters als Alistair, Gilbert, Siyar en zelfs Dave Dalgliesh niet meer / minder posten.
We moeten juist blij zijn dat we een paar toppers hebben die op het hoogste niveau vechten.

anonymous001
28-11-2008, 19:16
Is ie ook niet... daarvoor is valentijn te lang uit de roulatie geweest...


Dat is precies wat ik bedoel. Het gaat er maar om wanneer iemand een topvechter is/was. Toen Gary van Valentijn won, was Valentijn nog beter dan Alistair...

chief108
28-11-2008, 19:29
Goh wat zijn we blij dat we misschien nog een Nederlander in de UFC krijgen :sleep1:
Ik mis de oude Pride tijden waar we met z'n allen op F5 aan het duwen waren en de Nederlanders toe juigden (via ons keybord ;))
Toen konden we niet live meekijken maar volgden we het oldschool via een paltalk radiostream, maar dat weten alleen de diehards
Nu snap ik wel waarom vechters als Alistair, Gilbert, Siyar en zelfs Dave Dalgliesh niet meer / minder posten.
We moeten juist blij zijn dat we een paar toppers hebben die op het hoogste niveau vechten.
QFT...

er moeten meer Nederlanders naar de UFC
er zitten hier genoeg jongens die iig een flinke stempel op die competitie kunnen drukken

Wheelie
29-11-2008, 02:24
En als er nationaal voetbal op is zijn er 16 miljoen bondscoaches.... + talkshows + nabeschouwingen + experts + oudgedienden etc. die allemaal hun commentaar klaar hebben.... Daar loopt niemand over te zeuren.

wat was dat ook al weer met die appels met peren ;)

Angelco
29-11-2008, 07:53
Dat is precies wat ik bedoel. Het gaat er maar om wanneer iemand een topvechter is/was. Toen Gary van Valentijn won, was Valentijn nog beter dan Alistair...

Dan de Alistair van nu, of de Alistair van vroeger?

Je mag het draaien en keren hoe je het wilt, Goodridge is geen topper.

anonymous001
29-11-2008, 10:59
Dan de Alistair van nu, of de Alistair van vroeger?

Je mag het draaien en keren hoe je het wilt, Goodridge is geen topper.

Je hebt gelijk, was achteraf bezien een beetje een gekke vergelijking.

Ik denk dat Goodridge zo rond de eeuwwisseling, zeg maar, wel degelijk een 'topper' was, die de grote namen van dat moment versloeg (en sowieso tegen iedereen durfde te vechten). Probleem is alleen dat de sport inmiddels al zoveel verder is, zodat het moeilijk vergelijken is.

Ah, well, nevermind...

MataLeo
29-11-2008, 11:37
Anyway, de A.Overeem van nu maakt grote kans in de UFC om als Champ uit de Octagon te stappen !!! Dat is wat ik vind.

oliebol
29-11-2008, 16:22
laat hem eerst maar tegen Yvel vechten voordat ie naar de UFC gaat, die partij wil ik nog steeds graag zien:p

Fight Master
29-11-2008, 19:10
laat hem eerst maar tegen Yvel vechten voordat ie naar de UFC gaat, die partij wil ik nog steeds graag zien:p

wie niet ;)

Evilman
30-11-2008, 19:18
ik kan me ook nog een partij herinneren waar brock gekneebard werd door mir.. normaal de als nieuweling bij de ufc ga je dan naar de prelemenery card.. maar nee.. hij krijgt heat herring als main event en vervolgens krijgt ie een tietelkans.... nou ligt het aan mij maar heeft noguera niet 19944896358923x meer kans op een titleshot..

enuuh..
garry goodridge
mark hunt
en een beetje crocop..
best wel toppers toch :)

Mark hunt is geen topper.. die gast is gewoon fkng relaxed haha.
maar in mma is t geen topper.
goodridge is al jaren over zn top heen.
crocop is ook niet meer de oude.

overeem gaat vast en zeker flink vooruit, maar die praatjes zijn fkng irritant.
hij heeft imo nog niet genoeg opgebouwd om het te onderbouwen. Daarnaast lokt het de verkeerde reactie uit bij veel mensen.. voornamelijk negatieve.

grote praat doe je maar in de ring

YoMarK
30-11-2008, 20:27
Ach, praatjes mogen eigenlijk best vind ik, zolang je maar geen mensen echt gaat beledigen(en zeggen dat Cro Cop bang is, vind ik nog geen drama).
Maakt het wat minder saai. Gasten als Tito Ortiz zijn er groot mee geworden(en iedereen kocht PPV's voor Tito door z'n grote mond).