PDA

View Full Version : Gala Suriname in december



Fr3ddy
28-11-2008, 10:09
Ik ben van 29 november tot 26 december in Suriname. Ik heb ergens gelezen dat er in december een gala is in Paramaribo waar ook NL vechters aan deelnemen. Heeft iemand hier wat meer informatie over?

HUNTER
28-11-2008, 10:13
het gala is 21 december, het heet jungle fight oid, en het is zowel MMA als muay thai. Vos Gym en Petres Gym zijn er aanwezig.

payap
28-11-2008, 10:15
Ik ben van 29 november tot 26 december in Suriname. Ik heb ergens gelezen dat er in december een gala is in Paramaribo waar ook NL vechters aan deelnemen. Heeft iemand hier wat meer informatie over?

Snel het reisburo bellen en je ticket wat verlengen.

29 december is er een evenement.Weet neit de preciese line up maar Marco Pique, Sahin "Kaas" Yakut, Brian Lo-A-Njoe, Hesdy van Assen, Ismael Londt, Bartosz "pacco" Koscielniak, Rondney Glunder, Germaine de Randamie? vechten daar!

En er is een zeer reele kans dat Mixfight.nl hier een mooi verslag van gaat maken! :cool2:

:pimp:

HUNTER
28-11-2008, 10:16
zo.... het is druk in suriname die week :hugegrin:

payap
28-11-2008, 10:20
het gala is 21 december, het heet jungle fight oid, en het is zowel MMA als muay thai. Vos Gym en Petres Gym zijn er aanwezig.

Volgens mij is Vos Gym 29 december ook bij. Uit mn hoofd rematch tussen Hesdy van Assen en Alexander krueger

Strange Cutbean
28-11-2008, 10:22
Ik kom er net de afgelopen week vandaan.
Er is maandag een gala geweest, "Srefidensi" of zo iets.
Met Suriname vs Brazilië en ik dacht één Nederlandse vechter. Ik weet niet hoe het afgelopen is
Er was veel om te doen in de Suri-media.

Ik hoop dat je een beetje leuk weer hebt want de regentijd is nu aan het beginnen.
Maar ja bij ons was het soms gewoon té heet (zo'n 40 C)

Maar ook zonder gala kom je je tijd wel goed door daar!
Als je maar oppast in het verkeer daar, levensgevaarlijk.


Veel plezier.

Fr3ddy
28-11-2008, 10:31
Night of the Galdiators

Ik lees net dit op Simsongym.com

23 december a.s. gaan de A-klassers uit Suriname het opnemen
tegen de A-klassers uit Nederland.
Imro "Murder" Main, Ajay Balgobind en, Khalid Chabrani uit Nederland.
Angelo Simson, Edwin Graham,
Anthony Necrui, Regillio Bodie uit Suriname zijn enkele van de Thaiboxers die mee zullen doen aan dit evenement.

MB667
28-11-2008, 11:05
arme ferry, vakantie in suriname, ook nog 1 maand. hou vol daar. hou vol.

veel plezier ;)