PDA

View Full Version : Tyrone Spong vs Zabit Samedov



El Bambino
28-11-2008, 11:18
Deze partij wordt gevochten op 29 nov 2008 It's Showtime voor de wereldtitel tot 95 kg.
Zal The King of the Ring (SPong) het gaan redden tegen deze keiharde rus? Ik heb Samedov gezien en ik moet zeggen, het wordt de zwaarste partij voor Spong tot nu toe en ik zie hem niet zo snel winnen van deze rus!

PD_EC
28-11-2008, 11:21
Dit gaat spong niet makkellijk winnen

Slome
28-11-2008, 12:26
Brian Douwes heeft er zelfs een extra ronde uit weten te slepen vorig jaar in de Arena...

Spong wins - 2e ronde KO

biggz
28-11-2008, 12:47
hoezo staat er spoiler ?

Slome
28-11-2008, 12:49
omdat El Bambino het niet helemaal snapt: hij wil hier de uitslag droppe als t zover is...

weks
28-11-2008, 12:53
haha spoiler

Mr 1 Leg
28-11-2008, 13:08
het zal zeker ni makkelijk zijn maar ik heb vertrouwen in spong hij is een knaller go for it spong

jimmyjmmr
28-11-2008, 13:21
ja dat het geen koekjes bakken wordt mag duidelijk zijn.
maar dat Spong in bloed vorm is en een zeer complete vechter is, is ook duidelijk.
ik denk dat spong vroegtijdig deze titel wint.
alleen wat komt daarna want er zijn er nog heel veel aan de "grote jongens" top!

kooivechter
28-11-2008, 13:35
ik denk dat dit wel een betje een test wordt voor spong. maar saki wordt de echte test in 2009

Mr 1 Leg
28-11-2008, 13:41
daar kijk ik zeker naar uit tegen saki :thup:

simtekf1
28-11-2008, 13:43
Spoiler?

Hendy
28-11-2008, 14:05
Spong is in bloedvorm, en zal deze partij met 2 vingers in z'n neus gaan winnen..

Denk zelfs dat als spong volgende week mee mocht doen in de k1 finale.. hij 1 van de grote kanshebbers zou zijn !

Met recht 'de king of the ring'

chief108
28-11-2008, 14:08
Spong is in bloedvorm, en zal deze partij met 2 vingers in z'n neus gaan winnen..

Denk zelfs dat als spong volgende week mee mocht doen in de k1 finale.. hij 1 van de grote kanshebbers zou zijn !

Met recht 'de king of the ring'
:stupid:

Hendy
28-11-2008, 14:10
:stupid: Hahaha.. maar ik meen het wel !

Mephisto
28-11-2008, 14:11
Spong wordt gebracht op een correcte manier, terwijl hij zwaarder wordt krijgt hij steeds betere tegenstanders.
Samedov is geen absolute wereldtop maar toch ook niet één van die koekenbakkers die Spong volgens sommigen de laatste tijd gekregen zou hebben. Kan een mooie pot worden.

@Hendy, dat is denk ik toch een stap te ver met Aerts, Bonjasky Badr etc. te groot verschil in gewicht nog...

El Bambino
28-11-2008, 14:38
omdat El Bambino het niet helemaal snapt: hij wil hier de uitslag droppe als t zover is...


HAHA
Nee ik snap hm niet nee. Vorig x had ik ook een tread gemaakt zonder spoiler en toen zei een van die lolos van de administratie dat ik en eikel was omdat ik geen spoiler van had gemaakt!
Is er een aardige amigo hier die het mij op een normale manier kan uitleggen? Dus...waneer wel spoiler en waneer niet ?

Fasada
28-11-2008, 14:42
spoiler gebruik je wanneer wedstrijden net zijn geweest en je de uitslag bespreekt. Er zijn namelijk sommige mensen die niet live kijken en het later willen zien. Dus als je morgenavond na het evenement iets verteld over een partij dan moet je er spoiler bij zetten want je verklapt de uitslag...

Verder denk ik dat Samedov een prima tegenstander is voor Spong. Zelf ga ik er vanuit dat hij ook dit keer simpel wint. Hij is soms zo goed dat zijn tegenstanders slecht lijken...

Weet iemand trouwens wanneer het wordt uitgezonden op RTL 7?

payap
28-11-2008, 14:48
Tyrone Spong wordt, zoals gezegd, goed gebracht naar de zwaargewichten. Niets verkeerds over Samedov maar Spong gaat dit winnen. Ben alleen benieuwd op punten of dat Tyrone al in staat op dit gewicht ook op Ko te winnen.

El Bambino
28-11-2008, 14:50
spoiler gebruik je wanneer wedstrijden net zijn geweest en je de uitslag bespreekt. Er zijn namelijk sommige mensen die niet live kijken en het later willen zien. Dus als je morgenavond na het evenement iets verteld over een partij dan moet je er spoiler bij zetten want je verklapt de uitslag...

Verder denk ik dat Samedov een prima tegenstander is voor Spong. Zelf ga ik er vanuit dat hij ook dit keer simpel wint. Hij is soms zo goed dat zijn tegenstanders slecht lijken...

Weet iemand trouwens wanneer het wordt uitgezonden op RTL 7?

Heel duidelijk.........:thnx:..............
Als de wereld bestond uit zulke aardige mensen zoals Fasada...dan zou er nooit oorlog zijn...:thup:

The Bulldog
28-11-2008, 14:56
Spong gaat dit winnen...

en Hendy...

ik ben het met je eens...ik ben er heilig van overtuigd dat hij Bonjaski oprolt...en dat is toch een K-1 topper....

Illest
28-11-2008, 15:21
@ Hendy

Ik deel jouw mening helemaal....deze gast heeft gewoon iets.....
echt een uitzonderlijk talent!

toch zou het verstandig zijn om hem nog even te laten wennen aan het gewicht....

Highline
28-11-2008, 15:33
ik hoorde zojuist van jarno dat er een mooie staredown was tussen spong en samedov

chief108
28-11-2008, 15:39
Hahaha.. maar ik meen het wel !
ik ook man....

MataLeo
28-11-2008, 16:08
ja dat hoorde ik ook .......
kev/dirk ik stuur zo foto's naar je ...........

joost
28-11-2008, 16:13
Niet stopt Tyrone Spong!! kijk uit naar de partij, altijd mooi om Tyrone te zien vechten..

Marco
28-11-2008, 16:34
Spong behoudt zijn snelheid naarmate hij zwaarder wordt, verder heeft deze man een inzicht en timing die me doet denken aan Ernesto Hoost, dit gekoppeld aan zijn jeugd en toenemende ervaring en onverwoestbare geloof in eigen kunnen maken hem gewoon tot een topper.
Samedov is geen koekje maar ik denk niet dat hij wint van Spong.
Spong wint of punten of op k.o. leverstoot zou me niks verbazen..

El Bambino
28-11-2008, 16:40
Spong behoudt zijn snelheid naarmate hij zwaarder wordt, verder heeft deze man een inzicht en timing die me doet denken aan Ernesto Hoost, dit gekoppeld aan zijn jeugd en toenemende ervaring en onverwoestbare geloof in eigen kunnen maken hem gewoon tot een topper.
Samedov is geen koekje maar ik denk niet dat hij wint van Spong.
Spong wint of punten of op k.o. leverstoot zou me niks verbazen..

Bij onze buren (kickbox) zijn er speculaties over zijn gewicht, Spong zou aan de anabolen hebben gezeten om zo zwaar te kunnen worden. Vind het moeilijk te geloven, maar goed niks is onmogelijk:whistling:

BoysNoize
28-11-2008, 16:56
kunnen wij its showtime (of Slamm) trouwens ergens op een livestream volgen?????

sbs?

Hendy
28-11-2008, 17:48
Spong wordt gebracht op een correcte manier, terwijl hij zwaarder wordt krijgt hij steeds betere tegenstanders.
Samedov is geen absolute wereldtop maar toch ook niet één van die koekenbakkers die Spong volgens sommigen de laatste tijd gekregen zou hebben. Kan een mooie pot worden.

@Hendy, dat is denk ik toch een stap te ver met Aerts, Bonjasky Badr etc. te groot verschil in gewicht nog... Volgens mij zit spong op 95.. bonjaski 105, badr 100, en peter 105/110. dus met dat gewicht valt het nog wel mee !

Ben het 100% met je eens dat hij op een correcte manier wordt gebracht. Dat natuurlijk met dank aan zijn managment/trainer

Hendy
28-11-2008, 17:50
kunnen wij its showtime (of Slamm) trouwens ergens op een livestream volgen?????

sbs?
Volgens mij niet.. na het gala van slamm wordt het wel uitgezonden op sbs6.nl (s'avonds dus)

Hendy
28-11-2008, 17:53
Bij onze buren (kickbox) zijn er speculaties over zijn gewicht, Spong zou aan de anabolen hebben gezeten om zo zwaar te kunnen worden. Vind het moeilijk te geloven, maar goed niks is onmogelijk:whistling:Hahaha.. tja, spong lijkt mij op en top sportman en zal zich zeker niet inlaten met die zooi.. waarom zou die ? Zegt meer over het niveau bij de buren ;)

anonymous001
28-11-2008, 18:32
Hahaha.. tja, spong lijkt mij op en top sportman en zal zich zeker niet inlaten met die zooi.. waarom zou die ? Zegt meer over het niveau bij de buren ;)

Hoog tijd voor een Dutch State Athletic Commission, dan zijn we van al dat gezeik af...

anonymous001
28-11-2008, 18:34
spong lijkt mij op en top sportman en zal zich zeker niet inlaten met die zooi..

Trouwens, dit is een redenering van niks. Tourrenners zijn ook allemaal op en top sportmannen...

Hendy
28-11-2008, 18:38
Trouwens, dit is een redenering van niks. Tourrenners zijn ook allemaal op en top sportmannen...
Wielrenners kunnen anders niet meekomen met de top !!! Lijkt me voor spong geen probleem..

anonymous001
28-11-2008, 18:55
Wielrenners kunnen anders niet meekomen met de top !!! Lijkt me voor spong geen probleem..

Kom op, man. Als je er effe over zou nadenken, zou je dit niet posten.

De discussie gaat er op dit moment over of Spong zich kan meten met de grote jongens. Dus of hij 'mee kan komen' is precies waar we het over hebben.

En zelfs als dat niet zo was -als hij makkelijk van Aerts en Bonjasky won- dan wisten we nog niets. Juist niet, zou ik zeggen. (Lance Armstrong versloeg ook iedereen, maar denk maar niet dat hij clean was...)

Let op, ik zeg niks over individuele sporters. Ik ken Spong niet en ik wil niets zeggen over 'misschien' of 'wie weet'. Ik zeg alleen dat of iemand een 'op en top sportman' (wat dat ook moge betekenen) is, niets zegt over dopinggebruik.

Of nog anders gezegd: als ik niet zijn broer, vrouw of trainer was, dan zou ik helemaal niets zeggen...

Illest
28-11-2008, 21:37
:cool2:

Ik denk dat hij zeker supplementen gebruikt om aan te komen, dat lijkt me logisch. Maar zijn anabolen en steroiden dan werkelijk de enigste middelen die je kunt gebruiken om zwaarder te worden? Nee toch?

Ik vind dat het bij Tyrone heel geleidelijk gaat in tegenstelling tot Karaev die opeens in een beest was veranderd (of viel dat mij alleen op?)
Spong heeft m.i. teveel talent en is gewoon te goed om op die manier z'n carriere te verkloten. (ok, misschien is het wishfull thinking, maar zo denk ik erover)


@ Socrates:

Er zit wel degelijk verschil tussen de weg naar de top bij Spong in vergelijking met dat van een wielrenner. Hij heeft gedomineerd in lagere gewichtsklassen, moest altijd cutten om op 72,5 en later 76 te kunnen blijven draaien. Gebruik van anabolen of andere troep, als het al ter sprake was, is dan simpelweg niet logisch.

Tyrone heerst al vanaf de N-klasse man...:pimp:


Wielrenners zijn allemaal EPO-junks...

anonymous001
28-11-2008, 21:46
@ Socrates:

Er zit wel degelijk verschil tussen de weg naar de top bij Spong in vergelijking met dat van een wielrenner. Hij heeft gedomineerd in lagere gewichtsklassen, moest altijd cutten om op 72,5 en later 76 te kunnen blijven draaien. Gebruik van anabolen of andere troep, als het al ter sprake was, is dan simpelweg niet logisch.

Tyrone heerst al vanaf de N-klasse man...:pimp:


Wielrenners zijn allemaal EPO-junks...

Ok, dat klinkt logisch. Als Hendy dat bedoelde, neem ik mijn woorden terug.

Maar, nogmaals, ik wilde niets over Spong zelf zeggen.

NESCIO
28-11-2008, 22:09
dan doe ik het wel, die is +/- 20 kilo aangekomen.... in wat; twee drie jaar tijd ??

hoofdletters ROIDS, hij moet wel want het grote geld ligt bij de zwaargewichten.

doet dit voor mij iets af aan de kwaliteiten van Spong nee; ik vind hem een geweldige vechter die de potentie heeft de K1 te domineren.

panther management
28-11-2008, 22:44
Sinds wanneer zorgen anabolen ervoor dat je betere timing en techniek krijgt,
Bob Sapp weegt ook 160 kg maar K-1 winnen ho maar.

Tyrone heeft voor zijn lengte een normaal gewicht 90kg is zeker haalbaar, met krachttraining zelf tot boven de 95 kg.

Naarmate je ouder wordt gaat je gewicht ook omhoog kijk maar naar Badr
zelf Ernesto Hoost vocht tot 76 kg.

hij gaat de K-1 domineren,en haters hou je altijd.:D

simtekf1
29-11-2008, 09:10
dan doe ik het wel, die is +/- 20 kilo aangekomen.... in wat; twee drie jaar tijd ??

hoofdletters ROIDS, hij moet wel want het grote geld ligt bij de zwaargewichten.

doet dit voor mij iets af aan de kwaliteiten van Spong nee; ik vind hem een geweldige vechter die de potentie heeft de K1 te domineren.

Bonjasky is dit jaar ook van 105 naar 114 kilo gegaan hoor en zie je die roids gebruiken?
Volgens mij is hij veel te zuinig op z'n lichaam.
Maar er zijn toch genoeg supplementen die wel kunnen en waar je gewoon van aankomt?

Imo is het niet zo raar.

dimitri
29-11-2008, 10:00
Ik zie niet in hoe Samedov van Spong kan winnen, tenzij door een lucky punch.

54321
29-11-2008, 10:33
zoals illest al zei heeft spong altijd moeite gehad om op gewicht te komen. als je kijkt naar zijn trainingsfilmpjes zie je hoe hard hij ervoor trained met ryan bindraban. ik geloof niet dat hij aan de anabolen zit of heeft gezeten. hij heeft de lengte om dit gewicht natuurlijk te dragen.

en ik denk ook dat zijn lichaam er dan anders uit had gezien. spong ko rd 2

lopez86
29-11-2008, 10:53
dan doe ik het wel, die is +/- 20 kilo aangekomen.... in wat; twee drie jaar tijd ??

hoofdletters ROIDS, hij moet wel want het grote geld ligt bij de zwaargewichten.

doet dit voor mij iets af aan de kwaliteiten van Spong nee; ik vind hem een geweldige vechter die de potentie heeft de K1 te domineren.

ja hoor.
moeten zus zo ditdat :rolleyes:
Spong liep al rond op 80+kg toen hij op-76 vocht.
En gister op de weging woog hij 90.7kg, die andere 10kg heeft ie zeker uit jou duim gezogen.

Iggy
29-11-2008, 10:55
Altijd dat eeuwige gezeur over anabolen. Elke topsport waar veel geld mee valt te verdienen word er ook gebruikt. Het hoort er gewoon bij en zo zal het ook altijd blijven.

MataLeo
29-11-2008, 11:40
Ik wordt zo moe van vooroordelen !!!!

Jij ook ? Kom eens met feiten ipv insuniaties .................

A.F.
29-11-2008, 11:58
zoals illest al zei heeft spong altijd moeite gehad om op gewicht te komen. als je kijkt naar zijn trainingsfilmpjes zie je hoe hard hij ervoor trained met ryan bindraban. ik geloof niet dat hij aan de anabolen zit of heeft gezeten. hij heeft de lengte om dit gewicht natuurlijk te dragen.

en ik denk ook dat zijn lichaam er dan anders uit had gezien. spong ko rd 2

je kan anabolen gebruiken en aankomen en het niet zien.... niet alle anabolen geven je een dikke plofkop! Als je het goed uitstippeld dan gaat het geleidelijk en zal je er niets van zien.

Als ie het al heeft gedaan om aan te komen dan is dat zijn pakkie an!! En zijn wij niet degene die daar over kunnen en mogen oordelen... En om nou te zeggen dat ie ze carriere zou verpesten met gebruik van... vind ik toch wel een beetje raar

BoysNoize
29-11-2008, 12:24
Spong is in 2 jaar tijd ongeveer 12 a 13 kg aangekomen schat ik. Dat hoeft dan zeker niet van de steroiden te zijn..Integendeel zelfs...Ik weet dat die gewichts toename ook kan zonder supplementen of wat dan ook.

Je moet ook bedenken dat Spong nog behoorlijk jong is. Wat dus ook kan inhouden dat zijn spierontwikkeling nog niet volgroeid was (maw dat hij met leeftijd ook wat zwaarder is geworden).
Daarnaast, zelfs toen ik zelf nog alleen fitnesste (4x in de week) en niet aan vechtsport deed was ik in 1,5 jaar tijd 9kg aangekomen (zonder begeleiding en zelf wel op eten gelet). Dan moet een topsporter als tyrone spong dat onder begeleiding zeer zeker halen.

Ik kan niet geloven dat spong gebruikt..Maargoed..

Spong vs Samedov..Erg mooie partij gaat dit worden! ik gok Spong op leverstoot of op punten

micha
29-11-2008, 13:23
pfffffffffff wat een gezeur

mooie partijen en een vette lineup daar gaat het toch om?

anonymous001
29-11-2008, 13:24
pfffffffffff wat een gezeur

mooie partijen en een vette lineup daar gaat het toch om?

http://www.doggonesafe.com/images/card%20009-6.jpg

oliebol
29-11-2008, 16:31
Spong gaat hem winnen, hij word zeker een hele grote in de hw.

marcelt
29-11-2008, 16:39
Kan niet wachten om dit gevecht te zien. Zal wel op RTL 7 komen. Dinsdag al? Weet iemand dat?
Morgen lekker naar Slamm !

Bobson
29-11-2008, 19:40
Bij Privé zoeken ze nog schrijvers. En hier hebben we er een paar over, dus dat komt goed.
Voor deze partij zet ik in op Spong. Die de pot niet met zijn handen zal beslissen.