PDA

View Full Version : Géén Crocop-Overeem met Dynamtite



Tony
29-11-2008, 11:19
Mirko "Cro Cop" Filipovic will not get a chance to avenge his white scrotus on New Year’s Eve against bitter rival Alistaire Overeem according to Fields Dynamite executive Sadaharu Tanigawa via Free Fight Videos .

At a press conference earlier this week, Tanigawa pushed them to a different card to be held at some point down the road in 2009. The two were originally expected to rematch on December 31 to settle a previous No Contest from their bout at September’s DREAM 6.

“Demolition Man” delivered several illegal groin strikes during the bout, providing a disappointing conclusion to a fight that had received much interest and fanfare leading up to it.

Cro Cop promised to deliver a rematch on December 31 but according to Overeem, the Croat never put his money where his sack is.

-Here’s the Dutchman talking to Sherdog.com

“I’m afraid Mirko is trying to run from me again. FEG wants to make it happen, I would like nothing more than get my hands on him again and I know that the fans would like to see a definite ending as well, so the only obstacle here is Cro Cop. He’s the one who hasn’t signed the contract yet and he’s the one who is trying to avoid fighting me again because he knows that he will get his ass kicked again. I won’t use any knee strikes to the body this time, so he won’t have any chance to wimp out of the fight again.”

Overeem has looked solid of late, winning four straight consecutive bouts and — before smashing his balls — was putting it to Mirko Cro Cop at DREAM 6 in September. Overeem has been in against some of the best in the business throughout his career and is still in his prime.

Cro Cop vehemently denies any act of cowardice and finally shot back at Overeem yesterday on his native Dnevnik.hr:

“Overeem is a fool. He knows too well that is up to the individual organizations to set-up any match-ups. I’m in a difficult situation as I don’t know who to prepare for in this upcoming bout. I’m not sure with which sparing partners to go with. I don’t want the public to think that I’m afraid of him, if Overeem doesn’t want to wait for New year’s eve or some other date next year to fight me. If he doesn’t believe I don’t get to choose my opponent and that maybe Dream doesn’t want us to fight on New year then he can come to Zagreb next weekend and we can fight in my cage with neutral referees.”

Overeem is still expected to battle at Feilds Dynamite towards the end of the year. One of the names being thrown around is dangerous Russian striker Sergei Khratitonov.

bryan
29-11-2008, 11:27
ik zou zeggen overeem ga naar die kooi toe neem een camera mee en lets go...

micha
29-11-2008, 11:31
Ik wist het wel

Tony
29-11-2008, 11:53
Dream liet deze partij niet doorgaan.. dat stond los van overeem en crocop.

Precies wat ik al zei...

Dynamite is het succesvolste MMA event van het jaar... ze trekken gruwelijk veel kijkers.. Die kijkers trekken ze ook zonder crocop en overeem.. Ik durf te wedden dat ze die partij bewaren voor een volgend event die deze partij beter kan gebbruikenn

LJ Silver
29-11-2008, 12:18
Wat een geweldige PR stunt zou dat zijn. Ik zeg iemand met een HD camera met alistair naar zagreb, uitslag geheim houden film online zetten voor 2,50 per viewer.

Laat de kassa maar rinkelen!

Ralph
29-11-2008, 13:15
Samenvatting:

http://img383.imageshack.us/img383/6338/mirkochickenas9.jpg

:D

Roob
29-11-2008, 13:23
Samenvatting:

http://img383.imageshack.us/img383/6338/mirkochickenas9.jpg

:D

zucht..

Fish
29-11-2008, 13:24
overeem vs schilt?

overeem vs yvel?

waar kan ik tekenen voor een van deze partijen?

jammer dat cro cop niet kan/durft, toch denk ik dat ze nog wel een keer tegenover elkaar gaan staan in 2009

Wheelie
29-11-2008, 13:26
overeem vs yvel?


die partij zie ik nog liever :thup:

Ralph
29-11-2008, 13:26
Als Yvel nu toch bij Dream heeft getekend.... Lijkt me ook een mooie partij voor Dynamite! Lijkt me trouwens sterk dat ie tegenover Sergei zou gaan staan... Is nu toch een teamgenoot?

Roob
29-11-2008, 13:32
Denk wel dat de partij er gaat komen in 2009. Als ze beiden wat partijen winnen hebben ze weer iets om te hypen! Yeah!

Straight
29-11-2008, 13:52
Mirko "Cro Cop" Filipovic will not get a chance to avenge his white scrotusm on New Year’s Eve against bitterbal rival Alistaire Overeem according to Fields Dynamite executive Sadaharu Tanigawa via Free Fight Videos .


:)

chief108
29-11-2008, 14:27
zet hem maar tegen Yvel
jammer als dat niet in Nederland kan, maar die partij *moet* er gewoon gaan komen

en dan ergens volgend jaar tegen Crocop

Biiyen
29-11-2008, 14:59
Waarom gedraagt Overeem zich eigenlijk als een WWE'er? Damn wat een blaaskaakerig gelul zeg!

amilster
29-11-2008, 20:17
kuttt de partij was zo gehyped, vooral door Overeem dat ik me er al zwaar op zat te verheugen.
Nou ja nog zat interesante partijen voor hem in het vat zal ik maar zeggen.

Garcia
29-11-2008, 20:20
Nou Ali niet alleen blaffen maar ga nu ook maar bijten... de uitnodiging voor Zagreb is dus een kans om te bijten dus ik zou zeggen .... gaan!

Octavius
29-11-2008, 20:22
Geen verrassing voor mij dit. En nu? Allistair tegen Badr? Als we het dan toch over grote monden hebben.

Wheelie
29-11-2008, 20:31
Team GG is inderdaad benaderd om Alistair tegen Badr Hari te laten vechten op K-1 regels.
Naar mijn weten is dit afgewezen en zou men het wel willen op special rules, 1e ronde K-1 - 2e ronde MMA - 3e ronde K-1 - 4e ronde MMA ....
Dit hebben Sapp en LeBanner al eerder gedaan op Dynamite als ik me niet vergis.
Weet niet wat hier van waar is maar mijn bron is zeer betrouwbaar ;)

Octavius
29-11-2008, 20:44
Denk dat het veel uitmaakt wat de eerste ronde is. MMA of K-1 rules.

oliebol
29-11-2008, 21:29
Klote dat de partij niet doorgaat, had me er echt op verheugt. Hoe langer het duurt hoe moeilijker het word voor Crocop denk ik ook want Alistair blijft maar beter worden dus als hij het nog tegen hem op wil nemen en kans wil maken moet ie dat snel doen lijkt me.
of hij moet ineens zijn oude vorm terugkrijgen:)

Wheelie
29-11-2008, 21:30
Eerste ronde MMA = Einde partij

wrestler_nl
29-11-2008, 21:34
jammer

Roob
29-11-2008, 21:43
Eerste ronde MMA = Einde partij

x2! maar staand legt ie het zeker af tegen badr

kooivechter
29-11-2008, 21:47
x2! maar staand legt ie het zeker af tegen badr

had idd ook al verwacht dat crocop niet op deze partij zat te wachte. hari vs overeem is alleen interessant op k1 regels. ben wel benieuwd of overeem nog een beetje kan kickbokse

The Bulldog
29-11-2008, 21:49
Wat een geweldige PR stunt zou dat zijn. Ik zeg iemand met een HD camera met alistair naar zagreb, uitslag geheim houden film online zetten voor 2,50 per viewer.

Laat de kassa maar rinkelen!

in het weekend van 6 dec graag...dan zijn wij er ook....ik film wel...oke?

oliebol
29-11-2008, 21:50
Lijkt me niet dat ie het red tegen Badr hoor.

Octavius
29-11-2008, 22:11
Badr wint op K-1 en Allistair op MMA. En of Allistair kan kickboksen. Vraag het Errol Parris. K-1 Arnhem op 4 februari 2001 is volgens mij de laaste keer dat hij staand gevochten heeft.

Wheelie
29-11-2008, 22:32
Badr wint op K-1 en Allistair op MMA. En of Allistair kan kickboksen. Vraag het Errol Parris. K-1 Arnhem op 4 februari 2001 is volgens mij de laaste keer dat hij staand gevochten heeft.

Alistair heeft laatst een KB partij gedraaid in de B-Klasse en gewonnen.
Op K-1 regels verliest Alistair van Badr Hari
Als ik me niet vergis was die partij tegen Errol Paris in de Rijnhal en dat was een kansloze missie.
De jonge onervaren Alistair werd voor de leeuwen geworpen imo

Jochem
29-11-2008, 22:32
Badr wint op K-1 en Allistair op MMA. En of Allistair kan kickboksen. Vraag het Errol Parris. K-1 Arnhem op 4 februari 2001 is volgens mij de laaste keer dat hij staand gevochten heeft.

? deze snap ik niet helemaal. Alistair verloor deze partij, maar won er toch 2 voor? En errol heeft hierna nog MT gevochten, en alistair ook.

Octavius
30-11-2008, 01:23
Alistair heeft laatst een KB partij gedraaid in de B-Klasse en gewonnen.
Op K-1 regels verliest Alistair van Badr Hari
Als ik me niet vergis was die partij tegen Errol Paris in de Rijnhal en dat was een kansloze missie.
De jonge onervaren Alistair werd voor de leeuwen geworpen imo

Dus heeft hij gewoon niks te zoeken in de K-1 evenals dat Badr niks te zoeken heeft in MMA. Alistair is goed bezig in MMA en een partij tegen Badr is voor hem niks te halen dan alleen de overwinning zelf. Badr met ze grote mond riep dat MMA niks was en dat i er wel tegen wil vechten. Zou zonde zijn dat Alistair zich hiervoor laat strikken. Iedergeval zit ik niet te wachten op die partij. Zie liever Badr tegen Peter en Alister tegen Gilbert. Als die er ooit gaat komen.

anoniem gg
30-11-2008, 09:33
Waarom gedraagt


Overeem zich eigenlijk als een WWE'er? Damn wat een blaaskaakerig gelul zeg!

Omdat vriend cro cop gewoon lult hij is diverse malen Semmy, Kharitonov en Alistair aangeboden, zijn eerste partij bij dDeams was een Japanner die nog geen nieuwling genoemd mag worden en het zal nu wel weer een japanse vechter worden. Akayama durft Cro Cop misschien nog net te accepteren.
We zullen zien of "blaaskaak" Alistair gelijk krijgt!

king
30-11-2008, 10:13
Omdat vriend cro cop gewoon lult hij is diverse malen Semmy, Kharitonov en Alistair aangeboden, zijn eerste partij bij dDeams was een Japanner die nog geen nieuwling genoemd mag worden en het zal nu wel weer een japanse vechter worden. Akayama durft Cro Cop misschien nog net te accepteren.
We zullen zien of "blaaskaak" Alistair gelijk krijgt!

De vorige keer heeft Crocop toch ook de partij tegen Alistair geaccepteerd?! Als hij niet zou durven, had hij dat toch ook niet gedaan. Die man heeft trouwens tegen alle groten der aarde gestaan, zowel in het MMA als in K-1... Lijkt me niet dat hij dan bijzonder onder de indruk is van Alistair...

Roob
30-11-2008, 10:42
De vorige keer heeft Crocop toch ook de partij tegen Alistair geaccepteerd?! Als hij niet zou durven, had hij dat toch ook niet gedaan. Die man heeft trouwens tegen alle groten der aarde gestaan, zowel in het MMA als in K-1... Lijkt me niet dat hij dan bijzonder onder de indruk is van Alistair...

inderdaad.

Er zijn volgens mij wat cc haters die hem graag de grond in trappen en op dit moment komt dat heel goed uit als je ook nog eens fan bent van Alistair, maar als we naar de feiten kijken weten we genoeg. Sommige mensen hebben een vermoeden (en dat zelf nog niet eens denk ik) en laten zich meteen negatief uit over cc. Laat Alistair gewoon in de ring zien wat ie kan. Op dit moment is hij geen fans aan het werven als je het mij vraagt.

..

Wheelie
30-11-2008, 10:53
Ik denk dat wat Bas Boon zegt niet uit zijn duim gezogen is.
CroCop is een grote naam in Japan en tegen Alistair kan hij gezichtsverlies lijden daarom accepteerd hij deze rematch niet.
De eerste keer wilde hij graag tegen Alistair vechten maar nu heeft hij gevoeld dat hij deze partij niet kan winnen.
Ik vind CroCop ook een topper en ben geen hater, hoop dat deze rematch komt maar dat zie ik niet zo snel gebeuren ;)

Wheelie
30-11-2008, 10:59
Cro cop heeft niets te bewijzen aan de wereld t.o. Alistair.

De man heeft zijn sporen al jaar en dag verdient... Dat Alistair nu ten koste van Cro cop naam wilt maken en disrespectfull over de beste man praat. is natuurlijk niet zo chique.

Waarom gaat Alistair niet voor een andere topper die ook dik aan het vlammen is ipv met alle respect de wat oudere cro cop die op z'n retour is ??? Alistair had crocop 5 jr geleden moeten uitdagen :lol:


Zo gaat dat toch in de vechtsport.
De "oudere" toppers moeten zich toch altijd bewijzen tegen de jongere vechters.
Wat heeft Peter Aerts te bewijzen tegen over Badr Hari ? Niks, maar we willen deze partij allemaal graag zien.
Als CroCop Alistair KO getrapt had dan was er niks aan de hand maar nu Alistair CroCop eruit liet zien als een amateur stelt dat niks voor omdat CroCop op zijn "retour"
Die smacktalk van Alistair mag wat minder, maar ik stoor me er niet aan. is
Die andere toppers wil Alistair graag tegen vechten maar die zitten niet bij DREAM ;)

Wheelie
30-11-2008, 11:17
En als dream niet genoeg toppers heeft, dan zit Alistair toch bij de verkeerde club !! :confused:

Dat vind ik ook ;)
Ik hoop Alistair in de UFC te zien :thup:

king
30-11-2008, 11:24
Ik denk dat wat Bas Boon zegt niet uit zijn duim gezogen is.

Oxymoron? ;)

TOON
30-11-2008, 12:44
He’s the one who hasn’t signed the contract yet
zei Overeem in een interview, dus het Overeem kamp heeft het contract WEL getekend en ik neem aan dat als Overeem zo'n contract krijgt voor die pot dat Crocop dan ook zo'n contract krijgt voor dezelfde pot... dus ik weet dat het vloeken in de kerk is, maar dan komt het op mij toch echt over dat het Crocop kamp nu zoiets heeft van: mmm allemaal leuk en aardig die Overeem, maar het komt ons even niet goed uit....

en dat trashtalken van Overeem, das gewoon marketing ;-)

FightingDutchman
30-11-2008, 13:43
Die andere toppers wil Alistair graag tegen vechten maar die zitten niet bij DREAM ;)

Yvel had toch een contract bij DREAM? Als het met CC definitief niet gaat op NYE dan lijkt me Yvel toch een mooie tegenstander (alhoewel het natuurlijk mooier zou zijn als die pot in NL werd gevochten maargoed).