PDA

View Full Version : Kraus vs Buakaw *spoiler*



El Bambino
30-11-2008, 11:45
Ik heb zelf deze wedstrijd niet gezien maar uit reacties heb ik vernomen dat Buakaw zwaar bestolen is in deze partij. Nu vraag ik me af of de hoge bobo's hier niks aan kunnen doen? Ik bedoel als ik aandelen of een grote inbreng zou hebben dan zou ik die juri nooit meer aannemen en zelfs deze partij terugdraaien met een winst voor Buakaw! Aan de andere kant, dit gebeurt al eeuwen en overal in deze sport dus waar heb ik het over:whistling:

chickenwing
30-11-2008, 12:28
liever dat je een filmpje plaatst ipv gezeur met ook nog een spoiler erin. heb er spijt van dat ik op deze topic drukte.

El Bambino
30-11-2008, 12:44
liever dat je een filmpje plaatst ipv gezeur met ook nog een spoiler erin. heb er spijt van dat ik op deze topic drukte.

Als jij het gezeur vind des te dommer je bent jah om te reageren! Kan niks voor je doen amigo als je te traag van begrip bent en achteraf spijt van krijgt!:D

ICON
30-11-2008, 13:01
je moet spoiler in je titel zetten......
mensen die de uitslag nog niet willen weten weten op die manier dat ze deze topic niet moeten openen...

doom
30-11-2008, 13:06
kan ook niet anders bij show time wordt je gepikt

MB667
30-11-2008, 14:20
Ok dat over de uitslag gediscussierd kan worden, vind ik tot daar aan toe, ik d8 persoonlijk ook, dat buakaw meer punten had gescoord met de snoeiharde lowkicks, ondanks dat Kraus meer naar voren vocht. Daar kan de jury ook naar gekeken hebben. maar om dan Albert Kraus te gaan uitjoelen als hij wegloopt vind ik laag en laf. Hij kon er ook niks aan doen dat de jury zo oordeelde. En dan nog, hij heeft er een erg mooie partij neergezet. Vond het een erg mooie partij, die zo blijkt, japan waardig is, maar niet nederland. Want een gedeelte van het nederlands publiek vind het blijkbaar gewoon om iemand die je normaal niet ziet vechten in nederland, maar alleen in japan, uit te joelen als hij heeft gewonnen. En later vind het nederlands publiek het ook raar dat sommige top vechters niet meer in nederland willen vechten.

En wat ik ook typisch vond was toen Albert Kraus tussen het publiek liep later na de wedstrijd, hadden die personen (de in het publiek drinkende en blowende fans van een niet nader te noemen vechter (want daar doe je die vechter geen plezier mee om hun met hem in verband te noemen)) toen ze langs Kraus liepen toevallig niet het lef om Kraus uit te joelen.

HAY
30-11-2008, 15:12
hier kun je de helegala bekijken!
dubbelklik op play..
buakaw is zeker bestolen!

Virus
30-11-2008, 15:38
play?

El Bambino
30-11-2008, 15:53
Ok dat over de uitslag gediscussierd kan worden, vind ik tot daar aan toe, ik d8 persoonlijk ook, dat buakaw meer punten had gescoord met de snoeiharde lowkicks, ondanks dat Kraus meer naar voren vocht. Daar kan de jury ook naar gekeken hebben. maar om dan Albert Kraus te gaan uitjoelen als hij wegloopt vind ik laag en laf. Hij kon er ook niks aan doen dat de jury zo oordeelde. En dan nog, hij heeft er een erg mooie partij neergezet. Vond het een erg mooie partij, die zo blijkt, japan waardig is, maar niet nederland. Want een gedeelte van het nederlands publiek vind het blijkbaar gewoon om iemand die je normaal niet ziet vechten in nederland, maar alleen in japan, uit te joelen als hij heeft gewonnen. En later vind het nederlands publiek het ook raar dat sommige top vechters niet meer in nederland willen vechten.

En wat ik ook typisch vond was toen Albert Kraus tussen het publiek liep later na de wedstrijd, hadden die personen (de in het publiek drinkende en blowende fans van een niet nader te noemen vechter (want daar doe je die vechter geen plezier mee om hun met hem in verband te noemen)) toen ze langs Kraus liepen toevallig niet het lef om Kraus uit te joelen.

Daar heb je gelijk in, dat het publiek niet mee eens was met de uitslag prima, maar dat ze Kraus uitfloten ging te ver!

ZanZaiZuk
30-11-2008, 16:17
Feit:
Buakaw WOP vs Kraus - daar kun je gewoon niet over discusseren het lag er veel te dik op, dan nog dat toneeltje van kraus, wat ben ik blij voor de eerste keer dat het publiek zich tegen een vechter keert.

Mening:
Youssef Adgam vs Jordy vd Sluis - was onbeslist. Zelfs met die terechte of onterechte openbare waarschuwing niet geen correcte uitslag, youssef was baas en jordy had er duidelijk geen zin meer in.

Kaas vs Main - Heeft Kaas het nu echt verdiend om bestolen te worden omdat hij de man was die combineerde, de punten maakte. En Main kwam af en toe eens door met korte combinaties van meestal 1 stoot op dekking, 1 of 2 knieen naar het hoofd die niet echt veel schade hadden. Main zat echt niet in zijn spel gisteren.

Orono vs Chabari - Chabari had het publiek voor zich, kwam af en toe eens door met paar stoten en toen hoorde je direkt het publiek. Maar Orono trapte zeker 2x meer als Chabari. Maakte ook meer knieen en was zeer gevaarlijk. Moeten we nu al allemaal apparte bokslessen gaan volgen om een partij te kunnen winnen, het is nog altijd Thaiboxen dacht ik.

Drago vs Chahid - Tweede ronde overduidelijk voor Chahid wat een knokker, maar eerste ronde vond ik onbeslist en laatste voor Drago.

Jammer voor de sport en vooral voor de vechters.

rafi
30-11-2008, 17:48
je zou maar geld hebben in gezet op kickbets. dan moet je rekening gaan houden wat de wfca gaat doen.

blackadder
30-11-2008, 18:06
Ik heb zelf deze wedstrijd niet gezien maar uit reacties heb ik vernomen dat Buakaw zwaar bestolen is in deze partij. Nu vraag ik me af of de hoge bobo's hier niks aan kunnen doen? Ik bedoel als ik aandelen of een grote inbreng zou hebben dan zou ik die juri nooit meer aannemen en zelfs deze partij terugdraaien met een winst voor Buakaw! Aan de andere kant, dit gebeurt al eeuwen en overal in deze sport dus waar heb ik het over:whistling:
Nou ja. Vorige keer werd Kraus bestolen in Japan nu Pramuk in NL.
The balance in the force has been restored.
Ik heb de partij ook nog niet gezien dus ga ik maar af op het geschrevene.

Mephisto
30-11-2008, 18:17
Feit:
wat ben ik blij voor de eerste keer dat het publiek zich tegen een vechter keert.


Tja, ik ben bang dat dit meer over jou zegt dan over het publiek of de vechters...

boola
30-11-2008, 18:38
helaas is het publiek in nederland grotendeels altijd negatief niet alleen bij kickboksen ,weten het altijd beter en kunnen het ook nog beter van de zijkant er is geen respect meer voor sportmensen en ook naast de sport hellaas niet meer. De beleving in andere landen is tien keer beter en mooier ook om bij te zijn .

YoMarK
30-11-2008, 18:38
wat ben ik blij voor de eerste keer dat het publiek zich tegen een vechter keert.
:thown: Kraus uit gaan joelen slaat helemaal nergens op, ook niet als hij onverdient gewonnen zou hebben. Hij gaat er altijd helemaal voor, heeft misschien niet de beste techniek, maar wel de beste vechtersmentaliteit.
Kraus is in het verleden vaak genoeg 'bestolen' trouwens, soms zit het mee en soms zit het tegen.

761217186
30-11-2008, 18:39
Ik heb het filmpje net gezien, er zater mooie partijen tussen, een paar er van waren behoorlijk omstreden.

blackadder
30-11-2008, 18:39
Tja, ik ben bang dat dit meer over jou zegt dan over het publiek of de vechters...
x2

blackadder
30-11-2008, 18:42
helaas is het publiek in nederland grotendeels altijd negatief niet alleen bij kickboksen ,weten het altijd beter en kunnen het ook nog beter van de zijkant er is geen respect meer voor sportmensen en ook naast de sport hellaas niet meer. De beleving in andere landen is tien keer beter en mooier ook om bij te zijn .
Ach ik weet niet hoor. Eikels die alles beter weten en kunnen, zodra ze 6 biertjes achter de kiezen hebben, heb je overal tussenzitten.

boola
30-11-2008, 18:52
daar heb je gelijk in maar in andere landen drinken ze ook en hebben ze respect voor hun eigen sporters en blijven ze er achter staan wat er ook gebeurd

TOON
30-11-2008, 19:19
das bij de UFC ook niet altijd overigens...

Mashkadov
30-11-2008, 19:20
Ik heb gisteren 2 x boe geroepen:

- Sahin Yakut - Imro Main
- Albert Kraus - Buakaw Por Pramuk

Ik en mijn kameraden uitten ons ongenoegen jegens de jury. Ik denk ook dat de meesten hun protest tegen de jury was en niet tegen de vechters. Kraus heeft niks verkeerd gedaan, de jury wel.

SebasMMA
30-11-2008, 19:21
2 van de meeste overduidelijke hometown decisions die ik ooit gezien heb. Echt smerig bestolen die twee Thai's.

Kaas is ook genaaid. Jury zat de punniken tijdens deze matches ofzo?

Myny
30-11-2008, 19:37
"Ik en mijn kameraden uitten ons ongenoegen jegens de jury. Ik denk ook dat de meesten hun protest tegen de jury was en niet tegen de vechters. Kraus heeft niks verkeerd gedaan, de jury wel."

X2, ik had ook het gevoel dat het overgrote deel van het publiek echt wel niet tegen Krauss was, maar wel degelijk tegen zijn overwinning (die er in mijn ogen ook geen was) ...

Vond staande ovaties voor buakaw daarna wel mooi. Publiek had gesproken ;-)

ZanZaiZuk
30-11-2008, 23:33
Ik boede omdat ik het HELEMAAL niet rechtvaardig vond en omdat het de eerste keer was dat het publiek reageerde op een discutabele uitslag, en wat julllie denken over mij vind ik helemaal niet erg. Ik zweette gewoon van nijdigheid omdat het al bijna heel de avond rare uitslagen waren maar kraus tegen buakaw ging er gewoon radicaal over. En als ik de partij herzag viel het me op dat kraus wel heeeel zeker was van zijn stuk. Als ervaren vechter voel je wel aan dat je verloren of gewonnen bent. Kraus heeft al genoeg partijen gedaan om te weten dat hij verloren had en toch was het alsof hij al van vooraf wist dat hij 'gewonnen' had. Laatste keer dat ik over die partij schrijf want ik blijf me erin ergeren is niet goed voor de gezondheid;)

boola
01-12-2008, 10:40
ik heb gister partij gekeken op video moet eerlijk zeggen vond het een duidelijke overwining van buakaw en wel raar dat kraus zo zeker was van zijn zaak. Vind het eigelijk vreemd dat ze perry niet hebben laten winnen kon er ook nog wel bij. maar op papier telt de overwinning van kraus wel.Waarom nu geen uitleg van de wfca

MB667
01-12-2008, 13:48
Staande ovatie toen Buakaw langs liep was begrijpelijk, maar toen Kraus er langs liep werd hij en niet de jury uitgefloten. Dat de jury het verkloot heeft, is niet de fout van Kraus. Nu hou ik er ook over op;)

JeMalleMoer
01-12-2008, 13:57
ik heb gister partij gekeken op video moet eerlijk zeggen vond het een duidelijke overwining van buakaw en wel raar dat kraus zo zeker was van zijn zaak. Vind het eigelijk vreemd dat ze perry niet hebben laten winnen kon er ook nog wel bij. maar op papier telt de overwinning van kraus wel.Waarom nu geen uitleg van de wfca

Het is wel inderdaad typisch van kraus om na de partij zijn handen in de lucht te houden alsof hij gewonnen heeft. Dat doet hij namelijk wel vaker wanneer het zoals bij deze partij duidelijk is dat hij verloren heeft.

Hij liep volgensmij ook langs het publiek met zijn handen in de lucht. Misschien waardeerde het publiek dat niet echt.

El Bambino
01-12-2008, 19:18
Ik boede omdat ik het HELEMAAL niet rechtvaardig vond en omdat het de eerste keer was dat het publiek reageerde op een discutabele uitslag, en wat julllie denken over mij vind ik helemaal niet erg. Ik zweette gewoon van nijdigheid omdat het al bijna heel de avond rare uitslagen waren maar kraus tegen buakaw ging er gewoon radicaal over. En als ik de partij herzag viel het me op dat kraus wel heeeel zeker was van zijn stuk. Als ervaren vechter voel je wel aan dat je verloren of gewonnen bent. Kraus heeft al genoeg partijen gedaan om te weten dat hij verloren had en toch was het alsof hij al van vooraf wist dat hij 'gewonnen' had. Laatste keer dat ik over die partij schrijf want ik blijf me erin ergeren is niet goed voor de gezondheid;)

Op de tribune liet het volk zijn stem horen door uit te fluiten, achteraf vind ik het een goede maatregel om die valse jury duidelijk te maken dat ze fout bezig zijn en dat het volk gerechtigheid wilt. Viva la revolution...:thup:

oliebol
01-12-2008, 20:16
Dan vind ik het nog lullig dat Kraus daar de dupe van moet zijn, hij traint zich kapot voor dat gevecht en staat er toch wel tegen een van de beste vechters in zijn klasse en wint deze dan wel met een onterechte beslissing. Daar kan hij dan toch niet veel aan doen? Het lijkt mij iig flink kut om door zoveel mensen uitgefloten te worden als ik net alles wat ik kon gegeven had om die mensen een mooie partij te laten zien. Ik snap wel dat veel mensen het er niet mee eens zijn maar ik vind het dan wel jammer dat een vechter daar dan ook de dupe van word.

YoMarK
01-12-2008, 20:28
Heb de partij zojuist gezien.
Kraus heeft toch wel wat meer punten heeft gescoord met boxen, Buakaw heeft echter maar een paar keer het gezicht van Kraus geraakt in de hele partij. Buakaw domineerde echter wel de partij met snoeiharde lowkicks en trappen op de dekking, en Kraus vloog af en toe als een poppetje door de ring.
Al met al denk ik ook dat het een onterechte beslissing was(Buakaw domineerde de partij), maar als trappen op de dekking niet tellen(hoe zit dat?) dan zou het puur op punten misschien best Kraus geweest kunnen zijn.

Triest is wel dat Kraus werd uitgefloten door het publiek met z’n zoontje op z’n schouders, terwijl hij net 3 ronden lang er VOLLE bak voor was gegaan.

Mashkadov
02-12-2008, 18:10
Voor diegenen die er niet live bij waren: het boegeroep was vooral gericht op de jury en niet op Albert Kraus. Althans zo hebben wij het opgevat.

chickenwing
02-12-2008, 18:21
buakaw had gewonnen.
en kaas is ook goed genaaid door de jury.

Mashkadov
02-12-2008, 18:26
De winst van Kaas was dan nog eens minder discutabel.

Zou die jury zich toch een beetje schamen?

Fasada
02-12-2008, 18:26
Ja dat van Buakaw was duidelijk te zien maar ik vond de beslissing Kaas - Main ook te bizar voor woorden... Maar is een extra ronde niet meer mogelijk?