PDA

View Full Version : Showtime en WFCA???



luc
01-12-2008, 00:02
Showtime en WFCA ?

Zoals iedereen weet ben ik gelinkt aan zowel Showtime als WFCA.
Daar ik vandaag een dertigtal telefoontjes kreeg van alle kanten,wil ik voor een keer even mijn mening op internet venttileren.
Let op: dit is mijn persoonlijke mening.
Showtime heeft geen eigen juryleden, maar huurt hiervoor de WFCA in.
Showtime is enkel de organisator, en heeft dus niets, maar niets te zien met juryuitslagen.
Deze 2 feiten moet iedereen absoluut gescheiden houden.
Simon Rutz, Youssef, hebben maaaaaanden naar dit evenement toegewerkt, de organisatie was top, dat was hun job.
De telefoontjes die ik kreeg, waren allemaal positief, enthousiast, kortom, leuk voor mij, omdat ik redelijk ingeburgerd ben in Showtime.
Ik heb iedereen hetzelfde gezegd, 8 Februari zal het beter zijn, Simon kennende, leert hij hier weer uit, en gaan er wat dingetjes aangepast worden.
De juryuitslagen, ja.... het was op zijn minst vreemd te noemen, kut voor de organisators die hier door hun evenement wat glans zagen verliezen.
Wat me wel plezier deed, was dat elke persoon die me belde in een keer kaarten bestelde voor de Lotto, en de Arena amsterdam.

Myny
01-12-2008, 00:06
Inderdaad wel jammer dat het feit dat het een topgala was in de schaduw komt te staan van enkele juryuitslagen.

Ik vond het gala ook echt wel goed. Goede partijen, goed georganiseerd!
Was een leuke avond!

HUNTER
01-12-2008, 00:07
ik was er niet bij gisteren maar ik heb wel veel discussie gehoord over de uitslagen.

iets dat er niet was op het gala van vandaag op slamm, waar (op de wfca na) de beste jury en scheidsen van nederland bij elkaar waren. Dit is iets dat vaker dient te gebeuren. We moeten gewoon naar 1 bond toe, die de beste mensen kan afvaardigen naar de grote gala's.