PDA

View Full Version : Wat vonden jullie van Slamm 5 ?



Wheelie
01-12-2008, 00:24
Ben net thuis, gala was mooi op tijd afgelopen en dat is ook wel eens fijn.

Ik vond het een top gala met enkele hele mooie partijen.
Holzken vs Pique was een mooie afsluiter, veel spanning en beide hadden veel fans
Deze hal is echt heel mooi en was volgens mij uitverkocht, volle tribunes met goed publiek.
De catering op het VIP terras was dik in orde en het was heel gezellig met zoveel Mixfight members.
Slamm V was gewoon top, dit keer alles goed geregeld volgens mij maar ik weet niet hoe de catering boven was ;)

Hier de prijswinnaars die genieten van hun VIP tafel

http://i36.tinypic.com/2iaajbs.jpg

http://i35.tinypic.com/xbml93.jpg

http://i36.tinypic.com/rjpqhg.jpg

http://i38.tinypic.com/2dup9i.jpg


Backstage was het ook erg gezellig ;)

http://i36.tinypic.com/ae1keu.jpg

HUNTER
01-12-2008, 00:28
ik vond het idd ook top!!! Maar dat heb ik nu al 5 x gezegd geloof ik!!!

Tony
01-12-2008, 00:29
Zo... ikke is ook net terug in het zuiden des lands... Heb me super vermaakt daar..

Dus, Mixfight, maar vooral ook SLAMM, THANKS!!!

De echte "report" krijgen jullie nog (samen met wat beelden en een filmpje)...

Effe snel:
Locatie: TOP!!! Echt supermooie hal. Het grote videoscherm was super.
Partijen: TOP!!! Ik ben niet zo van het thaiboksen.. maar damn, ik heb me wat vete partijen gezien zeg.. Denk dat mijn persoonlijke topper die van Menno Dijkstra was... damn. vet.
Catering/VIP: goed geregeld... champagne stond al klaar.. en met regelmaat kregen we drank en voedsel :)

Dus.... al met al.. TOP!!

micha
01-12-2008, 00:35
Top wheelie heeft mijn avond helemaal goed gemaakt. ik heb tony pigdog en chief en glenn ontmoet. Natuurlijk ook Roy en Mickey. Ronald en mataleo heb ik aan het werk gezien. Alleen miste ik Sabby

Tony
01-12-2008, 00:37
Owja... hoogtepunt van de avond..

Micha eindelijk in het echt gezien :lol:

$un$hine
01-12-2008, 00:42
Heerlijk gala! Geen commentaar te leveren en de bami was goed te doen ;).
Leuke opkomsten, verre van saaie partijen, Thailand heeft het mooi gedaan ondanks alle ellende om hier te komen.

@ Wheelie, thnx 4 the backstage - MK heeft een paar superfoto's met z'n 'helden'.
En die Miss was ook niet mis (leuk idee die paint)

Truste

Immortal
01-12-2008, 00:46
Ja Menno Dijkstra is echt 1 van de hardste en stugste vechters van dit moment! Brian werd helemaal gek kwam er geen moment doorheen......




Zo... ikke is ook net terug in het zuiden des lands... Heb me super vermaakt daar..

Dus, Mixfight, maar vooral ook SLAMM, THANKS!!!

De echte "report" krijgen jullie nog (samen met wat beelden en een filmpje)...

Effe snel:
Locatie: TOP!!! Echt supermooie hal. Het grote videoscherm was super.
Partijen: TOP!!! Ik ben niet zo van het thaiboksen.. maar damn, ik heb me wat vete partijen gezien zeg.. Denk dat mijn persoonlijke topper die van Menno Dijkstra was... damn. vet.
Catering/VIP: goed geregeld... champagne stond al klaar.. en met regelmaat kregen we drank en voedsel :)

Dus.... al met al.. TOP!!

micha
01-12-2008, 01:06
Owja... hoogtepunt van de avond..

Micha eindelijk in het echt gezien :lol:


:crying:

Mickey
01-12-2008, 01:16
Heb me super vermaakt! Vond de gehele aankleding schitterend!
Met name complimenten voor de begeleidende filmpjes van de vechters!
Ik vind zulke extra dingen altijd super!

Locatie en sfeer waren goed!
De catering was ook prima! Hoewel de bamibakjes ff zoeken waren!

Normaal ben ik ook meer een MMA fan, maar dit werk met ellebogen zag er super spectaculair uit! Geweldig om te zien!

Al met al een super gala!

marcelt
01-12-2008, 07:57
(post het hier nog maar eens)
Lekker vroeg klaar. Catering dit jaar in orde.
Was wel Mixfight gala. Zag Wheelie, Justi en Ronald tussen de VIPS Mama en Hunter aan de overkant, groot Mixfight logo op scherm, reclame voor Richelieu in de ring en reclame voor Fight Scene (Payap & Richelieu Productions) op het scherm. Heb ook nog even met Geronimo gesproken en hem gecomplimenteerd met Sansaar die even gehakt maakte van Im On. Dat was tof. Verder vond ik Dijkstra Brian LAJ goed deklasseren, dat deed Saenchai nog erger met Verresen. Mosads kostje is gekocht met WBC wereld titel en overwinning op Anuwat op zak. Wat een upset ! Ze kunnen hem en Petrosyan alvast selecteren voor de K1 MAX NL. Bovy won vrij snel door medische interventie, dat was jammer. De wedstrijd van Simson was niet heel spannend , maar Ryan telt weer helemaal mee met WBC titel veroverd op Langkronsam. Sayaknoi vs Tyarti was een hele toffe partij. Viel me op dat Fikri een hoop keer doorkwam met ellebogen. Holzken - Pique begon wat saai maar werd naar het eind toch wel tof, vooral sensationeel einde natuurlijk. Tot slot viel de wedstrijd van Schneidmiller wat tegen. Wat teveel slecht clinchen. Dennis had wel snelle mooi combi's en zijn tegenstander deed het best goed in zijn eerste A partij.
W.b. de prijswinnaars; waar zijn de Mixfightshirts?
Enne Tony mag sowieso geen prijs meer winnen; hij is niet eens liefhebber:boos:
__________________

Tony
01-12-2008, 08:59
W.b. de prijswinnaars; waar zijn de Mixfightshirts?

Enne Tony mag sowieso geen prijs meer winnen; hij is niet eens liefhebber:boos:


Deze jongen is vanaf nu wel een liefhebber... Ik heb me echt super vermaakt met al die muaythai partijen... Nooit gedacht dat ze zo spannend konden zijn.. Echt top.

En w.b. de mixfight shirts.... Deze lagen in de was omdat ik ze al 5 dagen per week aan heb.

Ringmaster
01-12-2008, 09:24
Supergala! In tegenstelling tot vorig jaar vond ik dit jaar alles echt goed geregeld. Het schema verliep lekker strak en er was ook genoeg te kanen.

Heb een aantal erg mooie partijen gezien. Zo zette Marvin Sansaar even het een en ander recht door met zuiver geplaatste stoten in de eerste ronde op KO te winnen. Verder vochten Mosab Amrani en Anuwat Keawsamrit een bikkelharde strijd, die Amrani uiteindelijk won door een flinke scheur in het gezicht van Anuwat.

Mixfight bedankt!

Khanom Thom
01-12-2008, 09:41
Ik heb genoten!

Goed georganiseert gala met mooie partijen die vlot doorliepen. Natuurlijk Sansaar die zich weer op de kaart heeft gezet door te winnen van Thanit binnen 2 minuten. Ik ben na die partij nog even naar de kleedkamer gegaan om met Angelo, Thanit en de rest van de crew van Angelo Gym te kletsen en te socializen... Ik heb afgesproken met Angelo dat deze partij er nooit meer komt. Dat komt Roy en mij niet ten goede, hahahaha...
Partij van Mosab tegen Anuwat vond ik ook echt een vuurwerk partij, helaas heb ik de partij van Menno tegen Brian niet gezien omdat we een feestje aan vieren waren in de kleedkamer na de overwinning van Sansaar
Verder veel bijgekletst met veel MF leden, was leuk jullie weer te zien!

Kortom... ik heb genoten!!

HUNEBED
01-12-2008, 11:13
Chief, heb je je handjes netjes boven de tafel gehouden?

MataLeo
01-12-2008, 11:46
Heel professioneel, mooi en verzorgd GALA (idd met hoofdletters) als ik het mag zeggen ........
Zowel voor als achter de schermen waren personen professioneel maar wel op een rustige manier in de weer om de avond te doen slagen.

Vooral de organisatie wil ik prijzen omdat zij mensen hebben "ingehuuurd" die het klappen van de zweep kennen, vooral de personen achter de schermen wil ik hierbij een grote veer in ...... steken. Met name Kevin, Roy en "Jeroen" (jij weet wel wie ik daar mee bedoel)
Hierdoor heb ik denk ook mooiere foto's kunnen maken ...........................

Een dikke OSU voor SLAMM.

payap
01-12-2008, 11:59
Het is geen geheim dat ik af en toe de organisatie van Slamm meehelp maar de onderstaande mening is puur die van mijzelf als persoon hoe ik deze avond heb beleefd.

Heb een fantastische avond gehad. Iedereen weet dat ik een groot fan van het echte muaythai ben en met deze partijen op de Thaise regels zat ik af en toe zo diep in de partij dat ik gewoon vergat om mn foto's te schieten. Heb veel spektakel gezien maar de man van de avond is zonder meer Mosab Amrani. Wat zette deze een beuk partij neer met Anuwat zeg.

Top was ook dat ik mensen van diverse bonden samen zag werken (zag UMC, IRO en Nover mensen) en er was geen discutabele uitslag te bekennen en de grote WMC (world muaythai organistion)erbij was. De belts kwamen met de vechters over uit Thailand.

Organisatie

Deze was perfect geregeld. Verleden keer gingen er een aantal zaken goed fout met oa te veel partijen en een catering die ingehuurd (verplicht bij de sporthal) was die totaal zijn werk niet aankon. De organisatie van Slamm heeft zich de kritiek goed aangetrokken en rechtgetrokken door Milco Lambrecht dit te laten regelen. Die is zonder twijfel de kwaliteitsman in ons land wat betreft gala's strak en goed te alten verlopen. Verder ook top dat men de prijs met 35 euro betaalbaar heeft gehouden.

Fotograaf

Van te voren een heerlijke surinaamse maaltijd gehad waarbij ik iets te kwistig met een sausje over mn eten aan het strooien was. Hierdoor zou ik bijna een mn eentje de hele drank voorraad hebben opgemaakt want het bleek een soort sambal te zijn. Hele avond goed voorzien van drinken. En fijn met mijn collega's samengewerkt. Van te voren samen relax de ring verkennen en onderling de plekken in samenspraak verdelen.

Ram Muay

Min puntje (maar nu ga ik voor velen zitten mierenneuken) vond ik dat de Thaise muziek heel vroeg werd afgekapt tijdens de ram muay om deze kort te houden. Dit was begreep ik om de vaart in het gala te houden. Maar ja ik ben erg fan van het echte muaythai en ook van de ram muay. Maar kan begrijpen dat veel mensen niet vijf keer een hele lange ram muay willen zien.

Verheug me nu al op de volgende Slamm!!

onne1983
01-12-2008, 12:16
Ik sluit me helemaal bij je aan Chris! Top gala! en die ram muays waren ook het enige minpuntje voor mij! Zonde dat die zo werden afgekapt!

Octavius
01-12-2008, 12:16
Heb er zelf weinig van de partijen mogen meemaken maar ben blij om te horen dat de mensen zich hebben vermaakt!

Richelieu
01-12-2008, 12:21
http://i36.tinypic.com/rjpqhg.jpg

Ik zie op de foto een muffe MMA liefhebber enorm genieten van een MT gala met een mooie dame naast hem. Hoop dat alle prijswinnaars een leuke avond hebben gehad!

Tony
01-12-2008, 12:24
http://i36.tinypic.com/rjpqhg.jpg

Ik zie op de foto een muffe MMA liefhebber enorm genieten van een MT gala met een mooie dame naast hem. Hoop dat alle prijswinnaars een leuke avond hebben gehad!

Zekers te weten dat wij ons vermaakt hebben daar :)

We hopen volgende keer weer een tafel te krijgen... dus geachte SLAMM organisatie.... PLEASEEEEEE :)

shangla
01-12-2008, 12:31
Goedemiddag!!!

Nou.... In 1 woord Fantastisch!!!!:D

Ik heb echt genoten vanuit de vip en backstage.Lekker rond kunnen lopen en foto's schieten:D
Heb m'n ogen uitgekeken backstage en vooral op de partijen zoals Marvin vs Thanit en de partijen tegen de Thais. Mosab vs Anuat!
Het gala zag er super uit!En lekker optijd afgelopen. Mooi vol met publiek, de vip werdt goed verzorgd met eten en drinken en er was een gezellig sfeertje;) Vond 't dan ook erg gezellig met Tony, Garcia en Chief aan tafel:D(en de rest natuurlijk ook)
Mixfight+Slamm BEDANKT!! nogmaals HEB GENOTEN!!!!!! Volgende keer weer??:p haha
http://94.100.113.135/421900001-421950000/421948301-421948400/421948376_5_SJUh.jpeg

Tony
01-12-2008, 12:46
Toffe foto meid.. Wanneer heb je die nog kunnen nemen? Aan het eind vd avond ergens?

chief108
01-12-2008, 12:57
Ram Muay

Min puntje (maar nu ga ik voor velen zitten mierenneuken) vond ik dat de Thaise muziek heel vroeg werd afgekapt tijdens de ram muay om deze kort te houden. Dit was begreep ik om de vaart in het gala te houden. Maar ja ik ben erg fan van het echte muaythai en ook van de ram muay. Maar kan begrijpen dat veel mensen niet vijf keer een hele lange ram muay willen zien.

vond de muziek tijdens de partijen juist een minpuntje...
de dj schijnt maar 1 deuntje te hebben ofzo :p

was perfecte avond
meer volgt in verslag

shangla
01-12-2008, 14:12
Toffe foto meid.. Wanneer heb je die nog kunnen nemen? Aan het eind vd avond ergens?

Toen jullie weg gingen ging ik nog even naar de wc en daarna ging ik binnen nog even neuzen voor wat foto's en toen......... liep ik naar buiten en stonden ze recht voor m'n neus:D:D hehe:thup:
Ja dat kon ik natuurlijk niet overslaan:thup:

Tony
01-12-2008, 14:13
you go girl :)


goed bezig!

Slome
01-12-2008, 14:32
Ik zat dan wel geen VIP, maar heb over al en nergens gezeten... En vanuit elk stoeltje heb ik het goed kunnen zien... De sfeer was top. De partijen top!

Wel merk ik dat ik een verwend mannetje ben. Al snel wil ik partijen als Diender vs Bellani (van Tough is Not Enough-Ahoy) dat zit er natuurlijk niet altijd in.

En ook lkkr optijd thuis! Een dikke pluim voor Slamm!!:thup:

Fasada
01-12-2008, 16:59
Het was echt een super gala!! Alles was goed geregeld en alles liep op tijd door waardoor het heerlijk was om op tijd thuis te zijn.

Mijn complimenten gaan uit naar de organisatie samen met -denk ik- de beste organisatori Milco die de regie goed in handen had... TOP!!

Wat mij betreft samen met Arena het evenement van het jaar!!!

Slome
01-12-2008, 17:03
ik wil er nog ff aan toevoegen dat ik meneer de ringspeaker liever niet terug zie... Ik stoor me aan hem...

Garcia
01-12-2008, 17:51
Wat een supergala was dat zeg. Strak georganiseerd en mooi op schema. Leuke opkomsten en mooie partijen.

Kan nu al niet wachten op de volgende keer.

Slamm ga zo door!!

brittje-x
01-12-2008, 18:20
Ik wil eerst MIXFIGHT en natuurlijk SLAMM heel erg bedanken voor de mooie prijs (VIP plaatsen) die wij gewonnen hebben!!!

Om twaalf uur reden we aan vanuit belgie... aardig eindje rijden dus...
Best wel zenuwachtig ... hoe zouden die mensen van mixfight zijn??

Nou dat viel dus keigoed mee... super aardige mensen die er een leuke avond van wilde maken ...

Dan waar we natuurlijk voor gekomen waren... De wedstrijden...
Heel de avond was mooi strak georganiseerd en er ware vele mooie partijen te zien...
Vele partijen zien eindige door medische interventie... dat heb je met ellebogen...
En het moet er natuurlijk ff bij ( want de belg moet elkaar steunen)... :cool2:
Nico Veressen... Nu ga er maar aanstaan... Naar wat ik hoorde was zijn tegenstander de beste van thailand en durfde niemand anders...
Hij is dan toch maar de volle rondes blijven staan.

En wat een knalpartij om af te sluiten...!!! Zelfs van de opkomst kreeg je al rillingen... Holzken vs pique

Ik wil even melden... Onze gastheer was echt super aardig en heeft zich volledig ter onze beschikken gesteld...

Nog even de groetjes doen aan de mensen aan onze tafel ;)

Ene Mixfight als jullie ooit een reporter (of 2) nodig hebben voor in belgie ofzo laat maar iets horen...

xx

Tony
01-12-2008, 18:29
haa britt, Blij dat je het leuk gehad hebt!
Jullie zijn veilig thuis gekomen dus? :)

Tony
01-12-2008, 18:40
Ik heb net eens ff snel mijn foto's en filmpjes bekeken...
zit aardig wat bruikbaar materiaal tussen... Morgenavond heb ik vrij als het goed is. Dan zal ik alles editen en uploaden.

komt goed..

ff snelle preview:

http://www.planetdust.nl/pics/sl1.jpg

http://www.planetdust.nl/pics/sl2.jpg

http://www.planetdust.nl/pics/sl3.jpg

http://www.planetdust.nl/pics/sl4.jpg

http://www.planetdust.nl/pics/sl5.jpg

king
01-12-2008, 20:58
Het was strak georganiseerd, de locatie was top en de partijen waren geweldig. Ik heb me uitstekend vermaakt! Complimenten voor Slamm!

Richelieu
01-12-2008, 22:25
Ene Mixfight als jullie ooit een reporter (of 2) nodig hebben voor in belgie ofzo laat maar iets horen...


Dat zullen we zeker in ons achterhoofd houden..;)

BoysNoize
01-12-2008, 22:40
Toffe foto meid.. Wanneer heb je die nog kunnen nemen? Aan het eind vd avond ergens?

Heb je de gezichten van die Thais gezien....dan was jou vraag niet echt nuttig he ;)..
Tenminste ik denk niet dat ze met die blauwe plekken en snijwonden zijn begonnen :)

Tony
01-12-2008, 22:58
ik vroeg me dat af omdat we nagenoeg tegelijk weg gingen, vandaar. en bij de uitgang van de vip zag ik toen geen thais staan, vandaar dus mijn vraag, sherlock ;)

maar idd over t algemeen hebben die vechters die cuts na een gevecht ja :)

Ronald
01-12-2008, 23:10
Het was echt een topgala. Zonder meer één van de betere van het afgelopen jaar. Strakke organisatie, top publiek, gezellige sfeer en mooie partijen.

Mosab Amrani was gisteren voor mij echt de vechter van de avond. Echt klasse wat die jongen liet zien. Ik kende hem eigenlijk amper, maar na wat hij gisteren liet zien hoop ik dat promotors hem vaker op grote evenementen zetten.

PigDog
02-12-2008, 00:18
Over de cuts gesproken: ik was niet zo blij met sommige medische interventies. Vooral de cuts onder het oog waren i.m.o geen reden om de partij te stoppen. Het waren geen heftige bloedende wonden, er was geen spierweefsel beschadigd (heb de thais na afloop nog gezien) dus de vechter had geen nadeel van de cut. Dat heb je wel als er bijvoorbeeld bloed in je oog loopt en je het zicht belemmerd. Hoewel ik deze ringarts één van de beste vind, heb ik wel mijn bedenkingen over de nederlandse maatstaf voor interventie. In de amerikaanse bokswereld laten ze iemand lachend doorvechten en over Thailand hebben we het al helemaal niet...

Enkele partijen zijn jammer genoeg voortijdig gestopt.

Dit was effe een kritische noot in een verder uitmuntend georganiseerd gala.

DUTCHDEATH
02-12-2008, 00:41
Fotograaf

Van te voren een heerlijke surinaamse maaltijd gehad waarbij ik iets te kwistig met een sausje over mn eten aan het strooien was. Hierdoor zou ik bijna een mn eentje de hele drank voorraad hebben opgemaakt want het bleek een soort sambal te zijn. Hele avond goed voorzien van drinken. En fijn met mijn collega's samengewerkt. Van te voren samen relax de ring verkennen en onderling de plekken in samenspraak verdelen.

(het "luxe" leventje van een ringside fotograaf, hahaha !)
Ik had honger en dorst toen ik thuiskwam was gewoon geen tijd voor backstage.......maar heb wel een geweldige dag gehad !)
:thup:Was gezellig en leuk samengewerkt, TNX :D

MataLeo
02-12-2008, 01:11
: - ( Bij mij staat niet zoveel onder de streep ....................

Tony
02-12-2008, 08:24
Over de cuts gesproken: ik was niet zo blij met sommige medische interventies. Vooral de cuts onder het oog waren i.m.o geen reden om de partij te stoppen. Het waren geen heftige bloedende wonden, er was geen spierweefsel beschadigd (heb de thais na afloop nog gezien) dus de vechter had geen nadeel van de cut. Dat heb je wel als er bijvoorbeeld bloed in je oog loopt en je het zicht belemmerd. Hoewel ik deze ringarts één van de beste vind, heb ik wel mijn bedenkingen over de nederlandse maatstaf voor interventie. In de amerikaanse bokswereld laten ze iemand lachend doorvechten en over Thailand hebben we het al helemaal niet...

Enkele partijen zijn jammer genoeg voortijdig gestopt.

Dit was effe een kritische noot in een verder uitmuntend georganiseerd gala.

jups mee eens.. Wij hebben ook een aantal keren raar opgekeken toen er weer een stoppage door medische interventie plaatsvond. (denk iedereen wel)

Anyway, leuk om je een keer in real life te zien (zonder je baard)

Tony
02-12-2008, 09:58
he tony, wat een topfoto van rashid belaini, melvin manhoef en mike passenier. Wil ik graag bestellen bij je. groet roy

Roy, thanks voor je compliment.. Ik heb je een PM gestuurd.

Ringmaster
02-12-2008, 10:03
Het was echt een topgala. Zonder meer één van de betere van het afgelopen jaar. Strakke organisatie, top publiek, gezellige sfeer en mooie partijen.

Mosab Amrani was gisteren voor mij echt de vechter van de avond. Echt klasse wat die jongen liet zien. Ik kende hem eigenlijk amper, maar na wat hij gisteren liet zien hoop ik dat promotors hem vaker op grote evenementen zetten.

Zo is het!

phranq
02-12-2008, 10:08
Over de cuts gesproken: ik was niet zo blij met sommige medische interventies. Vooral de cuts onder het oog waren i.m.o geen reden om de partij te stoppen. Het waren geen heftige bloedende wonden, er was geen spierweefsel beschadigd

Op het moment van stoppen was er misschien geen spierweefsel beschadigd, maar wat gebeurd er als hij nog 2-3x op de wond geraakt word? Misschien is ook op dit nivo voorkomen beter dan genezen...

wrestler_nl
02-12-2008, 14:53
Ene Mixfight als jullie ooit een reporter (of 2) nodig hebben voor in belgie ofzo laat maar iets horen...



en natuurlijk als je een reporter in london nodig hebt weet je bij wie je moet zijn. Ik bedoel ufc 95 komt er al aan:D

Hendy
02-12-2008, 16:43
Ik heb net eens ff snel mijn foto's en filmpjes bekeken...
zit aardig wat bruikbaar materiaal tussen... Morgenavond heb ik vrij als het goed is. Dan zal ik alles editen en uploaden.

komt goed..

ff snelle preview:

http://www.planetdust.nl/pics/sl1.jpg

http://www.planetdust.nl/pics/sl2.jpg

http://www.planetdust.nl/pics/sl3.jpg

http://www.planetdust.nl/pics/sl4.jpg

http://www.planetdust.nl/pics/sl5.jpg

Ik zie dat we er weer een nieuwe fotograaf bij hebben :whistling:
Ziet er knap uit.. met een wegwerpcamera ;)

Jarno
02-12-2008, 17:13
Op het moment van stoppen was er misschien geen spierweefsel beschadigd, maar wat gebeurd er als hij nog 2-3x op de wond geraakt word? Misschien is ook op dit nivo voorkomen beter dan genezen...

Lijkt mij dat het profs zijn, en dat ze zelf dus dan mogen beslissen wat ze met hun gezicht willen doen...

Ben het met Pigdog eens... Boven het oog: no go, maar er onder mogen ze zelf kiezen wat ze willen...

payap
02-12-2008, 17:25
De wond was onder het oog. Wellicht zou men in Thailand doorgaan. (daar stoppen ze niet zo gauw).

Maar hieronder een foto. De wond was diep en ook erg open. Geen snee maar open. je ziet ook een redelijke ruimte tussen de boven en onderkant van de wond.

http://img243.imageshack.us/img243/1697/anuwatcw0.jpg

PigDog
02-12-2008, 18:32
Sorry, ben ik het niet mee eens... De wond staat open omdat er spanning staat op de aangezichtshuid, maar hij is niet diep, en de vasculaire schade blijkt erg mee te vallen, het bloed druipt er niet echt uit. Natuurlijk zou een scheids de vechter in de gaten moeten blijven houden en van tijd tot tijd even laten bekijken door de ringarts, maar op dit niveau laat je profs doorvechten. Maar hé, het is maar een mening, en andere meningen zijn natuurlijk welkom...

Btw: en wat als hij nou niet meer op de wond zou zijn geraakt? Of dat ze hem dichtkitten met vaseline?