PDA

View Full Version : Kenny Florian: BJ Penn is ‘human’ and ‘can be beaten’



Tony
01-12-2008, 11:58
http://mmamania.com/wp-content/uploads/2008/11/penn-florian.jpg


“With B.J., you have to keep him motivated. Hopefully after that performance he does see me as a threat and sees it as a potential great fight. I wanted to let him know that I was there and that’s how I feel about him…. I know I have a lot to learn and a lot to still improve upon, but at the end of the day, B.J. Penn is human. If he’s human, that means he can be beaten and, with the trainers that I have, I feel that anyone can be beat. I know that I’ll figure out a way to do it.”

Kenny Florian talks about the reason he called out UFC Lightweight Champion BJ Penn during his post-fight comments after defeating Joe Stevenson at UFC 91: “Couture vs. Lesnar” via first round submission (rear naked choke) to earn the title shot. It was all to keep “The Prodigy” interested in the challenges that still remain in the 155-pound class — Penn is set to fight Georges St. Pierre at UFC 94 on January 31 for his 170-pound belt. If Penn sticks around the division Florian will be his next opponent, which would also serve as Florian’s second crack at the crown — he dropped a unanimous decision to Sean Sherk in 2006 for the vacant division title. Penn also already has four defeats on his professional record (Jens Pulver, Lyoto Machida, Matt Hughes and Georges St. Pierre).

De man van 14K
01-12-2008, 15:16
ja maar niet door Florian zelf

Tony
01-12-2008, 15:19
Ik heb gezegd dat ik nooit meer tegen Florian zal wedden... behalve als ie tegen Penn moet... dus...

Maar ik zweer je... Florian wordt een hele grote... en Penn zal een flinke kluif aan hem hebben.

De man van 14K
01-12-2008, 15:23
GSP kickt Florian zijn ass.

YoMarK
01-12-2008, 15:26
GSP kickt Florian zijn ass.
Hehe, lijkt me niet dat dat gevecht er snel gaat komen trouwens. ;)
Als zou Florian ook best op 170 kunnen vechten gezien z'n lengte.

De man van 14K
01-12-2008, 16:29
Hehe, lijkt me niet dat dat gevecht er snel gaat komen trouwens. ;)
Als zou Florian ook best op 170 kunnen vechten gezien z'n lengte.


bedacht ik me later ook, daar om heb ik de post niet aangepast :D

breen07
01-12-2008, 17:24
kenflo is goed op weg en zou wel eens een verrassing kunnen zijn voor velen , een win Op BJ zou heel mooi zijn , maar een gevecht moet eerst gevochten worden, we'll see