PDA

View Full Version : Couture want's a rematch



Slome
01-12-2008, 15:55
http://www.matratz.com/wp-content/uploads/2008/11/randycouture-ufcresignation.jpg

After losing his UFC heavyweight title to Brock Lesnar a couple of weeks ago Couture feels he has the tools to beat Lesnar in a rematch.

“A rematch would be fun,” Couture said of fighting Lesnar again, in an interview on Inside MMA. “I feel like I have what it takes to win that fight. You hate to see those slip away, but some times that happens. A rematch would be cool, and obviously the Fedor fight, if there’s any way that could happen in the future. Maybe that’s changed after losing to Lesnar. Who knows?”

chief108
01-12-2008, 15:58
ja hoor... :wink:

The Bulldog
01-12-2008, 16:07
goede zaak gewoon rematch...

Tony
01-12-2008, 16:09
Opzouten met couture.. Hij heeft zijn tijd/kans gehad...

Ik zeg trouwens niet dat hij niet kan winnen van Lesnar.. Misschien heeft ie idd nu de tools in huis om Lesnar te kunnen pakken.. Maar ik hoef Couture alleen nog maar te zien tegen Nogueira of Fedor.. de rest boeit me niet.

chief108
01-12-2008, 16:13
gewoon tegen Fedor zetten idd...

die moet nog een lijstje met ex-UFC champs afwerken

breen07
01-12-2008, 16:22
Jammer voor couture maar die haalt het niet meer van deze (nieuwe) toppers en krachtmachine's. Hij zou moeten inzien dat er een tijd is van komen en een tijd van gaan en de tijd van gaan is gekomen!

weks
01-12-2008, 20:08
ik zou zeker een rematch willen zien

kooivechter
01-12-2008, 20:16
denk dat een rematch hetzelfde beeld gaat opleveren. niet echt interessant meer.zou hem wel een klasse lager willen zien tegen bijv. franklin of anderson silva

MataLeo
01-12-2008, 20:28
In ieder geval weer vuurwerk zo'n rematch !!!!

Joris
01-12-2008, 20:50
jezus, hij is meteen afgedaan op het forum... jammer hoor..

Mythildor
01-12-2008, 21:19
jezus, hij is meteen afgedaan op het forum... jammer hoor..

x2

Echt weird!

Couture is en blijft voor mij iemand die een rematch verdient wanneer ie dat wilt. Ik weet dat resultaten tellen en dat het daarop gebaseerd moet zijn, maar in Randy`s geval is men dat aan hem verplicht.

Randy = UFC

Biiyen
01-12-2008, 21:27
Denk wel dat hij een kans krijgt mocht Brock winnen van Mir/Noguiera. Hypen ze de goede man nog een keer met fight of the century bla bla. Brengt genoeg poen op.

Dutch Dynamite
01-12-2008, 22:17
Rematch...hoeft voor mij niet, helaas..would be fun...nee laat maar al heeft Couture zich wel bewezen in zijn Prime

Zanshin
01-12-2008, 22:26
Misschien heb ik een andere partij zitten kijken, maar ik vond Couture niet slecht draaien tegen Brock. Hij wist als een van de weinige steeds vanuit een nadelige positie weer terug in de staande positie te komen.
Bokstechnisch vond ik hem ook de betere, ik denk (hoopte) dat als hij niet tegen die punch was aangelopen, was het misschien wel anders afgelopen voor Brock. Conditioneel, technisch en tactisch gezien, vond ik Couture toch de betere vechter, die ondanks zijn leeftijd nog menig topper een pot kan bezorgen.

wrestler_nl
01-12-2008, 23:06
Couture verdient wel een rematch,,,,
maar ik zie hem liever tegen de verliezer van mir/minotauro

Wheelie
03-12-2008, 18:16
Opzouten met couture.. Hij heeft zijn tijd/kans gehad...


Bullshit Tony ;)

Garcia
03-12-2008, 18:26
Opzouten met couture.. Hij heeft zijn tijd/kans gehad...



Vind je nou net te aardig om negreps te geven, maar don't mess with Couture!!!

Tony
03-12-2008, 18:57
Nou die opmerking van mij over couture moet je nemen met een korrel zout..

Ik bedoelde dat hij zijn kans heeft gehad tegen lesnar..... Ik wil couture nog zien tegen fedor en tegen nogueira... dat lijkt me wel vet...

Maar om direct na je verlies alweer te bedelen voor een rematch... Nee... er zijn zat andere vechters die eerst een kans verdienen tegen lesnar..

Wheelie
03-12-2008, 19:03
Vind je nou net te aardig om negreps te geven

Dat had ik dus ook, maar hij had ze wel verdiend

Tony
03-12-2008, 19:06
:p

chief108
04-12-2008, 09:20
Vind je nou net te aardig om negreps te geven, maar don't mess with Couture!!!
kan je gewoon doen hoor...

heb ik ook wel eens gedaan als het kreng het verdiend had
hij krijgt vroeger over later toch wel weer pos reps terug


Maar om direct na je verlies alweer te bedelen voor een rematch... Nee... er zijn zat andere vechters die eerst een kans verdienen tegen lesnar..
agreed...

wil zowel Couture als Lesnar eerst wel tegen een aantal anderen zien vechten

al speelt bij Couture natuurlijk wel de leeftijd wat mee waardoor hij waarschijnlijk nu al gaat roepen dat hij een rematch wil zodat hij niet nog 3 jaar hoeft te wachten voordat dat kan

Mr 1 Leg
04-12-2008, 17:07
couture verdiend die rematch glorie tijden voorbij of niet hij is echt wel een topper ok er zijn jongere talenten maar zo gaat het nu eenmaal in het leven maar ik zie hem graag in de cage ;)

Justinian
04-12-2008, 17:12
couture verdiend die rematch glorie tijden voorbij of niet hij is echt wel een topper ok er zijn jongere talenten maar zo gaat het nu eenmaal in het leven maar ik zie hem graag in de cage ;)
Ik zie een rematch ook wel zitten. De wedstrijd verliep helemaal niet slecht. Sterker nog, ik vond zelfs dat Couture het erg goed deed. Dat hij neer ging zegt in mijn ogen niet zoveel, dat kan gebeuren. Ik acht het helemaal niet uitgesloten dat hij een rematch tegen Lesnar wel zou winnen.

Virus
04-12-2008, 17:13
Ik zie een rematch ook wel zitten. De wedstrijd verliep helemaal niet slecht. Sterker nog, ik vond zelfs dat Couture het erg goed deed. Dat hij neer ging zegt in mijn ogen niet zoveel, dat kan gebeuren. Ik acht het helemaal niet uitgesloten dat hij een rematch tegen Lesnar wel zou winnen.

+1

Mike
04-12-2008, 17:22
natuurlijk met de legend couture meteen een rematch krijgen

credits zat , zo slecht deed ie t zeker niet en bovendien moet hij dan wacht tot zn 50ste voor een rematch?

Mephisto
04-12-2008, 17:29
Jammer voor couture maar die haalt het niet meer van deze (nieuwe) toppers en krachtmachine's. Hij zou moeten inzien dat er een tijd is van komen en een tijd van gaan en de tijd van gaan is gekomen!

tja, dat roept men al toen jaar, dussss...

ik denk zelf dat hij een hoop van die zogenaamde nieuwe "toppers" met gemak oprolt en voor iedereen in MMA een waardig tegenstander is, nog niet zomaar afschrijven deze man...