PDA

View Full Version : Mijn ervaring met Slamm5 Nederland vs Thailand!!



cobra100
01-12-2008, 18:30
Beste vechtsportvrienden,

Na een reis van anderhalf uur kwamen we zondag middag rond kwart over 2 aan in het Topsportcentrum te Almere,de zaal was al vol aan het stromen en we konden nog goede plaatsen uitzoeken voor goed zicht op de ring.
Ik moet de organisatie echt complimenten geven hoe alles was ingericht,er was een supergroot beeldscherm met mooi catwalk echt een topzaal.
Deze keer was er op verschilende kanten eten te krijgen dus dat was zeer goed geregeld.
En rond 10 voor 4 ging het spektakel beginnen,overigens moet ik de organisatie en Milco die de MM deed en er voor zorgde dat alles strak volgens plan verliep ook een compliment geven.
Het voorprogramma begon dus waar een aantal zeer goede partijen te zien waren,kleine pauze en daarna begon het openings programma de partij was natuurlijk Thanit Im On (Angelo) - Marvin Sansaar (Muay Boran wat was die Marvin scherp zeg toppartij.

Toen kwam het hoofdprogramma Nederland vs Thailand en dat was grandioos met grote uitschieter en partij van het gala vond ik Anuwat vs Mosab Amrani wat een topvechter die Mosab ik zag hem voor het eerst zag vechten nou nou wat een talent die jongen zeg.
Er wat een top sfeer en het publiek leefde met de vechters en juigde ze luidkeels toe
Hoofd partij van de avond Holzken vs pique vond ik redelijk gelijk opgaand met mischien een licht voordeel voor Marco tot dat die op een goed geplaatste hoek van Nieky liep en ko ging.

Al met al vond ik dit gala tot nu toe het beste gala van 2008,wat vonden jullie hier van graag een eerlijke mening!!

MataLeo
01-12-2008, 20:24
Ik vond het gewoon een schitterend Evenement - met hoofdletter !