PDA

View Full Version : Wat vonden jullie de partij van de avond op Slamm!!



payap
02-12-2008, 10:47
Welke partij vonden jullie de kraker van de avond op Slamm!! ?

Zelf ga ik voor Mosab VS Anuwat. Voor mij de partij van het jaar tot nu toe. De partij had alles in zich. Was een slugfest, beide vechters gingen vol in de aanval. Highkicks, boksen, knieen, gesprongen technieken, ellebogen enz

Hieronder worden zelfs geavanceerde Kung Fu technieken, opgedaan bij Pendekar Ray, gebruikt en vindt het gevecht zich in de lucht plaats.

http://img266.imageshack.us/img266/255/kungfuwo0.jpg

Tony
02-12-2008, 10:56
Voor mij zijn de toppers:
Menno dijkstra-Brian Lo Anjoe
Mosab VS Anuwat
holzgen-Pique was matiger dan ik had verwacht.. behalve ronde 3, die was echt te gek toen Holzgen eenmaal los ging.
De partij van SchneidMiller was ook echt super.. Wat een gretig kereltje die Dennis.

Ik meen me ook nog te herinneren dat die partij uit het voorprogramma van michael smit ook erg goed was...

en ik kan me nog die partij van Aygun-Londt herinneren.... Aygun was nog niet met een atoombom neer te krijgen... Reps voor hem.

Glen
02-12-2008, 11:02
En een leuke link naar AT-5
http://web.at5.nl/sport/2008/12/01/marco-pique-haalt-einde-gevecht-in-almere-net-niet/
Sportieve reactie Piqué !!

chief108
02-12-2008, 11:12
knokker van de avond was zeker Murat Aygun
wat heeft hij veel te verduren gehad en wat bleef hij mooi staan de hele tijd

zat echt te hopen dat hij alsnog de partij zou kunnen beëindigen met een leuke (desnoods lucky) KO
zat er niet in helaas
maar heb hem nog wel ff bedankt voor zijn geweldige vechtlust

Ringmaster
02-12-2008, 11:14
Mosab Dekkers - Anuwat !!

Wheelie
02-12-2008, 11:14
Mosab Amrani vs Anuwat was absoluut DE partij van de avond.
Niemand zou zijn geld op Mosab hebben gezet, top dat hij gewonnen heeft.

Bovy vd Belani begon veelbelovend maar werd helaas door een cut gestopt

Holzken vs Pique viel mij niet tegen.
Ik voelde de spanning tussen beide vechters die veel respect voor elkaar hadden.
Pique stond voor op punten totdat de KO viel

Fasada
02-12-2008, 11:16
Ik zelf heb ook Mosab Amrani vs Anuwat... Wat een partij van beide heren, Mosab was zo goed en gretig, deze jongen moet zeker op de grotere gala's staan... Wat is zijn gewicht eigenlijk?

Wel wil ik nog aandacht vragen voor een partij die echt top was maar waar ik weinig van hoor

Fikri vs Sayok... Die Sayok is echt goed zeg en respect van Fikri dat hij gewoon bleef staan..... Ik hoop dan ook dat hij vaker wordt gevraagd net als Bovy, die partij kon de partij van de avond worden maar helaas was een cut de boosdoener....

Peete
02-12-2008, 11:40
Mosab VS Anuwat!!!

Zelden heb ik zo zitten genieten van een partij, zwetende handpalmen, zat op het puntje van me stoel alsof ik een potje aan het game was die ik absoluut niet wilde verliezen. Ik dacht in het begin nog even dit tempo is toch niet alle ronde vol te houden, maar kennelijk toch, echt heerlijke partij.
- Deze partij zou eigenlijk iedereen gezien moeten hebben die van thaiboksen houdt, net zoals christenen de bijbel moeten lezen, moslims de koran, moeten thaiboks liefhebbers deze pot gezien hebben!

Natuurlijk waren er mee mooie partijen en die pot van fikri ws ook geweldig, net zoals Sansaar die volgens mij dubbel geparkeerd stond zo snel wilde hij weer weg gaan;-)

MataLeo
02-12-2008, 12:55
Ik vond die Thaise vechters wel goed !!
Al die toestanden in Thailand, de moeilijke, vermoeiende, lange reis en toch vechten !!!! Petje af !
osu

doom
02-12-2008, 13:06
Mosab en Menno vond ik de beste

panther management
02-12-2008, 15:06
Mosab vs Anuwat was de partij van de avond.
Wat een gala,full muaythai rules is gewoon top.

micha
02-12-2008, 15:44
mosab
nieky

Ellen
02-12-2008, 16:27
Zeker Mosab Amrani!!! Wat een partij zeg!!!

Slome
02-12-2008, 16:30
toch vondt ik Anuwat wat laid-back, of lag t aan mij... leek als of hij zijn krachte spaarde voor de laatste ronde en dan voor een knock-out wilde gaan.. Mosab scoorde veel punten.. was de actievere vechter.. absoluut! Top!

Bovy vondt ik ook super..
evenals Dennis Scheidmiller.. de pitbull,, haha, kleine dondersteen;)

oliebol
02-12-2008, 16:50
ik vond denk ik de partij van Sansaar tegen Im on het best. wel jammer van mij V-cash :p

Qtie-Pie
02-12-2008, 19:13
Mosab, Menno en de partij van Illias vs Dennis (respect voor Illias dat hij op zo'n short notice zijn partij heeft aanvaard. Dit was zijn eerste A-partij.)

Jarno
02-12-2008, 19:56
(respect voor Illias dat hij op zo'n short notice zijn partij heeft aanvaard. Dit was zijn eerste A-partij.)

x2

Vond het jammer dat Bovy vs Bellani zo kort duurde... Dat had echt een knal partij kunnen worden imo...

Ronald
02-12-2008, 20:28
Voor mij was dat ook zonder twijfel Anuwat vs Mosab Amrani. Echt gewoon een schitterende partij die ik ook graag nog een keer rustig terug wil zien. Ik ben het ook met Chris eens: niet alleen één van de mooiste partijen van de avond; ook zeker één van de mooiste partijen van het jaar.

Ik heb er ook een foto aan overgehouden die ik persoonlijk wel leuk vond: Amrani vol in beeld en aan het einde van zijn voet is nog net het pijnlijke gezicht van Anuwat te zien, die de trap van Amrani net over zijn dekking heen voelt gaan.

http://www.mixfight.nl/Ronald/2008/Slamm5/Slamm5-089.jpg

shangla
03-12-2008, 01:57
Mosab vs Anuwat!!!!
Marvin vs Thanit
Respect voor de thais. idd door de lange vermoeiende reis.
(1 min puntje vond ik dat ze de muziek van de Ramm muay al snel beeindigde)

rafi
03-12-2008, 02:17
mosab verdient het naar dit partij om in de arena te staan. wat een topper waar we veel van gaan horen. ik denk dat hij binnen no time een contact heeft bij een van de grote teams

Ronald
03-12-2008, 07:50
Hoe oud is Amrani eigenlijk? Ik zie dat hij 63 kilo is. Eigenlijk 7 kilo te licht om echt in de spotlights te komen. Zou mooi zijn als hij die kilo's er nog bij kan krijgen.

Ellen
03-12-2008, 10:03
mosab verdient het naar dit partij om in de arena te staan. wat een topper waar we veel van gaan horen. ik denk dat hij binnen no time een contact heeft bij een van de grote teams

Ik geloof dat ie al onder contract staat bij Slamm?

Khanom Thom
03-12-2008, 10:14
Ik geloof dat ie al onder contract staat bij Slamm?

Yep!

Wheelie
03-12-2008, 17:53
Voor mij was dat ook zonder twijfel Anuwat vs Mosab Amrani. Echt gewoon een schitterende partij die ik ook graag nog een keer rustig terug wil zien. Ik ben het ook met Chris eens: niet alleen één van de mooiste partijen van de avond; ook zeker één van de mooiste partijen van het jaar.

Ik heb er ook een foto aan overgehouden die ik persoonlijk wel leuk vond: Amrani vol in beeld en aan het einde van zijn voet is nog net het pijnlijke gezicht van Anuwat te zien, die de trap van Amrani net over zijn dekking heen voelt gaan.

http://www.mixfight.nl/Ronald/2008/Slamm5/Slamm5-089.jpg

Mooie foto :thup:

blackadder
03-12-2008, 23:11
Ik heb ze nog niet allemaal gezien. Wou net de rest kijken maar het beeldmateriaal van het gala op de SBS6 website wil niet laden. Hoop dat het snel gefixt wordt. Maar van wat ik gezien had zeg ik Dennis Schneidmiller vs whatshisname.

marcelt
03-12-2008, 23:18
Zeker Mosab- Anuwat, maar de partijen van Fikri en Menno waren ook heel tof !

En idd. was minder dat die Wai Kru steeds afgebroken werd , terwijl er van nobodies er vijf minuten ego trippen op een rap nummer toegestaan wordt. Op een full muay thai gala zou dit niet mogen gebeuren!

mellie
03-12-2008, 23:19
de mooiste partijen waren marvin sansaar vs thanit de revanche partij die marvin won met 3x tellen in de 1ste ronden en mosab vs anuwat mooi hoog tempo veel strijd hard tegen hard zoals het hoort...

mellie
03-12-2008, 23:23
1 groot nadeel wat ik wel vond is dat de nederlanders veel tyd krijgen met hun opkomst..... in tegenstelling voor de thaise vechters waarbij de muziek al snel werd afgebroken tydens hun ramm muay beetje respectloos!