PDA

View Full Version : intro film Slamm



Fasada
03-12-2008, 15:20
Voor de mensen die er niet waren wil ik jullie nog het introfilmpje laten zien. Door het overzetten is veel kwaliteit verloren en Eldar wist niet precies waar dat aan lag.

Dus bij deze het filmpje, alleen is de kwaliteit niet al te best

YouTube - OPENINGSFILM SLAMM 5 HOLLAND VS THAILAND (http://nl.youtube.com/watch?v=FIidug67jc4)

Tony
03-12-2008, 15:28
super... thanks Fasada :)

Muay Thai Elite
03-12-2008, 15:38
Heb deze week It's Showtime en Slamm gezien.... Damn, wat een verschil zeg.

Tony
03-12-2008, 15:40
ik heb showtime nog niet gezien.. waar zit het grote verschil in? kwaliteit van show? de gevechten?

Welke van de twee geef je een hogere waardering?

Muay Thai Elite
03-12-2008, 15:57
It's Showtime vond ik veel spectaculairder en qua line up ook veel vetter. De show boeit me niet zo heel veel, maar de gevechten maken dit echt een supergala. Toch had Slamm ook wat voor mij als Muay Thai purist: gevechten op full Muay Thai-regels, erg vet. Pique-Holzken (geen spoiler) viel wat tegen als "knaller" van het gala. Ik heb me ook nooit zo bemoeid met dat hele Golden Glory "nuthug" gedoe en gediss, maar ik moet zeggen dat ik me ergerde aan die kuttoeters van ze en dat cocky gedrag van hun aanhang.

Anyway, als ik voor de volgende keer zou moeten kiezen naar welk gala ik ga: 100% It's Showtime. Chapeau chapeau voor Simon Rutz. Kan me vroegere It's Showtime gala's waar ik ben geweest ook herinneren, maar het wordt elk jaar vetter en vetter.

Dit is mijn persoonlijke mening, en ik heb geen reden om óf voor It's Showtime te zijn óf tegen Slamm of wat dan ook, ik heb met beide organisaties niks te maken, laat staan met Golden Glory.

Illest
03-12-2008, 16:11
ik heb juist gelezen dat ondanks alle grote namen, de partijen best wel tegen vielen...niet veel k.o.'s

Ik vind het concept van SLAMM wel leuk, de locatie en ook de prijs-kwaliteit verhouding spreekt me erg aan.

3x3 is leuk voor toernooien in Japan...op 5x3 (met clinchen) moeten de vechters toch dieper gaan....ik vind dat je dan beter kunt bepalen wie de betere is....en die ellebogen maken het spelletje met thais compleet..

(Spong vocht wel op 5x3 toch?)

Muay Thai Elite
03-12-2008, 16:26
ik heb juist gelezen dat ondanks alle grote namen, de partijen best wel tegen vielen...niet veel k.o.'s

Weinig k.o.'s ja klopt, maar dat bedoelde ik in mijn vorige post ook niet met spectaculair. Ik vind een compleet uitgevochten partij met veel actie en emotie spectaculairder dan een pot die in de 2e ronde beslecht wordt door een k.o. Maja, that's just me. Ik sprak in mijn vorige post dan ook compleet voor mezelf. (Zoals men gewend is van me).

Fasada
03-12-2008, 16:56
Ik heb gister nog een keer Slamm gekeken op SBS6 en had al It's Showtime productie op internet gezien. Ik denk toch eigenlijk dat veel te maken heeft met je verwachtingspatroon.

Beide evenementen waar voor mij allebei een dikke voldoende. Alleen denk ik dat Slamm mij meer verrast heeft. Van It's Showtime zijn wij al gewend dat zij grote show organiseren. De matchmaking was super en hun ervaring is duidelijk te zien. Hierdoor wordt je automatisch kritischer omdat je er veel van verwacht. De beslissingen spelen voor mij ook een rol ook al weet ik dat je de organisator er niets aan kan doen.. Er blijft toch een onbehaagt gevoel achter...Tyrone Spong toch één van mijn favorieten bracht gewoon niet wat ik had gehoopt. Hij won wel dik maar miste gewoon de killerinstinct. Al met al was er niks mis mee met het evenement, het feit dat het uitverkocht was zegt ook genoeg over de kwaliteiten van de promoter.

Slamm aan de andere kant is toch de underdog in deze en kan zich gewoon niet meten met It's Showtime, als gevolg kunnen zij niet bepaalde vechters contracteren door het gebrek aan geld of politieke belangen. Hierdoor staan zij voor mij al op achterstand en zijn zij de underdog, ook met het feit dat er een dag van te voren een superevenement staat maakt het voor hun niet makkelijker. Ondanks dit alles hebben zij door hun concept (full muay thai) en show (wat ik zelf wel belangrijk vind) de mensen wat vernieuwends gegeven en dat vind ik knap! De partijen waren sensationeel met een wat matte hoofdpartij die toch met een KO eindigden.

Het feit dat jongens als Orono, Buakaw en nu ook Sanchai als eerst hebben gevochten op Slamm en nu bij It's Showtime zitten zegt genoeg. It's Showtime ziet duidelijk dat er zeker wel vechters vechten bij Slamm die waardig zijn op zo'n groot evenement als It's Showtime...

Wil nog wel benadrukken dat beide promoters door het gedoe in Thailand veel geld hebben moeten betalen om de vechters hier naar toe te krijgen. Dit heeft serieuze gevolgen gehad voor eventuele opbrengsten. Hier wil ik beide heren voor prijzen...

Muay Thai Elite
03-12-2008, 17:05
Fasada, tis misschien lief als je geen spoilers in je post zet. Voor mensen die er niet zo snel bij zijn als wij ;)


En dat beide gala's een dikke voldoende zijn is duidelijk! Petje af voor beide gala's, mocht dat nog niet duidelijk zijn.

Lam
03-12-2008, 22:33
Slammm was een top gala ! Mooie show en toppartijen.....

Ook een compliment voor het promotiemateriaal !!!!!

Richelieu
04-12-2008, 01:34
Ik heb gister nog een keer Slamm gekeken op SBS6 en had al It's Showtime productie op internet gezien. Ik denk toch eigenlijk dat veel te maken heeft met je verwachtingspatroon.

Beide evenementen waar voor mij allebei een dikke voldoende. Alleen denk ik dat Slamm mij meer verrast heeft. Van It's Showtime zijn wij al gewend dat zij grote show organiseren. De matchmaking was super en hun ervaring is duidelijk te zien. Hierdoor wordt je automatisch kritischer omdat je er veel van verwacht. De beslissingen spelen voor mij ook een rol ook al weet ik dat je de organisator er niets aan kan doen.. Er blijft toch een onbehaagt gevoel achter...Tyrone Spong toch één van mijn favorieten bracht gewoon niet wat ik had gehoopt. Hij won wel dik maar miste gewoon de killerinstinct. Al met al was er niks mis mee met het evenement, het feit dat het uitverkocht was zegt ook genoeg over de kwaliteiten van de promoter.

Slamm aan de andere kant is toch de underdog in deze en kan zich gewoon niet meten met It's Showtime, als gevolg kunnen zij niet bepaalde vechters contracteren door het gebrek aan geld of politieke belangen. Hierdoor staan zij voor mij al op achterstand en zijn zij de underdog, ook met het feit dat er een dag van te voren een superevenement staat maakt het voor hun niet makkelijker. Ondanks dit alles hebben zij door hun concept (full muay thai) en show (wat ik zelf wel belangrijk vind) de mensen wat vernieuwends gegeven en dat vind ik knap! De partijen waren sensationeel met een wat matte hoofdpartij die toch met een KO eindigden.

Het feit dat jongens als Orono, Buakaw en nu ook Sanchai als eerst hebben gevochten op Slamm en nu bij It's Showtime zitten zegt genoeg. It's Showtime ziet duidelijk dat er zeker wel vechters vechten bij Slamm die waardig zijn op zo'n groot evenement als It's Showtime...

Wil nog wel benadrukken dat beide promoters door het gedoe in Thailand veel geld hebben moeten betalen om de vechters hier naar toe te krijgen. Dit heeft serieuze gevolgen gehad voor eventuele opbrengsten. Hier wil ik beide heren voor prijzen...

Niet meer aan toe te voegen! Nog bedankt voor het uploaden van de intro Fabrice!