PDA

View Full Version : Joop Ubeda stopt per direct



Jarno
03-12-2008, 21:41
Lees net op kickbox.nl dat Joop Ubeda per direct zijn werk als bondsman stopt... Joop is en blijft als scheids 1 van mijn grootte voorbeelden... Vind het erg jammer dat hij deze keuze heeft gemaakt...

Joop bedankt voor alles, en ik zie je hopelijk snel weer... het liefst in de ring!!!

$un$hine
03-12-2008, 21:51
Is er een reden genoemd?

MataLeo
03-12-2008, 21:55
Ik hoop snel de ware reden te mogen horen .......

OSU Joop

weks
03-12-2008, 22:03
zonde maar zal vast een goede reden hebben

Ralph
03-12-2008, 22:08
Echt jammer! Ben benieuwd wat de reden is, want ik vind hem nog steeds een van de betere scheidsrechters in Nederland.

Ronald
03-12-2008, 22:08
Wow, daar sta ik echt van te kijken zeg. Joop is een markante persoon en een icoon in de vechtsportwereld. Ik heb uiteraard geen idee waarom Joop stopt maar ik vind wel dat hij een waardig afscheid verdient als hij dat besluit genomen heeft. Per direct stoppen is wel heel erg abrupt. Ik hoop dat we nog op een mooie manier gedag kunnen zeggen. Zou top zijn!

Bosco Baracus
03-12-2008, 22:11
Joop Ubeda = de beste europese Thai-/Kickboks scheidsrechter!
Jammer dat hij deze beslissing heeft genomen. :(

Marco (scheids)
03-12-2008, 22:36
Als dat waar is zou ik t heel jammer vinden ... Joop was een fijne collega, en verdient een ander afscheid dat dit ...

boola
03-12-2008, 22:47
vind het jammer dat hij stopt,zou het iets te maken hebben met zijn laatste gala

joost
04-12-2008, 00:13
Joop is wat Big John McCarthy voor de UFC is... Nr1

Erg jammer dit!

De man van 14K
04-12-2008, 00:21
Jammer, die ouwe bromsnor was af en toe kort door de bocht maar wel rechtvaardig!

Bossie
04-12-2008, 00:41
Jammer dat 1 van de beste zo niet de beste scheidsrechter die we rijk zijn in nederland per direct gaat stoppen. Maar laten we eerlijk zijn, als zelfs coaches van vechters al verhaal gaan halen in de ring, dan wil ik niet weten wat er achter de schermen gebeurd na een in de ogen van een vechter of coach verkeerde uitslag.

rafi
04-12-2008, 00:48
Jammer dat 1 van de beste zo niet de beste scheidsrechter die we rijk zijn in nederland per direct gaat stoppen. Maar laten we eerlijk zijn, als zelfs coaches van vechters al verhaal gaan halen in de ring, dan wil ik niet weten wat er achter de schermen gebeurd na een in de ogen van een vechter of coach verkeerde uitslag.wat bedoel je nou

The Bulldog
04-12-2008, 00:49
Vind het ook erg jammer dat hij per direct stopt..

ik heb Joop altijd als een bevlogen, fanatieke recht voor zijn raap scheidrechter meegemaakt..

Joop bedankt voor alles wat je voor de sport hebt gedaan als scheids..

en natuurlijk hoop ik je nog veelvuldig tegen te komen op gala`s...

sabby
04-12-2008, 00:53
Sjit, ik loop ook wel s te klagen over uitslagen, maar dat komt omdat ik partijdig ben met sommige wedstrijden. Niks met scheidsrechters te maken, sta daar niet eens bij stil.

Hoop dat Joop blijft. Vind het wel leuk om hem bij gala's tegen te komen en even te groeten.

Hij hoort in dat wereldje. Denk niet dat ie stopt...hij hoort gewoon in en om de ring.

PigDog
04-12-2008, 01:41
Vermoed dat joop zijn zak vol heeft van al het commentaar op alle forums over jury-beslissingen; dat trekt hij zich persoonlijk aan; logisch, hij is het gezicht. Ga je missen Joop, respect voor jouw beslissing, maar hoop jou gauw weer in de ring te zien. Oshu

wat een bullshit...

B3 lik3 M3
04-12-2008, 09:43
x2..

Dragon Tail
04-12-2008, 09:46
wat een bullshit...

Nee, jouw opmerking heeft toegevoegde waarde...


Jammer van deze markante persoonlijkheid. WFCA is Joop, Joop is WFCA.

paspoes
04-12-2008, 09:59
Heavy Shit zeg, succes Joop ondanks alles!!!

Khanom Thom
04-12-2008, 10:26
Dat meen je niet?! Dat is echt een GROOT verlies voor het Nederlandse scheidsrechterskorps en voor de ringsportwereld in het algemeen.

Joop, je zult deze beslissing vast weloverwogen genomen hebben en daarom zullen we het met zijn allen moeten accepteren en respecteren.

Ik wens je al het goede toe bij wat je ook maar gaat doen! Dat gezegd hebbende hoop ik alsnog dat je (gauw) weer terugkeert in de ring!

x2!!

Wheelie
04-12-2008, 10:29
Heel erg jammer, Joop is DE beste scheidsrechter :(

Paganstars
04-12-2008, 10:58
Damn man, dat is echt jammer! Hoop je snel weer terug te zien in de ring joop!

jan sensei kyokushin
04-12-2008, 11:42
Vermoed dat joop zijn zak vol heeft van al het commentaar op alle forums over jury-beslissingen; dat trekt hij zich persoonlijk aan; logisch, hij is het gezicht. Ga je missen Joop, respect voor jouw beslissing, maar hoop jou gauw weer in de ring te zien. OshuOsu dat ben ik voor 100 procent met je eens Roy er is de laatste tijd altijd wel wat te sjeiken over alles en nog wat uitslagen enz en joop moet het allemaal maar aan horen live per telefoon ,mail enz ,de man is bezig met zijn hobby net als wij leker genieten van de gala,s en scheidsen ,joop is het boegbeeld voorbeeld voor allen die met de vechtsport te maken hebben op en top sportman ,maar is dat gezeur en geouweoer zat onder mekaar ik begrijp joop volkomen maar vind het jammer zeer jammer dat hij stopt ik hoop dat hij op zijn besluit terug komt .

zeer veel respect voor joop als mens en als sportman .
het ga je goed joop in de toekomst .
BIG OSU !!!




ps en pigdog ik vind dit echt geen bulshit sorry mijn mening

pretige respectvolle dag verder allemaal

jan osu

JeMalleMoer
04-12-2008, 12:19
Osu dat ben ik voor 100 procent met je eens Roy er is de laatste tijd altijd wel wat te sjeiken over alles en nog wat uitslagen enz en joop moet het allemaal maar aan horen live per telefoon ,mail enz ,de man is bezig met zijn hobby net als wij leker genieten van de gala,s en scheidsen ,joop is het boegbeeld voorbeeld voor allen die met de vechtsport te maken hebben op en top sportman ,maar is dat gezeur en geouweoer zat onder mekaar ik begrijp joop volkomen maar vind het jammer zeer jammer dat hij stopt ik hoop dat hij op zijn besluit terug komt .

jan osu


Maar nu wordt er al direct aangenomen dat hij daarom stopt.

Hendy
04-12-2008, 12:49
Gelukkig hebben we rick cocu nog..

Zou een verlies voor de sport zijn als joop er mee stopt.
Maar hij zal er wel een goede reden voor hebben.. hoe oud is ubeda eigenlijk ?

Richelieu
04-12-2008, 13:02
Gelukkig hebben we rick cocu nog..

Zou een verlies voor de sport zijn als joop er mee stopt.
Maar hij zal er wel een goede reden voor hebben.. hoe oud is ubeda eigenlijk ?

Denk dat Joop toch wel tegen de leeftijd van 60 aan moet zitten.

Marco
04-12-2008, 13:06
in de royal rumble stond een tijdje terug een foto van Joop op zijn 60e verjaardagsfeest.

chief108
04-12-2008, 13:08
wat een gespeculeer weer allemaal...
misschien stopt hij wel om gezondheidsredenen
misschien wel omdat hij binnen de organisatie zich niet meer prettig voelt

maakt allemaal niet uit

de beste man is een vechtsport icoon en het is jammer als we hem niet meer in de ring zouden zien
wens hem iig alle sterkte en wijsheid met z'n beslissing

Tsuki
04-12-2008, 14:51
jammer ....................

suc6 verder Joop

rafi
04-12-2008, 15:06
hij heeft niet gezegt dat hij stopt met scheidsen. hij kan ook voor een ander bond gaan scheidsen.

MMAFAN-1122
04-12-2008, 16:54
joop bedankt voor de mooie jaren... je bent een topper!

Mashkadov
05-12-2008, 02:27
Een icoon van de sport dat verdwijnt? :(

Ik denk dat een persmededeling aangewezen is om eindeloze speculaties en gissingen te vermijden.

PigDog
05-12-2008, 11:14
wat een bullshit...


Nee, jouw opmerking heeft toegevoegde waarde...


Jammer van deze markante persoonlijkheid. WFCA is Joop, Joop is WFCA.

Wat een gelul allemaal! Stelletje dramaqueens. Er wordt hier geinsinueerd dat Joop's afscheid komt omdat wij op de fora stukjes schrijven over jurybeslissingen. En Joop trekt zich dat erg aan. duh. Alsof Joop zich druk maakt over een handjevol pukkelende pubers die achter hun pc'tje een eigen mening hebben. Want dat is toch 70 % van de forabezoekers, laten we eerlijk zijn.

Natuurlijk is een Joop die stopt erg jammer voor de sport. Maar Joop is geen WFCA, dan doe je de 2 anderen tekort. En Joop zal echt wel dringende redenen hebben om deze stap te zetten. Misschien weten we daar wel niks van af.

En die ubermongool die de negreps geeft met het commentaar Shut The Fuck Up, die moet nog maar eens heel diep nadenken over het doel van deze forums. Als ik een mening heb, wie ben jij dan om mij het zwijgen op te leggen! :twak:
Sukkel...

Sjaak
05-12-2008, 11:48
Joop zal goeie redenen hebben om te stoppen en we moeten zijn beslissing gewoon respecteren en als Joop er iets over kwijt wil lees je het vanzelf

Osu

Ralph
05-12-2008, 12:23
Wat Sjaak zegt dus. Joop kijkt en post hier regelmatig volgens mij, dus als ie er iets over kwijt wil dan lezen we het vast wel hier.

Marco
05-12-2008, 12:27
reps voor Pigdog.

A-team
05-12-2008, 12:29
reps voor Pigdog.

x2

Khanom Thom
05-12-2008, 12:34
Wat een gelul allemaal! Stelletje dramaqueens. Er wordt hier geinsinueerd dat Joop's afscheid komt omdat wij op de fora stukjes schrijven over jurybeslissingen. En Joop trekt zich dat erg aan. duh. Alsof Joop zich druk maakt over een handjevol pukkelende pubers die achter hun pc'tje een eigen mening hebben. Want dat is toch 70 % van de forabezoekers, laten we eerlijkzijn.

Natuurlijk is een Joop die stopt erg jammer voor de sport. Maar Joop is geen WFCA, dan doe je de 2 anderen tekort. En Joop zal echt wel dringende redenen hebben om deze stap te zetten. Misschien weten we daar wel niks van af.

En die ubermongool die de negreps geeft met het commentaar Shut The Fuck Up, die moet nog maar eens heel diep nadenken over het doel van deze forums. Als ik een mening heb, wie ben jij dan om mij het zwijgen op te leggen! :twak:
Sukkel...

Eindelijk zijn wij het is eens met elkaar! ;)

stefan
05-12-2008, 12:39
Heel erg jammer, Joop is DE beste scheidsrechter :(

Nee dat is Marco!!!!!! Maar Joop is een goeie 2de

biggz
06-12-2008, 02:27
Ik denk dat Joop daar zo ze reden voor heeft.
Ik wens hem in iedergeval veel succes met wat hij nu gaat doen!

Mephisto
06-12-2008, 09:32
wtf biggz, zou je denken dat Joop ook werkelijk een REDEN heeft om te stopppen? Makes you wonder...

Jammer dat Joop stopt, veel succes verder...

zosja
22-02-2009, 06:52
Gelukkig hebben we rick cocu nog..

Zou een verlies voor de sport zijn als joop er mee stopt.
Maar hij zal er wel een goede reden voor hebben.. hoe oud is ubeda eigenlijk ?

28 maart 09 word ik 61

grt joop ubeda

zosja
22-02-2009, 06:55
Wat een gelul allemaal! Stelletje dramaqueens. Er wordt hier geinsinueerd dat Joop's afscheid komt omdat wij op de fora stukjes schrijven over jurybeslissingen. En Joop trekt zich dat erg aan. duh. Alsof Joop zich druk maakt over een handjevol pukkelende pubers die achter hun pc'tje een eigen mening hebben. Want dat is toch 70 % van de forabezoekers, laten we eerlijk zijn.

Natuurlijk is een Joop die stopt erg jammer voor de sport. Maar Joop is geen WFCA, dan doe je de 2 anderen tekort. En Joop zal echt wel dringende redenen hebben om deze stap te zetten. Misschien weten we daar wel niks van af.

En die ubermongool die de negreps geeft met het commentaar Shut The Fuck Up, die moet nog maar eens heel diep nadenken over het doel van deze forums. Als ik een mening heb, wie ben jij dan om mij het zwijgen op te leggen! :twak:
Sukkel...
ben het helemaal met jou eens, ieder zijn mening.

grt joop ubeda

zosja
22-02-2009, 07:33
als de meningen verschillen te persoonlijk worden moet men een keuze maken.
ik heb mijn inziens positieve veranderingen aan gebracht in het kickboxwereldje, ik vind als je half europa vertegenwoordigd moet je je nek durven uitsteken.
afspraken of toezeggingen maakt onder elkaar op een vergadering, moet je dat ook openbaar durven maken.
ik weet, ik ben moeilijk en mss vaak te hard, maar wel altijd eerlijk.
en zal ook altijd vragen beantwoorden, als zij niet kwetsend zijn.
ik weet van mij zelf dat ik kort van stof kan zijn.
maar zal nooit iemand in de zeik zetten.
ik heb ook altijd de vragen beantwoord die aan de wfca gestelt werden, ik vind dat niet meer als terecht.
je bent als bond niet verplicht om overal op te moeten antwoorden, maar soms moet je uitleg geven.
en dat bepaalde figuren het niet met mijn manier van scheidsen eens zijn ,jammer ga er een keer zelf staan.
anonieme bedreigingen krijgen hoort daar tegenwoordig ook bij.
maar gelukkig heb ik nog altijd de gedachte.
het is makkelijker bij mij aan de deur te komen, als er van daan te komen.
vergeet niet dat de sport in nederland vooral door its,showtime door uitzendingen op rtl 7grote bekendheid bekomt.
dat merk ik op straat in de supermarkt bij de bakker, hey ubeda ik heb jou op eurosport gezien, hey joopLken die goeie mensen niet"} ik heb jou op rtl gezien.
leuk? nou ik heb dan een brekertje, en zeg dan oja ik heb dat niet gezien.
maar om nou toch op rtl terug te komen, simon rutz heeft dat allemaal samen met zijn medewerkers mogelijk gemaakt.
maar ook voor simon geldt het gezegde, de gouden koets staat buiten, en de strontkar staat aan de ring paraat.
hiermee wil ik zeggen, wat je ook doet, het is nooit goed.
ga er maar aanstaan elk jaar een millioenen investering, en dan maar hopen dat de tent vol loopt.
van tevoren en achteraf de grond ingeboord worden.
nou ik hoop dat ik voor die €50 van het its, showtime die mij beloofd is, goed werk gedaan heb.

grt joop ubeda

zosja
22-02-2009, 07:36
als de meningen verschillen te persoonlijk worden moet men een keuze maken.
ik heb mijn inziens positieve veranderingen aan gebracht in het kickboxwereldje, ik vind als je half europa vertegenwoordigd moet je je nek durven uitsteken.
afspraken of toezeggingen maakt onder elkaar op een vergadering, moet je dat ook openbaar durven maken.
ik weet, ik ben moeilijk en mss vaak te hard, maar wel altijd eerlijk.
en zal ook altijd vragen beantwoorden, als zij niet kwetsend zijn.
ik weet van mij zelf dat ik kort van stof kan zijn.
maar zal nooit iemand in de zeik zetten.
ik heb ook altijd de vragen beantwoord die aan de wfca gestelt werden, ik vind dat niet meer als terecht.
je bent als bond niet verplicht om overal op te moeten antwoorden, maar soms moet je uitleg geven.
en dat bepaalde figuren het niet met mijn manier van scheidsen eens zijn ,jammer ga er een keer zelf staan.
anonieme bedreigingen krijgen hoort daar tegenwoordig ook bij.
maar gelukkig heb ik nog altijd de gedachte.
het is makkelijker bij mij aan de deur te komen, als er van daan te komen.
vergeet niet dat de sport in nederland vooral door its,showtime door uitzendingen op rtl 7grote bekendheid bekomt.
dat merk ik op straat in de supermarkt bij de bakker, hey ubeda ik heb jou op eurosport gezien, hey joopLken die goeie mensen niet"} ik heb jou op rtl gezien.
leuk? nou ik heb dan een brekertje, en zeg dan oja ik heb dat niet gezien.
maar om nou toch op rtl terug te komen, simon rutz heeft dat allemaal samen met zijn medewerkers mogelijk gemaakt.
maar ook voor simon geldt het gezegde, de gouden koets staat buiten, en de strontkar staat aan de ring paraat.
hiermee wil ik zeggen, wat je ook doet, het is nooit goed.
ga er maar aanstaan elk jaar een millioenen investering, en dan maar hopen dat de tent vol loopt.
van tevoren en achteraf de grond ingeboord worden.
nou ik hoop dat ik voor die €50 van het its, showtime die mij beloofd is, goed werk gedaan heb.

grt joop ubeda

hey wheely bedankt.

micha
22-02-2009, 09:08
respect voor Joop.

Lex
22-02-2009, 10:02
Voor mij ben/blijf je een kanjer Joop.

MataLeo
22-02-2009, 10:18
Wie is eigenlijk Joop Ubeda ????? Moet ik hem kennen ???


haha .... geintje !!!!


Voor Joop geldt maar 1 woord, uit de grond van mijn hart: OSU

Pinda

Wheelie
22-02-2009, 10:59
hey wheely bedankt.

Geen dank Joop :thup:

Triker
22-02-2009, 11:11
Joop is en blijft een topper (en zelfs erg fotogeniek).
In zijn genoemde punten herken ik genoeg, dus kan me zijn beweegreden goed voorstellen.

Joop, heel veel succes (en plezier) met wat de nieuwe toekomst gaat brengen.

http://www.triker.nl/joop.jpg

Ben
22-02-2009, 13:53
Joop is en blijft een topper (en zelfs erg fotogeniek).
In zijn genoemde punten herken ik genoeg, dus kan me zijn beweegreden goed voorstellen.

Joop, heel veel succes (en plezier) met wat de nieuwe toekomst gaat brengen.

http://www.triker.nl/joop.jpg

x2

Jamila
22-02-2009, 14:16
Joop start een eigen bond en je zal zien, hoe je gewardeerd wordt.

Gr, Jamila:thup:

jesselaar
22-02-2009, 16:05
Vermoed dat joop zijn zak vol heeft van al het commentaar op alle forums over jury-beslissingen; dat trekt hij zich persoonlijk aan; logisch, hij is het gezicht. Ga je missen Joop, respect voor jouw beslissing, maar hoop jou gauw weer in de ring te zien. Oshu


het leek mij er op dat na eindhoven dacht wat heb ik hier nog te zoeken toen het publiek achter pramuk ging staan (ik kan het mis hebben )

Dragon Tail
22-02-2009, 19:02
Hij stond bij Beast of the East toch nog in de ring?

En hij staat op 29 maart ook in Ede op Upcoming Glory in de ring.

Joop is nog niet weg te slaan uit de ring..,,

PigDog
22-02-2009, 19:41
Alleen als onafhankelijk scheidsrechter, dus niet meer gebonden aan de WFCA...

boola
23-02-2009, 12:35
stopt hij alweer ????????

Jamila
23-02-2009, 15:30
Jamila, het gelardeerd:lol:


Ga lekker de pit in daar waar je thuis hoort.............hihihihih:twak:

Gr, Jamila:thup: