PDA

View Full Version : Aerts rekent op slopende ouverture tegen Hari.



phranq
04-12-2008, 10:39
Uit de Telegraaf van vandaag:

De Japanse belangstelling voor de K-1 mag de afgelopen jaren dan zijn afgenomen, in het Keio Plaza Hotel valt daar helemaal niets van te merken. Zo ervaart ook Peter Aerts, één van de acht vechters die zaterdag in Yokohama tijdens de ’K-1 World GP Final’ op jacht gaat naar de wereldtitel. Bij het verlaten van de lift wordt de 38-jarige vedette aangeklampt door verscheidene hotelgasten, die allemaal de hand willen schudden van de drievoudig wereldkampioen (1994, 1995 en 1998).

Aan de vooravond van zijn zestiende (!) K-1-finale op rij kijkt Aerts nergens meer vreemd van op. Vorige week moest de inwoner van Borne in de Japanse stad Nagoya nog een horecagelegenheid ontvluchten, omdat hij stapelgek werd van een groot aantal opdringerige fans.
Als de mateloos populaire Aerts overmorgen voor de vierde keer in zijn carrière de troon wil bestijgen, moet hij tijdens het zwaarste toernooi van het jaar afrekenen met een nieuwe lichting topvechters. Om te beginnen met Badr Hari. Op voorhand is het gevecht tegen de 23-jarige Amsterdammer het onbetwiste topaffiche in de ring van de Yokohama Arena.
„Het is goed voor de K-1 dat er nieuwe helden bijkomen. Badr behoort tot de grootste talenten, maar hij zal nog even geduld moeten hebben”, grijnst Aerts, die op een bikkelharde openingspartij rekent. „Vanaf het begin gaan we elkaar flink slopen en beschadigen. Als Badr mij niet in de eerste ronde neerslaat, heeft hij een probleem. Hij kan niet heel veel incasseren op zijn benen en zijn hoofd. Ik denk niet dat hij het risico neemt om drie ronden met mij te vechten.”
Dat Aerts in goede doen is, bewees hij eind september. Met een uitgekiende tactiek en een flinke portie wilskracht werd Sem Schilt in Seoel verslagen, waardoor de regerend wereldkampioen uit Zuidlaren zich niet kwalificeerde voor de grote finaledag. „Dat was voor de K-1-organisatie een van de mooiste overwinningen ooit. Ze zijn blij – voorlopig – van Sem Schilt af te zijn. En ook voor de overige finalisten betekende die uitslag goed nieuws, want Sem is door zijn lengte heel moeilijk te bevechten. De line-up van zaterdag is de mooiste van de afgelopen jaren. Er staan allemaal toppers in de finale, stuk voor stuk sensatiejongens.”

http://telegraaf-i.telegraaf.nl/daily/2008/12/4/TE/TE_2S_20081204_24/articles/TE_2S_20081204_24_154_2_thumb.jpg (http://javascript<b></b>:;)
Naast Aerts en Hari zijn ook de finalisten Remy Bonjasky (32), Errol Zimmerman (22) en Gokhan Saki (25) afkomstig uit Nederland. Daarbij moet wel worden aangetekend dat Hari en Saki respectievelijk de Marokkaanse en Turkse vlag verdedigen. Jerome Le Banner (35, Frankrijk), Ewerton Teixeira (26, Brazilië) en Ruslan Karaev (25, Rusland) completeren het deelnemersveld. Dat wederom geen enkele Japanner zich in de strijd om de wereldtitel kan mengen, verklaart de tanende populariteit voor de K-1 in het land van de rijzende zon. Wereldwijd omarmen echter steeds meer mensen deze spectaculaire vechtsportdiscipline.

Wheelie
04-12-2008, 11:05
WAR Peter Aerts, mijn favoriet voor de titel

Karel
04-12-2008, 11:09
kan echt niet wachten... is al vaak gezegd maar blijft jammer dat ze elkaar gaan slopen...

Tony
04-12-2008, 11:48
WAR Peter Aerts, mijn favoriet voor de titel

Gokken op unibet is heel goed te doen bij aerts... Aerts staat daar genoteerd voor 2.40 :) (hari 1.40 of 1.50)

als je een leuke drievoudige wedcombi maakt met Aerts, Bonjasky en Saki kom je uit op een totale notering van 10,37 :p

Ik hoop dus echt op winst voor aerts, saki en bonjasky... En ik denk dat dat ook wel een reële kans is.

anyway.. ik heb 100 euro ingezet.. als alle drie de partijen goed zijn heb ik een totaal van rond de 350 euro :)

(mochten alle drie de mannen winnen.. dan heb ik spijt dat ik niet alle 100 heb ingezet op een tripple @ 10.37.... want dan zou ik 1037 euro hebben gewonnen.

JeMalleMoer
04-12-2008, 12:23
Gokken op unibet is heel goed te doen bij aerts... Aerts staat daar genoteerd voor 2.40 :) (hari 1.40 of 1.50)

als je een leuke drievoudige wedcombi maakt met Aerts, Bonjasky en Saki kom je uit op een totale notering van 10,37 :p

Ik hoop dus echt op winst voor aerts, saki en bonjasky... En ik denk dat dat ook wel een reële kans is.

anyway.. ik heb 100 euro ingezet.. als alle drie de partijen goed zijn heb ik een totaal van rond de 350 euro :)

(mochten alle drie de mannen winnen.. dan heb ik spijt dat ik niet alle 100 heb ingezet op een tripple @ 10.37.... want dan zou ik 1037 euro hebben gewonnen.


Partij van aerts kan ik niet eens vinden op unibet?

Marco
04-12-2008, 12:28
pfff, ik krijg weer dat gevoel dat je hebt als je kind bent en bijna jarig bent of sinterklaas in aantocht is....

IK OOK BIJNA NIET WACHTEN ! DIT WORD EEN TOPFINALE !

:thup::thup::thup::thup::thup::thup::thup::thup::t hup::thup::thup::thup::thup:

Ton
04-12-2008, 12:39
pfff, ik krijg weer dat gevoel dat je hebt als je kind bent en bijna jarig bent of sinterklaas in aantocht is....

IK OOK BIJNA NIET WACHTEN ! DIT WORD EEN TOPFINALE !

:thup::thup::thup::thup::thup::thup::thup::thup::t hup::thup::thup::thup::thup:

Inderdaad! Kan niet wachten! Alleen 1 maaaaar; heb ik ff met mn zatte kop mn vriendin belooft zaterdag ochtend sinterklaas inkopen te doen en lunchen in de stad... damn, ff kijken hoe ik daar zo taktisch mogelijk onderuit kom :D


Partij van aerts kan ik niet eens vinden op unibet?

x2, ben hier ook benieuwd naar!

Tony
04-12-2008, 12:41
huh, geen partij van aerts op unibet?

Ik heb er nog 100 euro op ingezet.. ik ga ff kijken

Tony
04-12-2008, 12:42
huh inderdaad... hij is weggehaald..

Zou het soms zijn dat ze er nu achterkomen dat ze misschien een fout hebben gemaakt en dat Aerts wel degelijk favoriet is?

Ik heb net ff ingelogd en mijn bets zijn nog steeds aktief.

Hendy
04-12-2008, 12:44
Heb er zin in !!

Ik zet m'n centjes op aerts en saki..

Tony
04-12-2008, 12:45
hier een printscreen van een aantal van mijn unibet-betjes

http://www.planetdust.nl/pics/uni1.jpg

Ralph
04-12-2008, 12:47
Inderdaad! Kan niet wachten! Alleen 1 maaaaar; heb ik ff met mn zatte kop mn vriendin belooft zaterdag ochtend sinterklaas inkopen te doen en lunchen in de stad... damn, ff kijken hoe ik daar zo taktisch mogelijk onderuit kom :D


Jij voelde je morgenavond toch vrij beroerd? Dan kan je zaterdagochtend dus echt geen inkopen gaan doen! :D

De finale wordt echt top! Vooral Aerts vs. Badr kijk ik naaruit. Ben benieuwd wie daar als winnaar uit de bus komt. Op zich wel jammer dat ze in de eerste ronde al tegenover elkaar staan, want ik vind hen beiden de grote favorieten voor het hele toernooi. Door deze 'loting' heeft Remy ook weer een erg goede kans. Het wordt sowieso knallen! Maar ik denk toch dat het tussen Aerts en Hari zal gaan dit jaar; ogen allebei erg sterk dit seizoen.
En ook vet dat SBS het dezelfde avond alweer uitzendt. Ga ik ook zeker kijken!

ArjanV
04-12-2008, 14:25
Ik kom gillend klaar van geluk wanneer ik Peter Aerts weer eens met die titel naar huis zie gaan!

Kingster
04-12-2008, 14:58
Denk dat ik de vlag buiten ga hangen als peter wint!

Laat 2008 het jaar van de lumberjack zijn!

rafi
04-12-2008, 15:04
ik hoop op hari

Judas
04-12-2008, 15:58
Aerts gaat weer ouderwets slopen!

petjekick
04-12-2008, 16:39
Denk dat ik de vlag buiten ga hangen als peter wint!

Laat 2008 het jaar van de lumberjack zijn!


en ik denk dat ik dat ook ga doen hahahaha:osu::osu::osu:

MMAFAN-1122
04-12-2008, 16:53
Aerts op punten....

joost
04-12-2008, 17:55
Door het verslaan van Sem Schilt is Peter Aerts al kampioen in mijn ogen!!

Vorig jaar in de finale tegen Sem Schilt een vervelende blessure.. hij verdient het gewoon om nog 1 keer Kamioen te worden!

PD_EC
04-12-2008, 19:58
Ik hoop op peter dat hij nog 1 keer kan winnen voor hari komen er nog genoeg jaren

El Bambino
05-12-2008, 00:29
Heb er zin in !!

Ik zet m'n centjes op aerts en saki..


Nou makker, ik geef je 50% kans. Op Aerts zeg ik ok, groot kans maar op Saki? Gebasseerd op? Ik denk dat die Rus Saki een pakkie gaat geven!