PDA

View Full Version : badr hari bluft richting k1 finale



rafi
04-12-2008, 13:24
Badr Hari bluft richting K-1-finale

Van onze Telesportredactie
Gerelateerde artikelen
http://www.telegraaf.nl/graphics/shim.gif
K-1-finale: Aerts wil Hari slopen (http://www.telegraaf.nl/telesport/2713925/__K-1-finale__Aerts_wil_Hari_slopen__.html)
Peter Aerts rekent zaterdag, wanneer de...
http://www.telegraaf.nl/graphics/shim.gif

#respectanceWidget h2 {width: 110px;}#respectanceWidget {margin-bottom: 20px;width: 120px;}.respectance {border: 2px solid #AAA !important;padding: 3px !important;}


[/URL]




[URL="javascript:fotovenster("http://images2-telegraaf.nl/multimedia/archive/00588/badrhari2_jpg_588423d.jpg","Badr%20Hari ","Linden,%20Ruud%20van%20der ",133,200);"]http://images2-telegraaf.nl/multimedia/archive/00588/badrhari2_jpg_588423d.jpg (http://www.twingly.com/ping)Badr Hari Foto: Linden, Ruud van der

TOKIO - Het hoofddoel van K-1-vechter Badr Hari is het binnenslepen van zijn eerste wereldtitel. Dat moet dan zaterdag gebeuren in de Yokohama Arena. De focus ligt voor hem vooral op de partij tegen Peter Aerts in de eerste ronde van de finale. "De andere vechters in het schema versla ik met één hand op de rug”, bluft Hari, op wiens schouders veel druk ligt.









"Dat komt omdat ik de lat voor mezelf altijd heel hoog leg", aldus Hari.

Tony
04-12-2008, 13:27
We zullen het zaterdagochtend meemaken....
Ik blijf erbij dat Aerts Hari verslaat MITS hij er niet uitvliegt wegens blessures of wat dan ook.

wrestler_nl
04-12-2008, 13:27
ik hoop echt dat Aerts hem gaat SLOPEN!!!!!!!!!
ik hou echt niet van zulke praatjes

Hendy
04-12-2008, 13:32
Tja.. denk wel als hij z'n eerste partij wint, een kans maakt op de eindzege.
Alhoewel ik saki toch net iets hoger inschat..

Kan niet wachten tot zaterdag :)

ArjanV
04-12-2008, 14:22
Ik snap niet helemaal waarom Bonjasky door velen vergeten lijkt te worden...
Mocht Hari Aerts verslaan,wat ik absoluut niet hoop (!), zal ook Remy een zware dobber zijn voor onze Marokkaanse blufkees...

De man van 14K
04-12-2008, 14:23
Tja.. denk wel als hij z'n eerste partij wint, een kans maakt op de eindzege.
Alhoewel ik saki toch net iets hoger inschat..

Kan niet wachten tot zaterdag :)


Saki schat je hoger in dan Hari of begrijp ik je verkeerd?:)

Hendy
04-12-2008, 17:06
Saki schat je hoger in dan Hari of begrijp ik je verkeerd?:) Yep ! Kan er niks aan doen, maar vindt saki echt een geweldige knokker. Met alle respect voor hari..

Guillermo
04-12-2008, 17:28
LOL! Hij verslaat Remy met 1 hand achter zijn rug... pfffff we zullen zien :twak:

blackadder
04-12-2008, 17:38
Ik snap niet helemaal waarom Bonjasky door velen vergeten lijkt te worden...
Mocht Hari Aerts verslaan,wat ik absoluut niet hoop (!), zal ook Remy een zware dobber zijn voor onze Marokkaanse blufkees...
Dat mag wel zo zijn. Maar ook Bonjasky moet eerst even langs le Banner zien te komen. En ook le Banner kan het Badr Hari nog aardig lastig maken.

Fasada
04-12-2008, 17:46
Hij kon Bonjasky niet eens verslaan zonder handen op zijn rug dus hoe denkt hij dat te willen doen met één hand ;)

Peter Aerts wint op beslissing (laten we het hopen)

simtekf1
04-12-2008, 17:50
Hij kon Bonjasky niet eens verslaan zonder handen op zijn rug dus hoe denkt hij dat te willen doen met één hand ;)

Peter Aerts wint op beslissing (laten we het hopen)

Vergeet niet dat dat vorig jaar was.
Je ziet Badr met elke partij groeien en dus beter worden.

Maar ik denk niet dat Badr dit jaar al kampioen word, ik hoop echt zo op Aerts.

Echt bout dat mijn 2 favo vechters nu al tegen elkaar moeten.
Voor wie moet ik nou juichen. :(

blackadder
04-12-2008, 17:52
Vergeet niet dat dat vorig jaar was.
Je ziet Badr met elke partij groeien en dus beter worden.

Maar ik denk niet dat Badr dit jaar al kampioen word, ik hoop echt zo op Aerts.

Echt bout dat mijn 2 favo vechters nu al tegen elkaar moeten.
Voor wie moet ik nou juichen. :(
Simpel. Voor Peter Aerts natuurlijk.

Wiseguy
04-12-2008, 18:20
Badr wint het toernooi door alle 3 partijen op KO in de 1e ronde te winnen.

robholland
04-12-2008, 18:50
hoop op Aerts The Dutch Lumberjack!!!

oliebol
04-12-2008, 18:58
als hij die eerste partij heeft hij inderdaad een goede kans, maar die finale gaat hij zeker niet met een hand op zijn rug winnen :p

De dikke nudist
04-12-2008, 19:06
Schattige foto.

Mr 1 Leg
04-12-2008, 19:10
x2

El Bambino
05-12-2008, 00:34
Ik snap niet helemaal waarom Bonjasky door velen vergeten lijkt te worden...
Mocht Hari Aerts verslaan,wat ik absoluut niet hoop (!), zal ook Remy een zware dobber zijn voor onze Marokkaanse blufkees...

HAHAHA Badr kan niet eens van Remy winnen maar a.s. zaterdag wint hij met een hand van iedereen behalve van Aerts...? Volgens mij doet Badr bij de verkeerde toernooi mee, dit is een K1 toernooi de beste en sterkste kickboxer ter wereld en niet de beste bluffer!

BJJ Haarlem
05-12-2008, 00:40
iedereen heeft over badr en aerts maar ik denk dat deze k1 vol met verrassingen gaat worden we zullen wachten en zie he vreug dr op ...

Wiseguy
05-12-2008, 02:54
HAHAHA Badr kan niet eens van Remy winnen maar a.s. zaterdag wint hij met een hand van iedereen behalve van Aerts...? Volgens mij doet Badr bij de verkeerde toernooi mee, dit is een K1 toernooi de beste en sterkste kickboxer ter wereld en niet de beste bluffer!

Volgens mij leef je teveel in het verleden. Ik weet niet of je de Badr van dit jaar heb gezien maar die heeft duidelijk progressie geboekt dat kun je niet zeggen van Bonjasky.

Ik irriteer me mateloos aan mensen die teveel in het verleden blijven hangen. Tijden veranderen

El Bambino
05-12-2008, 08:53
Volgens mij leef je teveel in het verleden. Ik weet niet of je de Badr van dit jaar heb gezien maar die heeft duidelijk progressie geboekt dat kun je niet zeggen van Bonjasky.

Ik irriteer me mateloos aan mensen die teveel in het verleden blijven hangen. Tijden veranderen

Ik kan alleen maar naar het verleden gaan tussen Badr vs Remy. En Badr heeft daarin verloren. De toekomst zal het laten zien, zolang de toekomst daar niet is kan ik concluderen dat Badr een bluffertje is met zijn BIG TALKS, waneer het heden daar is en hij het laat zien dan pas zal ik mijn respect voor hem overdragen! Of ben jij ook al zo een bluffertje die van praatjes houd voor dat het werkelijke daad plaats heeft gevonden?

Jeru
05-12-2008, 08:55
Voorlopig lag hij vanmiddag nog met 1 hand onder zijn kussen te slapen toen de persconferentie begon :D