PDA

View Full Version : Verzoek aan SBS6



Pernik
04-12-2008, 14:02
Geweldig dat jullie de K1 finale uitzenden morgen, maar is het mogelijk dat jullie geen promo filmpjes maken van de K1 finale wedstrijden en deze in het programma plakken voordat die wedstrijden zijn uitgezonden.
Ik zet het hier neer, omdat Leo Oldenburger hier ook regelmatig langs komt.

Wheelie
04-12-2008, 14:08
Je hebt gelijk Pernik ;)
Top dat SBS het gaat uitzenden, maar ze laten in de intro's spoilers zien van de (semi) finale's

54321
04-12-2008, 14:10
morgen al?

Illest
04-12-2008, 14:11
x 100!!

Het zal de kijkcijfers ook nog eens ten goede komen als ze dit voortaan niet doen, want dan download ik niets meer en wacht ik gewoon op de uitzending met Leo en Fred (velen met mij, denk ik)

niet spoilen aub!

MB667
04-12-2008, 14:16
is toch overmorgen

Pernik
04-12-2008, 14:21
Sorry, overmorgen.

Tony
04-12-2008, 14:26
Ik vraag me alleen of of zulke wijzigingen in het uitzendschema nog op zo'n korte termijn meegenomen kunnen worden.

Pernik
04-12-2008, 14:28
Het lijkt mij niet dat ze die filmpjes al klaar hebben liggen :ehhh:

Fasada
04-12-2008, 14:42
helemaal mee eens, ik stoorde mij ook aan beelden die zij lieten zien waaruit blijkt wie er gaat winnen of sterker nog twee vechters die je ziet vechten waarvan je de eerste ronde partij nog niet eens heb gezien. Dan weet je dus precies wie er door is en of er een KO valt..

Ik stel voor om sbs6 een mailtje te sturen: [email protected]

Gr.

Fabrice

chief108
04-12-2008, 14:45
ik heb ff PM gestuurd naar Leo

enne Tony.... :rolleyes:

leo oldenburger
04-12-2008, 14:51
Jullie hebben helemaal gelijk. We laten altijd vlak voor een commercial break een 'teaser' zien, zo van; "straks de partij tussen die en die en de halve finales! tot zo." Ik zal er op letten dat we daarin niet iemand laten zien die nog in de ring moet komen.

Wheelie
04-12-2008, 14:53
Jullie hebben helemaal gelijk. We laten altijd vlak voor een commercial break een 'teaser' zien, zo van; "straks de partij tussen die en die en de halve finales! tot zo." Ik zal er op letten dat we daarin niet iemand laten zien die nog in de ring moet komen.

Super Leo, dat maakt jullie uitzendingen nog beter :thup:

chief108
04-12-2008, 14:54
perfect Leo!!!

Tony
04-12-2008, 14:55
Goeie zaak dit!!!

Strange Cutbean
04-12-2008, 14:58
Nog een verzoekje, is het mogelijk (vast wel) om de partijen in chronologische volgorde uit te zenden? Soms gooien jullie een toernooi door elkaar.

Liever niet doen;-)

Verder Top!
Ik raak zaterdag de hele dag geen computer/telektekst e.d. aan en ga mensen die de uitslag volgens mij al weten uit de weg.


Thanx

chief108
04-12-2008, 15:00
heb d'r zin an....

The Bulldog
04-12-2008, 15:06
top van je dat je reageerd Leo...echt actief bezig zo...

bami112
04-12-2008, 15:09
JEZUS wat lopen jullie te zeiken man over promos en volgorde, wees eens blij dat ze tenminste wat uitzenden man!!
het is ook nooit goed hier in NL

JeMalleMoer
04-12-2008, 15:10
En nu we toch positieve feedback aan het geven zijn ;)

Ik zie graag intro's, opkomsten en evt interviews van de vechters. Kan me herinneren dat die er soms uitgeknipt waren. Dan zag je alleen maar de gevechten op zich en dat maakte het behoorlijk 'plat'. Kijk maar eens naar HBO boxing. Daar is het voor en na minstens net zo lang als de partij zelf.

Zeker voor de nieuwe kijkers is dit denk ik belangrijk. Nu het op SBS komt krijg je een nieuwe stroom met kijkers die niet alles afweten van de vechters en k-1. Als je wat meer achtergrondinfo laat zien over de vechters ontwikkel je bij de nieuwe kijkers ook sneller een fan als het ware. Dit komt sbs ook ten goede natuurlijk.

Ik snap dat jullie ook een beperking hebben aan uitzendtijd, maar zover het mogelijk is graag!

JeMalleMoer
04-12-2008, 15:13
JEZUS wat lopen jullie te zeiken man over promos en volgorde, wees eens blij dat ze tenminste wat uitzenden man!!
het is ook nooit goed hier in NL

Jij bent aan het zeiken bamibal. Er is niks mee om SBS6 wat feedback te geven over hun uitzendingen. Hier wordt hun uitzending alleen maar beter van en daar profiteert iedereen van.

Er zit een groot verschil tussen feedback en zeiken.

leo oldenburger
04-12-2008, 15:17
Nog een verzoekje, is het mogelijk (vast wel) om de partijen in chronologische volgorde uit te zenden? Soms gooien jullie een toernooi door elkaar.

Liever niet doen;-)

Verder Top!
Ik raak zaterdag de hele dag geen computer/telektekst e.d. aan en ga mensen die de uitslag volgens mij al weten uit de weg.


Thanx

Ik snap wat je bedoelt, maar we moeten ook rekening houden met kijkers die niet fanatiek het kickboksen volgen. Daarom beginnen we vaak met de 'belangrijkste' partij. Zo'n partij waar ook mensen die er niet helemaal in zitten, meteen zin in krijgen. Houd er derhalve rekening mee dat we zaterdagavond beginnen met Peter Aerts tegen Badr Hari. In een interviewtje met De Telegraaf, die zaterdagochtend verschijnt, heb ik die partij 'een sleutelpartij' genoemd. Als mensen die (bijna per ongeluk) die avond, nadat ze Hart van Nederland hebben bekeken, ook het begin van onze K1-uitzending zien en meteen met de partij worden geconfronteerd waar ze die ochtend in de krant over hebben gelezen, bestaat de kans dat ze blijven kijken.

Illest
04-12-2008, 15:21
Jij bent aan het zeiken bamibal. Er is niks mee om SBS6 wat feedback te geven over hun uitzendingen. Hier wordt hun uitzending alleen maar beter van en daar profiteert iedereen van.

Er zit een groot verschil tussen feedback en zeiken.

x2!

achtergrond info is erg leuk en niet eens zo voor de kenners, maar juist voor de doorsnee leek. Ze zien dan iets meer van zo'n vechter (een interview, trainingsfilmpje etc..) Men krijgt dan meer feeling/binding met zo'n vechter en dat kan alleen maar positief zijn voor SBS6 en de de sport. Want nieuwe fans zullen de K1 uitzendingen blijven volgen.;)

leo oldenburger
04-12-2008, 15:22
En nu we toch positieve feedback aan het geven zijn ;)

Ik zie graag intro's, opkomsten en evt interviews van de vechters. Kan me herinneren dat die er soms uitgeknipt waren. Dan zag je alleen maar de gevechten op zich en dat maakte het behoorlijk 'plat'. Kijk maar eens naar HBO boxing. Daar is het voor en na minstens net zo lang als de partij zelf.

Zeker voor de nieuwe kijkers is dit denk ik belangrijk. Nu het op SBS komt krijg je een nieuwe stroom met kijkers die niet alles afweten van de vechters en k-1. Als je wat meer achtergrondinfo laat zien over de vechters ontwikkel je bij de nieuwe kijkers ook sneller een fan als het ware. Dit komt sbs ook ten goede natuurlijk.

Ik snap dat jullie ook een beperking hebben aan uitzendtijd, maar zover het mogelijk is graag!

Dat heeft idd voor een goot deel met de lengte van onze uitzendtijd te maken. Vergeet niet, we beginnen zaterdag (als het al niet uitloopt!) om kwart over 11. We laten 4 kwartfinales zien (misschien zelfs wel een reservegevecht), 2 halve finales en een finale. Als we alle opkomsten mee zouden nemen, dan zouden we rond 3 uur aan de finale toe zijn. Is een beetje laat. Overigens is er namens SBS momenteel een verslaggever in Japan die die avond interviews gaat afnemen.

chief108
04-12-2008, 15:23
ik zeg: SBS is goed bezig....

bij voorbaat dank Leo!

leo oldenburger
04-12-2008, 15:24
JEZUS wat lopen jullie te zeiken man over promos en volgorde, wees eens blij dat ze tenminste wat uitzenden man!!
het is ook nooit goed hier in NL

Ik moet je eerlijk zeggen dat ik dit absoluut niet als gezeik opvat.

Stallion
04-12-2008, 15:27
Gaat zeker goed daar bij SBS. Een verslaggever naar Japan geeft aan dat SBS er ook echt wat van wil maken. Helemaal top, ik ga zeker kijken.

A-team
04-12-2008, 15:28
Ik snap wat je bedoelt, maar we moeten ook rekening houden met kijkers die niet fanatiek het kickboksen volgen. Daarom beginnen we vaak met de 'belangrijkste' partij. Zo'n partij waar ook mensen die er niet helemaal in zitten, meteen zin in krijgen. Houd er derhalve rekening mee dat we zaterdagavond beginnen met Peter Aerts tegen Badr Hari. In een interviewtje met De Telegraaf, die zaterdagochtend verschijnt, heb ik die partij 'een sleutelpartij' genoemd. Als mensen die (bijna per ongeluk) die avond, nadat ze Hart van Nederland hebben bekeken, ook het begin van onze K1-uitzending zien en meteen met de partij worden geconfronteerd waar ze die ochtend in de krant over hebben gelezen, bestaat de kans dat ze blijven kijken.

Helemaal te begrijpen! Top trouwens dat je reageerd en dat je openstaat voor verbeteringen! Ga vooral zo door!

Wheelie
04-12-2008, 15:28
Ik moet je eerlijk zeggen dat ik dit absoluut niet als gezeik opvat.

Gelukkig maar ;)

Wat die interviews en opkomsten betreft ben ik het met jullie eens.
De opkomsten zijn vaak mooi en groots, vind ik persoonlijk erg mooi om te zien.
Als je interviews leest of kijkt krijg je inderdaad "binding" met die vechter.

Beginnen met Peter Aerts vs Badr Hari lijkt me een logische keuze.

Top dat je de moeite neemt om hier te posten Leo

BoysNoize
04-12-2008, 15:28
wat een topgozer hebben ze daar bij SBS zitten!

Hoe zeldzaam is het dat een tv-persoonlijkheid als Leo Oldenburger op een vechtsport forum zit om daar opbouwende kritieken mee te nemen voor de montage van een uitzending.
En dan daarin ook nog eens actief mee discussieert/denkt !

diepe buiging voor Leo en SBS ! :)

Tsuki
04-12-2008, 15:29
Leo kunen jullie Peter laten winnen ...............als we toch bezig zijn ;-)

The Bulldog
04-12-2008, 15:29
Leo kunen jullie Peter laten winnen ...............als we toch bezig zijn ;-)
hahahaha reps

Kingster
04-12-2008, 15:30
Leo& fred, alvast bedankt voor de finale van as zaterdag :)

Een interviewer, das goed nieuws! Komt jullie programma echt ten goede.

Mocht er steeds meer intresse komen, misschien volgend jaar een paar programma`s maken naar aanloop van de finale? Nederlandse vechters zat die hun verhaal vast wel kwijt willen aan sbs6.

chief108
04-12-2008, 15:33
Leo komt de volgende keer met Mixfight shirt op tv....

Pernik
04-12-2008, 15:35
Bedankt voor je reactie's Leo, klasse !!! Voor mij geen internet zaterdag, we gaan clean voor de buis zitten en genieten !!!

MB667
04-12-2008, 15:38
(misschien zelfs wel een reservegevecht), 2

Laat dan aub die van Manhoef zien en niet die van Choi

Thnx in advance ;)

Slome
04-12-2008, 15:41
hahaha.. mixfight.tv haha, zo lijkt t wel..

iedereen wil ze dingetje er aan toe voegen. sbs6 top dat jullie er aandacht op deze manier er aan besteden. Respect!!!;)

Biiyen
04-12-2008, 15:42
Super van SBS! Eerst de stream van Slamm5 en zaterdag de K1 finale zonder spoilers. Bedankt hiervoor Leo,

Wheelie
04-12-2008, 15:44
Bedankt voor je reactie's Leo, klasse !!! Voor mij geen internet zaterdag, we gaan clean voor de buis zitten en genieten !!!

Ik denk dat ik de verleiding niet kan weerstaan om Live te kijken ;)

Illest
04-12-2008, 15:46
Laat dan aub die van Manhoef zien en niet die van Choi

Thnx in advance ;)

Ja idd!

Trainen beide in Nederland.(eentje bij Mike en de andere bij Ernesto Hoost)
Los daarvan zal de partij sowieso van een hoger gehalte zijn dan Choi - Sefo..

Marco
04-12-2008, 15:48
reps voor leo ! prachtig om te zien dat er goed met onze feedback wordt omgegaan, ik zit ook voor de buis zonder voorkennis haha. Top !

enne Bamibal volgens mij ben je met je verkeerde been uit bed gestapt.

Fasada
04-12-2008, 16:17
geweldig Leo, heb er zin in... Ga het live kijken met een groot groep vrienden op de beamer met de biertjes koud, de poultjes zijn al gemaakt dus ga ff niks lezen of luisteren want wil absoluut het live gevoel krijgen bij SBS6.

Heb zo'n voorgevoel dat het echt kijkcijferrecords gaat breken... Ga iedereen in mijn hyves een bericht sturen want dit is echt het moment van het jaar op K-1 gebied!

Ringmaster
04-12-2008, 16:22
Leo, je bent de man!

Ton
04-12-2008, 16:24
Echt helemaal geweldig! Zaterdag ochtend kan ik het waarschijnlijk toch niet live op internet volgen... Vertrouw op de uitzending van SBS, zodat ik hopelijk niets mis.

Bann me a.s. zaterdag maar ff voor een dag op hier mixfight.nl, weet niet of ik de verleiding kan weerstaan ;)

Tony
04-12-2008, 16:32
Echt helemaal geweldig! Zaterdag ochtend kan ik het waarschijnlijk toch niet live op internet volgen... Vertrouw op de uitzending van SBS, zodat ik hopelijk niets mis.

Bann me a.s. zaterdag maar ff voor een dag op hier mixfight.nl, weet niet of ik de verleiding kan weerstaan ;)

be carefull what you wish for ;)

blackadder
04-12-2008, 16:34
Beginnen met Peter Aerts vs Badr Hari lijkt me een logische keuze.
Mij ook. Aangezien het de eerste partij van het toernooi is.:p

chief108
04-12-2008, 16:39
LOL...

MMAFAN-1122
04-12-2008, 16:52
Ik snap wat je bedoelt, maar we moeten ook rekening houden met kijkers die niet fanatiek het kickboksen volgen. Daarom beginnen we vaak met de 'belangrijkste' partij. Zo'n partij waar ook mensen die er niet helemaal in zitten, meteen zin in krijgen. Houd er derhalve rekening mee dat we zaterdagavond beginnen met Peter Aerts tegen Badr Hari. In een interviewtje met De Telegraaf, die zaterdagochtend verschijnt, heb ik die partij 'een sleutelpartij' genoemd. Als mensen die (bijna per ongeluk) die avond, nadat ze Hart van Nederland hebben bekeken, ook het begin van onze K1-uitzending zien en meteen met de partij worden geconfronteerd waar ze die ochtend in de krant over hebben gelezen, bestaat de kans dat ze blijven kijken.

Leo, bedankt voor de juiste Info..

MMAFAN-1122
04-12-2008, 16:52
wat een topgozer hebben ze daar bij SBS zitten!

Hoe zeldzaam is het dat een tv-persoonlijkheid als Leo Oldenburger op een vechtsport forum zit om daar opbouwende kritieken mee te nemen voor de montage van een uitzending.
En dan daarin ook nog eens actief mee discussieert/denkt !

diepe buiging voor Leo en SBS ! :)

X2

chief108
04-12-2008, 16:56
je kan wel merken dat Leo oorspronkelijk uit Z.O.D. komt :lol:

simtekf1
04-12-2008, 17:55
Echt super van SBS dat ze er steeds meer aandacht aan geven, daar hebben we jaren op gewacht. :D
En tevens ben ik blij dat er met de teasers nu rekening gehouden gaat worden.

Bij de laatste uitzending zag je bijv. Badr op de stoot van Choi lopen en naar de grond gaan.
Vervolgens ben je de wedstrijd aan het kijken en dan zit je gewoon al op dat moment te wachten omdat je weet dat het gaat komen.
Hetzelfde vorig jaar met de finals, Le Banner die Schilts highkick vol neemt.

Snap dat teasen belangrijk is maar zo word de wedstrijd al half verraden.
Maar goed, er word dus al rekening mee gehouden las ik, dus super, petje af voor SBS.

Wiseguy
04-12-2008, 18:15
Denk dat mixfight heel rustig zal zijn op zaterdag :D

Wheelie
04-12-2008, 18:18
Denk dat mixfight heel rustig zal zijn op zaterdag :D

Ik denk het niet ;)

De man van 14K
04-12-2008, 19:08
Gelukkig zit ik de hele dag in een college zaal en kan niemand mij storen met de live uitslagen..

Lijkt me wel geweldig als iemand hier een de juiste uitslag post in topic opent met titel: *SPOILER* Peter Aerts wint finale.
Volgens mij krijg je dan een oneindige stroom neg-reps :D

Wheelie
04-12-2008, 19:11
Gelukkig zit ik de hele dag in een college zaal en kan niemand mij storen met de live uitslagen..

Lijkt me wel geweldig als iemand hier een de juiste uitslag post in topic opent met titel: *SPOILER* Peter Aerts wint finale.
Volgens mij krijg je dan een oneindige stroom neg-reps :D

En ik zal die persoon een ban for life geven ;)

marcelt
04-12-2008, 19:33
Super SBS en Leo.

OOK ik had me voorgenomen niet op EMMAtievie te gaan kijken, maar wordt heeeeel moeilijk . Maar dan is het wel veel spannender op SBS . Wij kijken ook al enige jaren op beamer en biertap.

PD_EC
04-12-2008, 20:16
goed bezig leo:D

oliebol
04-12-2008, 20:27
idd gaat lekker bij sbs :D bedankt hiervoor en leuk dat je hier op mixfight kijkt wat de fans vinden en hun feedback meeneemt in hoeverre het kan :)

chief108
04-12-2008, 20:35
Gelukkig zit ik de hele dag in een college zaal en kan niemand mij storen met de live uitslagen..

Lijkt me wel geweldig als iemand hier een de juiste uitslag post in topic opent met titel: *SPOILER* Peter Aerts wint finale.
Volgens mij krijg je dan een oneindige stroom neg-reps :D
we zorgen er wel voor dat je alle uitslagen door gesmst krijgt...

De man van 14K
04-12-2008, 21:28
lol of om laten roepen..

chief108
04-12-2008, 22:02
da's ook mooi ja....

moet nog ff wat verzinnen voor Willem
want die zit lekker te balen omdat hij met z'n schoonfamilie in één of ander centre Parcs ding opgesloten zit om gezellig te doen met z'n allen....

bami112
04-12-2008, 22:05
Jij bent aan het zeiken bamibal. Er is niks mee om SBS6 wat feedback te geven over hun uitzendingen. Hier wordt hun uitzending alleen maar beter van en daar profiteert iedereen van.

Er zit een groot verschil tussen feedback en zeiken.oke bloemkool wat jij wilt he feedback ze ouwie

Tsuki
04-12-2008, 22:05
da's ook mooi ja....

moet nog ff wat verzinnen voor Willem
want die zit lekker te balen omdat hij met z'n schoonfamilie in één of ander centre Parcs ding opgesloten zit om gezellig te doen met z'n allen....


talk about the fail train die ff stopt op station willem ..................

chief108
04-12-2008, 22:10
talk about the fail train die ff stopt op station willem ..................
ja man ja....
hij mist niet alleen het live gedeelte
maar 's avonds mag de tv ook vast niet aan omdat ze dan lekker gezellig met z'n allen zitten te kaarten of ganzenborden :rotflmao:

Tony
04-12-2008, 22:42
onmenselijk

Bud S
04-12-2008, 22:57
ik ga hoe dan ook s avond k-1 kijken !

Richelieu
04-12-2008, 23:30
Leo komt de volgende keer met Mixfight shirt op tv....

Dat kunnen we toch wel regelen. Is Leo aanwezig @ Beast of the East volgend jaar januari?

Tsuki
04-12-2008, 23:49
ik ga hoe dan ook s avond k-1 kijken !


niet zo stoer doen iedereen weet dat jij 's avonds zit je hartenjagen met je schoonouders ................

DennK
05-12-2008, 01:10
Top punt! En mooi dat er naar wordt geluisterd! Zal lekker voor de buis zitten en benieuwd wie er gaat winnen! Hoop alleen niet dat zaterdag iemand op me werk zegt wie van wie wint.. want er lopen een aantal fanatiekelingen die het volgen :P

chief108
05-12-2008, 09:28
ik ga hoe dan ook s avond k-1 kijken !
:lol:
you wish....

Bud S
05-12-2008, 10:03
Geachte heer Oldenburger/ beste Sinterklaas,

aangezien ik een weekendje met de schoonfamilie in een huisje zit
en iedereen dat nogal leuk schijnt te vinden, verzoek ik sbs dringend om de gehele k-1 uitzending te verplaatsen naar maandagavond.
ik ben dinsdag vrij dus u hoeft zich geen zorgen te maken dat ik weer eens met een kater op m'n werk verschijn

Bij voorbaat dank

Namens alle mannen die dit weekend met schoonfamileis in huisjes zitten


willem777

chief108
05-12-2008, 10:05
echt man...

ik krijg bijna medelijden met je....

bijna

De man van 14K
05-12-2008, 10:06
reps voor alle mannen die met schoonfamilies in huisjes zitten.
Dat doe je niemand aan...

chief108
05-12-2008, 10:10
kan zo in de "ziek.. echt ziek..." thread

vooral in dit weekend

leo oldenburger
05-12-2008, 11:20
Geachte heer Oldenburger/ beste Sinterklaas,

aangezien ik een weekendje met de schoonfamilie in een huisje zit
en iedereen dat nogal leuk schijnt te vinden, verzoek ik sbs dringend om de gehele k-1 uitzending te verplaatsen naar maandagavond.
ik ben dinsdag vrij dus u hoeft zich geen zorgen te maken dat ik weer eens met een kater op m'n werk verschijn

Bij voorbaat dank

Namens alle mannen die dit weekend met schoonfamileis in huisjes zitten


willem777

Voor alle mannen in huisjes,

vanaf zondag is de k1 uitzending terug te zien op www.sbssport.nl (http://www.sbssport.nl). Woensdagavond wordt de uitzending herhaald op sbs6. Meer kan ik niet voor jullie doen.

De Sint

chief108
05-12-2008, 11:21
:rotflmao:

el bastardo
05-12-2008, 12:14
Voor alle mannen in huisjes,

vanaf zondag is de k1 uitzending terug te zien op www.sbssport.nl (http://www.sbssport.nl). Woensdagavond wordt de uitzending herhaald op sbs6. Meer kan ik niet voor jullie doen.

De Sint
hahahaha

Bagheera
05-12-2008, 18:49
wat een topgozer hebben ze daar bij SBS zitten!

Hoe zeldzaam is het dat een tv-persoonlijkheid als Leo Oldenburger op een vechtsport forum zit om daar opbouwende kritieken mee te nemen voor de montage van een uitzending.
En dan daarin ook nog eens actief mee discussieert/denkt !

diepe buiging voor Leo en SBS ! :)

x2!! idd!

blackadder
05-12-2008, 19:20
wat een topgozer hebben ze daar bij SBS zitten!

Hoe zeldzaam is het dat een tv-persoonlijkheid als Leo Oldenburger op een vechtsport forum zit om daar opbouwende kritieken mee te nemen voor de montage van een uitzending.
En dan daarin ook nog eens actief mee discussieert/denkt !

diepe buiging voor Leo en SBS ! :)
x3