PDA

View Full Version : Andrei "The Pit Bull" Arlovski reviewing Fedor's bouts



The Persian Killer
05-12-2008, 11:26
http://www.youtube.com/watch?v=cAOZORq6kE4&eurl=http://www.arlovski.com/video/video/show?id=2076198%3AVideo%3A63071&feature=player_embedded

RayOmac
05-12-2008, 12:38
Ik hoop dat hij Fedor helemaal sloopt

Peete
05-12-2008, 13:23
Andrei is daar volgens mij zijn testament aan het opmaken!

The Bulldog
05-12-2008, 13:33
Andrei is daar volgens mij zijn testament aan het opmaken!


lijkt mij ook eerder ja...

ben benieuwd ..hoop op een herde pot waarin Fedor weer eens echt aan de bak moet...

en dan wint natuurlijk...

anonymous001
05-12-2008, 13:46
Jezus...

Wat een tijdverspilling, dit...

Ik dacht er komt nog wel een opmerking ofzo...

Kijk liever naar het groeien van gras.:sleep1:

joost
05-12-2008, 14:05
SAAAAAAAAAAISTE filmpje sinds tijden gek!

Vitor Belfort
05-12-2008, 14:24
Like watching paint dry!

De man van 14K
05-12-2008, 16:14
Wat zijn dat voor een homo's die om hem heen staan.
Hij heeft wel een relaxt bankstel, dat lijkt me ook wel wat.

dirk5
05-12-2008, 16:18
I am not gonna get Zulu'd
I am not gonna get Zulu'd
I am not gonna get Zulu'd

Damn... I will get Zulu'd

el bastardo
05-12-2008, 16:39
Gaap, sjiek kussen ook.

dimitri
05-12-2008, 16:41
Laatste woorden van Arlovski.

Ik vond z'n "Hey Tim how's taste my peepeepee" interview interessanter

El Bambino
05-12-2008, 16:42
Vind het wel grappig om te zien...zo zie je maar dat deze vechtsport enig IQ vereist.....

el bastardo
05-12-2008, 16:43
Vind het wel grappig om te zien...zo zie je maar dat deze vechtsport enig IQ vereist.....
Mag ik vragen waaraan je dat afleidt uit dit filmpje?

dimitri
05-12-2008, 16:46
Mag ik vragen waaraan je dat afleidt uit dit filmpje?

Ik zou het zelfs ronduit een onwaarheid noemen.

Mijn bewijs: Tim Sylvia als UFC HW Champion of the World.

anonymous001
05-12-2008, 17:20
Ik zou het zelfs ronduit een onwaarheid noemen.

Mijn bewijs: Tim Sylvia als UFC HW Champion of the World.

Joe Stevenson, Matt Hughes, Gary Goodridge...

The list goes on and on...

Maarre, Bambino, je was sarcastisch bezig, toch?

El Bambino
05-12-2008, 17:29
HAHAHA Ik zie die Arlovski met een pen en papier aantekeningen maken.....dus lijkt mij dat ie een plan maakt over zijn aankomende strijdwijze en de zwakheden van Fedor aan het opschrijven is. Is dus niet zomaar ff de ring instappen en tekeer gaan als een beer!:thup:

anonymous001
05-12-2008, 17:36
"Hij heeft twee handen"

"Een linker en een rechter"

"Hij gebruikt ze om te slaan"

"Mental note: Do not get zulu'd"

:whistling:

tap-out
05-12-2008, 23:26
Ik vind het maar vreemd dat zo weinig mensen Arlovski als een echte kanshebber zien in deze partij. Arlovski ontbreekt het niet aan motivatie, training, kunde, wilskracht en concentratie.

Vooral dat laatste zal de doorslag geven. Recentelijk heeft Fedor op de World Combat Sambo Championships in de halve finale zijn eerste Sambo match sinds het jaar 2000 verloren (van een man die hij het jaar daarvoor genadeloos domineerde).

In verschillende interviews met Red Devil, heeft het team achter Fedor (Red Devil) te kennen gegeven dat het verlies grotendeels te wijten is aan vermoeidheid ten gevolge van het vele reizen en promoten van Affliction evenals het promoten van zijn films (ja fedor speelt tegenwoordig in films). Hierdoor zou Fedor namelijk minder tijd hebben gehad om zich voor te bereiden op zijn Sambo wedstrijden.

Het is dus duidelijk dat zijn concentratie de laatste tijd niet volledig bij het trainen/vechten ligt.

Met Crocop ging het ook bergafwaarts nadat hij zich ook ging concentreren op het spelen in films en politiek (het is mij ontschoten welke positie hij heeft mogen bekleden).

Arlovski heeft maar één focus dat is vechten. Fedor bleek onlangs dus niet eens fit genoeg om in zijn "oorspronkelijke sport" (niet helemaal waar , dat was eigenlijk judo , maar jullie snappen wat ik bedoel) waarin hij jaren lang (zelfs nog voor zijn Pride tijd) de beste was, als winnaar uit de bus te komen.

Met dit gegeven in het achterhoofd vraag ik mijn mixfight broeders:

Waarom geven zo veel mensen (waaronder veel van jullie op mixfight) Arlovski zo weinig kans om te winnen? Sterker nog, waarom denken zo veel van jullie dat hem hetzelfde lot als Zulu te wachten staat?

Ik denk dat gezien het vele reizen en acteren van Fedor, hij zich wellicht niet goed genoeg heeft kunnen voorbereiden op Arlovski, en dat Arlovski hier zijn voordeel uit kan halen.

Daarom denk ik dat eerder het fifty fifty is wat betreft de kansen van ieder van de twee. En het zal mij helemaal niet verbazen als Arlovski wint (op KO).

Arlovski heeft motivatie en is weer "hongerig", Fedor houd zich de laatste tijd bezig met veel andere zaken naast trainen/vechten.

Arlovski's focus ligt momenteel alleen maar op het trainen/vechten.........denk daar maar over na de volgende keer als je denkt dat Arlovski geen schijn van kans maakt, en dat hij wel even ge-zulu'd (hoe schrijf je dat eigenlijk? het is geen echt woord) zal worden.

tap-out
05-12-2008, 23:43
Ik vind het maar vreemd dat zo weinig mensen Arlovski als een echte kanshebber zien in deze partij. Arlovski ontbreekt het niet aan motivatie, training, kunde, wilskracht en concentratie.

Vooral dat laatste zal de doorslag geven. Recentelijk heeft Fedor op de World Combat Sambo Championships in de halve finale zijn eerste Sambo match sinds het jaar 2000 verloren (van een man die hij het jaar daarvoor genadeloos domineerde).

In verschillende interviews met Red Devil, heeft het team achter Fedor (Red Devil) te kennen gegeven dat het verlies grotendeels te wijten is aan vermoeidheid ten gevolge van het vele reizen en promoten van Affliction evenals het promoten van zijn films (ja fedor speelt tegenwoordig in films). Hierdoor zou Fedor namelijk minder tijd hebben gehad om zich voor te bereiden op zijn Sambo wedstrijden.

Het is dus duidelijk dat zijn concentratie de laatste tijd niet volledig bij het trainen/vechten ligt.

Met Crocop ging het ook bergafwaarts nadat hij zich ook ging concentreren op het spelen in films en politiek (het is mij ontschoten welke positie hij heeft mogen bekleden).

Arlovski heeft maar één focus dat is vechten. Fedor bleek onlangs dus niet eens fit genoeg om in zijn "oorspronkelijke sport" (niet helemaal waar , dat was eigenlijk judo , maar jullie snappen wat ik bedoel) waarin hij jaren lang (nog voor zijn Pride tijd) de beste was, als winnaar uit de bus te komen.

Met dit gegeven in het achterhoofd vraag ik mijn mixfight broeders:

Waarom geven zo veel mensen (waaronder veel van jullie op mixfight) Arlovski zo weinig kans om te winnen? Sterker nog, waarom denken zo veel van jullie dat hem hetzelfde lot als
Zulu te wachten staat?

Ik denk dat gezien het vele reizen en acteren van Fedor, hij zich wellicht niet goed genoeg heeft kunnen voorbereiden op Arlovski, en dat Arlovski hier zijn voordeel uit kan halen.

Ik denk dat eerder het fifty fifty is wat betreft de kansen van ieder van de twee. En het zal mij helemaal niet verbazen als arlovski wint (op KO).

YoMarK
05-12-2008, 23:59
Goede post, maar 1 keer was genoeg geweest. ;)

Verder ben ik het met je eens, Fedor is teveel bezig geweest met andere dingen om er zomaar van uit te gaan dat hij op z'n best zal zijn.

KO TKO
06-12-2008, 00:07
Ik vind het maar vreemd dat zo weinig mensen Arlovski als een echte kanshebber zien in deze partij. Arlovski ontbreekt het niet aan motivatie, training, kunde, wilskracht en concentratie.

Vooral dat laatste zal de doorslag geven. Recentelijk heeft Fedor op de World Combat Sambo Championships in de halve finale zijn eerste Sambo match sinds het jaar 2000 verloren (van een man die hij het jaar daarvoor genadeloos domineerde).

In verschillende interviews met Red Devil, heeft het team achter Fedor (Red Devil) te kennen gegeven dat het verlies grotendeels te wijten is aan vermoeidheid ten gevolge van het vele reizen en promoten van Affliction evenals het promoten van zijn films (ja fedor speelt tegenwoordig in films). Hierdoor zou Fedor namelijk minder tijd hebben gehad om zich voor te bereiden op zijn Sambo wedstrijden.

Het is dus duidelijk dat zijn concentratie de laatste tijd niet volledig bij het trainen/vechten ligt.

Met Crocop ging het ook bergafwaarts nadat hij zich ook ging concentreren op het spelen in films en politiek (het is mij ontschoten welke positie hij heeft mogen bekleden).

Arlovski heeft maar één focus dat is vechten. Fedor bleek onlangs dus niet eens fit genoeg om in zijn "oorspronkelijke sport" (niet helemaal waar , dat was eigenlijk judo , maar jullie snappen wat ik bedoel) waarin hij jaren lang (zelfs nog voor zijn Pride tijd) de beste was, als winnaar uit de bus te komen.

Met dit gegeven in het achterhoofd vraag ik mijn mixfight broeders:

Waarom geven zo veel mensen (waaronder veel van jullie op mixfight) Arlovski zo weinig kans om te winnen? Sterker nog, waarom denken zo veel van jullie dat hem hetzelfde lot als Zulu te wachten staat?

Ik denk dat gezien het vele reizen en acteren van Fedor, hij zich wellicht niet goed genoeg heeft kunnen voorbereiden op Arlovski, en dat Arlovski hier zijn voordeel uit kan halen.

Daarom denk ik dat eerder het fifty fifty is wat betreft de kansen van ieder van de twee. En het zal mij helemaal niet verbazen als Arlovski wint (op KO).

Arlovski heeft motivatie en is weer "hongerig", Fedor houd zich de laatste tijd bezig met veel andere zaken naast trainen/vechten.

Arlovski's focus ligt momenteel alleen maar op het trainen/vechten.........denk daar maar over na de volgende keer als je denkt dat Arlovski geen schijn van kans maakt, en dat hij wel even ge-zulu'd (hoe schrijf je dat eigenlijk? het is geen echt woord) zal worden.


Ik heb laatste gelezen dat Fedor iets af heeft gezegt. Ik weet niet meer wat. Maar hij deed dat om zich goed voor te bereiden op het gevecht tegen Arlovski. Dus volgens mij is hij nu weer hard aan het trainen. Ik denk dat Arlovski met zijn niet geweldige kin, neer geslagen wordt en dan GnP wordt. Ik zie niks waarmee Arlovski een voordeel heeft op Fedor.

YoMarK
06-12-2008, 00:45
Arlovski's striking is alleen maar beter geworden, en cardio is gewoon super de laatste tijd.
Grondwerk is Arlovski z'n zwakke punt.
Ik denk dat Fedor hem neer gaat halen, want daar loopt hij totaal geen risico.

tap-out
07-12-2008, 14:31
Hij is iig niet kansloos zoals veel mensen op mixfight denken.
Fedor is momenteel de beste, dat is waar, maar Arlovski is zeker niet kansloos!
Hij maakt een zeer goede kans tegen Fedor.

Wat betreft het 2 keer posten: ik was mijn post aan het editen en toen ging er iets mis, waardoor het 2 keer verscheen.
Sorry daarvoor.

Garcia
07-12-2008, 14:37
Arlovski geef ik ook wel een goede kans om te winnen. Maar toch denk ik dat de ervaring en de altijd briljante gameplans van Fedor ervoor gaan zorgen dat hij de winst pakt.

Fedor is een van de meest slimme vechters in het MMA circuit en dat vergeten de meeste mensen. Juist zijn aanpassingsvermogen op elke tegenstander zorgen voor een groot deel van zijn successen. Zwaktepunt bij Fedor is z'n duim die hij nu al meerdere kerel zwaar geblesseerd heeft.

fedor
10-12-2008, 18:27
Ik hoop dat team red devil een mooie cloak&dagger act heeft opgevoerd en dat Fedor fris aan de start verschijnt op 24-01 want hij zal 100% moeten zijn voor Andrei..ik vond de cardio van Andrei niet geweldig tegen big country nelson maar z'n handen zijn beter dan ooit..zijn handen van nu zouden nooit verloren hebben van Sylvia toenertijd. (toen was Andrei ook te druk bezig met zichzelf te promoten)..
Die notes zijn niets meer dan een mindgame...wat moettie opschrijven over die pot tegen sylvia en hong man die bij elkaar 2.5 minuten duren...?

ICON
10-12-2008, 18:46
Ik hoop dat team red devil een mooie cloak&dagger act heeft opgevoerd en dat Fedor fris aan de start verschijnt op 24-01 want hij zal 100% moeten zijn voor Andrei..ik vond de cardio van Andrei niet geweldig tegen big country nelson maar z'n handen zijn beter dan ooit..zijn handen van nu zouden nooit verloren hebben van Sylvia toenertijd. (toen was Andrei ook te druk bezig met zichzelf te promoten)..
Die notes zijn niets meer dan een mindgame...wat moettie opschrijven over die pot tegen sylvia en hong man die bij elkaar 2.5 minuten duren...?


**mental note**

don't forget....

first round. bell rings........

RUNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN

fedor
10-12-2008, 22:13
LOL!!! Reps als ik ze kon uitdelen :)