PDA

View Full Version : SLAMM!! persbericht



slamm
05-12-2008, 18:25
Hierbij een reactie vanuit SLAMM naar aanleiding van “ SLAMM V “ zondag 30 november j.l.. Uit de opkomst afgelopen zondag, is gebleken dat jullie het vertrouwen in SLAMM niet hebben opgegeven en daar zijn wij jullie zeer dankbaar voor.

Wij hopen dat wij met deze editie van SLAMM Nederland VS Thailand, hebben kunnen laten zien dat wij jullie mening zeer belangrijk vinden en dat we onze uiterste best hebben gedaan de punten van kritiek naar aanleiding van SLAMM IV ( maart j.l.) te verbeteren.
De reacties, punten van kritiek die jullie hebben aangedragen en uiteraard ook het benoemen van de positieve punten, hebben wij uiterst serieus genomen met als resultaat SLAMM V.

Een evenement waar wij met recht trots op zijn. Op de verschillende fora is gebleken dat de meningen voornamelijk positief zijn, uiteraard staan wij wederom open voor suggesties en aandachtspunten voor ons volgende evenement. Buiten de fora kunnen jullie hiervoor ook terecht op onze website Slamm Events (http://www.slamm.nl) en onze hyves pagina Slamm!! - Hyves.nl (http://slammevents.hyves.nl) .

Wederom willen wij respect uiten naar alle vechters die op dit evenement in de ring hebben gestaan en hen complimenteren met hun sportieve gedrag. Het grootste respect gaat echter uit naar de Thaise delegatie die - vanwege de sluiting van de luchthaven in Bangkok - pas zaterdagmiddag 29 november in Nederland arriveerde (via Hong Kong en Londen!!) i.p.v. woensdagochtend 26 november en ondanks dit alsnog spectaculaire partijen wisten neer te zetten! Uiteraard willen wij ook de Nederlandse toppers die het gevecht aangingen op “full muay thai rules” tegen deze top delegatie alle eer toekennen.

Wij van SLAMM willen benadrukken dat het evenement zonder jullie komst, enthousiasme en sportiviteit uiteraard geen kans van slagen heeft!

Verder rest ons nog iedereen te bedanken die heeft meegewerkt aan SLAMM V en er gezamenlijk voor hebben gezorgd dat het evenement geslaagd is. Ook onze sponsors, bedankt voor jullie vertrouwen in onze vechters en onze organisatie.

See you at SLAMM!!

Garcia
05-12-2008, 20:30
Slamm nogmaals bedankt voor de VIP kaarten. Dit gala was een geweldig succes en de volgende editie ben ik zeker weer van de partij!!

El Bambino
05-12-2008, 20:38
Groot compliment voor deze organisatie. Ze hebben van hun fouten geleerd uit het verleden en ze bieden het publiek wat het wil zien. Slamm kan een groot voorbeeld zijn voor andere organisaties......de juri bij Slam was ook rechtvaardig en dat kunnnen we niet zeggen van van andere organisaties zoals Showtime !

marcelt
05-12-2008, 21:16
Slamm is vet!

Wheelie
05-12-2008, 21:33
Ik ben echt een MMA liefhebber en ga nooit naar MT gala's maar ik vond dit een geweldig gala.
Slamm heeft echt iets met de kritiek gedaan. ik kijk nu al uit naar de volgende Nederland vs Thailand met hopelijk een paar MMA partijen ;)

MataLeo
06-12-2008, 01:48
Mijn dank gaat uit naar de coulantie van de organisatie (wat vaak elders ontbreekt) mbt fotografie en naar de gastvrijheid die ik heb genoten.

Slamm begrijpt hoe belangrijk een foto kan wezen ter promotie/publiciteit van hun gala (produkt) en is goed bezig met goodwill te kweken !! (marketing)
Kijk daarvoor op diverse websites en bijv Ringsports Magazine.

Ik hoop dat ik vanaf nu vanzelfsprekend op de fotolijst sta ......... (Roy ?)

Osu
Leo

chief108
06-12-2008, 09:04
Ik ben echt een MMA liefhebber en ga nooit naar MT gala's maar ik vond dit een geweldig gala.

same here....

Richelieu
06-12-2008, 11:54
Tja, na maanden van promotie, investeringen en voorbereidingen stond het concept Slamm!! als een huis.

Strakke reactie van de organisatie!!

HUNTER
06-12-2008, 12:26
idd.... SLAMM was erg cool, maar volgende keer wellicht weer een co-productie met M-1 voorde MMA??

Zou mega vet zijn!!

chief108
06-12-2008, 12:42
op naar nummertje 6

chief108
06-12-2008, 12:42
idd.... SLAMM was erg cool, maar volgende keer wellicht weer een co-productie met M-1 voorde MMA??

Zou mega vet zijn!!
idd...

dat zou het compleet maken ja...

DUTCHDEATH
06-12-2008, 22:41
Ja, tnx guys voor weer een spetterend gala !
Ze worden steeds beter:thup:
Was een genot om voor jullie te mogen fotograferen.
Alles was toppie, natuurlijk ook de relaxte sfeer waardoor iedereen z'n werk normaal kon doen en daar kunnen een hoop promotors nog veel van leren !
Op naar Slamm VI !!!!! :osu::thnx: