PDA

View Full Version : Tegenstander Marloes Coenen op Beast of the East



Fasada
06-12-2008, 02:27
Het is niet altijd makkelijk om tegenstanders te zoeken voor Marloes Coenen. Het is de organisatie gelukkig gelukt om iemand te vinden. Het is de Belgische Cindy Dandois. Zij was een topjudoka en is overgestapt naar BJJ en M.M.A..

cobra100
06-12-2008, 08:01
Waarom niet Germaine de randamie die gaat nu toch het MMA in.

brittje-x
06-12-2008, 12:24
Waarom zochten ze dan voor op staredown een C partij voor Cindy??
Kan best zijn dat ze heel goed is ... moet wel als ze ineens tegen Marloes wil gaan staan. Maar waarom dan eerst een beginnertje willen afmaken??

:pimp: Misschien zit ik fout maar ik heb toch dacht ik op fora gezien dat men zocht naar een C partij... Damn zou daar niet graag op in gegaan zijn als ik dit lees... stel je voor ... dan was ik snel klaar geweest denk k

Groetjes

Wheelie
06-12-2008, 12:26
Dit gaat om een Shooto partij en geen KB partij ;)
Of ging het op staredown ook om een Shootopartij ?

brittje-x
07-12-2008, 13:43
MMA partij :cool2:

smike
07-12-2008, 17:25
Ik vind het een beetje vreemd dat er nooit een tegenstander voor marloes gevonden kan worden, in Amerika stikt het van de vrouwelijke mma vechters, een flink gedeelte daarvan is ongeveer op hetzelfde niveau als Marloes, waarom kan er dan nooit een tegenstandster aangetrokken worden?

Jamila
07-12-2008, 19:02
Cindy is geen slechte tegenstander, zij is de zus van de trainer van Tommy Depret zij heeft al meerdere grappling toernooien op haar naam gezet. Ik vind het altijd weer een verrassing als Marloes vecht en natuurlijk zijn er genoeg tegenstanders in de U.S. te vinden. Dit zal echter met de stijgende populariteit in het vrouwen MMA een dure kwestie worden zeker met gages als die van bijv. Gina Carano +- $30.000 voor de gene die willen sponsoren de promotor is Beast of the East. Zelf denk ik dat ook deze partij alles in zich zal hebben. Ik als grote Marloes fan zal er zeker bij zijn.

GG Powerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Gr, Jamila:thup:

123trisweat
07-12-2008, 19:20
elite xc is toch over de kop? die heeft vast wel wat

Ronald
07-12-2008, 19:41
Ik vind het een beetje vreemd dat er nooit een tegenstander voor marloes gevonden kan worden, in Amerika stikt het van de vrouwelijke mma vechters, een flink gedeelte daarvan is ongeveer op hetzelfde niveau als Marloes, waarom kan er dan nooit een tegenstandster aangetrokken worden?
Het nadeel van Amerikaanse tegenstanders is dat ze allemaal in Amerika wonen ;)

PerfectTeam
08-12-2008, 11:54
Cindy Dandois heeft een hoop wedstrijdervaring in het judo, BJJ en grappling. Ongeslagen in al haar grapplingpartijen bij de vrouwen zal ze op 24 januari het opnemen tegen de vrouwelijke mma ster van Nederland Marloes Coenen. Dat mma geen grappling is daar zijn we van bewust. We zijn er de afgelopen 4 maanden niet in geslaagd om een mma partij voor haar vast te krijgen. Deze kans werd ons aangeboden en wij gaan ze nemen, ook al hadden we liever eerst wat andere partijen gedaan. Maar wie had nu gedacht dat Tommy Depret van Oktay zou winnen in zijn eerste A wedstrijd? Dit was ook een kans. Wat het ook mag worden, het is een enorme ervaring om tegen iemand als Marloes uit te mogen komen en wij doen er alles aan om van deze partij een spektakel te maken.

PerfectTeam
08-12-2008, 11:55
Waarom zochten ze dan voor op staredown een C partij voor Cindy??
Kan best zijn dat ze heel goed is ... moet wel als ze ineens tegen Marloes wil gaan staan. Maar waarom dan eerst een beginnertje willen afmaken??

:pimp: Misschien zit ik fout maar ik heb toch dacht ik op fora gezien dat men zocht naar een C partij... Damn zou daar niet graag op in gegaan zijn als ik dit lees... stel je voor ... dan was ik snel klaar geweest denk k

Groetjes

We vonden niemand die bereid was om tegen haar te kampen, dus kunnen we niet anders hé. ;)

a.s.c.
08-12-2008, 12:00
Ik vind het een beetje vreemd dat er nooit een tegenstander voor marloes gevonden kan worden, in Amerika stikt het van de vrouwelijke mma vechters, een flink gedeelte daarvan is ongeveer op hetzelfde niveau als Marloes, waarom kan er dan nooit een tegenstandster aangetrokken worden?

Persoonlijk denk ik dat het wel mee zal vallen met de hoeveelheid vrouwelijke vechters in Amerika die ongeveer op 'hetzelfde' niveau zitten als Marloes. Het is jammer dat ze de laatste tijd weinig kansen heeft gehad om dat wederom te bewijzen, maar Marloes heeft haar strepen al lang verdient; ik ben er dan ook van overtuigd dat ze bij de eerst volgende mogelijkheid iedereen weer laat zien dat ze in een 'league of her own' zit..

barbara
08-12-2008, 14:15
"Op zaterdag 24 januari 2009 zal Cindy Dandois (Perfect Team) haar mma debuut maken tegen niemand minder dan Nederlands beste vrouwelijke mma vechter Marloes Coenen. Cindy won eerder dit jaar al haar grappling en bjj partijen en ziet deze partij als een kans om zichzelf te tonen tegen een topper als Marloes. Marloes heeft reeds over de hele wereld gevochten en zal een zware beproeving zijn voor Cindy. Wij zijn alvast hard aan het werk en zullen ervoor zorgen dat dit een knaller van een partij gaat worden".http://www.bendandois.be/php/applecore/galerij/thumb-bote-cindymarloes.gif

"Beast Of The East: Cindy Dandois VS Marloes Coenen

Bron: detail (http://www.bendandois.be/subdetail.php?subrub_id=1)

en nog een filmpje van haar:

http://www.youtube.com/watch?v=Wn30RsAx0s0http://

Dennuz
08-12-2008, 14:19
Ben wel benieuwd.. Ze kan iig wel aardig uit de voeten op de grond. Nu maar kijken hoe ze het eraf brengt tegen iemand met zoveel ervaring en skills als Marloes..

Khanom Thom
08-12-2008, 15:27
Marloes op GnP!

MARLOES
08-12-2008, 15:53
Hallo,

Was op zoek naar een link voor de K1 voor een collega en dan lees ik dit.

Kan het niet laten om te reageren.

Allereerst ben ik blij dat ik überhaupt een partij heb! BOTE is super en ben de promoter dan ook erg dankbaar. Het liefst zou ik tegen Gina of Cyborg vechten op BOTE (liever Cyborg dan Gina omdat zij meer een uitdaging is) alleen is het budget van de promotor beperkt. En in afwachting hoe het met mijn contract bij Elite verloopt neem ik alles en iedereen aan. Het meisje war ik nu tegen vecht lijkt mij een goede tegenstander (heb het filmpje nog niet gezien omdat ik ook nog werk op mijn werk ;) )

Ik begrijp nu het probleem waar Germaine voor stond/staat met haar thaibokscarrière waarin mensen haar er van beschuldigden dat ze tegen pannenkoeken vocht. Maar soms is de koek gewoon op..en ik ben nu eenmaal niet een meisje van 55kg. ;)

FYI: ik zou graag tegen Germaine vechten op BOTE of het haalbaar is qua kosten geen idee. Maar Germaine en ik komen nog wel een keer tegen elkaar hier of in Amerika. ;)

24 januari..ik heb er zin in!

Groeten,
Marloes

brittje-x
08-12-2008, 16:05
Ik heb wel respect voor cindy hoor eerste mma ... knap
Hoop dat het een mooie partij word...

Was alleen ff in de war omdat ik haar pas voor een C zag opstaan...

Inderdaad vervelend willen vechten maar geen tegenstandsters kunnen vinden... Ik heb dat probleem al en ik ben dan nog een pannekoek:cool2:

Dus bij dames als germaine en marloes van niveau moet dat nog een stuke erger zijn...

Hej dames maak er een knap partij van ik ben benieuwd

Groetjes:D

Ronald
08-12-2008, 17:24
Inderdaad vervelend willen vechten maar geen tegenstandsters kunnen vinden... Ik heb dat probleem al en ik ben dan nog een pannekoek:cool2:
Hahaha... reps voor Brittje :lol:

Perfectteamcindy
08-12-2008, 18:39
Hallo,

Was op zoek naar een link voor de K1 voor een collega en dan lees ik dit.

Kan het niet laten om te reageren.

Allereerst ben ik blij dat ik überhaupt een partij heb! BOTE is super en ben de promoter dan ook erg dankbaar. Het liefst zou ik tegen Gina of Cyborg vechten op BOTE (liever Cyborg dan Gina omdat zij meer een uitdaging is) alleen is het budget van de promotor beperkt. En in afwachting hoe het met mijn contract bij Elite verloopt neem ik alles en iedereen aan. Het meisje war ik nu tegen vecht lijkt mij een goede tegenstander (heb het filmpje nog niet gezien omdat ik ook nog werk op mijn werk ;) )

Ik begrijp nu het probleem waar Germaine voor stond/staat met haar thaibokscarrière waarin mensen haar er van beschuldigden dat ze tegen pannenkoeken vocht. Maar soms is de koek gewoon op..en ik ben nu eenmaal niet een meisje van 55kg. ;)

FYI: ik zou graag tegen Germaine vechten op BOTE of het haalbaar is qua kosten geen idee. Maar Germaine en ik komen nog wel een keer tegen elkaar hier of in Amerika. ;)

24 januari..ik heb er zin in!

Groeten,
Marloes

Als meisje van 55kg zijn er waarschijnlijk meer partijen te vinden Marloes!

Mijn broer is al maanden op zoek naar partijen voor mij maar het probleem is dat de meeste meisjes niet graag starten tegen mij in mma-c-partijen door mijn judoachtergrond. Nochtans is judo iets anders dan mma!

In elk geval zal ik idd mijn best doen om er een knaller van een partij van te maken!

Cindy

Bagheera
08-12-2008, 18:50
Hallo,

Was op zoek naar een link voor de K1 voor een collega en dan lees ik dit.

Kan het niet laten om te reageren.

Allereerst ben ik blij dat ik überhaupt een partij heb! BOTE is super en ben de promoter dan ook erg dankbaar. Het liefst zou ik tegen Gina of Cyborg vechten op BOTE (liever Cyborg dan Gina omdat zij meer een uitdaging is) alleen is het budget van de promotor beperkt. En in afwachting hoe het met mijn contract bij Elite verloopt neem ik alles en iedereen aan. Het meisje war ik nu tegen vecht lijkt mij een goede tegenstander (heb het filmpje nog niet gezien omdat ik ook nog werk op mijn werk ;) )

Ik begrijp nu het probleem waar Germaine voor stond/staat met haar thaibokscarrière waarin mensen haar er van beschuldigden dat ze tegen pannenkoeken vocht. Maar soms is de koek gewoon op..en ik ben nu eenmaal niet een meisje van 55kg. ;)

FYI: ik zou graag tegen Germaine vechten op BOTE of het haalbaar is qua kosten geen idee. Maar Germaine en ik komen nog wel een keer tegen elkaar hier of in Amerika. ;)

24 januari..ik heb er zin in!

Groeten,
Marloes

Ja dat lijkt me wel de bedoeling!.. alleen de ubernerds mogen van de baas internetten.. ik zal geen namen noemen van mixfight members... :whistling:

Dames alvast succes toegewenst voor 24 jan.

smike
09-12-2008, 03:02
Je moet gewoon wat meer thaibox partijen draaien Marloes!
Daar zijn genoeg goede Nederlandse tegenstandsters te vinden.

Mr 1 Leg
11-12-2008, 14:33
ik ga jullie 1 ding zeggen ik train samen met cindy dandois en geloof me het is een meisje die er voor gaat ik ben in ieder geval trots dat ze tegen marloes gaat vechten ik wens marloes ook succes sportief blijven we altijd maar cindy go for it beest het zal zeker een top partij worden ;)

paspoes
11-12-2008, 14:39
Cindy Dandois heeft een hoop wedstrijdervaring in het judo, BJJ en grappling. Ongeslagen in al haar grapplingpartijen bij de vrouwen zal ze op 24 januari het opnemen tegen de vrouwelijke mma ster van Nederland Marloes Coenen. Dat mma geen grappling is daar zijn we van bewust. We zijn er de afgelopen 4 maanden niet in geslaagd om een mma partij voor haar vast te krijgen. Deze kans werd ons aangeboden en wij gaan ze nemen, ook al hadden we liever eerst wat andere partijen gedaan. Maar wie had nu gedacht dat Tommy Depret van Oktay zou winnen in zijn eerste A wedstrijd? Dit was ook een kans. Wat het ook mag worden, het is een enorme ervaring om tegen iemand als Marloes uit te mogen komen en wij doen er alles aan om van deze partij een spektakel te maken.

Respect:thup: reps naar perfectteam

bloody
12-12-2008, 16:59
als ik het filmple bekijk denk ik dat het een toppartij is. Ik ga voor Marloes die is veel dominanter dan die Cindy

Ben
12-12-2008, 19:35
sucses marloes

boola
12-12-2008, 22:58
marloes gaat er altijd voor en een mooie kans voor cindy zij kan alleen maar winnen en goed dat zij het aandurft verassen kan ze marloes altijd is zeker goed op de grond

fast-
14-12-2008, 21:44
marloes gaat er altijd voor en een mooie kans voor cindy zij kan alleen maar winnen en goed dat zij het aandurft verassen kan ze marloes altijd is zeker goed op de grond
let op de kaart verkoop want op=op;)

fast-
26-12-2008, 16:42
sucses marloesx2 word een top partij;)

Mr 1 Leg
26-12-2008, 19:11
x1000000 dit gaat knallen cindy go for it maar daar twijfel ik niet aan