PDA

View Full Version : K1 WGP 2008 CHAMP!!! *Spoiler*



joost
06-12-2008, 14:15
Remy Bonjasky flikt het weer voor de 3e keer!!! Hij is de K1 WGP KAMPIOEN van 2008!!!

Na een overwinning op Jerome Le Banner in de 3e ronde en super mooie K.O overwinning op Gökan Saki mocht hij aantreden in de finale tegen Badr ‘’The Footstomp Boy’’ Hari.

Wat een finale.. beide vechters beginnen rustig en aftastend maar switchen al snel naar een hogere versnelling, Remy weet in de 1e ronde al een knock down te scoren, maar wat Badr in de 2e ronde van de partij doet slaat echt alles, hij slaat en trapt door terwijl Bonjasky op de grond ligt......Badr word gedisqualificeerd!!! Zonde van de finale.


Een hele rare overwinning maar toch gewonnen!


REMY BONJASKY K1 WGP CHAMP 2008!!!!

Gefeliciteerd :thup:

http://www.fresh-dressed.de/wp-content/uploads/2007/12/remy-bonjasky-1.jpg

Wheelie
06-12-2008, 14:28
GEFELICITEERD REMY

rene37
06-12-2008, 14:31
Remy Bonjaski gefeliciteerd, een waardig kampioen!
Badr Hari.... wat een wanvertoning!:thown: die man hoop ik nooit meer in de ring te zien... wat een LUL.
Echt een schande voor onze mooie sport, terwijl deze juist ook publicitair zo goed op weg is...:mad:

Justinian
06-12-2008, 14:32
Remy gefeliciteerd! Jammer dat het op deze manier moest, maar dat is niet anders.

Biiyen
06-12-2008, 14:33
Remy terecht kampioen! Gefeliciteerd, niet zoals je het wenst maar desalniettemin volledig terecht.

HARI SCHAAM JE.

Karel
06-12-2008, 14:37
wat me toch nog het meest opviel, hij heeft een mooie vriendin..

en natuurlijk mooi dat ie gewonnen heeft

MilfhunterMMA
06-12-2008, 14:38
Klasse bonjasky! wat een stumper is die Hari zeg, misschien heeft bureau halt nog wel een dagbesteding voor hem.

Judas
06-12-2008, 14:40
wat me toch nog het meest opviel, hij heeft een mooie vriendin..



Z'n vorige was mooier;)
Enne natuurlijk congratz met de overwinning!

gazi86
06-12-2008, 14:40
badr hari doet de asociale straatmarokkaantjes eer aan met zijn gedrag...een goed voorbeeld voor hun

wrestler_nl
06-12-2008, 14:41
congratz Remy Bonjasky

wat een lul die hari.
inplaats van een goede voorbeeld zijn voor alle marokanen en/of straatschoffies gaat ie op zo'n een kut manier tekeer

MilfhunterMMA
06-12-2008, 14:43
Ik denk dat de directeur van Kia Hari in een van zn bedrijfswagens voor de arena van Yokohama schept.

Octavius
06-12-2008, 14:45
Remy gefeliciteerd! Helaas op deze wijze.

@ milfhunter. Wedden dat KIA geen sponsor meer is van hem.

Karel
06-12-2008, 14:46
kia wilde toch een stoerder imago

Tomcraft86
06-12-2008, 14:46
foking STRAATTUIG die Hari...

Hoop dat ie een jaar schorsing van de K-1 krijgt... Ezel


Feli Remy, het is je gegund!

CAPO58
06-12-2008, 14:47
Wat Badr deed is niet goed te praten, heel onsportief! Voor zoveel mensen zoiets doen. Maar Remy kon ook goed acteren, als hij echt wou knokken dan stond Remy op. Want die trap op zijn gezicht schramde maar. Remy heeft voor hetere vuren gestaan en ik vond hem echt een super knokker, dat hij niet gaat vechten door zo'n miezerige trap dat hij kreeg. Ik kan dat echt niet begrijpen.

leks
06-12-2008, 14:48
Feli Remy, mooie afsluiter ook op de stream jij met je vriendin.

Kingster
06-12-2008, 14:49
Remy van harte! Het is je gegunt.
Maar laat een rematch tegen hari maar zitten.

Mephisto
06-12-2008, 14:50
Gefeliciteerd Remy,

en een gratis footstomp voor alle haters, wat een domme reacties, hier en bij de buren...

Gordon_Freeman
06-12-2008, 14:51
Gefeliciteerd Remy !!

Aarti
06-12-2008, 14:52
Wat Badr deed is niet goed te praten, heel onsportief! Voor zoveel mensen zoiets doen. Maar Remy kon ook goed acteren, als hij echt wou knokken dan stond Remy op. Want die trap op zijn gezicht schramde maar. Remy heeft voor hetere vuren gestaan en ik vond hem echt een super knokker, dat hij niet gaat vechten door zo'n miezerige trap dat hij kreeg. Ik kan dat echt niet begrijpen.

Als de doktoren vertellen dat hij niet meer mag knokken, dat houdt het op. En een professonial accepteert dat. Of had je liever gezien dat Remy eerst hun voor hun muil slaat en dat Hari er achteraan???

deco'o
06-12-2008, 14:52
Ten eerste respect voor Remy en van harte gefeliciteerd.

Alleen vond ik het vreemd dat hij zei dat hij niet zo wilde winnen

ashi76
06-12-2008, 14:52
Congratz Remy !! :thup:

Die stumperd van een harry zou geschorst moeten worden voor het leven.
Wat een zielig naar mannetje is dat zeg. Eeuwig zonde van zijn talent.

Vitor Belfort
06-12-2008, 14:54
Gefeliciteerd Remi....de terechte winnaar!

Aarti
06-12-2008, 14:55
Ten eerste respect voor Remy en van harte gefeliciteerd.

Alleen vond ik het vreemd dat hij zei dat hij niet zo wilde winnen

????
Hij wil winnen op zijn eigen kunnen en waar hij zo hard voor getraind heeft en niet op een domme actie van een ander.....

Stallion
06-12-2008, 14:55
Gefeliciteerd Remy. Lekkere trap ook in de halve finale, deze lijn doortrekken.

gazi86
06-12-2008, 14:56
Wat Badr deed is niet goed te praten, heel onsportief! Voor zoveel mensen zoiets doen. Maar Remy kon ook goed acteren, als hij echt wou knokken dan stond Remy op. Want die trap op zijn gezicht schramde maar. Remy heeft voor hetere vuren gestaan en ik vond hem echt een super knokker, dat hij niet gaat vechten door zo'n miezerige trap dat hij kreeg. Ik kan dat echt niet begrijpen.

zal ik het dan voor je uitleggen?
als jij een partij vecht, en je krijgt stoten en trappen terwijl je op de grond ligt, en je hebt vervolgens 2 opties:
1. doorvechten met een kans dat je op een stoot loopt en ongelooflijk veel geld misloopt
2. beetje doen alsof je er veel last van hebt, vervolgens 4 ton mee naar huis nemen

wat zou je doen? laat me raden, jij zou eervol doorvechten en die 4 ton zou je niet boeien toch.
remy is al 2 keer kampioen geweest, titel boeit hem niet ZO veel. maar het geld is altijd belangrijk.

MilfhunterMMA
06-12-2008, 14:56
Wat Badr deed is niet goed te praten, heel onsportief! Voor zoveel mensen zoiets doen. Maar Remy kon ook goed acteren, als hij echt wou knokken dan stond Remy op. Want die trap op zijn gezicht schramde maar. Remy heeft voor hetere vuren gestaan en ik vond hem echt een super knokker, dat hij niet gaat vechten door zo'n miezerige trap dat hij kreeg. Ik kan dat echt niet begrijpen.

tsja het is nogal moeilijk te beoordelen hoe hard het aankwam

Italian*Berlusconi*
06-12-2008, 14:56
wat een pannekoek die Hari, vond het echt respect toen hij van Peter won en zijn gebaren na die wedstrijd..had toen zoiets van, damn die gozer lijkt toch volwassener te worden qua reacties en vecht ook nog is erg agressief en mooi. Dan dit met Remy, zonde en dat op dit nivo. Hoop dat hier wel een sanctie tegen komt, en dan niet een rood kaartje.

Remy verdient wel de oscar met zijn acteer kunsten..jezus man wat kan jij overdrijven en op het moment dat de wedstrijd dan gestaakt word sta je ineens weer heen en weer te springen dat je er klaar voor bent. Top dat je weer champ bent, leuke partijen weer gevochten maar toch....iig gefeliciteerd met je 3de titel, heb je verdiend en terecht gewonnen op DQ maar je reactie toch wat te veel geacteerd naar mijn idee.

Verder een leuke K1, we zaten weer met zn allen te kijken en vanavond de herhaling op sbs weer even kijken!

SBS BEDANKT VOOR DE LIVE STREAM!!!! Hoop dat dit zo blijft mbt vechtsport gala's!!

jan sensei kyokushin
06-12-2008, 14:57
Osu Remy gefeliciteerd alleen jammer dat het op zo,n manier gebeurt maar toch een
BIG OSU
respect !!

ps members val mekaar niet aan ik ben ook overrompelt net als jullie wist ook niet wat ik zag , maar gebruik je hersens heb respect voor elkaar laat ieder in zijn eiggen normen en waarden please !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

pretigedag verder
osu

Wheelie
06-12-2008, 14:58
Ook zonder dat "acteren" van Remy had Badr Hari een DQ moeten krijgen

Buideldier Hans
06-12-2008, 14:59
Badr kan m.i nog maar 1 kant op. Diep door het stof en zijn welgemeende excuses maken t.a.v. Remy. Hopelijk doet hij dat voor de camera's vanavond, maar Badr inschattende vrees ik het ergste.

CAPO58
06-12-2008, 14:59
Als de doktoren vertellen dat hij niet meer mag knokken, dat houdt het op. En een professonial accepteert dat. Of had je liever gezien dat Remy eerst hun voor hun muil slaat en dat Hari er achteraan???

Je zag zelf dat Remy niet meer wou knokken, hij lette niet eens op toen de doktoren hem hielpen. En die heele kleine footstomp kan niet voor zoiets zorgen bij Remy, hij heeft veel hardere stoten en trappen gehad en bijna nooit neergegaan. En voor de rest van de forumleden, niet meteen beginnen met al die racistische uitlatingen he! Gewoon normaal doen gappies.

Italian*Berlusconi*
06-12-2008, 14:59
Ook zonder dat "acteren" van Remy had Badr Hari een DQ moeten krijgen

dat zei ik toch ook..... ;)

deco'o
06-12-2008, 15:01
????
Hij wil winnen op zijn eigen kunnen en waar hij zo hard voor getraind heeft en niet op een domme actie van een ander.....


hoewel het volkomen terecht is dat badr is gediskwalificeerd
zou remy ook door kunnen knokken als hij echt had gewild
dit betekent niet dat ik vind dat remy verkeerd heeft gehandeld

BJJCORE
06-12-2008, 15:02
Ik snap sowieso niet waarom er haters zijn tegen Remy. Badr ging gewoon zwaar over de scheef. Krijgt ook eerst nog geel terwijl dat gewoon rood had moeten zijn in 1x.
Of Remy de boel nu faked of niet. Hij stond al voor op punten, had al een KO op Badr. Waarom dan Badr de rust ook nog eens gunnen om te herstellen van zijn uitbraak van frustratie met allemaal stoten. Mogelijk was Badr zelf moe na al die stoten die hij gaf en dacht ik doe maar iets om mijn rust te pakken. Het kan zoveel dingen zijn geweest. Feit blijft dat hij iets deed wat niet mocht dus DAAAHAAAAGGGGG ROOD is helemaal terecht. Remy is niks kwalijk te nemen. Niks samurai spirit en doorvechten , gewoon voor het geld gaan geef hem groot gelijk. Wie weet wat Badr nog allemaal had gedaan in de laatste ronde als hij wist niet meer te kunnen winnen....een oor afbijten? :eek:
Dus heel goed van Remy dat hij geen risico nam op deze onzin. Badr is goed en had mogelijk kunnen winnen als hij zijn kop erbij had gehouden maar hij is geen K-1 kampioen waardig. Dit is commercieel niet te verkopen als je dit soort acties doet en vind ik dat K-1 een betere spokesperson heeft aan Remy dan aan Badr. Naja voor de rest was het een leuke K-1 ...fijne zaterdag iedereen!!

Wheelie
06-12-2008, 15:02
Je zag zelf dat Remy niet meer wou knokken, hij lette niet eens op toen de doktoren hem hielpen. En die heele kleine footstomp kan niet voor zoiets zorgen bij Remy, hij heeft veel hardere stoten en trappen gehad en bijna nooit neergegaan. En voor de rest van de forumleden, niet meteen beginnen met al die racistische uitlatingen he! Gewoon normaal doen gappies.

Klopt man, Remy heeft Badr zwaar genaaid en gaat lekker met een paar ton naar huis

:sleep1:

RisingSun
06-12-2008, 15:03
Gefeliciteerd Remy! Gewoon een top toernooi gevochten, soms heb je niet alles in de hand.

Aarti
06-12-2008, 15:04
Ik snap sowieso niet waarom er haters zijn tegen Remy. Badr ging gewoon zwaar over de scheef. Krijgt ook eerst nog geel terwijl dat gewoon rood had moeten zijn in 1x.
Of Remy de boel nu faked of niet. Hij stond al voor op punten, had al een KO op Badr. Waarom dan Badr de rust ook nog eens gunnen om te herstellen van zijn uitbraak van frustratie met allemaal stoten. Mogelijk was Badr zelf moe na al die stoten die hij gaf en dacht ik doe maar iets om mijn rust te pakken. Het kan zoveel dingen zijn geweest. Feit blijft dat hij iets deed wat niet mocht dus DAAAHAAAAGGGGG ROOD is helemaal terecht. Remy is niks kwalijk te nemen. Niks samurai spirit en doorvechten , gewoon voor het geld gaan geef hem groot gelijk. Wie weet wat Badr nog allemaal had gedaan in de laatste ronde als hij wist niet meer te kunnen winnen....een oor afbijten? :eek:
Dus heel goed van Remy dat hij geen risico nam op deze onzin. Badr is goed en had mogelijk kunnen winnen als hij zijn kop erbij had gehouden maar hij is geen K-1 kampioen waardig. Dit is commercieel niet te verkopen als je dit soort acties doet en vind ik dat K-1 een betere spokesperson heeft aan Remy dan aan Badr. Naja voor de rest was het een leuke K-1 ...fijne zaterdag iedereen!!


x215

Ronald
06-12-2008, 15:05
De absoluut terechte kampioen. Remy gefeliciteerd!

CAPO58
06-12-2008, 15:07
Dan ben jij nog idioter dan Badr Hari.
Ten eerste zou de K1 organisatie gelijk die pot dicht moeten gooien na die idiote voorval.

Volgens mij heeft de scheidsrechter heel duidelijk de regels aan beide heren vertelt.

Daarnaast toen hij op de grond lag heeft hij naast die trap 2 tikken gekregen.

En om weer de ring gedesorienteerd de ring in de stappen met bovengenoemde feiten om vervolgens 4 TON door je neus te laten boren... hahahahaha


Dat heeft Badr aan zich zelf te danken.. Remy is op geen enkele manier hier debet aan.




Ik zat al te wachten op comments van idioten die het op Remy zouden afschuiven.

Om te beginnen, dit is een forum toch?! Ik geef mijn mening, of jij dat nou accepteert ofniet I dont give a fuck gappie, jij bent een foking idioot kneusje. Jullie hoeven mij niks uit te leggen, ik zie zelf dingen en geef daar mijn mening over klaar. Tikken gekregen? Let goed op of die stoten nou raak waren en hoe hard die trap was! Diskwalificatie was ook terecht, Badr moest dit niet doen en Remy speelde het slim af. Jah hij is 400 000 dollar rijker. Je moet openstaan voor andersmans mening sjonnie

Octavius
06-12-2008, 15:07
Zoals ik al eerder gezegd heb. Het is niet aan Remy om door tegaan. Dit soort gedrag mag gewoon niet en de K-1 hebben hier goed op gereageerd door de regels die vooraf zijn opgesteld te laten gelden. Of Remy nu wil of niet, of hij acteerde ja of nee. K-1 maakt de beslissing op gronde van Badr zijn doen. Net zo goed dat Peter aangaf door te willen gaan maar niet meer mocht. Is dat dan ook acteren? Cro cop die acteerde zeker ook na die knieen in zijn kruis.

En denk na. Wat brengt het voor de K-1 en de sport teweer als Badr door dit soort gedrag Champ zou zijn geworden. Denk na. We willen allemaal dat het een 'professionelere' sport wordt. De erkenning krijgen dat het niet allemaal criminelen, portiers en tuig is wat het beoefend en bekijkt. Als vecht/ring sporter moet ik altijd en nog steeds tegen dit vooroordeel vechten. Maar sommige trappen jaren lang hard werk in 5 min geheel de grond in.

Mensen die roepen dat ze door moeten gaan zijn net zo erg als voetbal hooligans.

deco'o
06-12-2008, 15:11
Zoals ik al eerder gezegd heb. Het is niet aan Remy om door tegaan. Dit soort gedrag mag gewoon niet en de K-1 hebben hier goed op gereageerd door de regels die vooraf zijn opgesteld te laten gelden. Of Remy nu wil of niet, of hij acteerde ja of nee. K-1 maakt de beslissing op gronde van Badr zijn doen. Net zo goed dat Peter aangaf door te willen gaan maar niet meer mocht. Is dat dan ook acteren? Cro cop die acteerde zeker ook na die knieen in zijn kruis.

En denk na. Wat brengt het voor de K-1 en de sport teweer als Badr door dit soort gedrag Champ zou zijn geworden. Denk na. We willen allemaal dat het een 'professionelere' sport wordt. De erkenning krijgen dat het niet allemaal criminelen, portiers en tuig is wat het beoefend en bekijkt. Als vecht/ring sporter moet ik altijd en nog steeds tegen dit vooroordeel vechten. Maar sommige trappen jaren lang hard werk in 5 min geheel de grond in.

Mensen die roepen dat ze door moeten gaan zijn net zo erg als voetbal hooligans.

je hebt hier volkomen gelijk in
maar ik zeg dat ze door hadden kunnen gaan dan en slechts dan als remy het echt zelf had gewild
maar misschien vind ik dit dan ook doordat ik te veel jean claude van damme films kijk

El Bambino
06-12-2008, 15:12
Klopt man, Remy heeft Badr zwaar genaaid en gaat lekker met een paar ton naar huis

:sleep1:


Badr heeft zichzelf, zijn team, zijn toeschouwers en de sport genaaid. Remy heeft voor de 2e x van Badr gewonnen. Badr is een supertalent maar denk dat ie het mentaal het niet aankan. Is niet alleen maar ff 3 wedstrijden vechten, de mentale druk en stress spelen ook een grote rol en Badr is helaas mentaal erg zwak!!!

Remy van harte, je bent een groot voorbeeld voor deze sport, een sport die al een slechte naam heeft vanwege zijn agressie maar jij bewijst dat het ook op een nette manier kan en jij bewisjt dat je ondanks alle geweld altijd rustig blijft en respect hebt voor alle tegenstanders!

leks
06-12-2008, 15:13
Begrijp de ergernis ook niet echt, als het andersom was geweest en Remy had dit Badr geflikt en Badr had het 'uitgesmeerd' zou ik het ook volledig begrijpen, oorzaak gevolg.

Alleen zie ik het Remy nooit doen vreemd genoeg :whistling:

BJJCORE
06-12-2008, 15:16
Dat is waar Capo, maar je kan niks op iemand afschuiven als hij het zelf niet geinitieerd heeft. De agressor in het verhaal is Badr Hari.....period. Waar in de beelden zou je moeten zeggen dat Remy schuld heeft aan wat Badr Hari over zichzelf uitroept? Na dat hij nasloeg op de grond had hij al weg moeten lopen en had het allemaal wel mee gevallen...maar nee meneertje trapt er daarna terwijl de scheids er tussen staat gewoon nog een keertje na. Totaal randdebiel gedrag. Waarom zou je dan nog verder gaan als het money in the pocket is en er kans is dat hij nog gekkere dingen gaat doen als hij ziet dat er niks meer te verliezen is. Ben je dan een kerel dan je dat risico gaat lopen en moet hij dan blij zijn met het respect dat hij krijgt van de so called warriors die maar vonden dat hij door moet gaan. Brengt dat respect brood op de plank of moet hij blij zijn dat je hem gedag zegt omdat je respect voor hem hebt....of 400.000 om lekker te doen wat je wilt. Als ik daar zou liggen zou ik Assepoester spelen en 100 jaar mijn ogen dicht houden of Doornroosje of wie er ook zo lekker sliep in die sprookjes ;-) Als Remy daarmee Badr heeft genaaid so be it...Badr begon er mee en dan roep je het over jezelf af.
Het is geen MMA. Iedereen mag zijn menig hebben maar dit was zo klaar als een klontje. Hier staat rood op volgens de regels en als de scheids dat gelijk had gegeven hadden we het nu niet over een oscar nominatie voor Remy gehad. Die scheids gaf geel waar rood was verdiend. Als bij voetbal iemand een tackle van achteren geeft en rood hoort te krijgen maar dan geel krijgt en later in de wedstrijd scoort dan baal je ook als een stekker. Badr kreeg na die overdreven actie haast nog een kans om het toernooi te winnen ook en dat had hij simpelweg niet verdiend met dit gedrag. Remy is daar niets op aan te rekenen maar Badr zelf.

CAPO58
06-12-2008, 15:23
Jij en ik en de andere meelezers weten dat jij hier stront aan het verkopen bent Mo !! Ga jij lekker op de grond liggen en 2 tikken en een trap opvangen om vervolgens weer fris en fruitig tegen een titaan want dat is Badr te vechten....

Voel is aan je voorhoofd Mo... Gaat het nog goed met je of gaat het niet zo lekker ?

Henkie luister eens, nogmaals een herhaling: ik zeg wat ik wil aan de hand van wat ik heb gezien oke? Je moet niet proberen door dom te lullen mij iets duidelijk willen maken. Misschien was dat het jah, Remy zag Badr waarschijnlijk als een titaan en wou niet meer tegen hem vechten. Dus was het easy money maken, lekker voor Remy. Badr heeft meer te verduren gehad dan Remy he Henkie, dus weet wat je zegt.
Heb jij persoonlijke problemen met Badr Hari ofzo damn, je maakt je wel heel erg druk man denk aan je bloeddruk!

Octavius
06-12-2008, 15:23
x2


Maar dat kan je die hooligans,Badr en sommige forumleden hier niet wijs maken.

Dit soort gasten horen er niet thuis, en dit moet men echter niet te licht opnemen.

Dit kan SBS6 toch niet aan een leek thuis verkopen jongens...

Wat zal een leek zeggen... Tja die Badr is een afspiegeling van die straatschoffies in utrecht,adam west gouda etc etc.

Media speelt hier gelijk op in. Telegraaf enz zijn daar heel happig op en verdraaien en gooien er soms nog een sensatie sausje overheen. Maar ik lees net dat ze het netjes hebben gebracht. Krankzinninge K-1-zege Bonjasky [Telesport] (http://www.telegraaf.nl/telesport/2734581/__Krankzinninge_K-1-zege_Bonjasky__.html?p=10,1) Hulde voor hun.

Hiro
06-12-2008, 15:23
Ik snap nog steeds niet waarom mensen Remy blijven aanvallen. Dit is een sport waar enorm veel geld in omgaat.
Note aan Badr en aanhang: Fuck who's the baddest, a person's status depends on salary!

Gefeliciteerd Remy! Een echte ambassadeur voor de sport.

Octavius
06-12-2008, 15:25
Henkie luister eens, nogmaals een herhaling: ik zeg wat ik wil aan de hand van wat ik heb gezien oke? Je moet niet proberen door dom te lullen mij iets duidelijk willen maken. Misschien was dat het jah, Remy zag Badr waarschijnlijk als een titaan en wou niet meer tegen hem vechten. Dus was het easy money maken, lekker voor Remy. Badr heeft meer te verduren gehad dan Remy he Henkie, dus weet wat je zegt.

Dus Remy was chicken? En Badr was meer een bikkel omdat hij 2x is neer gegaan? OMG wat een analyse zeg.

king
06-12-2008, 15:25
Top voor Remy! Gelukkig was hij professioneel genoeg om er een punt achter te zetten.

En Badr...zucht...wat een miezerig stuk nageboorte. Vroeger hadden we Abidi, maar dit nog veel erger. Schande voor de sport. Jammer genoeg gaan we hem wel weer opnieuw zien in de K-1 ring, want dit staat natuurlijk garant voor hoge kijkcijfers de volgende keer.

Wiseguy
06-12-2008, 15:28
Als je zo van hem walgt en hem niet meer in de ring wil zien dan kijk je toch lekker niet meer naar zijn partijen. Zal hem een worst wezen.

Wheelie
06-12-2008, 15:28
jij bent een foking idioot kneusje.

Er zijn mensen voor minder gebanned "gappie".
Kan dat jullie het niet met elkaar eens zijn maar probeer respectvol te blijven naar elkaar toe en ga niet Badr's voorbeeld volgen ;)

CAPO58
06-12-2008, 15:28
Dus Remy was chicken? En Badr was meer een bikkel omdat hij 2x is neer gegaan? OMG wat een analyse zeg.

Wie was nou frisser van de 2? Denk eens na!

anonymous001
06-12-2008, 15:29
Top voor Remy! Gelukkig was hij professioneel genoeg om er een punt achter te zetten.

En Badr...zucht...wat een miezerig stuk nageboorte. Vroeger hadden we Abidi, maar dit nog veel erger. Schande voor de sport. Jammer genoeg gaan we hem wel weer opnieuw zien in de K-1 ring, want dit staat natuurlijk garant voor hoge kijkcijfers de volgende keer.

Ik denk toch niet dat die Jappen dit kunnen waarderen, hoor...

CAPO58
06-12-2008, 15:31
Er zijn mensen voor minder gebanned "gappie".
Kan dat jullie het niet met elkaar eens zijn maar probeer respectvol te blijven naar elkaar toe en ga niet Badr's voorbeeld volgen ;)

Wheelie, ik geef mijn mening hier zoals iedereen het doet en als hij daar niet tegen kan moet hij zijn muil houden en niet beginnen met idioot te schrijven.

OXY
06-12-2008, 15:33
Wie was nou frisser van de 2? Denk eens na!

Wie ging er nou neer ???

Octavius
06-12-2008, 15:35
Wie was nou frisser van de 2? Denk eens na!

Badr die kreeg dik 5 min rust. Maar denk niet dat Remy chicken is. Wat jij wel suggereert.

CAPO58
06-12-2008, 15:36
Ik heb geen problemen met Badr Achmed, ik heb problemen met je slap gelul hier Tofik !!

Zeg eens AAAAhhh


Natuurlijk Keesje, jij wel. Volgens mij heeft hij je wat aangedaan, en als je niet tegen Badr kan dan kijk je inderdaad niet toch heel simpel. Of vind je het erg dat hij toch zo hoog is gekomen en jij misschien niet. Je kunt niet eens tegen mijn slap gelul en dat je dan Badr Hari moet gaan accepteren, jah dat is vergezocht. Anyway keep on hating!

boola
06-12-2008, 15:36
super voor remy jammer voor hari was goed opweg maar wat hij deed kan echt niet ;zal een goede sanctie op moeten komen anders is de k1 ongeloofwaardig

Octavius
06-12-2008, 15:36
Jappen vinden vanalles leuk. Hoe gekker hoe beter. Voor hun is het allemaal show.

CAPO58
06-12-2008, 15:39
Badr die kreeg dik 5 min rust. Maar denk niet dat Remy chicken is. Wat jij wel suggereert.

Remy ook, maar ik bedoelde kijkend naar de vorige 2 partijen thats it. Als je mijn eerst post leest zie je dat ik Remy geen chicken vind, maar niet bij hem passen wat hij deed. En iedereen die zegt jah hij koos voor geld en geen risico heeft gelijk, want Badr was super bezig en er klaar voor.

anonymous001
06-12-2008, 15:40
Heb je gezien hoeveel mensen nog steeds op Badr afkwamen toen ie na die belachelijke actie wegliep vanuit de ring?
Ik dacht ook altijd Japanners alleen maar gingen voor respect, eer en dergelijke maar het publiek vindt "bad boys" maar wat interessant.

Ik dacht vooral aan de organisatie... Die zien de eerste spannende k1 finale in jaren in het water vallen. Maar misschien heb je wel gelijk. Dit maakt de tongen iig wel los...

El Bambino
06-12-2008, 15:42
En ik maar denken dat hier op deze forum volwassenen mensen lekker konden discussieren, helaas zijn er op deze forum mensen die niet beter zijn dan Badr. Op het moment dat je gaat discrimineren zegt dat genoeg over iemand zijn IQ en zijn opleiding of zijn jeugdige leeftijd, in zo een geval kan ik alleen bij de ouders wezen, slechte opvoeding..:crying:

Wheelie
06-12-2008, 15:47
Iedereen houd wel van een Bad Boy, maar dit ging te ver IMO.
Beetje schelden buiten de ring, tof doen op een persconferentie en wat smacktalking kan ik nog mee leven ;)

Wheelie
06-12-2008, 15:48
@Capo58 & Capleton, laten we ons aub niet verlagen tot het niveau van kickbox.nl

En ik ben het 100 % met je eens Capleton.

Octavius
06-12-2008, 15:48
Hou maar op jongens. Hier komen we toch niet meer uit. Ga lekker genieten van het mooie Nederlandse weer. Pak een goede bak koffie. Zeg wat liefs tegen je vriendin. Geef je buurman een hug. Maar stop gewoon met deze dicussie die niet gewonnen kan worden door beide.

rene37
06-12-2008, 15:53
Het is weer een hoop gelul natuurlijk, maar het is me duidelijk geworden dat Badr Hari nooit een echte topper gaat worden. Het is een zelfdestructief mannetje met een erg aanwezig border-line syndroom.
Dit is toch voor iedereen duidelijk? daar hoef je geen Dokter Anders voor te wezen hoor!

CAPO58
06-12-2008, 15:53
Begrijpend lezen blijft een vak apart he Abdul ??

We kunnen het ook zo doen, jij komt naar Ommoord... je gaat in de ring op de grond liggen ik schamp je ff met mijn 103 kilo je gezicht en vervolgens gaan we weer knokken... kijken wie er fruitig van af komt.

Strak plan of niet Redouan ?

Wat een keyboardwarrior ben je ook. Mijn naam is bekend en waar ik woon ook, zie mijn vorige posts! Als je mij iets duidelijk wilt maken dan is het adres Apeldoorn voor jou, wel een kleine mededeling je hebt wel veel Badr Hari fans hier:)

Octavius
06-12-2008, 15:56
Remy ook, maar ik bedoelde kijkend naar de vorige 2 partijen thats it. Als je mijn eerst post leest zie je dat ik Remy geen chicken vind, maar niet bij hem passen wat hij deed. En iedereen die zegt jah hij koos voor geld en geen risico heeft gelijk, want Badr was super bezig en er klaar voor.

Kijkend naar de vorige partijen is toch gelul. Zimmerman vocht tegen Badr overtuigender dan tegen Teixera. Remy deed het ook gewoon goed. Elke partij moet je apart zien en niet zeggen vechter a wint van b en c won van a dus wint hij ook van b. Badr vocht netjes in de 1e en 2e partij. Alhoewel ik de beslissing van de jury bij Peter discutabel vind. Maar dat ligt buiten om Badr. Hoe goed hij ook gevochten heeft hij ging wel neer bij Remy en had dus al 2 punten achterstand. Door de gele kaart werden er dat 3. Als Remy doorgegaan zou zijn en de 2e ronde had gewonnen waren het er 4. Badr zou dan alleen maar op KO kunnen winnen.

Of Remy nu iets deed wat niet paste kan je nooit zeggen. Ik heb niet gevoeld wat hij voelde. Evenmin dat dat ik voelde wat Crocop voelde. Waar ze ook zeiden dat hij het gevecht ontliep.

BoysNoize
06-12-2008, 15:57
kan capo niet een verhuiskaartje krijgen richting ban?

irriteer me mateloos aan hem :)..met zijn "gappie" en halfdreigende "kom dan naar apeldoorn" taal...alleen al de gedachte dat er types als dhr. Capo wonen is al genoeg reden er gewoon niet te komen...rukstad!

Octavius
06-12-2008, 15:59
CAPO58 en Capleton.

Stop gewoon jongens. Dit is geen reclame voor de sport maar juist voor velen we erkenning dat vechtsport dat het allemaal weer ongeschoold tuig is met grote monden.

El Bambino
06-12-2008, 16:00
Het is weer een hoop gelul natuurlijk, maar het is me duidelijk geworden dat Badr Hari nooit een echte topper gaat worden. Het is een zelfdestructief mannetje met een erg aanwezig border-line syndroom.
Dit is toch voor iedereen duidelijk? daar hoef je geen Dokter Anders voor te wezen hoor!


Maar dat badr aan een mentale stoornis lijdt, dat weten we al jaren! Niet voor niks heb ik hem de Mike yson van Nederland genoemd !

CAPO58
06-12-2008, 16:02
Kijkend naar de vorige partijen is toch gelul. Zimmerman vocht tegen Badr overtuigender dan tegen Teixera. Remy deed het ook gewoon goed. Elke partij moet je apart zien en niet zeggen vechter a wint van b en c won van a dus wint hij ook van b. Badr vocht netjes in de 1e en 2e partij. Alhoewel ik de beslissing van de jury bij Peter discutabel vind. Maar dat ligt buiten om Badr. Hoe goed hij ook gevochten heeft hij ging wel neer bij Remy en had dus al 2 punten achterstand. Door de gele kaart werden er dat 3. Als Remy doorgegaan zou zijn en de 2e ronde had gewonnen waren het er 4. Badr zou dan alleen maar op KO kunnen winnen.

Of Remy nu iets deed wat niet paste kan je nooit zeggen. Ik heb niet gevoeld wat hij voelde. Evenmin dat dat ik voelde wat Crocop voelde. Waar ze ook zeiden dat hij het gevecht ontliep.

Maakt het nou geen verschil uit als iemand 2 keer vroegtijdig een partij wint en de andere volle drie rondes vecht en de andere vroegtijdig wint met daarbij ook 2x neer is geweest? Ik schrijf wat ik zie, tuurlijk kan ik niet voelen wat Remy voelt is toch logisch.

Octavius
06-12-2008, 16:03
Dan moet je ook niet aannemen dat hij acteert of bang is om verder te gaan.

El Bambino
06-12-2008, 16:04
kan capo niet een verhuiskaartje krijgen richting ban?

irriteer me mateloos aan hem :)..met zijn "gappie" en halfdreigende "kom dan naar apeldoorn" taal...alleen al de gedachte dat er types als dhr. Capo wonen is al genoeg reden er gewoon niet te komen...rukstad!

Ik hoor je alleen maar over Capo maar niet over al die racistische opmerkingen! Ik vind een RACIST erger dan een capo!

king
06-12-2008, 16:05
Mijn naam is bekend en waar ik woon ook, zie mijn vorige posts! Als je mij iets duidelijk wilt maken dan is het adres Apeldoorn voor jou, wel een kleine mededeling je hebt wel veel Badr Hari fans hier:)


...typisch...

BoysNoize
06-12-2008, 16:05
@ El Bambino....true that....excuus....dat ge'mo, geabdul etc wat Capleton doet is ook onzinnig...

El Bambino
06-12-2008, 16:11
@ El Bambino....true that....excuus....dat ge'mo, geabdul etc wat Capleton doet is ook onzinnig...

Toppie!!! We zijn het eens......Capo zet je emoties opzij en doe ff normaal. Emoties zijn net als de grote GOLVEN in de oceaan, ze kunnen sterk zijn maar ze gaan snel over, ga niet mee met die golven anders krijgen we straks weer een TSUNAMI...:D

n.k.b.b.
06-12-2008, 16:11
Remy van harte gefeliciteerd met je overwinning! Een echte op en top topsportman en bovenal een gentleman die nu alweer voor 3e keer k-1 kampioen wordt...grote klasse!

Ere wie eer toekomt: Remy Bonjaksy k-1 champ '08!

CAPO58
06-12-2008, 16:13
Kijkend naar de vorige partijen is toch gelul. Zimmerman vocht tegen Badr overtuigender dan tegen Teixera. Remy deed het ook gewoon goed. Elke partij moet je apart zien en niet zeggen vechter a wint van b en c won van a dus wint hij ook van b. Badr vocht netjes in de 1e en 2e partij. Alhoewel ik de beslissing van de jury bij Peter discutabel vind. Maar dat ligt buiten om Badr. Hoe goed hij ook gevochten heeft hij ging wel neer bij Remy en had dus al 2 punten achterstand. Door de gele kaart werden er dat 3. Als Remy doorgegaan zou zijn en de 2e ronde had gewonnen waren het er 4. Badr zou dan alleen maar op KO kunnen winnen.

Of Remy nu iets deed wat niet paste kan je nooit zeggen. Ik heb niet gevoeld wat hij voelde. Evenmin dat dat ik voelde wat Crocop voelde. Waar ze ook zeiden dat hij het gevecht ontliep.

Maakt het nou geen verschil uit als iemand 2 keer vroegtijdig een partij wint en de andere volle drie rondes vecht en de andere vroegtijdig wint met daarbij ook 2x neer is geweest? Ik schrijf wat ik zie, tuurlijk kan ik niet voelen wat Remy voelt is toch logisch. Maar sommige dingen kun je wel zien aan een persoon.

@Capleton: Denk je nou echt in de moeite ga nemen om naar Ommoord te komen voor een nerd zoals jij, ik heb duidelijk dingen voor jou geschreven dus je ziet maar wat je ermee doet. Je bent echt stiekem racist jij, die alleen op forums stoer kan praten. Als dat jou tevreden maakt ga zo door zou ik zeggen.

@Boysnoize: Apeldoorn staat niet op jou te wachten, dus maak je maar niet druk.

Sommige dingen kun je zien aan de ogen en lichaamstaal van iemand, en ik zag en daarom vind ik ook dat hij gewoon niet meer wou vechten. Doktoren zeiden nee, hij gaf zelf niet eens aandacht aan de doktoren hij was meer met zichzelf bezig.

En als je me wilt bannen, omdat sommige mensen niet tegen mij en mijn mening kunnen ban me maar.

Mark105
06-12-2008, 16:15
gefeliciteerd Remy!

Octavius
06-12-2008, 16:19
Nah ik stop ermee. Is echt zo welles nietes gebeuren aan het worden.

Ik sluit me volledig aan bij de reactie van N.K.B.B. en wens iedereen nog een fijn weekend. En voor wie het vieren een goed offerfeest.

ashi76
06-12-2008, 16:27
@Capleton: Denk je nou echt in de moeite ga nemen om naar Ommoord te komen voor een nerd zoals jij, ik heb duidelijk dingen voor jou geschreven dus je ziet maar wat je ermee doet. Je bent echt stiekem racist jij, die alleen op forums stoer kan praten. Als dat jou tevreden maakt ga zo door zou ik zeggen.


En als je me wilt bannen, omdat sommige mensen niet tegen mij en mijn mening kunnen ban me maar.

Goed ik ben er nu klaar mee.
Capo is bij deze gebanned.

Nu weer on-topic graag.

Lennie
06-12-2008, 16:29
geenstijl :
Bonjasky wint K-1. Diskwalificatie Badr Hari

http://www.geenstijl.nl/archives/images/bonjasky.jpg Waarom wachten tot vanavond laat? De gevechten zijn zojuist beëindigd. De winnaar is bekend. Niemand minder dan Remy Bonjasky (http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/1278001.html) heeft de K-1 2008 in Yokohama, Japan op zijn naam geschreven. In de finale versloeg Bonsjasky de Marokkaanse favoriet Badr Hari, die bovendien gediskwalificeerd werd wegens onsportief (http://mma.fanhouse.com/2008/12/06/badr-hari-disqualified-remy-bonjasky-wins-k-1-world-grand-prix/) gedrag. Nadat de scheidsrechter tussenbeide was gekomen deelde Hari nog een trap uit aan Bonjasky, die Hari overigens in de eerste ronde al gevloerd had. De overwinning betekent de derde K-1 titel voor Bonjasky, die ook al in 2003 en 2004 de beste was. Hari versloeg in de eerste ronde veteraan en meervoudig kampioen Peter Aerts, door vele gezien als favoriet, en in de tweede ronde Errol Zimmerman. Losse beelden zijn inmiddels (http://nl.youtube.com/watch?v=uyTH239vSE8) te zien op YouTube. Uw deskundige Mixed Martial Arts commentaar kunt u kwijt in de comments. Voor rabiaat Marokkanengebash rot u maar op naar de Televaag (http://www.telegraaf.nl/telesport/2734581/__Krankzinninge_K-1-zege_Bonjasky__.html?p=2,1) of andere fora waar uw zure gezeik voor eeuwig in de comments blijft staan. SBS6 heeft een bouncende LIVESTREAM (http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/openclip.asp?file=/sbs6/sbs6/sport_S01/k1_S00/k1_06122008.wmv) met alle partijen in de herhaling. U kunt zelfs skippen tussen diverse gevechten. At your service en bedankt SBS6. FIGHT!
GeenStijl : Tendentieus, ongefundeerd en nodeloos kwetsend (http://geenstijl.nl/)

Tomcraft86
06-12-2008, 16:34
Hahahahahah kerel waar uit lees jij dat ik een rascist ben ? Was jij niet degene die mij eerst sjonnie en kees of wat dan ook noemde ?

Dus als ik jou Mo of achmed noem dan ben ik een rascist ???


Laat me toch niet lachen man hahahahahahhaa slachtofferrol.

Verassend maar niet heus.

Ik heb je al gezegd je bent altijd welkom in Ommoord voor de reconstructie.. vraag maar naar Greg.


Laters..


x2

ashi76
06-12-2008, 16:37
Geachte mixfight leden:

Diegene die het nodig vind om met deze bekvechterij door te gaan kan op een ban rekenen.

Vanaf nu enkel nog on-topic a.u.b.

Kingster
06-12-2008, 16:40
Bonjasky wint K-1. Diskwalificatie Badr Hari

http://www.geenstijl.nl/archives/images/bonjasky.jpg Waarom wachten tot vanavond laat? De gevechten zijn zojuist beëindigd. De winnaar is bekend. Niemand minder dan Remy Bonjasky (http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/1278001.html) heeft de K-1 2008 in Yokohama, Japan op zijn naam geschreven. In de finale versloeg Bonsjasky de Marokkaanse favoriet Badr Hari, die bovendien gediskwalificeerd werd wegens onsportief (http://mma.fanhouse.com/2008/12/06/badr-hari-disqualified-remy-bonjasky-wins-k-1-world-grand-prix/) gedrag. Nadat de scheidsrechter tussenbeide was gekomen deelde Hari nog een trap uit aan Bonjasky, die Hari overigens in de eerste ronde al gevloerd had. De overwinning betekent de derde K-1 titel voor Bonjasky, die ook al in 2003 en 2004 de beste was. Hari versloeg in de eerste ronde veteraan en meervoudig kampioen Peter Aerts, door vele gezien als favoriet, en in de tweede ronde Errol Zimmerman. Losse beelden zijn inmiddels (http://nl.youtube.com/watch?v=uyTH239vSE8) te zien op YouTube. Uw deskundige Mixed Martial Arts commentaar kunt u kwijt in de comments. Voor rabiaat Marokkanengebash rot u maar op naar de Televaag (http://www.telegraaf.nl/telesport/2734581/__Krankzinninge_K-1-zege_Bonjasky__.html?p=2,1) of andere fora waar uw zure gezeik voor eeuwig in de comments blijft staan. SBS6 heeft een bouncende LIVESTREAM (http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/openclip.asp?file=/sbs6/sbs6/sport_S01/k1_S00/k1_06122008.wmv) met alle partijen in de herhaling. U kunt zelfs skippen tussen diverse gevechten. De finale zit rond 02:24:00. At your service en bedankt SBS6. FIGHT!

Bron: http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2008/12/bonjasky_wint_k1_diskwalificat.html

Biiyen
06-12-2008, 16:53
Het is weer een hoop gelul natuurlijk, maar het is me duidelijk geworden dat Badr Hari nooit een echte topper gaat worden. Het is een zelfdestructief mannetje met een erg aanwezig border-line syndroom.
Dit is toch voor iedereen duidelijk? daar hoef je geen Dokter Anders voor te wezen hoor!

Dokter Anders? Is dat dezelfde als Aardappel Anders? :lol:

PD_EC
06-12-2008, 16:59
remy gefeliciteerd

rene37
06-12-2008, 16:59
Dokter Anders? Is dat dezelfde als Aardappel Anders? :lol:

Ja.... maar dan anders!:)

paspoes
06-12-2008, 20:29
Remy gefeliciteerd! Jammer dat het op deze manier moest, maar dat is niet anders.

x2

Tsuki
06-12-2008, 21:12
Wat Badr deed is niet goed te praten, heel onsportief! Voor zoveel mensen zoiets doen. Maar Remy kon ook goed acteren, als hij echt wou knokken dan stond Remy op. Want die trap op zijn gezicht schramde maar. Remy heeft voor hetere vuren gestaan en ik vond hem echt een super knokker, dat hij niet gaat vechten door zo'n miezerige trap dat hij kreeg. Ik kan dat echt niet begrijpen.

hehe eindelijk iemand die mijn mening deelt ...........REPS

el bastardo
06-12-2008, 21:14
Remy proficiat!

oliebol
07-12-2008, 03:01
Remy gefeliciteerd, erg jammer voor je dat het op deze manier gegaan is. Had het echt gegund dat je de partij gewoon af kon vechten en zo de titel kon pakken.

Yamato Damashii
07-12-2008, 03:12
Gefeliciteerd Remy! Topprestatie!

gymalkmaar1
07-12-2008, 03:14
Remy gefeliciteerd! Helaas op deze wijze.

@ milfhunter. Wedden dat KIA geen sponsor meer is van hem.

haha hier moet ik wel om lachen.

Ik hoop dat badr mans genoeg is om een echte mma partij aan te gaan met Demo man,en dat hij gemolt word dat verdient hij.

Hij maakt de sport ten schande juist terwijl de sport een beter imago kreeg.

gymalkmaar1
07-12-2008, 03:15
haha hier moet ik wel om lachen.

Ik hoop dat badr mans genoeg is om een echte mma partij aan te gaan met Demo man,en dat hij gemolt word dat verdient hij.

Hij maakt de sport ten schande juist terwijl de sport een beter imago kreeg.

oliebol
07-12-2008, 03:18
haha hier moet ik wel om lachen.

Ik hoop dat badr mans genoeg is om een echte mma partij aan te gaan met Demo man,en dat hij gemolt word dat verdient hij.

Hij maakt de sport ten schande juist terwijl de sport een beter imago kreeg.

dat zei ik gewoon ook na deze partij tegen mijn pa:cool2::thup:

Arie
07-12-2008, 03:20
Remy gefeliciteerd!

De dikke nudist
07-12-2008, 03:21
Dokter Anders? Is dat dezelfde als Aardappel Anders? :lol:

Dokter Benz waarschijnlijk.

marcelt
07-12-2008, 10:21
Lang leve Remy. Hoopte al dat hij zou winnen. Jammer dat hij Badr niet "echt" heeft kunnen verslaan. Vandaar zijn tranen natuurlijk.

Guillermo
08-12-2008, 22:27
Goede post Capleton, ik zou je reps geven maar toen zag ik dat jij jezelf aant het quoten was.. das nie goe heh?;)