PDA

View Full Version : Reactie's K-1 vechters *spoiler*



nick
06-12-2008, 14:50
BRON: TELEGRAAF

Peter Aerts: Ik stond te slapen

YOKOHAMA - "Ik stond in het begin te slapen. Er zat bij mij absoluut geen agressie in", was de conclusie van Peter Aerts nadat hij in de eerste ronde van de K-1-finale was uitgeschakeld door Badr Hari.


Aan de voorbereiding heeft het echter niet gelegen", vervolgde Aerts, die in de Yokohama Arena aanvankelijk droomde van een vierde wereldtitel. "In mijn kop zat het gewoon niet goed." Aerts vond overigens dat zijn partij tegen Hari te vroeg werd afgebroken.Tegen de ontketende Marokkaan kreeg hij in het begin van de eerste en tweede ronde acht tellen. Daarop beëindigde de scheidsrechter het gevecht. "Ik had wel door willen vechten, maar de scheidsrechter stopte tot mijn verbazing de partij."

Wheelie
06-12-2008, 14:53
YOKOHAMA - "Zo wil ik niet winnen", was de eerste reactie van Remy Bonjasky nadat hij zich in de Yokohama Arena ten koste van Badr Hari voor de derde keer tot wereldkampioen K-1 had gekroond.

Bonjasky kreeg de eindzege min of meer in de schoot geworpen. Opponent Hari trapte hem namelijk vol op zijn hoofd, nadat de Marokkaan het eerdere stopteken van de scheidsrechter had genegeerd. Dat kwam de 23-jarige Hari op een rode kaart te staan, met als gevolg dat Bonjasky direct tot winnaar werd uitgeroepen.

Wheelie
06-12-2008, 14:55
TOKIO - Remy Bonjasky nam zaterdag in de Yokohama Arena dankzij zijn eindzege in de 'K-1 World GP Final' een vette cheque in ontvangst . De nieuwe wereldkampioen won namelijk een bedrag 400.000 dollar (± 290.000 euro).


De nummer twee, Badr Hari, werd afgescheept met slechts 30.000 dollar (±22.000 euro). Een bedrag van 15.000 dollar (± 11.000 euro) was de beloning voor de derde plek, die overigens naar twee vechters (Erol Zimmerman en Gokhan Saki) gaat. De totale prijzenpot bedroeg zodoende 460.000 dollar (± 335.000 euro).

nick
06-12-2008, 14:59
De nummer twee, Badr Hari, werd afgescheept met slechts 30.000 dollar (±22.000 euro)

dat is 30.000 te veel voor zo'n aktie

king
06-12-2008, 15:03
Gaan ze die mongool ook nog betalen?????? Ze zouden een schadeclaim bij hem moeten neerleggen voor merk/reputatieschade van de K-1, ware het niet dat er bij hem waarschijnlijk weinig te halen valt...

takuma
06-12-2008, 15:04
Als ik de organisatie was dan verscheurde ik zijn contract !
Dit kan echt niet voor het oog van de complete vechtsportwereld zo'n onsportief gedrag vertonen gaat alle perken te buiten.

Octavius
06-12-2008, 15:06
Mensen ze gaan er vanuit dat hij het krijgt. Of het zo is moeten we nog officieel van de K-1 horen.

Karel
06-12-2008, 15:12
het zat idd niet goed met aerts, volgende keer maar weer met the hurricane opkomen

Mark105
06-12-2008, 15:18
Ik gun het Peter het meest maar hij was gewoon niet goed genoeg vandaag.

sjaakie'tje
06-12-2008, 15:20
Peter is gewoon te oud en heeft niks in te brengen tegen de snelheid van Hari. Goed dat ze het zo vroeg gestopt hebben, anders was het waarschijnlijk bijzonder lelijk voor Aerts afgelopen met een zware KO.

ashi76
06-12-2008, 15:21
Mensen ze gaan er vanuit dat hij het krijgt. Of het zo is moeten we nog officieel van de K-1 horen.

Die rode kaart kost hem in ieder geval (een deel van) zijn gage.

The Bulldog
06-12-2008, 15:23
denk ook dat de snelheid en explosiviteit van Badr te veel was voor Peter...

maakt niet uit...wat een topper is deze man en hij heeft denk ik een mooi toernooi gedraaid zo...

Betreft BAdr - Bonjaski.....wat een domme actie....ik had het idee dat Badr het op sportieve wijze best nog had kunnen ressen...

renamer
06-12-2008, 15:40
word er bij de k1 eigenlijk aan drugstesten gedaan? ik zou eigenlijk wel graag een toxscreen van badr zien.. volgens mij zat ie zwaar onder de sos...

The Bulldog
06-12-2008, 15:47
word er bij de k1 eigenlijk aan drugstesten gedaan? ik zou eigenlijk wel graag een toxscreen van badr zien.. volgens mij zat ie zwaar onder de sos...

dit soort suggesties zijn helemaal ver gaand..

dat de Actie van Badr Hari te verwerpen is en ...schandalig is ....zal duidelijk zijn....

maar hem even open en bloot te betichten van coke gebruik...vind ik te ver gaan...

lijkt wel of mensen op het forum die de actie Badr zo verwerpen zelf de gelegenheid aangrijpen ...om te gaan schelden, verwensen en te roepen wat ze willen.... hou zelf ook de grens in de gaten dan....

ashi76
06-12-2008, 15:47
Dank je Ralph !!

Ronald
06-12-2008, 15:55
Ook hier de reacties verwijderd die verband leggen met de geloofsrichting.

Pernik
06-12-2008, 16:01
De totale prijzenpot bedroeg zodoende 460.000 dollar (± 335.000 euro).

Ik neem aan dat er ook flinke startgelden zijn, iemand (die niet vecht) zit volgens mij vreselijk zijn zakken te vullen.

Octavius
06-12-2008, 16:05
Ik neem aan dat er ook flinke startgelden zijn, iemand (die niet vecht) zit volgens mij vreselijk zijn zakken te vullen.

Hoezo?

Champ: 400.000
2e: 30.000
3e: 15.000
4e: 15.000

Dat is 460.000 bij elkaar. Neem aan dat de overige ook nog gage krijgen.

Biiyen
06-12-2008, 16:07
Volgens mij is Hari zwaar niet in orde... Hoe kan een mens zo stom zijn? Dan scheelt er serieus iets met je.

En daarop nog al die mensen die dan Remy onsportief gedrag toesmeren?? Ik begrijp de hele wereld niet meer! Dit is toch gewoon een eenduidige zaak? Zeg maar zaakje Joran van der Sloot MET lijk!?

Pernik
06-12-2008, 16:45
Hoezo?

Champ: 400.000
2e: 30.000
3e: 15.000
4e: 15.000

Dat is 460.000 bij elkaar. Neem aan dat de overige ook nog gage krijgen.

Hoeveel zullen alleen de tv rechten al opleveren ??

rene37
06-12-2008, 16:50
Volgens mij is Hari zwaar niet in orde... Hoe kan een mens zo stom zijn? Dan scheelt er serieus iets met je.

En daarop nog al die mensen die dan Remy onsportief gedrag toesmeren?? Ik begrijp de hele wereld niet meer! Dit is toch gewoon een eenduidige zaak? Zeg maar zaakje Joran van der Sloot MET lijk!?

juist...

Octavius
06-12-2008, 16:56
Hoeveel zullen alleen de tv rechten al opleveren ??

Ik durft niet zo te zeggen of ze meedelen in het PPV of tv rechten gebeuren. Het is nog geen boksen in de VS waar de toppartijen gewoon 35 a 40 miljoen te verdelen hebben.

chief108
06-12-2008, 17:13
Hari toont geen berouw

YOKOHAMA - - Badr Hari toonde na zijn diskwalificatie in de finalepartij van de ‘K-1 World GP Final 2008’ geen berouw. ,,Ik ben een emotioneel persoon. Ik kom om te knokken, of dat nou staand of liggend is”, merkte Hari na afloop op in de catacomben van de Yokohama Arena. Hij zei zich geërgerd te hebben aan de vechtstijl van Bonjasky. ,,Het was weer hetzelfde liedje met hem. Remy hield alleen zijn handen hoog. ”

Uit frustratie trapte de Amsterdammer van Marokkaanse komaf vervolgens Bonjasky in de tweede ronde tegen het gezicht, nadat de scheidsrechter al een stopteken had gegeven. In de eerste ronde trakteerde Bonjasky zijn 23-jarige opponent overigens al op een ‘down’.

,,Dit was een duur grapje en een goede les voor de volgende keer. Ik heb geen glazen bol, maar ik beloof me in het vervolg in te houden”, beweerde Hari. Volgens de ‘Golden Boy’, zoals zijn bijnaam luidt, had hij de K-1 geen slechte dienst bewezen. Integendeel. ,,Deze actie is goed voor de sport. De mensen vinden het niet leuk om altijd naar hetzelfde te kijken. Het was een schitterend toernooi.”

Thomasmurda
06-12-2008, 17:21
Volgens de ‘Golden Boy’, zoals zijn bijnaam luidt, had hij de K-1 geen slechte dienst bewezen. Integendeel. ,,Deze actie is goed voor de sport. De mensen vinden het niet leuk om altijd naar hetzelfde te kijken.”

Euh, ja hoor! We vonden het allemaal een super einde!! :s

TOON
06-12-2008, 17:22
Hari toont geen berouw

YOKOHAMA - - Badr Hari toonde na zijn diskwalificatie in de finalepartij van de ‘K-1 World GP Final 2008’ geen berouw. ,,Ik ben een emotioneel persoon. Ik kom om te knokken, of dat nou staand of liggend is”, merkte Hari na afloop op in de catacomben van de Yokohama Arena. Hij zei zich geërgerd te hebben aan de vechtstijl van Bonjasky. ,,Het was weer hetzelfde liedje met hem. Remy hield alleen zijn handen hoog. ”

Uit frustratie trapte de Amsterdammer van Marokkaanse komaf vervolgens Bonjasky in de tweede ronde tegen het gezicht, nadat de scheidsrechter al een stopteken had gegeven. In de eerste ronde trakteerde Bonjasky zijn 23-jarige opponent overigens al op een ‘down’.

,,Dit was een duur grapje en een goede les voor de volgende keer. Ik heb geen glazen bol, maar ik beloof me in het vervolg in te houden”, beweerde Hari. Volgens de ‘Golden Boy’, zoals zijn bijnaam luidt, had hij de K-1 geen slechte dienst bewezen. Integendeel. ,,Deze actie is goed voor de sport. De mensen vinden het niet leuk om altijd naar hetzelfde te kijken. Het was een schitterend toernooi.”


serieus...?! goed voor de sport?! neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeee
er is iets serieus mis met badr.... Het WAS een fantastisch toernooi dat nu door die domme actie wordt verpest....

al zou het me niet verbazen als K1 dit weer met de mantel der liefde gaat bedekken omdat iedereen Badr de volgende keer weer wil zien of ie weer kortsluiting krijgt...gaat toch om de knikkers bij de K1

Gordon_Freeman
06-12-2008, 17:24
Ik denk dathij zichzelf WEL een slechte dienst heeft bewezen. Ben benieuwd wat dit voor zijn contract betekent.

Tony
06-12-2008, 17:27
Alle restjes sympathie die ik nog had voor Hari zijn na zijn reactie verdwenen als sneeuw voor de zon.

Tony
06-12-2008, 17:29
Trouwens als Harizo graag knokt staand of op de grond... dan mag ie van mij een mma carriere beginnen.. daar weten ze wel raad met hem.

Ralph
06-12-2008, 17:30
Vecht ie tegen Kimbo een MMA partij? Lijkt mij een mooie kans om eens 'liggend te vechten'. Zwak dat hij geen excuses aan Bonjasky en de fans maakt. Kan best zijn dat je het een saaie vechter vindt, maar versla hem dan op een eerlijke manier.

OXY
06-12-2008, 17:36
Hari toont geen berouw

YOKOHAMA - - Badr Hari toonde na zijn diskwalificatie in de finalepartij van de ‘K-1 World GP Final 2008’ geen berouw. ,,Ik ben een emotioneel persoon. Ik kom om te knokken, of dat nou staand of liggend is”, merkte Hari na afloop op in de catacomben van de Yokohama Arena. Hij zei zich geërgerd te hebben aan de vechtstijl van Bonjasky. ,,Het was weer hetzelfde liedje met hem. Remy hield alleen zijn handen hoog. ”

Uit frustratie trapte de Amsterdammer van Marokkaanse komaf vervolgens Bonjasky in de tweede ronde tegen het gezicht, nadat de scheidsrechter al een stopteken had gegeven. In de eerste ronde trakteerde Bonjasky zijn 23-jarige opponent overigens al op een ‘down’.

,,Dit was een duur grapje en een goede les voor de volgende keer. Ik heb geen glazen bol, maar ik beloof me in het vervolg in te houden”, beweerde Hari. Volgens de ‘Golden Boy’, zoals zijn bijnaam luidt, had hij de K-1 geen slechte dienst bewezen. Integendeel. ,,Deze actie is goed voor de sport. De mensen vinden het niet leuk om altijd naar hetzelfde te kijken. Het was een schitterend toernooi.”

Toch knap met alleen je handen hoog houden iemand 8 tellen geven.

123trisweat
06-12-2008, 17:40
serieus...?! goed voor de sport?! neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeee
er is iets serieus mis met badr.... Het WAS een fantastisch toernooi dat nu door die domme actie wordt verpest....

al zou het me niet verbazen als K1 dit weer met de mantel der liefde gaat bedekken omdat iedereen Badr de volgende keer weer wil zien of ie weer kortsluiting krijgt...gaat toch om de knikkers bij de K1

toch vraag ik het me af waar de bep ligt (break even point) met het uitbaten van "bad boy image" vs sponsoren/adverteerders/tv deals. Want het lijkt me dat dit soort gedrag ook ten koste gaat van een aantal sponsoren/adverteerders/tv deals.

123trisweat
06-12-2008, 17:41
Toch knap met alleen je handen hoog houden iemand 8 tellen geven.
zag je niet dat Remy 8 vingers omhoog hield:D

Octavius
06-12-2008, 17:42
Voor mij is het gewoon toegeven dat het hem gewoon niet lukt van Remy te winnen. Wat verwacht Badr. Dat Remy ze handen naast ze knieen houd?


Volgens de ‘Golden Boy’, zoals zijn bijnaam luidt, had hij de K-1 geen slechte dienst bewezen. Integendeel. ,,Deze actie is goed voor de sport. De mensen vinden het niet leuk om altijd naar hetzelfde te kijken. Het was een schitterend toernooi.”

Zeer trieste reactie en erg arrogant zelfs. De gezichtsuitdrukking van de Japanse reporter zei genoeg. Dit soort gedrag kan de doodsteek zijn voor de toch al niet zo populair meer zijnde K-1 in Japan.

Chico
06-12-2008, 17:45
is er al een reactie van de overige finalisten, de k1 en het trainingskamp van badr over zijn actie?

Octavius
06-12-2008, 17:49
Vanavond op SBS6 melde Leo al in het andere topic.

BTW vind ik zijn bijnaam niet passen. Golden boy. Daar is er maar 1 van en dat is Oscar del la Hoya.

leo oldenburger
06-12-2008, 17:49
Vanavond (en een goed deel van de nacht) zijn op SBS6 de interviews te zien met Hari, Bonjasky, Aerts, Saki en Zimmerman.

Octavius
06-12-2008, 17:52
Ben erg benieuwd. Van Badr hebben we in de Telegraaf kunnen lezen dat hij er kennelijk nogal licht over denkt. Ben wel benieuwd naar een reactie van de trainer van Badr.

Zeer zeker maar ook zijn management en de K-1 organisatie zelf.

Ralph
06-12-2008, 17:53
Mooi werk, Leo. Ergens is het wel leuk om er bad boys tussen te hebben lopen natuurlijk, maar ik vind dit gewoon te ver gaan. Maar aan de andere kant is dat misschien ook wel hypocriet, want ik ben ook nog steeds fan van Gilbert :D. Ik hoop dat Badr nog op zijn woorden terugkomt en zijn excuses aanbiedt. Is het niet aan Remy, dan toch in ieder geval aan de fans, want die zijn door zijn domme acties bestolen van een veelbelovende finale.

kooivechter
06-12-2008, 17:53
Hari toont geen berouw

YOKOHAMA - - Badr Hari toonde na zijn diskwalificatie in de finalepartij van de ‘K-1 World GP Final 2008’ geen berouw. ,,Ik ben een emotioneel persoon. Ik kom om te knokken, of dat nou staand of liggend is”, merkte Hari na afloop op in de catacomben van de Yokohama Arena. Hij zei zich geërgerd te hebben aan de vechtstijl van Bonjasky. ,,Het was weer hetzelfde liedje met hem. Remy hield alleen zijn handen hoog. ”

Uit frustratie trapte de Amsterdammer van Marokkaanse komaf vervolgens Bonjasky in de tweede ronde tegen het gezicht, nadat de scheidsrechter al een stopteken had gegeven. In de eerste ronde trakteerde Bonjasky zijn 23-jarige opponent overigens al op een ‘down’.

,,Dit was een duur grapje en een goede les voor de volgende keer. Ik heb geen glazen bol, maar ik beloof me in het vervolg in te houden”, beweerde Hari. Volgens de ‘Golden Boy’, zoals zijn bijnaam luidt, had hij de K-1 geen slechte dienst bewezen. Integendeel. ,,Deze actie is goed voor de sport. De mensen vinden het niet leuk om altijd naar hetzelfde te kijken. Het was een schitterend toernooi.”


waardeloze reactie van badr. Weer net zo'n onsportieve reactie als zijn actie in de ring. Hij hield weer alleen z'n handen hoog. Terwijl remy hem 8 tellen bezorgde.

Biiyen
06-12-2008, 17:56
Ik ben echt benieuwd naar wat ze vanavond te melden hebben! Kan niet wachten.

Wiseguy
06-12-2008, 18:02
Nou nou wat een moraalridders en koorknaapjes hier. Er is spraken van een incident. Hij ging over de schreef dat heeft hem het toernooi en heel veel geld gekost dus hij is zelf de dupe hiervan. Maar er word hier werkelijk gereageerd alsof hij iemand vermoord heeft.

Wiseguy
06-12-2008, 18:06
waardeloze reactie van badr. Weer net zo'n onsportieve reactie als zijn actie in de ring. Hij hield weer alleen z'n handen hoog. Terwijl remy hem 8 tellen bezorgde.

Ik zou Bonjasky niet als een aanvallende speler omschrijven. Ik vind zijn stijl juist laf. Maar goed wat hij doet doet hij wel heel goed. Het is te vergelijken met het italiaanse catanaccio principe. Niet bijster boeiend maar wel effectief.

Durfal
06-12-2008, 18:07
Tja..... beweren dat dit soort gedrag goed is voor de K1???
Sorry hoor maar dan ben je echt wel oerstom!!
Ergeren aan de intelligente beschaafde vechtstijl van Remy??? voorlopig stond Bonjasky
terecht met een down voor!!
Hari reageert als een klein kind dat zn zin niet krijgt,en dan schaamt ie zich voor dit voor dit achterlijke gedrag tijdens en na de wedstrijd ook nog niet..... tja.........

Ralph
06-12-2008, 18:08
Nou nou wat een moraalridders en koorknaapjes hier. Er is spraken van een incident. Hij ging over de schreef dat heeft hem het toernooi en heel veel geld gekost dus hij is zelf de dupe hiervan. Maar er word hier werkelijk gereageerd alsof hij iemand vermoord heeft.

Incident... Volgens mij is dit nu niet bepaald de eerste keer dat Hari over de schreef gaat...

anonymous001
06-12-2008, 18:14
Mooi werk, Leo. Ergens is het wel leuk om er bad boys tussen te hebben lopen natuurlijk, maar ik vind dit gewoon te ver gaan. Maar aan de andere kant is dat misschien ook wel hypocriet, want ik ben ook nog steeds fan van Gilbert :D.

Ik vind dat er wel echt een verschil is tussen Badr en Gilbert, wat dit betreft. Yvel heeft een agressieprobleem, Badr liet vandaag zien een gevaarlijke gek te zijn...

OXY
06-12-2008, 18:19
Nou nou wat een moraalridders en koorknaapjes hier. Er is spraken van een incident. Hij ging over de schreef dat heeft hem het toernooi en heel veel geld gekost dus hij is zelf de dupe hiervan. Maar er word hier werkelijk gereageerd alsof hij iemand vermoord heeft.

Altijd mooi een pseudoniem





((pseudoniem = Naam die iemand hanteert als hij zijn eigen naam niet wil gebruiken => nom de plume, schuilnaam))

Tony Galento
06-12-2008, 18:23
Ik zou Bonjasky niet als een aanvallende speler omschrijven. Ik vind zijn stijl juist laf. Maar goed wat hij doet doet hij wel heel goed. Het is te vergelijken met het italiaanse catanaccio principe. Niet bijster boeiend maar wel effectief.


Bonjasky heeft zich een nieuwe stijl aangeleerd, dat is op zich heel knap.

blackadder
06-12-2008, 18:25
Hari toont geen berouw
De mensen vinden het niet leuk om altijd naar hetzelfde te kijken.
Gelijk heeft ie. Ik heb nu toch echt genoeg van hem gezien.

detje
06-12-2008, 18:25
deze actie deed me wat denken aan de actie van onze grote vriend bobbie sepp, die ook volledig tegen de regels in zo een actie maakte tegen bonjaski...ook volledig gefrustreerd doorgedraaid...:twak:

a.s.c.
06-12-2008, 18:27
Ik zou Bonjasky niet als een aanvallende speler omschrijven. Ik vind zijn stijl juist laf. Maar goed wat hij doet doet hij wel heel goed. Het is te vergelijken met het italiaanse catanaccio principe. Niet bijster boeiend maar wel effectief.

Hier ben ik het echt totaal niet mee eens.. Remy bezorgde Badr gewoon acht tellen en trapt en gebruikt zijn knieeen meer dan zijn stoten. Dat is gewoon zijn stijl.. Stoten kun je meer frequent toepassen dus heeft hij zijn dekking goed dicht om zich niet te laten verassen... Dat is niet laf.. dat is slim.. Hij gebruikt zijn sterke punten en schermt zijn zwakke kant af voor zijn tegenstanders die er ondanks alles geen gebruik van kunnen maken.. Hij geeft bovendien ook voortdurend druk en vecht naar voren...

sjaakie'tje
06-12-2008, 18:27
Hari heeft duidelijk geen normbesef. K-1 is een sport en geen straatvechten. In een sport gedraag je je volgens de regels en probeer je sportief te winnen. Normbesef en gezag krijg je normaalgezien tijdens je opvoeding mee van je ouders en ik denk niet dat Hari die gekregen heeft.

madmax
06-12-2008, 18:30
Hier ben ik het echt totaal niet mee eens.. Remy bezorgde Badr gewoon acht tellen en trapt en gebruikt zijn knieeen meer dan zijn stoten. Dat is gewoon zijn stijl.. Stoten kun je meer frequent toepassen dus heeft hij zijn dekking goed dicht om zich niet te laten verassen... Dat is niet laf.. dat is slim.. Hij gebruikt zijn sterke punten en schermt zijn zwakke kant af voor zijn tegenstanders die er ondanks alles geen gebruik van kunnen maken.. Hij geeft bovendien ook voortdurend druk en vecht naar voren...

2x

Guillermo
06-12-2008, 18:36
Nou nou wat een moraalridders en koorknaapjes hier. Er is spraken van een incident. Hij ging over de schreef dat heeft hem het toernooi en heel veel geld gekost dus hij is zelf de dupe hiervan. Maar er word hier werkelijk gereageerd alsof hij iemand vermoord heeft.

Kom a.u.b niet aanzetten met het moraalridder gelul, je bent topsporter of je bent het niet. Sport vereist nu eenmaal dat jij je emoties onder controle hebt. Ga je gelijk exploderen zodra jij je zin niet krijgt...kom nou, dan hoor je daar niet te staan. :twak:

J_roen
06-12-2008, 19:01
wel zonde. het had echt een super mooie finale kunnen zijn!

Jammer voor Remy. Dom van Badr.

hij moet zn agressie onder controle krijgen!

MilfhunterMMA
06-12-2008, 19:01
Nou nou wat een moraalridders en koorknaapjes hier. Er is spraken van een incident. Hij ging over de schreef dat heeft hem het toernooi en heel veel geld gekost dus hij is zelf de dupe hiervan. Maar er word hier werkelijk gereageerd alsof hij iemand vermoord heeft.

zoals bonjasky als een tornado te keer dit toernooi ging bij wijlen vond ik schitterend en met mij vele andere kijkers.

kooivechter
06-12-2008, 19:26
Maar dat hij daarna ook nog zo'n reactie geeft op zo'n laffe actie. Dat valt niet te bevatten. Hij is echt de mike tyson van het kickboksen geworden. Zoveel talent, maar te gek in z'n hoofd.
Dat mike passenier dan niet gelijk op hem inpraat, om hem te vertellen dat je sowieso als de gesmeerde bliksem je excusues aan Remy, Ivan, k1 en het publiek aanbiedt. Maar misschien heeft Badr daar ook wel lak aan.

Mark105
06-12-2008, 19:31
Maar dat hij daarna ook nog zo'n reactie geeft op zo'n laffe actie. Dat valt niet te bevatten. Hij is echt de mike tyson van het kickboksen geworden. Zoveel talent, maar te gek in z'n hoofd.
Dat mike passenier dan niet gelijk op hem inpraat, om hem te vertellen dat je sowieso als de gesmeerde bliksem je excusues aan Remy, Ivan, k1 en het publiek aanbiedt. Maar misschien heeft Badr daar ook wel lak aan.

Dat lijkt mij ook het minste wat hij kan doen.

Zijn er al reacties van zijn begeleidingsteam bekend?

Joris
06-12-2008, 19:42
verrekte mongol! die hari, jezus..

PigDog
07-12-2008, 01:40
Op de stoep fietsen mag ook niet.............


zucht*


Dit is echt jammer voor Mike...
Al die uren voorbereiding.

anonymous001
07-12-2008, 01:47
Op de stoep fietsen mag ook niet.............


zucht*


Dit is echt jammer voor Mike...
Al die uren voorbereiding.

Op het eerste: uhuh...

Op het tweede: ben je serieus?

Mike's Gym begint wel echt een heel erg verdachte, criminele, doping-gerichte reputatie op te bouwen. Ik denk eigenlijk stiekem een klein beetje dat Mike nog wel eens schuldiger zou kunnen zijn dan Badr.

Maar ja, het is kwart voor twee, en ik ben nog aan het werk. Dus misschien moet je dit met een korreltje zout nemen. Ofzo.

muth
07-12-2008, 02:00
iedereen praat wel over badr dus als ze hem niet kennen dan nu wel verder laat me ik nergens over uit.

anonymous001
07-12-2008, 02:12
iedereen praat wel over badr dus als ze hem niet kennen dan nu wel verder laat me ik nergens over uit.

Snap nie? :confused:

DUTCHDEATH
07-12-2008, 02:31
Vinnie Jones, Paul Gascoine, Erik Cantona, Mike tyson, Steven Seagal, van Dame, Badr Hari een rijtje uit velen van erg getalenteerde en af en toe geniale mensen die zich niet altijd in de hand kunnen houden. Het is jammer dat deze mensen zich op (zeker voor henzelf) belangrijke momenten niet in konden houden en beheersen. Hierdoor is het ook dat je van bijna al deze mensen nu niets meer hoort.Dat hun agressie op de verkeerde momenten en de verkeerde tijd voor hen naar voren kwam. Ik hoop niet voor Badr dat hij hierdoor zijn cariere in de K1 vergooit heeft want eerlijk gezegd was ik al een tijd een grote fan van hem en zijn explosieve vechtstijl. Ik ben ook denk ik een van de weinigen die voorafgaand aan dit toernooi Badr als winnaar hadden voorspeld. Ik vind het erg jammer dat hij op deze manier het gevecht en gelijk de glans van de winnaar, van dit voor de "Nederlanders" zeer geslaagde toernooi, heeft weggenomen. Ik hoop dat je een prettige verjaardag hebt vandaag Badr en wens je veel wijsheid in de toekomst. En Mike natuurlijk veel sterkte hiermee.(waanzin en genialiteit liggen dicht bij elkaar)
Ik wil ook Remy feliciteren met z'n K1 titel en zijn goede sportieve instelling.
Ga zo door Remy en misschien doen we deze finale het volgend jaar op een sportieve manier over, toch?
Dan kunnen we echt zien wie de slimste/sterkste is !
Nog een ding, is er voor de wedstrijd iets gebeurd waardoor jullie geen "touch gloves" deden of heb ik dat gemist?
Heel apart...........
:osu: greetzzz

oliebol
07-12-2008, 02:50
dat over wie er de slimste vechter van de twee is weet ik wel :p

Gennep-Spitfire
07-12-2008, 08:15
http://img181.imageshack.us/img181/2764/badr2008dh9.jpg (http://imageshack.us)
http://img181.imageshack.us/img181/badr2008dh9.jpg/1/w490.png (http://g.imageshack.us/img181/badr2008dh9.jpg/1/)http://img181.imageshack.us/my.php?image=badr2008dh9.jpghttp://img181.imageshack.us/my.php?image=badr2008dh9.jpg

nick
07-12-2008, 10:01
Haha ongeschikt

Ringmaster
07-12-2008, 12:27
De K1 site over de actie van Badr: "...he will be fined his entire purse." Vandaar ook dat hij het over een 'dure fout' had.

(www.k-1.co.jp/k-1gp/dtop.htm (http://www.k-1.co.jp/k-1gp/dtop.htm))


- Zelfs Fred Royers stond met zijn mond vol tanden! Dat heb ik nog nooit meegemaakt.

Ik hoop alleen niet dat alle Badr Hari wannabe's in de Nederlandse ring nu ook gaan denken 'ach, fietsen op de stoep mag ook niet'.

kooivechter
07-12-2008, 13:01
Of Mike heeft er ook lak aan dat kan ook... ik zou als trainer plaatsvervangende schaamte krijgen als mijn pupil die zo aan het vlammen is zich zo gedraagt en de hoofdprijs door eigen toe doen zo door je neus laat boren.

Al die maanden trainingen geven en coachen aan die ongeleid projectiel en dan krijg je dat als dank van die debiel.

Badr zou een psycholoog moeten raadplegen voor consult, om zijn woede en angst te kanaliseren.


Ik zal Remy morgen bellen om te kijken of er iets van excuses is gekomen van Mike's gym.

ok. als je dat zou willen doen. Ben daar eigenlijk zelf ook wel benieuwd naar. ik denk namelijk als je pupil zulke acties maakt, je je als trainer moet afvragen of je deze persoon nog verder wil gaan trainen? In ieder geval moet je als trainer een statement maken naar buiten, dat hij dit gedrag ook absoluut afkeurt.

Kingster
07-12-2008, 13:31
Hoost: Hari slechte verliezer

YOKOHAMA - Vrijwel alle aanwezigen in de Yokohama Arena spraken na afloop van de K-1-finale schande van het wangedrag in de ring van Badr Hari, die op Japanse bodem zijn imago van ‘Bad Boy’ meer dan waarmaakte.

,,Dit valt niet goed te praten. Het ziet ernaar uit dat Badr een slechte verliezer is”, meende Ernesto Hoost, de viervoudig K-1-wereldkampioen, die in Yokohama aanwezig was als trainer van reservevechter Paul Slowinski (nederlaag tegen Melvin Manhoef, red.) en tv-commentator. ,,Badr verdient een straf te krijgen, maar het is afwachten of dat ook gebeurt. Hij is immers een commerciële magneet voor de K-1.”
De verhalen dat Remy Bonjasky zich zou hebben aangesteld na de trap van Hari betitelde Hoost als ‘onzin’. ,,De fout ligt bij Badr.”
Ook Peter Aerts, die in de openingspartij van Hari verloor, had geen goed woord over voor het incident in het slotgevecht van het toernooi. ,,Dit is slecht voor de K-1. Met sport heeft dit helemaal niets te maken.”

Bron: http://www.telegraaf.nl/telesport/2738853/__Hoost__Hari_slechte_verliezer__.html?p=10,2

BoysNoize
07-12-2008, 14:58
Ik kan niet begrijpen dat Mike of bijv. Manhoef de actie van Hari niet volledig afkeurt..en dat dan op internationale tv ofzo..

Op deze manier ga je verhalen krijgen dat het Mike's Gym misschien ook niet zo veel boeit dat Hari dit gedaan heeft...
Is er iets van bad blood tussen Mike's gym en Vos Gym???? Tenslotte allebei Amsterdam?

Persoonlijk, als ik trainer was, had ik gezegd.. Geachte heer Hari, pak je spullen maar en opgerot hier...ik wil niet meer met jou geassocieerd worden!
Maarja, Hari brengt wel centen in het laatje..

Mephisto
07-12-2008, 15:01
Remy Bonjasky is de beste toernooivechter die gisteren in de ring stond. Hij heeft een waanzinnig goede dekking die hem overeind houd zonder downs tegen de hardste vechters die er zijn. (vergelijk bv. de partij Remy - Melvin eens met Slowinsky - Melvin) Trapt en kniet waanzinnig hard en beindigd veel partijen voortijdig doordat hij zijn momenten ontzettend goed weet te kiezen (kijk bv. nog eens naar de partij Remy - Melvin, de partij Remy - Saki of zie de down van Badr, die ging zitten om erger te voorkomen en was hij blijven staan was de partij al over geweest). Verder bezit de man een enorme intelligentie, zowel binnen als buiten de ring, en is wellicht de beste ambassaseur voor de sport die je jezelf kan voorstellen. Wat je hem wellicht kan kwalijk nemen is niet zijn dubbele dekking maar zijn afwachtende houding gedurende de partij in plaats van een reactie te ontlokken bij zijn tegenstander (daar tegenover staat dat anderen die dit niet deden bij de tegenstanders waar Remy dit doet vaak gestrekt of flink beschadigd de ring verlaten)

En dan zitten er hier van die pukkels met 12 posts te beweren dat de echte helden van de K-1 te oud, te traag, te laf, te afwachtend weet ik veel niet wat allemaal zijn. Toon eens wat meer respect voor je kampioenen of wees minstens net zo kritisch voor mensen die absoluut niet de spirit hebben die je mag verwachten in Martial Arts.

BoysNoize
07-12-2008, 15:11
Ik vindt Remy een van de toppers in het circuit! al vanaf 2003 eigenlijk...

Wat ik wel 'jammer' vindt is dat hij wat van zijn explosiviteit en aanvallende stijl kwijt is...Hij is wat meer berekenend gaan vechten...Zoals gezegd, een hele goede toernooi vechter dus...
En ik kan vind het juist mooi dat hij met een dubbele dekking waar heel weinig doorheen komt toch KD en KO's weet te scoren...dat zegt genoeg over zijn kwaliteiten als thaibokser..
En die trappen zijn hard..dat is een ding wat zeker is!

A.F.
07-12-2008, 15:19
Mike's Gym begint wel echt een heel erg verdachte, criminele, doping-gerichte reputatie op te bouwen. Ik denk eigenlijk stiekem een klein beetje dat Mike nog wel eens schuldiger zou kunnen zijn dan Badr.

Kom kom... laten we dat inderdaad maar met een korreltje zout nemen!

Mike
07-12-2008, 15:31
Badr hari heeft alle vooroordelen bevestigt en alle tegenstanders van de sport een grote stok gegeven om mee te slaan

en bedankt

echt goed bezig , wat een ambassadeur voor de sport zeg. Ik vind dat hij nooit meer de ring in mag voor deze bullshit. En ieder gala in nederland wat hem wel op de fightcard zet boycot ik. Wat hij heeft laten zien heeft niets met sport te maken. Voor het leven schorsen! Zijn reactie is helemaal beneden ieder peil. Mensen als hij maken de sport kapot en zorgen voor het kut imago. Dat half nederland het nu over de aggressive doorgedraaide vechter heeft die een liggende tegenstander in t gezicht schopt draait de klok 10 jaar terug. Zijn weer terug bij af met dank aan Badr Hari. ben beniuewd of sbs6 nog mee doet volgend jaar , die willen zich toch ook niet associeren met dit soort figuren? en dan in de finale zelfs........ man ongelooflijk. bonjasky heeft er geen enkele schuld aan een vocht een prima partij met een slimme strategie, hari zag in dat ie toch niet kon winnen van Bonjasky en reageert dat op deze manier af, echt schandelijk. en t nog goed praten ook :(

Wiseguy
07-12-2008, 15:33
Badr hari heeft alle vooroordelen bevestigt en alle tegenstanders van de sport een grote stok gegeven om mee te slaan

en bedankt

echt goed bezig , wat een ambassadeur voor de sport zeg. Ik vind dat hij nooit meer de ring in mag voor deze bullshit. En ieder gala in nederland wat hem wel op de fightcard zet boycot ik. Wat hij heeft laten zien heeft niets met sport te maken. Voor het leven schorsen! Zijn reactie is helemaal beneden ieder peil. Mensen als hij maken de sport kapot en zorgen voor het kut imago. Dat half nederland het nu over de aggressive doorgedraaide vechter heeft die een liggende tegenstander in t gezicht schopt draait de klok 10 jaar terug. Zijn weer terug bij af met dank aan Badr Hari. ben beniuewd of sbs6 nog mee doet volgend jaar , die willen zich toch ook niet associeren met dit soort figuren? en dan in de finale zelfs........ man ongelooflijk.

Boycot je ook de fightcards waar Yvel op staat? In dat geval zul je in Januari een prachtig event missen.

Mike
07-12-2008, 15:43
Boycot je ook de fightcards waar Yvel op staat? In dat geval zul je in Januari een prachtig event missen.


als die voor januari eigenhandig een k1 grandprix finale volledig verkloot dan boycot ik die card ook ja...........

de sport is beter af zonder dit soort vechters. je kan het blijven verdedigen en goed praten. Dat zegt meer over jou dan over de actie van Badr Hari. Die valt niet goed te praten. Het is een zidaantje maar dan keer 100. Echt schandelijk!

Dalton
07-12-2008, 15:47
Ik vind de damage-control van Mike's gym / Simon Rutz ook bijzonder slecht.

De uitspraken van Badr na afloop zullen de reactie van de K1 - organisatie niet echt positief beïnvloeden.

Mike en Simon kennen Badr als de beste. In plaats van proberen geld te verdienen met het regelen van een rematch Hari - Aerts hadden ze nooit moeten toestaan dat Badr in zijn eentje van die onhandige inervieuws ging geven.

Wiseguy
07-12-2008, 15:56
als die voor januari eigenhandig een k1 grandprix finale volledig verkloot dan boycot ik die card ook ja...........

de sport is beter af zonder dit soort vechters. je kan het blijven verdedigen en goed praten. Dat zegt meer over jou dan over de actie van Badr Hari. Die valt niet goed te praten. Het is een zidaantje maar dan keer 100. Echt schandelijk!

Nu meet je met 2 maten. Yvel heeft een scheidsrechter aangevallen wat in mijn ogen veel erger is dan wat badr heeft gedaan.

De man van 14K
07-12-2008, 15:57
Kom kom... laten we dat inderdaad maar met een korreltje zout nemen!


Wat vind jij er van Flipper? Jij traint ook bij Mike.
Denk je dat er op de sportschool schande gesproken wordt of worden de schouders opgehaald en op naar de volgende?

A-team
07-12-2008, 16:18
denk ook dat de snelheid en explosiviteit van Badr te veel was voor Peter...

maakt niet uit...wat een topper is deze man en hij heeft denk ik een mooi toernooi gedraaid zo...

Betreft BAdr - Bonjaski.....wat een domme actie....ik had het idee dat Badr het op sportieve wijze best nog had kunnen ressen...

Ik had dat idee niet en Badr zelf ook niet denk ik, daarom zijn reactie!

Angelco
07-12-2008, 17:01
Hari toont geen berouw

YOKOHAMA - - Badr Hari toonde na zijn diskwalificatie in de finalepartij van de ‘K-1 World GP Final 2008’ geen berouw. ,,Ik ben een emotioneel persoon. Ik kom om te knokken, of dat nou staand of liggend is”, merkte Hari na afloop op in de catacomben van de Yokohama Arena. Hij zei zich geërgerd te hebben aan de vechtstijl van Bonjasky. ,,Het was weer hetzelfde liedje met hem. [b]Remy hield alleen zijn handen hoog[b]. ”

Met alleen je handen hoog te houden forceer je geen 8 tellen. En daarbij, is het soms verboden om je dekking te houden? :p

Mike
07-12-2008, 17:54
Nu meet je met 2 maten. Yvel heeft een scheidsrechter aangevallen wat in mijn ogen veel erger is dan wat badr heeft gedaan.


daar keek niet de hele wereld mee en ik praat dat ook niet goed

dit hoort gewoon niet bij de sport thuis , en al helemaal niet op het hoogste niveau

bonajsky zei al heel terecht martial arts draait altijd om respect. Hari heeft daar niets van begrepen. Vooral tegen een gentleman als Bonjasky doe je zoiets niet

PigDog
07-12-2008, 22:18
Ik denk trouwens dat KIA ook niet meer zo blij is dat de vechters met hun logo op het shirt lopen....

rai
08-12-2008, 09:51
Ik vind de damage-control van Mike's gym / Simon Rutz ook bijzonder slecht.

De uitspraken van Badr na afloop zullen de reactie van de K1 - organisatie niet echt positief beïnvloeden.

Mike en Simon kennen Badr als de beste. In plaats van proberen geld te verdienen met het regelen van een rematch Hari - Aerts hadden ze nooit moeten toestaan dat Badr in zijn eentje van die onhandige inervieuws ging geven.

Dit vind ik een goed punt. Verder denk ik dat Simon Rutz een dikke vinger in de Nederlandse kickbox pap heeft en niet zijn kop in het zand (lees: de hol van Hari) moet steken en zijn verantwoordelijkheid moet nemen. Hij is in de eerste plaats zakenman, maar hij heeft wel met zijn Simon Rutz Promotions een middel om de publieke opinie van Nederland wat betreft het kickbox gebeuren te beinvloeden. Ik hoop echt dat meneer Rutz, de geloofwaardigheid en de reputatie van het kickboxen in Nederland niet (nog meer) door het slijk haalt. Door Hari gewoon weer zij partijtjes te laten draaien. ( alleen omdat dat zo goed voelt in zijn portemonee misschien?) Hiermee wordt echt de integriteit van het vaderlandse kickboksen aangetast en misschien ook zijn geloofwaardigheid als promoter/liefhebber van de sport

Tony
08-12-2008, 10:01
Boycot je ook de fightcards waar Yvel op staat? In dat geval zul je in Januari een prachtig event missen.

Yvel is een verhaal apart in dat geval. K1 is eindelijk uit de taboe sfeer en begint toch wel een soort van "mainstream" te worden met wereldwijde bekendheid en populariteit. Daarnaast gebeurde 't Badrgate schandaal uitgerekend in de finale zónder dat er aanleiding voor was.

Yvel sloeg die ref toen nadat (in mijn ogen) die ref de meest irritante en partijdige ref ooit bleek te zijn. daarnaast was het event "onbekend" op mondiaal niveau. Daarnaast is het Yvel incident mijns inzien inmiddels verjaard.

Pimp-Daddy
08-12-2008, 10:08
Badr is gewoon de baas!!! Domme aktie, maar lekker boeiend...

Hij heeft 3 vette partijen laten zien, en het enige waar jullie het over kunnen hebben is die ene domme aktie...

En de mensen die zeggen dat het beter is om een scheids te slaan die partijdig is, dan natrappen op de grond, die zouden allemaal een ban moeten krijgen voor domheid...

Tony
08-12-2008, 10:11
Bij deze dus een ban voor domheid voor mij...

ofja nee toch niet.. Ik zeg niet dat t een beter is dan t andere... Ik zeg alleen dat de impact van Badrgate groter is dan de impact van yvelgate.. Daarnaast is dat van yvel al een paar jaar oud (dus mijns inzien verjaard)

Feit is en blijft dat die ene domme aktie van Hari waar wij zo op hameren dé oorzaak is van het feit dat als ik terugdenk aan de k1 2008 ik een vieze bijsmaak krijg. al die mooie partijen worden besmet met die vieze nasmaak...
erg jammer.

Wiseguy
08-12-2008, 10:14
Ja maar was badr niet juis de reden waarom het zo'n leuk gala was ( tot aan de laatste partij)?

Tony Galento
08-12-2008, 10:15
Badr is gewoon de baas!!! Domme aktie, maar lekker boeiend...

Hij heeft 3 vette partijen laten zien, en het enige waar jullie het over kunnen hebben is die ene domme aktie...

En de mensen die zeggen dat het beter is om een scheids te slaan die partijdig is, dan natrappen op de grond, die zouden allemaal een ban moeten krijgen voor domheid...


Een baas ligt niet twee keer op één avond op z'n kont voor de volle 8 tellen.

Tony
08-12-2008, 10:18
Ja maar was badr niet juis de reden waarom het zo'n leuk gala was ( tot aan de laatste partij)?


Nee dat was hij niet (ik hoopte op winst voor Aerts)...
Maar ik begrijp wat je bedoeld.. en idd, Hari heeft top partijen laten zien ABSOLUUT geen twijfel mogelijk. Fel, snel en scherp... absolute top.

Maar dat geldt ook voor veel andere knokkers... Deze K1 had alles in zich om een van de beste finals OOIT te worden...

Uiteindelijk is ie dat ook geworden (helaas met een vieze bijsmaak)

Wiseguy
08-12-2008, 10:19
Een baas ligt niet twee keer op één avond op z'n kont voor de volle 8 tellen.

Dat is het risico van zijn vechtstijl. Maar badr komt altijd terug. Het is een echt knokker.

TOON
08-12-2008, 10:22
die acties van Yvel konden ook niet door de beugel...het is inderdaad jaren geleden, maar de mensen die nu zeggen dat Badr een ban for life moet krijgen hadden dit dan inderdaad ook bij Yvel moeten zeggen...dus het is allemaal wel een beetje hypocriet natuurlijk...check zn partij tegen Don Frye...deed ie ook alles wat verboden was...
of check Dirty Bob's partij tegen Shoji of Matsui dat weet ik even niet... nou daar vochten die gasten ook niet volgens de regels...hadden die dan ook allemaal een ban
for life moeten krijgen?? dan waren we toch wat mooie wedstrijden misgelopen....

Nee Badr moet gestrafd worden voor zn actie en daarna weer gewoon met een schone lei die ring in en vechten volgens de regels aub!!

Remco
08-12-2008, 10:24
Getalenteerde, goede en attractieve vechter die Badr, maar het is een gevalletje Junie Browning. Hij is er simpelweg nog niet klaar voor.

Net als Junie koos ook Badr de gemakkelijke uitweg, of beter afgang: een DQ die zijn reputatie van Bad Boy kan redden. Wij weten niet hoe hij zich op dat moment voelde. Na 2x acht tellen op een avond ben je echt niet okselfris meer.

Dat Remy in het interview zo rustig was vond ik grote klasse. Ik zat echt te koken op mijn stoel. Hoopte zelfs dat Kakuda hem zou slaan. (overigens nog nooit iemand zo overtuigend een rode kaart zien trekken) Als ik Remy was, zou ik woest zijn. Vermoedelijk was hij dat ook maar wist hij het zeer knap te bedwingen.

Remy heeft wat mij betreft bewezen de beste vechter te zijn. Hij krijgt nauwelijks tellen, juist door die dekking. Daarnaast blijft hij drukken, aanvallen en kijken. Die trap tegen Saki was zo onvoorstelbaar lomp en hard, die trapte gewoon 3 ribben in de soep. Gewoon door de hoeveelheid pijn lag ie eruit. Dat maakt Remy een topper. Slim vechten en zeer berekenend, maar als het moet middeleeuws hard!

Tony Galento
08-12-2008, 10:25
Dat is het risico van zijn vechtstijl. Maar badr komt altijd terug. Het is een echt knokker.


Dat zal niemand ontkennen, maar dat is wat anders dan de 'baas' zijn.

Er zijn hier notabene mafkezen die beweren dat Badr aan de winnende hand was. Dat was ie dus niet, zelfs een blinde kon dat zien.

kooivechter
08-12-2008, 10:28
Ik vind de damage-control van Mike's gym / Simon Rutz ook bijzonder slecht.

De uitspraken van Badr na afloop zullen de reactie van de K1 - organisatie niet echt positief beïnvloeden.

Mike en Simon kennen Badr als de beste. In plaats van proberen geld te verdienen met het regelen van een rematch Hari - Aerts hadden ze nooit moeten toestaan dat Badr in zijn eentje van die onhandige inervieuws ging geven.

klopt helemaal

De man van 14K
08-12-2008, 10:54
Badr is gewoon de baas!!! Domme aktie, maar lekker boeiend...

Hij heeft 3 vette partijen laten zien, en het enige waar jullie het over kunnen hebben is die ene domme aktie...

En de mensen die zeggen dat het beter is om een scheids te slaan die partijdig is, dan natrappen op de grond, die zouden allemaal een ban moeten krijgen voor domheid...


Is dat nou de Mikes gym attitude?
Vaag, ik dacht dat vechtsport stond voor Respect. En dat blijkt niet uit Badr zijn actie, zijn reactie en het feit dat jij het 'lekker boeiend' vind getuigd van een zelfde houding.
Begrijp me niet verkeerd, ik vind Badr een geweldige vechter en het grootste talent wat er door het Nederlandse kickboxen voortgebracht is maar qua persoonlijkheid schort er een hoop aan.

Pimp-Daddy
08-12-2008, 11:30
Een baas ligt niet twee keer op één avond op z'n kont voor de volle 8 tellen.

2x 8 tellen, en daarna gewoon doorknokken. Daar heb ik veel meer respect voor dan een trap op je kop krijgen, 5 minuten op een stoeltje met je hoofd schudden, huilen, en zeggen dat je helemaal duizelig was van die trap...

Badr is de baas!!!!

chief108
08-12-2008, 11:39
2x 8 tellen, en daarna gewoon doorknokken. Daar heb ik veel meer respect voor dan een trap op je kop krijgen, 5 minuten op een stoeltje met je hoofd schudden, huilen, en zeggen dat je helemaal duizelig was van die trap...
same here...

Tony Galento
08-12-2008, 11:49
2x 8 tellen, en daarna gewoon doorknokken. Daar heb ik veel meer respect voor dan een trap op je kop krijgen, 5 minuten op een stoeltje met je hoofd schudden, huilen, en zeggen dat je helemaal duizelig was van die trap...

Badr is de baas!!!!

In de ogen van een pimp-daddy waarschijnlijk wel ja.

Je moet eens wat minder MTV kijken.

Pimp-Daddy
08-12-2008, 11:59
In de ogen van een pimp-daddy waarschijnlijk wel ja.

Je moet eens wat minder MTV kijken.

zucht...

De man van 14K
08-12-2008, 11:59
Vreemde discussie wordt dit;

Doorvechten als je 8 tellen krijg die je BINNEN DE REGELS krijgt is zeker goed, respect voor de vechters die doorbijten.
Ik denk dat als Remy 8 tellen binnen de regels zou krijgen van Badr dat hij zich ook niet uit zou laten tellen.
Denk jij van wel?
Remy had onherroepelijk last van die trap, door vechten daarna was waarschijnlijk zelfmoord geweest.
Dus je kan kiezen; of vechten en waarschijnlijk verliezen of niet meer vechten en 4 ton in je zak steken.

Heeft iemand moeite met het maken van deze keuze?

Tony Galento
08-12-2008, 12:00
zucht...


8 Tellen?

Stallion
08-12-2008, 12:01
Idd, en daarbij had Hari naar mijn mening niet eens meer recht om door te vechten en de kans om alsnog die 4 ton in de wacht te slepen na die actie.

Tony Galento
08-12-2008, 12:04
Vreemde discussie wordt dit;

Doorvechten als je 8 tellen krijg die je BINNEN DE REGELS krijgt is zeker goed, respect voor de vechters die doorbijten.
Ik denk dat als Remy 8 tellen binnen de regels zou krijgen van Badr dat hij zich ook niet uit zou laten tellen.
Denk jij van wel?
Remy had onherroepelijk last van die trap, door vechten daarna was waarschijnlijk zelfmoord geweest.
Dus je kan kiezen; of vechten en waarschijnlijk verliezen of niet meer vechten en 4 ton in je zak steken.

Heeft iemand moeite met het maken van deze keuze?


Het gaat niet eens om het geld. Als jij je niet 100% voelt na een onregelementaire actie moet je wel geschoffeld zijn om door te vechten.

Wat je hier proeft is dat men bewondering heeft voor het type vechter Badr die doorgaat tot het bittere einde. Daar kan ik inkomen. Maar dat wil niet zeggen dat Bonjasky een bangerd is omdat hij niet wilde doorvechten.

jan sensei kyokushin
08-12-2008, 12:05
Halleluja Amen :)


osu

Judas
08-12-2008, 12:07
Badr is gewoon de baas!!! Domme aktie, maar lekker boeiend...

Hij heeft 3 vette partijen laten zien, en het enige waar jullie het over kunnen hebben is die ene domme aktie...

En de mensen die zeggen dat het beter is om een scheids te slaan die partijdig is, dan natrappen op de grond, die zouden allemaal een ban moeten krijgen voor domheid...

Als hij zo baas zou zij, zou Badr het gewoon binnen de regels afmaken toch?
En het is niet alleen die domme actie, het is ook die hele arrogante en onsportieve houding van hem.
Neemt niet weg dat hij een supervechter is en wat dat betreft semi-baas is;)

Guillermo
08-12-2008, 12:12
Vreemde discussie wordt dit;

Doorvechten als je 8 tellen krijg die je BINNEN DE REGELS krijgt is zeker goed, respect voor de vechters die doorbijten.
Ik denk dat als Remy 8 tellen binnen de regels zou krijgen van Badr dat hij zich ook niet uit zou laten tellen.
Denk jij van wel?
Remy had onherroepelijk last van die trap, door vechten daarna was waarschijnlijk zelfmoord geweest.
Dus je kan kiezen; of vechten en waarschijnlijk verliezen of niet meer vechten en 4 ton in je zak steken.

Heeft iemand moeite met het maken van deze keuze?

Ik denk het niet, ik was gewoon een kwartier lang blijven liggen, nieteens op het krukje zitten, zo erg zou ik klagen van de pijn.

Na die aktie weet je gewoon , ach er komt een DQ voor die mafkees en ik heb al gewonnen. Lekker belangrijk, gewoon blijven liggen en je doekoes in je zak steken :thup:

Hiro
08-12-2008, 12:19
Badr is gewoon de baas!!! Domme aktie, maar lekker boeiend...

Ik kan me nog een wedstrijd herinneren waarin jij vocht en daar werd toen een enkelklem aangezet bij jou. Je klopte af maar je tegenstander trok hem toch door en spuugde daarna ook nog eens op jou. Je vond dat respectloos naar jou toe toen, maar riep jij na afloop ook, lekker boeiend? Nee he dus nou niet hypocriet gaan lopen doen.

Wat Badr deed was respectloos naar Remy toe en deze ghetto mentaliteit hoort niet thuis in de ring. Hij moet af van deze mentaliteit want hij heeft een voorbeeldfunctie voor zijn achterban.
Zij kijken allemaal tegen hem op en als ze ook nog eens dat interview met hem zien na afloop en hij gewoon doet alsof het de normaalste zaak van de wereld is dan begrijp je het volgens mij niet helemaal.

Ingmar
08-12-2008, 12:26
Ook hier de reacties verwijderd die verband leggen met de geloofsrichting.

Waarom?

Pimp-Daddy
08-12-2008, 12:30
Ik kan me nog een wedstrijd herinneren waarin jij vocht en daar werd toen een enkelklem aangezet bij jou. Je klopte af maar je tegenstander trok hem toch door en spuugde daarna ook nog eens op jou. Je vond dat respectloos naar jou toe toen, maar riep jij na afloop ook, lekker boeiend? Nee he dus nou niet hypocriet gaan lopen doen.

Hiro, alsjeblieft, doe mij en de rest van de wereld een plezier, en houd je kop dicht. A heeft dit niks met elkaar te maken, en B heeft dit al helemaal niks met hypociet zijn te maken...

Sukkel...

Tony Galento
08-12-2008, 12:32
Hiro, alsjeblieft, doe mij en de rest van de wereld een plezier, en houd je kop dicht. A heeft dit niks met elkaar te maken, en B heeft dit al helemaal niks met hypociet zijn te maken...

Sukkel...

Volgens mij ben je net gepimped. :D

Wiseguy
08-12-2008, 12:35
Waarom?

Ja waarom? Het is toch volstrekt onzin dat je een misdaad van iemand niet op zijn religie mag afschuiven! Stelletje linkse moderators hier.


:rolleyes:

Hiro
08-12-2008, 12:36
Lol lekker volwassen reactie. Ik zie 2 respectloze acties waarvan die van Badr nog een stapje erger is, maar toch 2 verschillende reacties. Maar goed je zal het wel beter weten en ik zal mn mond verder dichthouden. Fijne dag nog!

anonymous001
08-12-2008, 12:38
Ja waarom? Het is toch volstrekt onzin dat je een misdaad van iemand niet op zijn religie mag afschuiven! Stelletje linkse moderators hier.


:rolleyes:

Hehehe...

Die was dan wel weer raak...:D

A.F.
08-12-2008, 12:45
Wat Badr heeft gedaan is niet goed te praten... Maar wat mij het meeste stoort in deze discussie is:

Dat Mike door sommige mensen als schuldige word neergezet!

Ik bedoel: Jan plas was een tijdje terug gearresteerd! Maakt dit Peter Earts een crimineel?

Nee toch?!

Net zomin dat Mike schuldig kan zijn aan wat Badr in een wedstrijd doet!

Dit heb ik er over te zeggen en meer niet...

Justinian
08-12-2008, 12:45
2x 8 tellen, en daarna gewoon doorknokken. Daar heb ik veel meer respect voor dan een trap op je kop krijgen, 5 minuten op een stoeltje met je hoofd schudden, huilen, en zeggen dat je helemaal duizelig was van die trap...

Badr is de baas!!!!
Ok, dat standpunt kun je innemen. Ben het er niet mee eens, maar goed ;) Wat ik me dan wel afvraag hoe jij de reactie van Badr beoordeelt nadat Karaev hem een trap gaf terwijl hij op de grond zat, althans zo leek het. Badr bleef zitten in de veronderstelling dat Karaev een (rode) kaart zou krijgen. Toen hij werd uitgeteld stond hij echter vliegensvlug op. Een redelijk vergelijkbare situatie, als je ervan uit gaat dat Remy toneel speelde.

Mephisto
08-12-2008, 12:55
2x 8 tellen, en daarna gewoon doorknokken. Daar heb ik veel meer respect voor dan een trap op je kop krijgen, 5 minuten op een stoeltje met je hoofd schudden, huilen, en zeggen dat je helemaal duizelig was van die trap...

Badr is de baas!!!!

zeker, en jij traint bij Mike's? tot zover de objectieve reacties :rolleyes:

De man van 14K
08-12-2008, 13:03
Wat Badr heeft gedaan is niet goed te praten... Maar wat mij het meeste stoort in deze discussie is:

Dat Mike door sommige mensen als schuldige word neergezet!

Ik bedoel: Jan plas was een tijdje terug gearresteerd! Maakt dit Peter Earts een crimineel?

Nee toch?!

Net zomin dat Mike schuldig kan zijn aan wat Badr in een wedstrijd doet!

Dit heb ik er over te zeggen en meer niet...

Nee Mike wordt door niemand hier als schuldige neergezet maar de vraag is meer wat Mike hiervan zou vinden.
Wordt dergelijk gedrag geaccepteerd? Moet je als trainer, ondanks dat je met een volwassen man te maken heb, zover gaan dat je je pupil niet dit soort interviews laat doen.
Hij draagt ten slotte ook de naam Mikes Gym.

Badr zijn gedrag buiten de ring laten we hier buiten beschouwing, net als dat we niet niet over Jan Plas praten. Jan heeft zich rond en in de ring nl. altijd keurig gedragen.
En het gedrag in de ring is in dit geval gewoon niet juist geweest.
In mijn optiek kan je dit gewoon niet wegschrijven met de opmerking;' Badr een paar super partijen gedraaid heeft en we mede dankzij hem een vet toernooi (met anticlimax) gezien. Maar fuck it, over het algemeen was een leuk toernooi.'
Als topnivo vechter moet je dit soort dingen niet doen en als je daarna in een intervieuw nog met zo'n reactie komt geef je zelf keurig aan dat je er echt niets van snapt.

Pimp-Daddy
08-12-2008, 13:04
Ok, dat standpunt kun je innemen. Ben het er niet mee eens, maar goed ;) Wat ik me dan wel afvraag hoe jij de reactie van Badr beoordeelt nadat Karaev hem een trap gaf terwijl hij op de grond zat, althans zo leek het. Badr bleef zitten in de veronderstelling dat Karaev een (rode) kaart zou krijgen. Toen hij werd uitgeteld stond hij echter vliegensvlug op. Een redelijk vergelijkbare situatie, als je ervan uit gaat dat Remy toneel speelde.

Dit is exact zo'n zelfde situatie, en ik vond op dat moment ook zeer terecht dat Badr was uitgeteld, want op zo'n manier moet je niet willen winnen...

De man van 14K
08-12-2008, 13:08
Klopt maar die trap van Kareav was een lowkick in zijn combo reeks.
Niet netjes, dat zeker niet en had hij die lowkick gewoon in kunnen trekken.
Daarbij was die lowkick niet hard en was Hari een beetje aan het acteren en had hij beter op kunnen staan.
Wat Badr nu deed had geen reet met een combinatie te maken; een paar stompen op de grond en een trap na.

Wat ik hier uitmaak is dat sommige mensen vinden dat Bonjasky zich zwaar aan het aanstellen was.
Als ik die beelden zo zie denk ik dat het toch wel een fucking harde trap was.
Vind jij dan dat Bonjasky hoe dan ook, half wazig een met dubbelle blik, op had moeten staan en moeten door knokken om dan te verliezen? Was hij dan de man geweest?

Justinian
08-12-2008, 13:13
Dit is exact zo'n zelfde situatie, en ik vond op dat moment ook zeer terecht dat Badr was uitgeteld, want op zo'n manier moet je niet willen winnen...
Dan ben je in ieder geval consequent wat dat betreft!

@Rosso: Ik haalde het voorbeeld aan i.v.m. de reactie van Remy; zowel Remy als Hari ging uit van een handeling in strijd met de regels. De een achteraf ten onrechte, maar dat doet er niet toe. Beide gingen uit van een ongeoorloofde handeling en reageerden daar gelijk op.

De man van 14K
08-12-2008, 13:16
Dus je vond dat Remy zich aanstelde?

kooivechter
08-12-2008, 13:30
Ok, dat standpunt kun je innemen. Ben het er niet mee eens, maar goed ;) Wat ik me dan wel afvraag hoe jij de reactie van Badr beoordeelt nadat Karaev hem een trap gaf terwijl hij op de grond zat, althans zo leek het. Badr bleef zitten in de veronderstelling dat Karaev een (rode) kaart zou krijgen. Toen hij werd uitgeteld stond hij echter vliegensvlug op. Een redelijk vergelijkbare situatie, als je ervan uit gaat dat Remy toneel speelde.

daar sla je de spijker op z'n kop!! Toen liet badr zich ook uittellen, in de veronderstelling dat ruslan rood kreeg. terwijl die situatie discutabel was of je die actie uberhaupt met een geel kon bestempelen. die badr spreekt zichzelf ook zo tegen, als het voor hem maar positief uitpakt, maakt niet uit op wat voor manier

Justinian
08-12-2008, 13:44
Dus je vond dat Remy zich aanstelde?
Dat heb ik niet gezegd want wie ben ik om dat te beoordelen? Vandaar dat ik het ook als volgt formuleerde ;)


Een redelijk vergelijkbare situatie, als je ervan uit gaat dat Remy toneel speelde.

Pimp-Daddy
08-12-2008, 13:53
Dus je vond dat Remy zich aanstelde?

Zijn er serieus mensen die hier aan twijfelen??? Tsjonge jonge, als Remy dit hier leest lacht hij jullie allemaal uit...

Natuurlijk acteerde die, en eigenlijk kan ik hem ook nog geeneens ongelijk geven. Maar mijn respect verdiend die er niet mee...

Justinian
08-12-2008, 14:01
Zijn er serieus mensen die hier aan twijfelen??? Tsjonge jonge, als Remy dit hier leest lacht hij jullie allemaal uit...

Natuurlijk acteerde die, en eigenlijk kan ik hem ook nog geeneens ongelijk geven. Maar mijn respect verdiend die er niet mee...
Het is lastig beoordelen zo vanaf de zijnlijn. Wellicht heeft Remy het wat aangedikt, maar afgaande op de beelden leek die footstomp in ieder geval wel zijn doel te hebben bereikt. Als je er niet op rekent komt die stoten en zo'n footstomp harder aan dan wanneer je er wel op rekent.

Pimp-Daddy
08-12-2008, 14:05
Wellicht heeft Remy het wat aangedikt

Hahaha, echt advocaten taal dit hè...;)

In mijn taal betekent dit gewoon dat jij zegt: Remy stelde zich aan...

chief108
08-12-2008, 14:11
Hahaha, echt advocaten taal dit hè...;)

In mijn taal betekent dit gewoon dat jij zegt: Remy stelde zich aan...
:stupid:

anonymous001
08-12-2008, 14:27
Wat Badr heeft gedaan is niet goed te praten... Maar wat mij het meeste stoort in deze discussie is:

Dat Mike door sommige mensen als schuldige word neergezet!

Ik bedoel: Jan plas was een tijdje terug gearresteerd! Maakt dit Peter Earts een crimineel?

Nee toch?!

Net zomin dat Mike schuldig kan zijn aan wat Badr in een wedstrijd doet!

Dit heb ik er over te zeggen en meer niet...

Ja, ik was een van de mensen die zoiets gezegd heeft. Dat was een domme opmerking, sorry daarvoor. Je kan Mike niet de schuld geven als Badr doordraait. Als trainer kan je maar zoveel doen. Mijn fout dus.

Maar ik zie wel dat Mike's Gym op deze manier een slechte reputatie krijgt, en dat als ze dat iets kan schelen (wie weet kan het ze niks schelen, kan ook), ze eigenlijk wel iets zouden moeten doen. Ik zou het verkeerd vinden als er binnen de gym net gedaan wordt alsof alles ok is. Dus als Mike Passenier zich bijvoorbeeld van de uitlatingen van Badr zou distantieren, dat zou al een mooi begin zijn. Want het straalt wel af op de sportschool, zoiets.

En als je net doet alsof dit normaal gedrag is, dan creeer je binnen een sportschool wel een bepaald sfeertje. En daar zou in zo'n geval een trainer wel op aangekeken kunnen worden.

Dat, en wat Rosso zei.

Bossie
08-12-2008, 14:28
Ook al stelde remy zich aan, het feit is dat badr de fout in is gegaan en niet remy. maar als een dokter beslist je mag niet verder, heeft een vechter dan nog wel inspraak om te zeggen ik voel me goed genoeg om door te gaan.

Remco
08-12-2008, 14:33
Wellicht dat Remy Badr definitief kan verslaan door aangifte te doen van mishandeling. Het OM zal popelen.

Chico
08-12-2008, 14:34
Ja, ik was een van de mensen die zoiets gezegd heeft. Dat was een domme opmerking, sorry daarvoor. Je kan Mike niet de schuld geven als Badr doordraait. Als trainer kan je maar zoveel doen. Mijn fout dus.

Maar ik zie wel dat Mike's Gym op deze manier een slechte reputatie krijgt, en dat als ze dat iets kan schelen (wie weet kan het ze niks schelen, kan ook), ze eigenlijk wel iets zouden moeten doen. Ik zou het verkeerd vinden als er binnen de gym net gedaan wordt alsof alles ok is. Dus als Mike Passenier zich bijvoorbeeld van de uitlatingen van Badr zou distantieren, dat zou al een mooi begin zijn. Want het straalt wel af op de sportschool, zoiets.

En als je net doet alsof dit normaal gedrag is, dan creeer je binnen een sportschool wel een bepaald sfeertje. En daar zou in zo'n geval een trainer wel op aangekeken kunnen worden.

Dat, en wat Rosso zei.

Als één van mijn judoka's zo'n rare actie zou uithalen zou ik hem van de mat halen en is hij klaar voor de dag... en een uitbrander die hem nog aantal weken gaat achtervolgen...

het verbaasde mij dat Mike Badr niet gigantisch stond uit te kafferen daar ter plekke... dat hij niet de handdoek in de ring gooide ofzo dat snap ik... staat teveel geld op het spel... maar dat Badr geen tik op zijn hoofd krijgen met een "waar the fock denk jij wel niet dat je mee bezig bent" had ik op zijn minst wel verwacht..

blackadder
08-12-2008, 15:05
Als één van mijn judoka's zo'n rare actie zou uithalen zou ik hem van de mat halen en is hij klaar voor de dag... en een uitbrander die hem nog aantal weken gaat achtervolgen...

het verbaasde mij dat Mike Badr niet gigantisch stond uit te kafferen daar ter plekke... dat hij niet de handdoek in de ring gooide ofzo dat snap ik... staat teveel geld op het spel... maar dat Badr geen tik op zijn hoofd krijgen met een "waar the fock denk jij wel niet dat je mee bezig bent" had ik op zijn minst wel verwacht..
In plaats daarvan stond Mike toch aardig vuil richting Remy's hoek te kijken.

De man van 14K
08-12-2008, 15:22
Het is lastig beoordelen zo vanaf de zijnlijn. Wellicht heeft Remy het wat aangedikt, maar afgaande op de beelden leek die footstomp in ieder geval wel zijn doel te hebben bereikt. Als je er niet op rekent komt die stoten en zo'n footstomp harder aan dan wanneer je er wel op rekent.


Dank je daar doelde ik op ;)
Door een vergelijking te trekken met de partij van Hari waarin hij na een overtreding probeerde te faken, insinueerde je je standpunt al.
Kennelijk zijn meerdere forum broeders dit standpunt toebedeeld en zijn er dus mensen die twijfelen aan het feit dat Remy echt KO was of niet.
Was de footstomp raak of niet?
Volgens mij hebben we een nieuw fenomeen: De K-1 schwalbe!

Maar in dit geval was het geen schwalbe; wat ik al eerder aan gaf: Remy zal ongetwijfeld last er van hebben gehad en wat dan; had hij half dizzy door moeten knokken en KO moeten gaan?
Was hij dan de man geweest? Dan ben je nog stommer.
Ik had (los van het feit dat ik het nog niet 15 secondes tegen Hari uithou) gewoon blijven liggen.
Het was pas echt faken geweest van Bonjasky als die trap geheel mis was geweest.

Voor de rest had dat gejank na afloop nou ook weer niet gehoeven. Dat ging wel ver.

Dragon Tail
08-12-2008, 15:34
Dank je daar doelde ik op ;)
Door een vergelijking te trekken met de partij van Hari waarin hij na een overtreding probeerde te faken, insinueerde je je standpunt al.
Kennelijk zijn meerdere forum broeders dit standpunt toebedeeld en zijn er dus mensen die twijfelen aan het feit dat Remy echt KO was of niet.
Was de footstomp raak of niet?
Volgens mij hebben we een nieuw fenomeen: De K-1 schwalbe!

Maar in dit geval was het geen schwalbe; wat ik al eerder aan gaf: Remy zal ongetwijfeld last er van hebben gehad en wat dan; had hij half dizzy door moeten knokken en KO moeten gaan?
Was hij dan de man geweest? Dan ben je nog stommer.
Ik had (los van het feit dat ik het nog niet 15 secondes tegen Hari uithou) gewoon blijven liggen.
Het was pas echt faken geweest van Bonjasky als die trap geheel mis was geweest.

Voor de rest had dat gejank na afloop nou ook weer niet gehoeven. Dat ging wel ver.

Kijk dan even goed.
Die voet was raak. Het hoofd van Remy klapte naar de grond:

http://i37.tinypic.com/11hcb52.gif

nick
08-12-2008, 16:16
Badr had meteen rood moeten krijgen. Dan was de discussie over het wel of niet toneelspelen van Remy ook niet nodig geweest.

willy123
08-12-2008, 16:35
Ik hoop dat de K-1 in het vervolg meteen rood geeft.
Het kan toch niet zo zijn dat ze het geven van de rode kaart
afhankelijk laten zijn van de schade die het lijdend voorwerp
heeft opgelopen. Het is toch de aktie die bestraft moet worden....

Wanneer iemand bijvoorbeeld de ogen van de tegenstander
aanvalt met een vinger tijdens een wedstrijd zou het toch ook belachelijk
zijn om eerst het geraakte oog te gaan onderzoeken op schade, en dan pas
de beslissing te gaan nemen om al dan niet te diskwalificeren...

Mike
08-12-2008, 17:27
Ik hoop dat de K-1 in het vervolg meteen rood geeft.
Het kan toch niet zo zijn dat ze het geven van de rode kaart
afhankelijk laten zijn van de schade die het lijdend voorwerp
heeft opgelopen. Het is toch de aktie die bestraft moet worden....



psies, t gaat om de intentie en het breken v/d regels

al had Bonjasky er niks van, dan nog verdiende Badr Hari een DQ.

Als je zo wilt vechten doe dat dan lekker op straat en kom niet de k1 finale verpesten. Ik kan er nog niet bij dat dit op t allerhoogste niveau is gebeurt.

Hoop dat de K1 de sport beschermt en Badr Hari voorlopig niet laten vechten. Betwijfel of t gebeurt maar das een ander verhaal.

PD_EC
08-12-2008, 18:04
Badr had meteen rood moeten krijgen. Dan was de discussie over het wel of niet toneelspelen van Remy ook niet nodig geweest.

:thup:

PigDog
08-12-2008, 18:19
Ben trouwens benieuwd of Mike het "we zijn toch geen schooiers" shirt aan heeft, als hij de volgende keer met Badr de ring in stapt! :D

Shytown
08-12-2008, 20:27
Maar mijn respect verdiend die er niet mee...

Huh? Het woord respect kent men dus wel bij Mike's?

Evilman
08-12-2008, 20:28
Als één van mijn judoka's zo'n rare actie zou uithalen zou ik hem van de mat halen en is hij klaar voor de dag... en een uitbrander die hem nog aantal weken gaat achtervolgen...

het verbaasde mij dat Mike Badr niet gigantisch stond uit te kafferen daar ter plekke... dat hij niet de handdoek in de ring gooide ofzo dat snap ik... staat teveel geld op het spel... maar dat Badr geen tik op zijn hoofd krijgen met een "waar the fock denk jij wel niet dat je mee bezig bent" had ik op zijn minst wel verwacht..

Yes. Dit gaat de verkeerde kant op als dat getolereerd wordt. Helaas is de K1 al zon geldgeil dat ze idioten als bob sapp & co laten vechten. Zal voor hari-bo wel t zelfde geval zijn helaas.
Kan me niet voorstellen dat ie trouwens niet kwaad is als is t alleen al om t geld en de faam. dat heeft ie zn trainers ook mooi door de neus geboord.

A.F.
08-12-2008, 21:06
Huh? Het woord respect kent men dus wel bij Mike's?

/sarcasme//Nee dat kennen we niet ... we hebben schijt aan alles en iedereen..../sarcasme//

hoezo alles over 1 kam scheren...

TOON
08-12-2008, 21:14
Badr had meteen rood moeten krijgen. Dan was de discussie over het wel of niet toneelspelen van Remy ook niet nodig geweest.

x100!! dat was ook een hele grote misser van de organisatie inderdaad! gewoon meteen rood, dan had je al dat respectloos geouwehoer over dat acteren niet gehad...volgens het reglement zou het ook meteen rood moeten zijn.

Dutch Dynamite
08-12-2008, 21:53
Ik persoonlijk vond t een super vette K-1 hoe t ook gelopen is en van Badr Hari gaan we nog veel horen en zien, en dat geldt ook voor Zimmerman en Saki, mark my words!

jimmyjmmr
08-12-2008, 22:10
espect voor alle vechters die daar stonden en hoe zij hebben gevochten.
op aerts na zijn ze alle een ronde verder gekomen..... bijzonder knap en laat zien dat het NEDERLANDSE niveau van kickboksen het beste is.

jammer van de Finale.... de straf is in ieder geval terecht en de rest is aan de K1 organisatie. en ook al hebben we alle een mening over wat voor een straf Badr Hari hoort te krijgen , tenslotte bepaald de K1 organisatie en die zal de straf goed bekijken met alle + en - punten.

heb in iedergeval genoten van de finale op de laatste actie na.

shakie
08-12-2008, 22:37
/sarcasme//Nee dat kennen we niet ... we hebben schijt aan alles en iedereen..../sarcasme//

hoezo alles over 1 kam scheren...

x2

Pimp-Daddy
09-12-2008, 10:03
Is makelijk lullen platzak achter je pc lullen over respect.

Platzak??? Makkelijk hè, van achter je pc-tje mensen uitschelden... Sukkeltje...

Dus eigenlijk kunnen we beter allemaal ophouden met discussiëren hier op het forum, want het gaat zo lekker makkelijk vanachter ons pc-tje...

Misschien kunnen we een keertje met zn allen afspreken deze week, ergens in het midden van het land, en dan gaan we het face-to-face even hebben over respect en dit soort dingen, want blijkbaar kan dat dus niet via internet...

:twak:

Pimp-Daddy
09-12-2008, 10:11
Huh? Het woord respect kent men dus wel bij Mike's?


/sarcasme//Nee dat kennen we niet ... we hebben schijt aan alles en iedereen..../sarcasme//

hoezo alles over 1 kam scheren...

Echt waar hè, wat kunnen sommige mensen toch domme dingen zeggen...

Kijk alleen maar is naar Joerie Mes. Hij traint al meer dan 100 jaar bij Mike, en hij heeft nog nooit iets verkeerds gedaan of gezegd. En na incident van Badr gaan mensen zulke dingen roepen over Mike en zijn sportschool. Wat een klaplopers allemaal...

appelsap
09-12-2008, 10:19
Misschien kunnen we een keertje met zn allen afspreken deze week, ergens in het midden van het land, en dan gaan we het face-to-face even hebben over respect en dit soort dingen, want blijkbaar kan dat dus niet via internet...

:twak:

Deja vu

Dragon Tail
09-12-2008, 11:06
Deja vu

A10 Beverwijk rellen: Ajax - Feyenoord

YouTube - a10 beverwijk rellen (http://www.youtube.com/watch?v=G5PjKXNpEWg)

manawanui (2 weeks ago)
'Dit moet vaker gebeuren..
Gewoon neutraal gebied en elkaar te lijf!!!!
...is goed tegen de overbevolking van kansloze
KK-lijers!! '

Shytown
09-12-2008, 17:15
Echt waar hè, wat kunnen sommige mensen toch domme dingen zeggen...

Inderdaad Xander, je vorige replies in deze topic staan er vol mee...

Een beetje sarcasme moet kunnen toch? Zou het niet zo serieus nemen, alhoewel ik nog steeds niet begrijp dat Mike niet tijdens dit gebeuren of daarna ingreep c.q. openlijk afstand nam van deze actie? Hippo liet zich niet onbetuigd, Mike wel.

Mephisto
09-12-2008, 20:51
Xander heeft wel gelijk in de zin dat een foute pupil nog geen foute sportschool maakt.

Daarnaast is het ook niet aan Mike om hier (ongevraagd) commentaar op te geven. Dat Badr fout zit is duidelijk, hij is er in het toernooi en daarbuiten reglementair voor gestraft en daar is de kous mee af. Wat voor toegevoegde waarde heeft het als Mike hier een uitspraak over doet? Wat hij ook zegt, voor of tegen, hij zal er mensen mee tegen de schenen stoten. Dit maakt Mike de werkelijke verliezer van dit hele gebeuren.

Het zal een tijdje duren voordat Badr het respect van de fans en zijn tegenstanders heeft teruggewonnen maar, zoals het geval is bij allerlei beroemdheden, hij vertegenwoordigd niet alleen inkomen voor zichzelf maar ook voor vele anderen. Daarom is "ontslag" (lees; levenslange schorsing/ schorsing van lange duur) denk ik niet gerechtvaardigd.

YoMarK
09-12-2008, 21:05
Kijk alleen maar is naar Joerie Mes. Hij traint al meer dan 100 jaar bij Mike, en hij heeft nog nooit iets verkeerds gedaan of gezegd.
Damn, en je zou zeggen dat 100 jaar trainen al knap is.

Edit:
Voor de rest heb je wel gelijk hoor(afgezien dat Badr een baas is dan). Mike Gym kan hier niks aan doen.