PDA

View Full Version : voor de ziggo gebruikers; live tv via internet



Arie
06-12-2008, 21:46
De Ziggo Live TV Player stelt u in staat om overal in huis via het internet
live naar diverse televisiezenders te kijken. Het enige wat u nodig heeft is
een breedband internetverbinding van Ziggo.

Ziggo Live Televisie Player (http://player.thebax.nl/)

el bastardo
06-12-2008, 21:49
Tnx

Spike_tm
07-12-2008, 11:46
En dan maar hopen dat het blijft draaien. Vrees niet, nog een jaar tot 1,5 en dan zouden de grootste problemen achter de rug moeten zijn. Ik hoop het want ze verdienen reps voor de enorme technische operatie die ze aan het uitvoeren zijn.

Ulis-E
07-12-2008, 11:50
En dan maar hopen dat het blijft draaien. Vrees niet, nog een jaar tot 1,5 en dan zouden de grootste problemen achter de rug moeten zijn. Ik hoop het want ze verdienen reps voor de enorme technische operatie die ze aan het uitvoeren zijn.

dank u ;)

NTT-FX
07-12-2008, 13:25
Vrees niet, nog een jaar tot 1,5 en dan zouden de grootste problemen achter de rug moeten zijn.

Yeah , right...

Inmiddels help ik klanten met ziggo issues alleen nog maar tegen betaling en maximaal 3 keer.
Wetende dat ik zeker 100 klanten heb die inmiddels al naar dsl over zijn of er mee bezig zijn ( "opzeggen ? ehh.... " ) geeft te denken wat voor stelletje #censuur!# die knurften bij ziggo wel niet zijn...

De problemen maken ze ook zelf , hun pop3 ( e-mail ) server is in 3 maanden tijd 4 (!) keer fysiek van plaats gewisseld , met alle ellende van dien.
Dat je zoiets 1 keer fout doet okee maar tot 4 keer toe ?
Ik heb ook sterk het idee dat de verschillende bedrijfsonderdelen issues continue op elkaars bord pleuren.

en hadden we het al over de helpdesk gehad ?
"Ja maar ziggo zegt dat mijn netwerkkaart kapot is dus dan is dat zo hoor... "
:boos:

"m'n e-mail doet het niet maar volgens ziggo ligt dat niet bij hun... "

tracert mailserver > Timeout / timeout / timeout / timeout : 100% loss

en dan nog het lef hebben om te zeggen dat onze verbinding ( zakelijk fiber ) dan niet werkt... :twak:

Arie
07-12-2008, 16:46
Ook zijn lijkt ziggo erg duur. Ik ga overstappen naar tele2, en kom uit op de helft van de prijs. Wel is het nog maar afwachten of de gestelde snelheid wordt behaald.:wacko:

joost
07-12-2008, 16:51
Yeah , right...

Inmiddels help ik klanten met ziggo issues alleen nog maar tegen betaling en maximaal 3 keer.
Wetende dat ik zeker 100 klanten heb die inmiddels al naar dsl over zijn of er mee bezig zijn ( "opzeggen ? ehh.... " ) geeft te denken wat voor stelletje #censuur!# die knurften bij ziggo wel niet zijn...

De problemen maken ze ook zelf , hun pop3 ( e-mail ) server is in 3 maanden tijd 4 (!) keer fysiek van plaats gewisseld , met alle ellende van dien.
Dat je zoiets 1 keer fout doet okee maar tot 4 keer toe ?
Ik heb ook sterk het idee dat de verschillende bedrijfsonderdelen issues continue op elkaars bord pleuren.

en hadden we het al over de helpdesk gehad ?
"Ja maar ziggo zegt dat mijn netwerkkaart kapot is dus dan is dat zo hoor... "
:boos:

"m'n e-mail doet het niet maar volgens ziggo ligt dat niet bij hun... "

tracert mailserver > Timeout / timeout / timeout / timeout : 100% loss

en dan nog het lef hebben om te zeggen dat onze verbinding ( zakelijk fiber ) dan niet werkt... :twak:


haha geweldig... ik ben zo blij dat ik niet meer bij kpn callcenter werk! :thup: