PDA

View Full Version : Uitzending SBS TV



el bastardo
07-12-2008, 00:29
Ik vind het ontzettend tof dat SBS het uitzend en ik wil ook niet als een zeikerd overkomen, maar waarom kan het nu nooit op tijd beginnen?! Altijd dat domme Hart van Nederland dat uitloopt. Het is gewoon altijd zo.
Is gewoon klote omdat ik mn dvd recorder weer opnieuw kan instellen.

Zo, verder ben ik wel super benieuwd naar de uitzending! Ook al is het later dan gepland, ze zenden het tenminste uit.

Ralph
07-12-2008, 00:32
Ja... dat Shownieuws... Moeten we maar even voor lief nemen dan

Biiyen
07-12-2008, 00:42
Ja... dat Shownieuws... Moeten we maar even voor lief nemen dan

Komt niet door shownieuws, komt door dat klote popstars.

Karel
07-12-2008, 00:44
mja poepstars loopt weer uit enz..
ben zeer benieuwd naar de uitzending in ieder geval, eindelijk de interviews

el bastardo
07-12-2008, 01:00
Komt niet door shownieuws, komt door dat klote popstars.
1 pot nat. Gelukkig is het begonnen. Let's enjoy!

FightProvider
07-12-2008, 01:13
weet iemand of de reservepartijen ook uitgezonden worden?

aapnootmies
07-12-2008, 02:26
Top dat SBS 6 het uitzend, en net als de afgelopen 3 jaar is er minimaal 30 minuten uistel. Wel jammer dat het geluid regelmatig weg viel..

Pernik
07-12-2008, 02:28
Van Badr zijn reactie werd je ook niet vrolijk, gelukkig liet Remy zien hoe het wel hoort !

zosja
07-12-2008, 04:57
Top dat SBS 6 het uitzend, en net als de afgelopen 3 jaar is er minimaal 30 minuten uistel. Wel jammer dat het geluid regelmatig weg viel..

we hangen oan de achterstemem.
grt joop ubeda

marcelt
07-12-2008, 05:32
Werd inderdaad ziek van dat Hart v Nl. en shownieuws. Goudvis operatie en Pamela over de miljonairs fair?
Wat een non-info!
Jammer v\h geluid van de uitzending, maar idd blij dat SBS het uitzendt.

MataLeo
07-12-2008, 07:44
Inderdaad, door dat gezwets liep alles uit ......... ik heb de aankondiging van Piet Paulusma en Shownieuws gehoord maar ben daarna in slaap gevallen. Dus: uitzending gemist !!!!!! Lekker hoor, dus niet ........

Richelieu
07-12-2008, 10:05
Klachten zullen er altijd zijn, maar in ieder geval erg positief dat SBS6, als 1 van de grotere zenders in Nederland het thai- en kickboksen serieus aan het oppakken is!

Tsuki
07-12-2008, 11:51
ik heb zitten genieten ............... ik heb hem alleen uitgezet toen de finale begon ik kon het niet nog een keer aan zien ...........


verder SUPER van SBS ..............

Spike_tm
07-12-2008, 12:00
Super dat ze het uitzenden. Jammer van het geluid in het begin.

el bastardo
07-12-2008, 13:39
Super uitzending verder! Alle reps voor SBS dat ze de sport zo blijven promoten!

Mark105
07-12-2008, 13:46
Vind het ook top.

Verder de showtime gala's op RTL7 dus gaat de goede kant op!

Kingster
07-12-2008, 13:54
Kijkcijfers van sbs6: 369000
Er komt vast nog wel een herhaling waar misschien ook nog eens 125000 mensen naar kijken en dan zit je op een half miljoen :)

Weet iemand de kijkcijfers van vorig jaar? Leo misschien?

Inderdaad vette reps voor sbs6, heb helaas niet kunnen genieten van de stream maar dat is vast goed geweest.

Zo langzaam aan pakt de media het op. Verslagen in de telegraaf, een topic op geenstijl en ja zelfs op nos teletekst staat het dat bonjasky de k-1 heeft gewonnen. Dit was een paar jaar geleden nog onmogelijk.

Daarom vele credits naar onze topvechters en fred,leo en sbs6 voor het promoten van de sport!

Pernik
07-12-2008, 19:24
Het staat op de tweede plaats van best bekeken programma's op dat tijdstip, eerste staat "zware jongens in de bajes":whistling: met 370.000 kijkers.

Ringmaster
07-12-2008, 19:49
Shownieuws is toch ruig!


...Als je down syndroom hebt

nick
07-12-2008, 20:10
klopt het trouwens dat je de aflevering van gister avond nog niet terug kan kijken op sbssport.nl ???

dietrik
07-12-2008, 20:26
ja ze herhalen (een gedeelte) van de live stream

chief108
08-12-2008, 10:32
top dat SBS het uitzend op de dag van de final zelf

leo oldenburger
08-12-2008, 15:43
Er zijn idd een paar dingetjes fout gegaan, maar over het algemeen zijn we zeer tevreden. Zeker met de kijkcijfers en dan met name het marktaandeel van 12,5 %. Dat wil dus zeggen dat één op de acht mensen die op dat moment de TV had aanstaan naar K1 zat te kijken. Ook op internet is zaterdag LIVE en zondag gedurende de dag erg goed gekeken. Op de site staat momenteel nog een deel van de live-feed, maar er wordt, as we speak, hard gewerkt om daar zsm de uitzending van zaterdagavond op te krijgen. Hoe het kon gebeuren dat er tijdens de uitzending een tijdje geen geluid was te horen wordt momenteel ook onderzocht. Er zijn inmiddels nieuwe tapes naar SBS gestuurd om er voor te zorgen dat woensdag, tijdens de herhaling, wél alles te horen is. Verder willen we jullie bedanken voor het geduld. Een half uur later beginnen dan stond gepland is idd wel erg veel van het goede. Helaas kunnen wij van de sport, daar weinig aan doen. Live-uitzendingen zoals Popstars kunnen wel eens een piepklein beetje uitlopen.

anonymous001
08-12-2008, 15:56
Er zijn idd een paar dingetjes fout gegaan, maar over het algemeen zijn we zeer tevreden. Zeker met de kijkcijfers en dan met name het marktaandeel van 12,5 %. Dat wil dus zeggen dat één op de acht mensen die op dat moment de TV had aanstaan naar K1 zat te kijken. Ook op internet is zaterdag LIVE en zondag gedurende de dag erg goed gekeken. Op de site staat momenteel nog een deel van de live-feed, maar er wordt, as we speak, hard gewerkt om daar zsm de uitzending van zaterdagavond op te krijgen. Hoe het kon gebeuren dat er tijdens de uitzending een tijdje geen geluid was te horen wordt momenteel ook onderzocht. Er zijn inmiddels nieuwe tapes naar SBS gestuurd om er voor te zorgen dat woensdag, tijdens de herhaling, wél alles te horen is. Verder willen we jullie bedanken voor het geduld. Een half uur later beginnen dan stond gepland is idd wel erg veel van het goede. Helaas kunnen wij van de sport, daar weinig aan doen. Live-uitzendingen zoals Popstars kunnen wel eens een piepklein beetje uitlopen.

En jullie bedankt!!!:thup:

Trismegistos
08-12-2008, 16:14
Juist idd alle credits naar SBS6, ook voor de live stream, geweldig!
Hier op kantoor bleek opeens ook een flink aantal mensen K1 leuk te vinden...en ik kan je verzekeren dat die echt niet aan vechtsport doen (nou ja mischien op de Nintendo). Het zijn trouwens geeneens Nederlanders dus dat zegt eigenlijk ook wel wat, want zeg nou zelf hoeveel sport kijken we als er geen landgenoot meedoet om te supporteren? Dat zie je maar bij weinig sporten!

spacebox
08-12-2008, 16:34
Heel erg bedankt nogmaals voor de uitzending zowel op tv als de livestream. Op internet was het geweldig dat jullie alles lieten zien Ook de openings ceremonie vond ik erg gaaf :D

Hendy
08-12-2008, 17:39
Reps voor sbs6 !!

leks
08-12-2008, 17:52
Ennuh nog bedankt Leo, overigens ben ik tijdens de internetfeed overgestapt :(, vanwege het geluid, bijna naar sportro maar daar versta ik het niet, wel het beste beeld direct van satelliet, en uiteindelijk naar een feed met het amerikaanse/australische commentaar.

Wel trouw in de avond gekeken hoor ;)

Wat me opviel bij het Australische commentaar was dat zij tussen de rondes door de juryuitslag gaven, op zich heb ik dat nooit meegemaakt, maar ik vond het eigenlijk wel aardig om te weten, minder kans op r/nare verrassingen.

Geweldig dat de kijkcijfers voldoende scoren, reps voor sbs.

De man van 14K
08-12-2008, 19:41
Werd inderdaad ziek van dat Hart v Nl. en shownieuws. Goudvis operatie en Pamela over de miljonairs fair?
Wat een non-info!
Jammer v\h geluid van de uitzending, maar idd blij dat SBS het uitzendt.


hahahaha eigenlijk was het volkomen kut maar gelukkig zond nog iemand het uit :lol: