PDA

View Full Version : pac vs de la hoya**spoiler**



54321
07-12-2008, 12:17
pffff manny is de MAN!!! hij heeft oscar gedeclaseerd. hij was veelste snel en heeft geen ronde weggegeven. de pot werd gestopt na de 8ste ronde. het werd op een gegeven moment gewoon pijnlijk om te zien. vooral de 7de ronde waar pac, oscar bestookte met combo's en oscar niks terug deed.

denk dat ze pac tegen hatton zullen zetten nu.

TheHagueBoxer
07-12-2008, 12:41
had ik niet verwacht! oscar deed gewoon bijna niks terug! goed gedaan door manny... maar laat hem a.u.b niet tegen hatton vechten, maar gewoon een derde keer tegen marquez!

Ralph
07-12-2008, 12:52
Manny is een baasje! Wat ging ie tekeer zeg. En Oscar had echt helemaal niets in te brengen. Mooie pot voor Manny.

Jani
07-12-2008, 13:26
wat een topper die Pacquiao !!!!

domineerde 8 rondes en was veelste snel voor Oscar.

ik kijk nu al uit naar Pac vs Hatton of een rematch tegen Juan manuel Marquez

Ronald
07-12-2008, 14:15
Echt super zoals Pacquiao tekeer ging (partij staat in het MMF). De la Hoya had gewoon helemaal niets in te brengen.

Devster
07-12-2008, 16:06
Wat een gevecht! En bovenal SPORTIEF!

54321
07-12-2008, 16:44
had ik niet verwacht! oscar deed gewoon bijna niks terug! goed gedaan door manny... maar laat hem a.u.b niet tegen hatton vechten, maar gewoon een derde keer tegen marquez!

hoezo niet tegen hatton dan?

TheHagueBoxer
07-12-2008, 17:35
Ik vind dat Hatton overschat wordt, en ik ben totaal geen fan van zijn stijl (veel vasthouden)... Pacquiao sloopt m gewoon, die wedstrijd is nergens voor nodig,bewijst niks... Manny en Marquez zijn veel meer aan elkaar gewaagd(hebben al 2x gevochten beide keren geen overtuigende winnaar, 1x een draw, 1x een controversiele split decision), die partij moet gewoon vuurwerk worden. Na Marquez mag hij van mij tegen Hatton vechten. Maargoed zoals het er nu uitziet gaat hij eerst tegen Hatton, en zullen we dus nog langer moeten wachten tot hij weer tegen Marquez staat...

Wiseguy
07-12-2008, 17:57
De ultieme match zou zijn Pacman vs Mayweather!

54321
07-12-2008, 20:03
Ik vind dat Hatton overschat wordt, en ik ben totaal geen fan van zijn stijl (veel vasthouden)... Pacquiao sloopt m gewoon, die wedstrijd is nergens voor nodig,bewijst niks... Manny en Marquez zijn veel meer aan elkaar gewaagd(hebben al 2x gevochten beide keren geen overtuigende winnaar, 1x een draw, 1x een controversiele split decision), die partij moet gewoon vuurwerk worden. Na Marquez mag hij van mij tegen Hatton vechten. Maargoed zoals het er nu uitziet gaat hij eerst tegen Hatton, en zullen we dus nog langer moeten wachten tot hij weer tegen Marquez staat...

manny vs marques was zeker 2 keer vuurwerk, maar ik denk dat hatton die kans gewoon verdiend heeft.

Ronald
07-12-2008, 20:24
De ultieme match zou zijn Pacman vs Mayweather!
Als Mayweather dan toch weer terug komt zie ik 'm echt veel en veel liever tegen Margarito of Williams.

TheHagueBoxer
07-12-2008, 21:06
manny vs marques was zeker 2 keer vuurwerk, maar ik denk dat hatton die kans gewoon verdiend heeft.

Hatton verdient het in mijn ogen niet... Pacquiao is in mijn ogen p4p nr 1, en nummer 2 is in mijn ogen Marquez. Hatton komt nog niet eens in de top 10 voor! Dus voordat er bewezen is wie de betere is tussen de nr 1 en 2 p4p waarom zou pacquiao dan zijn tijd verdoen met iemand die niet eens in de top 10 p4p staat?

en btw, mayweather durfde voor zijn retirement niet tegen margarito (heeft een aanbod van 8 miljoen afgewezen) en ook niet tegen williams, dus hoe graag ik deze wedstrijden ook zou zien (mayweather, margarito en williams zijn in mijn ogen zeker de 3 beste welterweights) ik denk niet dat mayweather zijn comeback maakt tegen 1 van hun, hij vind het belangrijker om onverslagen te blijven en veel geld te verdienen dan om tegen de besten te vechten (helaas voor ons boksfans)

Bud S
07-12-2008, 22:43
Ik vind dat Hatton overschat wordt, en ik ben totaal geen fan van zijn stijl (veel vasthouden)...

x2

stiffler
07-12-2008, 23:09
Als Mayweather dan toch weer terug komt zie ik 'm echt veel en veel liever tegen Margarito of Williams.

X2 tegen Margarito zou ik hem echt wel willen zien...

Octavius
07-12-2008, 23:57
Pacman was goed! Heel goed zelfs. Top gameplan. Oscar had geen antwoord en wist gewoon dat het ook niet zou lukken. Maar boven al bleven de heren sportief naar elkaar. Voor mij een hele grote modern classic!

BoysNoize
08-12-2008, 23:42
mijn 1e reactie na de partij was:
Fuuucccckkkinnnggg hell! die is zwaaarr gedeklasseerd..

mijn reacties tijdens de partij:
pfffttt...wtf is er met Oscar en wat een beest is Pac...!

Oscar heeft echt de beating of his life gekregen!!
De 7e ronde was echt sneu.....op een gegeven moment in die ronde laat Pac Oscar bewust een combinatie maken...en dan 10 sec. voor tijd gaat hij weer los op Oscar...echt alsof het een sparrondje was tegen een nieuweling..pfft!

Hatton legt het overigens ook af als Pac tegen hem ook zo ontketend..

Hiro
08-12-2008, 23:49
Manny was inderdaad erg goed. Had niet verwacht dat ie Oscar zo zou vernederen.
Ik vond het wel raar dat Manny iets zwaarder was dan Oscar. Beide wogen op de avond zelf rond de 147 lbs alleen ik had verwacht dat Oscar wel rond de 160 zou zijn.

appelsap
09-12-2008, 11:41
Ik denk dat Hatton wel en kans maakt en dat het een mooie pot zou zjn. stappen namelijk beiden niet terug. Mayweather ook top,wat Pac moet gewoon wee e gewichtsklse trug. Tegen Margarito of Cotto heeft hij niks in te brengen....

Marco
09-12-2008, 11:54
ik zag dit wknd 2 legendes oud worden...aerts en dlh.... was pijnlijk.
dlh moet gewoon stoppen, hij was tegen steve forbes eerder dit jr al niet meer de oude en tegen pacman had hij niks in te brengen, zoals zijn eenmalige trainer Freddie Roach al zei, he can't pull the trigger anymore, oftewel het vuur is gedoofd.. ook zal het gewichtsverlies hebben meegespeeld, hij is in 12 jr niet zo licht geweest, en dat is op je 35e toch wel ff wat anders..

pacman vs hatton is wat het publiek wil, levert gewoon veel geld op... ik denk dat ze wembley arena gewoon uitverkopen met 70.000 man en qua ppv zal het ook genoeg opleveren.
pacman vs mayweather hetzelfde verhaal...

Bud S
09-12-2008, 13:58
ik zag dit wknd 2 legendes oud worden...aerts en dlh.... was pijnlijk.
dlh moet gewoon stoppen, hij was tegen steve forbes eerder dit jr al niet meer de oude en tegen pacman had hij niks in te brengen, zoals zijn eenmalige trainer Freddie Roach al zei, he can't pull the trigger anymore, oftewel het vuur is gedoofd.. ook zal het gewichtsverlies hebben meegespeeld, hij is in 12 jr niet zo licht geweest, en dat is op je 35e toch wel ff wat anders..

pacman vs hatton is wat het publiek wil, levert gewoon veel geld op... ik denk dat ze wembley arena gewoon uitverkopen met 70.000 man en qua ppv zal het ook genoeg opleveren.
pacman vs mayweather hetzelfde verhaal...


ik denk dat pacman snel genoeg is om hatton uit z'n afklemspelletje te halen. dan krijgt hatton er flink van langs